Zometeen de eerste aflevering. Ik ben benieuw of het wat isquote:Stof
5-delige serie filosofische programma's. De RVU wil mensen bewust maken van de grote - vaak sluimerende - levensvragen en de kijker helpen zich los te rukken van ogenschijnlijk vanzelfsprekende antwoorden. Presentator, schrijver en wetenschapper Bas Haring neemt ons mee en confronteert ons met ons eigen denkvermogen. Hij leert dat we met behulp van filosofie onszelf en de wereld om ons heen beter kunnen begrijpen. Stof prikkelt, maakt nieuwsgierig en leert de kijker vragen stellen. Stof laat zien dat de ene vraag de andere oproept, Stof leert dat je alles mag vragen. Stof gaat over 'vragenschap': in iedere aflevering staat één vraag centraal, zonder dat daar een eenduidig antwoord op komt. Afl.1 : Waarom willen wij niet dood? Over onze angst voor de dood. Presentatie: Bas Haring. Regie: Joost van Ginkel.
Hoelaat?quote:Op maandag 23 februari 2004 20:00 schreef SuperRembo het volgende:
[..]
Zometeen de eerste aflevering. Ik ben benieuw of het wat is
Edit: Op nederland 3 natuurlijk.
ah.... tis nu 22:30 hmmm handig bedankt voor je tip...quote:Op maandag 23 februari 2004 21:10 schreef SuperRembo het volgende:
Het was dus van 20:00 - 20:30 op Ned3
Is idd jammer dat het niet meer als stream wordt aangeboden. Ik weet wel dat user OneMinuteSilence alle afleveringen op zijn computer heeft staan. Ik heb alleen de laatste aflevering op videoband.quote:Op maandag 22 maart 2004 22:17 schreef hugoboss22 het volgende:
"VANWEGE HET AUTEURSRECHT OP SOMMIGE FRAGMENTEN WORDT DE SERIE STOF NIET AANGEBODEN ALS INTERNET VIDEO."
Ik mis het iedere avond....het was ideaal dat het op internet stond. Maar nu mag het niet meer...helaas. Heeft iemand alles opgenomen toevallig?
De links staan er niet meer, de afleveringen zelf nog welquote:Op maandag 22 maart 2004 22:17 schreef hugoboss22 het volgende:
"VANWEGE HET AUTEURSRECHT OP SOMMIGE FRAGMENTEN WORDT DE SERIE STOF NIET AANGEBODEN ALS INTERNET VIDEO."
Ik mis het iedere avond....het was ideaal dat het op internet stond. Maar nu mag het niet meer...helaas. Heeft iemand alles opgenomen toevallig?
Ja....ik heb ze allemaal.......quote:Op maandag 22 maart 2004 22:17 schreef hugoboss22 het volgende:
Leuk! Ik vind Bas Haring een schatje.quote:Op zondag 30 juli 2006 22:03 schreef digitaLL het volgende:
Er komen nieuwe afleveringen, het gaat Haring heten en start vanaf 4 Sept.
http://www.rvu.nl/rvu.php?i=1&l=0&n=1380
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |