abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juli 2001 @ 21:28:41 #1
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_1212041
* Dagobert heeft hierbij zijn Hotel omgebouwd tot mooi vorstelijk Paleis. De stamgenoten van mijn eerste bediende Marlo hebben daar uitsteknd bij geassisteerd.

Vanaf nu zal ik zorg dragen voor politieke rust op het eiland. Geen dictatoriale legers en geen coupes, maar een betrouwbaar prinsenhuis.

Voor alle verdere vragen kunt U bij mij persoonlijk terecht, ik zal proberen alle vragen te beantwoorden mist de redelijkheid dat toelaat.

Hoogachtend,

Prins Dagobert

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  zondag 15 juli 2001 @ 21:30:07 #2
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1212056
Tot onze spijt moeten wij mededelen dat u net zoals alle andere verkiesbare eilandbewoners u zicht verkiesbaar moet stellen.
Ik citeer de heer vork :
Door Vork (Moderator) - zondag 15 juli 2001 20:36

-------------------------------------------------------
[D'66 modus]
ik vind dat we met z'n alleen voor de nieuwe prins van het eiland moeten stemmen en ik stel voor om over een aantal dagen ons richting te stembus te gaan begeven om uw kues kenbaar te maken. Lang leven de democratie
[/D'66 modus]

Dus helaas het paleis blijft voor U gesloten

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_1212070
laat TRHoF dit zomaar toe? of is hiermee onze 'regeringsperiode' tot een eind gekomen?
onschuldig en lief
  zondag 15 juli 2001 @ 21:32:59 #4
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_1212082
Sorry meneer Dreamer, zolang er geen souverein bestuur is en een agressief leger de macht probeert te grijpen zal ik de touwtjes op Fok!Eiland in handen houden. Ik sta open voor een verkiezing, maar zoals ik al zei: Het hele eiland zal er onder lijden wanneer een agressief leger de macht heeft.

Hierbij schrijf ik mij dus in voor de verkiezingen en tot die tijd zal ik de LocoPrins zijn, bij afwezigheid van Prins Tara.

zondag 15 juli 2001 @ 21:34:01 #5
9829 BlackDevil
Care? Does anyone care? I dont
pi_1212090
ik ben van mening veranderd ik vind dat "The Raging FOK Army" als heerser over het land blijft !Laten we het paleis tot op de grond afbranden

HAIL TO THE "DARK SIDE"

Your advertisement here.
  zondag 15 juli 2001 @ 21:35:21 #6
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_1212105
quote:
Op zondag 15 juli 2001 21:31 schreef Ridder_FOK het volgende:
laat TRHoF dit zomaar toe? of is hiermee onze 'regeringsperiode' tot een eind gekomen?
Een samenwerkingverband behoort misschien tot de mogelijkheden. Maar Fok!Eiland onder bestuur van een LEgerleider die eigenlijk ook nog een andere oorlog aan het uitvechten is, dat kan natuurlijk niet.

Mijn voorstel: Ik heb de politieke macht, zodraer ongeregeldheden zich voordoen zal ik jullie uiteraard op de hoogte brengen. Ook zal ik tussentijds verslag uitbrengen.

zondag 15 juli 2001 @ 21:36:03 #7
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1212111
quote:
Op zondag 15 juli 2001 21:34 schreef BlackDevil het volgende:
ik ben van mening veranderd ik vind dat "The Raging FOK Army" als heerser over het land blijft !Laten we het paleis tot op de grond afbranden
het paleis blijft zo als het is .. er komen netjes verkiezingen ! ..
en een ieder die zich niet aan de regels houd zal gestraft worden. Dit is een nood situatie.
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_1212136
uhmm TRHoF waren toch eerder met de macht overnemen hoor! en jij als prins staat er maar zielug alleen voor... luister naar LD en wacht op de verkiezingen tot die tijd zal TRHoF dit eiland regeren!
wij vragen u daarom vriendelijk doch dringend u postitie als prins op te geven!!
onschuldig en lief
  zondag 15 juli 2001 @ 21:38:21 #9
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_1212138
quote:
Op zondag 15 juli 2001 21:36 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

het paleis blijft zo als het is .. er komen netjes verkiezingen ! ..
en een ieder die zich niet aan de regels houd zal gestraft worden. Dit is een nood situatie.

dit is dus precies wat ik bedoel, een legerleider die zijn eigen leger neit in de hand heeft. Dat kan nooit goed aflopen, al is het een noodsituatie.

Ik blijf bij mijn voorstel

zondag 15 juli 2001 @ 21:38:36 #10
9829 BlackDevil
pi_1212142
*B.D. loopt met zijn blik benzine en lucifers teleurgesteld weg.*

dit is nog lang niet voorbij -your palace will fall-

oh ja het Dago. ik zit nie bij het leger. dus ze kunnen me ook geen bevelen geven, dus die beschuldeging van "leger nie onder contole" is bullsh*t

[Dit bericht is gewijzigd door BlackDevil op 15-07-2001 21:40]

Your advertisement here.
pi_1212156
het leger van FOK is als eenheind nooit onverdeeld geweest!

prinsenleugentjes zeg ik! en ik waarschuw allen stem niet op Dagobert, liegen is prins eigen!

onschuldig en lief
  zondag 15 juli 2001 @ 21:40:32 #12
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_1212160
quote:
Op zondag 15 juli 2001 21:38 schreef Ridder_FOK het volgende:
uhmm TRHoF waren toch eerder met de macht overnemen hoor! en jij als prins staat er maar zielug alleen voor... luister naar LD en wacht op de verkiezingen tot die tijd zal TRHoF dit eiland regeren!
wij vragen u daarom vriendelijk doch dringend u postitie als prins op te geven!!
Nogmaals:

De legerleiding is niet in staat het leger te leiden op de manier zoals de gemiddelde Fok!Eilander dat van hen verlangt. Daarom zal ik als Prins de macht behouden en zullen jullie mij assisteren bij een vijandelijke aanval.

zondag 15 juli 2001 @ 21:41:13 #13
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1212166
quote:
Op zondag 15 juli 2001 21:38 schreef Dagobert het volgende:

[..]

dit is dus precies wat ik bedoel, een legerleider die zijn eigen leger neit in de hand heeft. Dat kan nooit goed aflopen, al is het een noodsituatie.

Ik blijf bij mijn voorstel

voorstel of niet heer Dagobert. ik heb altijd m'n Kjeldoran Knights nog , om het leger tot orde te roepen .
De verkiezingen worden uitgeschreven en tot die tijd accepteer ik geen enkele andere machthebber.
  zondag 15 juli 2001 @ 21:42:34 #14
9829 BlackDevil
pi_1212178
Ha ik stem of "TRHOF" als machtsbestuur.
f*ck op Dago. je hebt nieteens bewijs dat je familie bent
Your advertisement here.
  zondag 15 juli 2001 @ 21:44:17 #15
9829 BlackDevil
pi_1212191
Lord Dreamer lets unite forces together with your knight and my Demons adn "TRHOF" zijn wij on-overwinnelijk !
Your advertisement here.
  zondag 15 juli 2001 @ 21:44:58 #16
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_1212198
En wat heb jij te willen?

De zogenaamde macht die jij denkt dat je hebt is gebaseerd op lucht. Prins Tara treedt af en het meest agressieve leger denkt dat ze zo 1,2,3 de amcht kunnen grijpen. Ik eis een fatsoenlijk bestuur, verkiezingen met de dwang van een leger op de achtergornd kunnen neit eerlijk verlopen. Ik houd me bij mijn voorstel totdat ik een tegenbod krijg of iemand anders zich met voor het instellen van een vreedzamemacht.

zondag 15 juli 2001 @ 21:47:53 #17
9829 BlackDevil
pi_1212224
en wie denk je dat jij bent Dago !!?
je zegt dat je familie bent, gaan naar het palais en zegt "ik ben de nieuwe prins gehoorzaam mij".
weg met jou en jou "eerlijke macht" WEET JE WAT UIT LUCH BESTAAT !!!!! JIJ BENT LUCHT !
Your advertisement here.
  zondag 15 juli 2001 @ 21:50:06 #18
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1212236
quote:
Op zondag 15 juli 2001 21:44 schreef Dagobert het volgende:
En wat heb jij te willen?

De zogenaamde macht die jij denkt dat je hebt is gebaseerd op lucht. Prins Tara treedt af en het meest agressieve leger denkt dat ze zo 1,2,3 de amcht kunnen grijpen. Ik eis een fatsoenlijk bestuur, verkiezingen met de dwang van een leger op de achtergornd kunnen neit eerlijk verlopen. Ik houd me bij mijn voorstel totdat ik een tegenbod krijg of iemand anders zich met voor het instellen van een vreedzamemacht.

Let niet teveel op de overactivieteit van m'n ondercommandanten.
De verkiezingen verlopen eerlijk .. zelf hoop ik dat Equilan zich verkiesbaar stelt of Vork. maar de tijd zal het leren.
De dwang van het leger is aleen noodzakelijk om eventuele potentiele machthebbers op een afstand te houden. de geschiedenis heeft bewezen dat dat gewoon mogenlijk is .. Als u zich verkiesbaar steld dan is er een mogenlijkheid dat u tot de nieuwe prins gekozen wordt .opdat moment steunen wij u ..
Tot die tijd blijven wij neutraal ..

Voor de andere legereenheden. Geen agressief gedrag meer naar de burgers .. dat gedrag wordt niet getolereerd en de straf zal hard zijn .. !

LD. Commandant Raging Hords of Fok

zondag 15 juli 2001 @ 21:52:46 #19
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_1212258
Dit aanbod klinkt acceptabel, maar hoe kan ik jou vertrouwen? Een van je troepen blijft mij toch met agressieve taal bedreigen. En waarom zijn jullie een leger?
Een leger is van de overheid, als de overheid verdwijnt moet er dan dus een nieuwe overheid komen, een persoon die het land in goede banen leidt. Een extra leger is daarvoor niet nodig.
  zondag 15 juli 2001 @ 21:53:40 #20
9829 BlackDevil
pi_1212268
mijn nederige excuus ik zal mij leger laten terugtrekken

-BD. Supreme Commander of "198th Demon Amry"

Your advertisement here.
  zondag 15 juli 2001 @ 21:56:18 #21
9829 BlackDevil
pi_1212297
en o ja Dago. ik hoor niet bij het FOK! army geval. ik werk voor mezelf totdat ik word ingehuurd (soort freelancer) door een ander leger
Your advertisement here.
  zondag 15 juli 2001 @ 21:57:42 #22
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1212311
quote:
Op zondag 15 juli 2001 21:52 schreef Dagobert het volgende:
Dit aanbod klinkt acceptabel, maar hoe kan ik jou vertrouwen? Een van je troepen blijft mij toch met agressieve taal bedreigen. En waarom zijn jullie een leger?
Een leger is van de overheid, als de overheid verdwijnt moet er dan dus een nieuwe overheid komen, een persoon die het land in goede banen leidt. Een extra leger is daarvoor niet nodig.
aangezien ik zelf een van de aanleiders van de coup ben geweest ben ik zo vrij geweest om m'n eigenleger in te zetten als basis. aangevult met vrijwillige burgers.

Aangezien ik mezelf niet verkiesbaar stel en geen zin heb om machthebber te zijn, is mijn taak hier zo snel mogelijk een legitieme machthebber te kunnen installeren, dus zo gauw de nieuwe prins/prinses eerlijk is gekozen trek ik m'n troepen terug naar m'n kasteel.

Ik heb dus verder geen baat bij wie de nieuwe machthebber wordt .

vriendelijke groet LD

zondag 15 juli 2001 @ 22:01:47 #23
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_1212350
Twee punten van kritiek:

-De Prins is uit eigen beweging vertrokken

-Als je al die coupe gepleegt zou hebben,waarom zou je dat doen als je de macht niet wil?

zondag 15 juli 2001 @ 22:06:54 #24
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1212394
quote:
Op zondag 15 juli 2001 22:01 schreef Dagobert het volgende:
Twee punten van kritiek:

-De Prins is uit eigen beweging vertrokken

-Als je al die coupe gepleegt zou hebben,waarom zou je dat doen als je de macht niet wil?

De prins was te weinig aanwezig, om echt als prins op te treden voor de eilandbewoners. dat is de reden voor de coup. een van de meer actievere eilandbewoners zou prins/princes moeten zijn.

De prins is niet uit eigen beweging vertrokken maar heeft dat gezegt om een beetje de schijn op te houden. en z'n eer te redden .. Z'n paleis wordt een museum .
De prins is een verstandig man . aleen de burgers snappen vaak niet hoe politiek echt werkt.

Zelf wil ik geen macht. ik blijf bij m'n kasteel en zwerf rond. macht is te makkelijk voor mij, dus ik wil dat niet. de bedoeling is dat we een goede prins/princess krijgen die als een stabiele factor regeert.

FOK!-Schrikkelbaas zondag 15 juli 2001 @ 22:09:26 #25
334 TARAraboemdijee
Vader!
pi_1212420
Dagobert, het leger heeft mij inderdaad afgezet, dit in strijd met eerdere berichten betreffende mijn aftreden. Het leger heeft inderdaad momenteel de macht, jammer genoeg.
Ik hoop wel dat die verkiezingen inderdaad komen, maarja, ik heb niets meer te vertellen
In this world of evil and darkness I'm looking for the one girl that has the power to bring light into my heart. A light so pure that my evil thoughts about this world and the people living on it will vanish and I'll finally experience true love.
  zondag 15 juli 2001 @ 22:09:43 #26
9829 BlackDevil
pi_1212422
ben je al uitgepraat, wat zonde van die kans. Ik.....ehh JULLIE zouden makkelijk het eiland kunnen overnemen L.D.
als ik jou was zou het hele eiland onder mijn ijzerenvuist mijn bevelen opvolgen
Your advertisement here.
  zondag 15 juli 2001 @ 22:10:18 #27
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_1212427
Ik vertrouw het woord van een Prins, Tara heeft mede gedeeld dat hij is opgestapt. Dat is voor mij dus de volledige waarheid. Alle kulpraatjes van jou om je er onderuit te praten zijn wat mij betreft grootse onzin. Jij bent uit op oorlog
  zondag 15 juli 2001 @ 22:12:17 #28
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_1212442
Okee, vandaar dus het misverstand.
* Dagobert zal zich vanuit zijn paleis voorbereiden op de verkiezingen en ondertussen toezichthouden op het Leger van meneer Dreamer.
  zondag 15 juli 2001 @ 22:16:08 #29
4178 Lord Dreamer
I Rule In Hell
pi_1212475
quote:
Op zondag 15 juli 2001 22:12 schreef Dagobert het volgende:
Okee, vandaar dus het misverstand.
* Dagobert zal zich vanuit zijn paleis voorbereiden op de verkiezingen en ondertussen toezichthouden op het Leger van meneer Dreamer.
ik vind het prima .. maar hou een oogje op die duivelse meneer . ik weet niet wie hij is .. maar die vertrouw ik juist niet .

Als ik u was zou ik vast campagne gaan voeren. dan heeft u de meeste kans op het winnen van de verkiezing .

en meneer Black Devil . mocht u nog een keer pogingen wagen powerplay of godmode te sugesteren dan wordt u met harde ijzeren vuist verwijderd vcan het eiland.

zondag 15 juli 2001 @ 22:16:32 #30
9829 BlackDevil
pi_1212477
ik ben niet uit op oorlog.........als het eiland nou aan mij geeft zou er geen oorlog hoeven zijn.

so many dicisions to make in so little time

-zelfpromotie- hen ik al verteld dat mijn leger een freelance leger is mijn troepen zijn voor 99,9% loyaal voor maar $175,00 per dag-

Your advertisement here.
  zondag 15 juli 2001 @ 22:31:58 #31
12855 RoboTech
Simon Carnagy R.I.P
pi_1212632
Als commandant van Montana Forest Station, onder het commando van het 36th Forest Division,1st Army of the Southern Cross.

moet ik u helaas mededelen dat ik verdere inmengingen van meerdere legers dan aleen van The Raging Hordes of Fok niet toesta.

Als e het topic indigo's thuis leest dan weet u ongeveer wat en wie wij zijn. de Verkiezingen en coup die op dit moment aan de gang zijn worden nauwlettend door ons in de gaten gehouden en we staan verdere inmenginegn niet toe. Duivelse legers of niet .. De robotech zijn er klaar voor.

Om een inpressie te geven van een van onze schepen presenteren wij u hier de SDF-1 (Super Dimensional Fortress)

R.I.P
  zondag 15 juli 2001 @ 22:36:12 #32
9829 BlackDevil
pi_1212667
Moet ik van hoopje staal bang woorden, HA ! das 10x niks als ik tegen dat ding ga vechten hangt ie niet langer dan 30,345 seconden in de luch (inclusief het vallen vanuit de lucht)

maar ik ben niet uit op oorlog eerlijk niet

Your advertisement here.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')