zijn het enkele of retourtje's ?quote:Op maandag 1 maart 2004 20:43 schreef zoalshetis het volgende:
goed initiatief van de gemeente amsterdam om familieleden gratis tickets te geven. daar betaal ik graag belasting voor.
quote:Op maandag 1 maart 2004 20:49 schreef sybsyb het volgende:
[..]
zijn het enkele of retourtje's ?
ben ik blij dat ik in eindhoven woonquote:Op maandag 1 maart 2004 20:43 schreef zoalshetis het volgende:
goed initiatief van de gemeente amsterdam om familieleden gratis tickets te geven. daar betaal ik graag belasting voor.
verklaar u nader?quote:Op maandag 1 maart 2004 21:37 schreef Prego het volgende:
[..]
ben ik blij dat ik in eindhoven woon
volgens mij ben jij een beetje de draad kwijt. nog een keer. hiero arisch, blank, groene ogen en half blond haar vind het erg prettig dat de mensen in nederland die op welke manier dan ook getroffen zijn door de aardbeving geholpen worden. cappice? net zoals ik het fijn zou vinden als nederlanders die bijvoorbeeld in haiti zitten nu per direct op onze belastingcenten terug zouden komen.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:45 schreef Prego het volgende:
ik zou er 0.0 euro voor over hebben.
aan die hele beving kunnen ze niets aan doen, en ik vind het ook vreselijk voor hun. maar dit zijn nou eenmaal de concequenties van in ene ander landgaan wonen (vrije keus of niet). met eindhoven bedoel ik dat ik blij ben dat eindhoven ergeen geld voor uit trekt.
Gemeente amsterdam, zal Cohen wel een flink handje aan hebben gehad met z'n bende hoerenlopers en cokesnuivers... weke stront allemaal.quote:Op maandag 1 maart 2004 20:43 schreef zoalshetis het volgende:
Scheve vergelijking, een betere vergelijking zou zijn om alle familieleden en vrienden enzo van alle in nederland wonende Haitianen hierheen te halen omdat het daar te bont wordt.quote:Op maandag 1 maart 2004 22:07 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
volgens mij ben jij een beetje de draad kwijt. nog een keer. hiero arisch, blank, groene ogen en half blond haar vind het erg prettig dat de mensen in nederland die op welke manier dan ook getroffen zijn door de aardbeving geholpen worden. cappice? net zoals ik het fijn zou vinden als nederlanders die bijvoorbeeld in haiti zitten nu per direct op onze belastingcenten terug zouden komen.
daaro ongevoelig, dom en nog erger, beinvloedbaar. als je nu niet kan inzien dat steun van de nederlanders juist goed doet dan heb je een balk voor je hoofd.
Niet Amsterdam, maar Rotterdam en Den Haag geven gratis tickets weg. In Amsterdam kunnen de Marokkanen een lening aanvragen bij de gemeente.quote:Op maandag 1 maart 2004 23:50 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Gemeente amsterdam, zal Cohen wel een flink handje aan hebben gehad met z'n bende hoerenlopers en cokesnuivers... weke stront allemaal.
Omdat deze mensen nou eenmaal in Nederland wonen en niet in Marokko.quote:Op maandag 1 maart 2004 23:50 schreef Refragmental het volgende:
k zie niet in waarom wij dat dan wel moeten doen, geld zat daar in Marokko
Verklaar jij je eerst maar is nader waarom dat een goed initiatief zou zijn. Het einde is zoek als we hier mee door gaan.quote:Op maandag 1 maart 2004 21:44 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
verklaar u nader?
Oooh, vreemd dat Zoalshetis het dan heeft over hoe goed de gemeente amsterdam dan wel niet is met het uitdelen van tickets.quote:Op maandag 1 maart 2004 23:55 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Niet Amsterdam, maar Rotterdam en Den Haag geven gratis tickets weg. In Amsterdam kunnen de Marokkanen een lening aanvragen bij de gemeente.
Ja en?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 00:01 schreef Monidique het volgende:
[..]
Omdat deze mensen nou eenmaal in Nederland wonen en niet in Marokko.
quote:HM the King Arrives in quake-stricken Al Hoceima province amid another quake aftershock
Al Hoceimpa (North east Morocco) Feb. 28 – HM King Mohammed VI of Morocco arrived, here Saturday afternoon, to follow closely the situation in this province rocked by Tuesday’s earthquake killing 572 people and injuring 427 according to a latest official toll.
Thousands of people were also made homeless after this tremor of a magnitude of 6.3 on the Richter scale.
As soon as he arrived in Al Hoceima, the sovereign visited the city’s hospital where he talked to some injured people being treated there.
While visiting the hospital, another quake aftershock of a magnitude of 4 was felt.
Some 623 people have been admitted in this hospital since the tremor occurred, most of whom have already left while 121 others are still receiving medical care including 55 women, 46 men and 20 children.
Other injured have been transferred to the Military Hospital and to Avicennes Hospital in Rabat.
Following this earthquake, the Health Ministry has deployed 153 doctors and 360 nurses, in addition to medical teams from foreign countries.
The sovereign will be staying in a tent in Al Hoceima for few days regardless of the quake aftershocks that continue to rock this area, said On Friday the Minister of Communication and the Government’s spokesman Nabil Abdallah.
Meanwhile, national and foreign aid continue to pour in the region with the arrival, Saturday, of five additional planes from The United States loaded with tents and hygiene products, bringing the number of planes that have so far landed at Al Hoceima airport and other neighboring towns to More than 125.
On the other hand, the Spanish Foreign Minister Ana Palacio said, Saturday, that “based on the information” she has received from the Spanish Agency of International Cooperation, “the coordination with Moroccan authorities regarding aid distribution to the victims has been superb.”
She insisted in a statement to Spanish News agency “EFE” that “from the point of view of the Spanish cooperation, we have no complaint regarding the welcome by Moroccan authorities” to Spanish rescue teams.
Spanish media had reported that a rescue team from Spain had to leave the quake-stricken province of Al Hoceima because of the lack of coordination on the part of Moroccan authorities.
Ana Palacio said in this regard that “at a certain moment, Moroccan authorities have asked Spain not to send rescue teams accompanied by dogs anymore because what is more needed are doctors and medical staff.”
She explained that when such disasters occur, « one should stick to what local authorities ask for” to avoid any difficulty that may hinder rescue operation and aid distribution.
Nou, dat lijkt mij nogal voor de hand liggen. Die mensen wonen in Nederland en dús gaan 'wij', Nederland, erover en niet een of ander willekeurig ander land, zoals Marokko.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 04:03 schreef Refragmental het volgende:
Ja en?
Het schijnt wel eerder te zijn gebeurd.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:57 schreef Gia het volgende:
Ik vind het wel een beetje vreemd dat vorig jaar, met die aardbevingen in Turkije, er geen gratis tickets werden verstrekt aan Turken die hun familieleden wilden gaan helpen.
Jou laatste zi is heel treffend.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:57 schreef Gia het volgende:
Ik vind het wel een beetje vreemd dat vorig jaar, met die aardbevingen in Turkije, er geen gratis tickets werden verstrekt aan Turken die hun familieleden wilden gaan helpen.
Ik vind dan ook dat bijzondere bijstand niet voor dit soort zaken gebruikt mag worden.
Bijzondere bijstand is in beginsel bedoeld om bij te springen als er problemen optreden om normaal te kunnen wonen in nederland. En dan denk ik eerder aan wasmachine die kapot is bij een gezin met een aantal kinderen, dan aan een marokkaan die zijn familie in marokko moet gaan helpen.
Wat mij betreft betalen ze die tickets zelf maar.
Als ze in de zomer daar op vakantie kunnen, dan kunnen ze dat nu ook wel betalen, blijven ze van de zomer maar lekker hier.
ook een scheve vergelijking, een betere vergelijking zou zijn om alle familieleden en vrienden enzo van alle in Haiti wonende Nederlanders daar naartoe te vliegen om de boel op te bouwen.quote:Op maandag 1 maart 2004 23:52 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Scheve vergelijking, een betere vergelijking zou zijn om alle familieleden en vrienden enzo van alle in nederland wonende Haitianen hierheen te halen omdat het daar te bont wordt.
Waarom is het voor de handliggend, en waarom quote je de rest niet?quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt mij nogal voor de hand liggen. Die mensen wonen in Nederland en dús gaan 'wij', Nederland, erover en niet een of ander willekeurig ander land, zoals Marokko.
Die mensen hebben de veelal Marokkaanse nationaliteit, Marokko gaat er dus wel degelijk over.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 14:00 schreef Monidique het volgende:
[..]
Nou, dat lijkt mij nogal voor de hand liggen. Die mensen wonen in Nederland en dús gaan 'wij', Nederland, erover en niet een of ander willekeurig ander land, zoals Marokko.
Mijn opmerking was niet tegen jouw persoon gericht hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2004 04:03 schreef Refragmental het volgende:
[..]
Oooh, vreemd dat Zoalshetis het dan heeft over hoe goed de gemeente amsterdam dan wel niet is met het uitdelen van tickets.
Inderdaad.quote:Jammer dat er zoveel geld aan verspild wordt.
Fijn, want Marokko zou zoiets nooit doenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Die mensen hebben de veelal Marokkaanse nationaliteit, Marokko gaat er dus wel degelijk over.
Omdat dat er niets mee te maken had.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:47 schreef Refragmental het volgende:
en waarom quote je de rest niet?
Dat maakt niet uit, het gaat er om dat Nederland voor zijn burgers moet zorgen en niet dat een ander land dat doet.quote:Moet nederland bij elk akkefietje tickets uitdelen?
Ze hebben een Nederlandse nationaliteit en wonen in Nederland, voor mij is het dan klaar.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:48 schreef Dora_van_Crizadak het volgende:
[..]
Die mensen hebben de veelal Marokkaanse nationaliteit, Marokko gaat er dus wel degelijk over.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |