fok is naar de klotequote:Op maandag 23 februari 2004 18:44 schreef PrintScreen het volgende:Wat is er aan de hand hier
Maar dat ze dan ook onze OP vern**ken is niet nodigquote:Op maandag 23 februari 2004 18:48 schreef Diovarus het volgende:
[..]
fok is naar de klote
Alle links werken idd ook niet.quote:Op maandag 23 februari 2004 18:49 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maar dat ze dan ook onze OP vern**ken is niet nodig
Had ik al geprobeerd ja.quote:Op maandag 23 februari 2004 18:53 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Alle links werken idd ook niet.
Check je eigen sig.
dan is ie misschien dicht?quote:Op maandag 23 februari 2004 20:10 schreef SmilingPeter het volgende:
vreemd kom niet meer in vorig deeltje ineens
ik zie um uberhaput niet meer, lijkt meer verwijderd ofzow???quote:Op maandag 23 februari 2004 20:12 schreef D.Rose het volgende:
[..]
dan is ie misschien dicht?
dan maar hier verderquote:Op maandag 23 februari 2004 20:12 schreef blublub het volgende:
ik snap er ook nix van....
jaquote:Op maandag 23 februari 2004 20:13 schreef blublub het volgende:
ik vind t lelijk en hij doet raar en ik snap er niets meer van, leest iemand dit nu?
laten we het maar ff aankijken, misschien is het wel wat als alles werktquote:Op maandag 23 februari 2004 20:13 schreef blublub het volgende:
ik vind t lelijk en hij doet raar en ik snap er niets meer van, leest iemand dit nu?
Smaken verschillen duidelijkquote:Op maandag 23 februari 2004 20:14 schreef Bengeltje het volgende:
Ziet er wel tegek uit dit zeg
Wat bedoel je precies?quote:Op maandag 23 februari 2004 20:14 schreef Bengeltje het volgende:
Ziet er wel tegek uit dit zeg
had ik ook last vanquote:Op maandag 23 februari 2004 20:16 schreef blublub het volgende:
jah, want ik heb net in een andere NB zitten posten geloof ik, maar die zie ik nu nergens meer.... naja, t zal wel
hoi allemaal
Dat alles gewoon in puin ligtquote:Op maandag 23 februari 2004 20:19 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Wat bedoel je precies?
*het niet ziet
vreemd, 48% gewijzigd?quote:Op maandag 23 februari 2004 20:16 schreef SmilingPeter het volgende:
dubbel
Dat is normatiefquote:Op maandag 23 februari 2004 20:58 schreef Diovarus het volgende:
Lelijke ouderwetse klote kleurtjes dit.
Past dus wel bij jouw SB.
weet niet in welk gat jij woont, maar hier in de hippe, jonge, moderne 2004 wereld zijn felle kleuren in en deze piskleur zeer zeker weten helemaal fout....quote:Op maandag 23 februari 2004 21:24 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Dat is normatief
Geen smaak is ook een smaak.
Geel-blauw is zo 1999
Strakke moderne, jeugdige kleurtjes; verandering van spijs doet leven
Dat is normatief, net zoals mijn mening. In de wereld van de designers is weinig kleur beter. Schreeuwende kleuren is zo amerikaans en schreewerig..quote:Op maandag 23 februari 2004 21:38 schreef blublub het volgende:
weet niet in welk gat jij woont, maar hier in de hippe, jonge, moderne 2004 wereld zijn felle kleuren in en deze piskleur zeer zeker weten helemaal fout....
tis niet eens een kleur te noemen, tis gewoon nix
Ik vind wel mooi dat de avatars eruit lijken te springen met deze kleurenquote:Op maandag 23 februari 2004 21:34 schreef D.Rose het volgende:
Het is niet lelijk, beetje saai alleen
Die is rustgevendquote:Op maandag 23 februari 2004 22:05 schreef Bengeltje het volgende:
wow hij ging snel
vind de kleuren opzich wel oke.
ookal mocht de banner boven wat vrolijker
Dat kan later nog altijd , tis nieuw ,eerst actiequote:Op maandag 23 februari 2004 22:11 schreef D.Rose het volgende:
[..]
Die is rustgevend
*eens isquote:Op maandag 23 februari 2004 22:14 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dat kan later nog altijd , tis nieuw ,eerst actie
quote:Op maandag 23 februari 2004 22:18 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*eens is
Hoi Utmenkequote:Op maandag 23 februari 2004 22:18 schreef Utmenke het volgende:
Hallo allemaal![]()
Halloquote:Op maandag 23 februari 2004 22:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hoi Utmenke
Het gaat nu idd redelijkquote:Op maandag 23 februari 2004 22:22 schreef Utmenke het volgende:
[..]
Hallo![]()
Het is al stukken beter met Fok! dan vanmiddag!!
Met Dreuzel is alles goed, ze ligt in bed te Playstationenquote:Op maandag 23 februari 2004 22:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het gaat nu idd redelijk
Hoe is het met dreuzel?
Welk spel is ze aan het spelen?quote:Op maandag 23 februari 2004 22:25 schreef Utmenke het volgende:
[..]
Met Dreuzel is alles goed, ze ligt in bed te Playstationen![]()
We zijn al terug van het carnaval vieren, het was weer geweldig dit jaar!
Ze ligt Final Fantasy X te spelen.....quote:Op maandag 23 februari 2004 22:27 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Welk spel is ze aan het spelen?
Het was dus helemaal niets aan?
Volgende paginaquote:Op maandag 23 februari 2004 22:29 schreef Utmenke het volgende:
[..]
Ze ligt Final Fantasy X te spelen.....
Het was op zich wel leuk maar we waren maar met ons 3'en... En als je in Maastricht staat is het dan niet zo geweldigLekker thuis hangen is ook niets mis mee
Final Fantasy is inderdaad een erg mooi spel, dat is ook ongeveer het enige waar ze op dit moment oog voor heeftquote:Op maandag 23 februari 2004 22:31 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Volgende pagina
Mooi spel
Met een groep is leuker ja.
Thuis zijn is toch ook gezellig?
Ik vind van wel iig
Volgens mij heb ik het langer volgehoudenquote:Op maandag 23 februari 2004 23:09 schreef Leia73 het volgende:
*voorzichtig binnen komt lopen om te kijken of ze wel goed zit in deze grauwe aangelegenheid Goedavond allemaal![]()
ja nu wel reageren he .... nu ik weg benquote:Op maandag 23 februari 2004 23:14 schreef D.Rose het volgende:
tot weer L-babe![]()
![]()
Tis wat traag allemaal hequote:Op maandag 23 februari 2004 23:20 schreef Leia73 het volgende:
[..]
ja nu wel reageren he .... nu ik weg ben
quote:Op maandag 23 februari 2004 23:20 schreef Leia73 het volgende:
[..]
ja nu wel reageren he .... nu ik weg ben
dan hebben ze jou vast en zeker meteen begroet dat je binnen kwamquote:Op maandag 23 februari 2004 23:15 schreef Khalein het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik het langer volgehouden
Toodles![]()
zooo traag???quote:Op maandag 23 februari 2004 23:23 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Tis wat traag allemaal he
hoi Leia
nou vooruit.... tis je vergeven... knufffquote:Op maandag 23 februari 2004 23:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
[afbeelding]
zag het net pas, had liever willen reageren toen je binnenkwam
Not really, actuallyquote:Op maandag 23 februari 2004 23:23 schreef Leia73 het volgende:
dan hebben ze jou vast en zeker meteen begroet dat je binnen kwam![]()
gelukkig maarquote:Op maandag 23 februari 2004 23:26 schreef Leia73 het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 23 februari 2004 23:23 schreef D.Rose het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/redface.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
zag het net pas, had liever willen reageren toen je binnenkwam</div></blockquote>nou vooruit.... tis je vergeven... knufff
quote:Op maandag 23 februari 2004 23:27 schreef Khalein het volgende:
[..]
Not really, actually![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
... wacht ff...
![]()
![]()
![]()
weinig of heel traag zoals je wel kunt zien lijkt mijquote:Op maandag 23 februari 2004 23:30 schreef Utmenke het volgende:
Is er nog iemand hier
aha!! halloquote:Op maandag 23 februari 2004 23:32 schreef Leia73 het volgende:
[..]
weinig of heel traag zoals je wel kunt zien lijkt mij
Hellowquote:Op maandag 23 februari 2004 23:33 schreef Utmenke het volgende:
[..]
aha!! hallo
Dat zou zo ongeveer wel kloppen hequote:Op maandag 23 februari 2004 23:31 schreef Leia73 het volgende:
![]()
.. voor iedere dag dat je me niet gezien hebt 1?
![]()
Wat een verwennerij.... en dat op de maandagavondquote:Op maandag 23 februari 2004 23:35 schreef Khalein het volgende:
[..]
Dat zou zo ongeveer wel kloppen heNog ff een
en een
om het af maken
![]()
Truste!quote:Op maandag 23 februari 2004 23:36 schreef D.Rose het volgende:
/me wenst iedereen welterusten
Trusten Rose... Sweet dreamsquote:Op maandag 23 februari 2004 23:36 schreef D.Rose het volgende:
quote:Op maandag 23 februari 2004 23:36 schreef D.Rose het volgende:
* D.Rose wenst iedereen welterusten
nighty nightquote:Op maandag 23 februari 2004 23:36 schreef D.Rose het volgende:
Trusten Khalein.... werkse voor morgenochtendquote:Op maandag 23 februari 2004 23:35 schreef Khalein het volgende:
Anyhoe.... Vroegde dienst strakz, dus eerst nog ff maffen
Ciao folks![]()
trustenquote:Op maandag 23 februari 2004 23:36 schreef D.Rose het volgende:
correctie: werkt NOG NIETquote:Op maandag 23 februari 2004 23:37 schreef D.Rose het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 23 februari 2004 23:36 schreef D.Rose het volgende:
* D.Rose]wenst iedereen welterusten</div></blockquote>[afbeelding
de /me werkt niet meer
we begrijpen je igg... dat is het belangrijkstequote:Op maandag 23 februari 2004 23:37 schreef D.Rose het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 23 februari 2004 23:36 schreef D.Rose het volgende:
* D.Rose]wenst iedereen welterusten</div></blockquote>[afbeelding
de /me werkt niet meer
quote:Op maandag 23 februari 2004 23:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
trusten
er werkt nog wel meer niet helemaal goedquote:Op maandag 23 februari 2004 23:39 schreef Shark.Bait het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op maandag 23 februari 2004 23:37 schreef D.Rose het volgende:
[me=D.Rose]wenst]iedereen welterusten</div></blockquote>[<a href="http://images.fok.nl/s/redface.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a> [/me]
de /me werkt niet meer</div></blockquote>correctie: werkt NOG NIET
quote:Op maandag 23 februari 2004 23:40 schreef D.Rose het volgende:
[..]
[afbeelding]
wist niet dat je hier lurkte
in dat geval
welterusten iedereen
B![]()
![]()
![]()
Hoi Dreuzelquote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:30 schreef Dreuzel het volgende:
Hallo??
*echo...
Ja ik moest... ik kan dat de hele nacht blijven spelen...quote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:32 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hoi Dreuzel
Klaar met Final Fantasy?
Ik ken dat verschijnsel maar al te goedquote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:34 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Ja is moest... ik kan dat de hele nacht blijven spelen...![]()
Ja idd, maar tis ook lullig voor utmenke die zit er maar wat bij...quote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:35 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik ken dat verschijnsel maar al te goed
Je moet fezelf dwingen om te stoppen.
Ik zit hier met hetzelfde probleem, ik zit al avonden achter de laptop en heb geen tijd voor mijn manquote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:40 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Ja idd, maar tis ook lullig voor utmenke die zit er maar wat bij...![]()
Wat is fok! traag zeg! het duurt een kwartier voordat ik eindelijk fatsoenlijk kan reageren...![]()
Haha ja dat ken ik... Je wilt wat tijd voor jezelf zodat je allebei ook je eigen dingen hebt maar als ie nix zegt blijf ik maar doorgaan...quote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:44 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik zit hier met hetzelfde probleem, ik zit al avonden achter de laptop en heb geen tijd voor mijn man
Het is heel wisselend hier wat snelheid betreft, maar het is meestal retetraag
Same herequote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:47 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Haha ja dat ken ik... Je wilt wat tijd voor jezelf zodat je allebei ook je eigen dingen hebt maar als ie nix zegt blijf ik maar doorgaan...![]()
Ja het gaat nu wel weer met de snelheid, en er zijn toch wel een aantal dingen heel handig op het "nieuwe" forum...![]()
Ja dat zal nog wel een tijdje duren eer alles helemaal naar behoren werkt..quote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:54 schreef PrintScreen het volgende:
Same here
Daarnet was het weer puinhoop
Het lijkt handig ja, maar eerst maar afwachten of het zometeen weer goed werkt
Heb de laatste tijd maar op het forum van SL gezeten.
Was erg gezellig daar
Ik denk dat we daar wel rekening mee moeten houdenquote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:56 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Ja dat zal nog wel een tijdje duren eer alles helemaal naar behoren werkt..
Ik heb sinds kort mijn eigen weblog daar ben ik de laatste tijd mee bezig geweest...Alles uitzoeken enzo...
He eiersoepjequote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:58 schreef Mr.Noodle het volgende:
Woei, ik mag weer baggeren in [ONZ]maar wat hebben een baggerkleur zeg
Ja idd... maar dat vind ik ook het fijnste, lekker bezig zijn met vanalles. Anders is het ook zo saaiquote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:58 schreef PrintScreen het volgende:
Ik denk dat we daar wel rekening mee moeten houden
Jij bent dus ook druk druk druk.
En dan heb je je werk er ook nog bij.
Bezig vrouwtje hoor
Welterusten en tot later Leiaquote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:58 schreef Leia73 het volgende:
Hier nog maar even welterusten komt wensen... slaap lekker voor strax..![]()
Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:00 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Ja idd... maar dat vind ik ook het fijnste, lekker bezig zijn met vanalles. Anders is het ook zo saaiEn ik heb deze week een extra dag vrij gehad vanwege de carnaval. Ook lekker!
Ja hier in het zuiden is het op en top carnaval..quote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:02 schreef PrintScreen het volgende:
Daar heb je ook weer gelijk in
Bij jullie wordt er uitbundig carnaval gevierd he?
Lekker zo een dagje vrij tussen door
quote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:59 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
He eiersoepje
Gelukkig breng jij een beetje kleur in deze saaie layout.
Had ik al begrepen van Utmenke dat het nu niet zo leuk was.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:04 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Ja hier in het zuiden is het op en top carnaval..Helaas was het dit jaar niet zo leuk als anders maar volgend jaar ben ik toch weer van de partij!
Het blijft toch leuk!
Ik heb niet eens een poging gedaan om af te kickenquote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
[afbeelding], maar ik was net zo goed bezig aan het afkicken van het nachtbraken, zodat ik m'n werkweek fatsoenlijk kon beginnen...Morgen gaat de wekker om 07:00
Ja volgend jaar haal ik het dubbel en dwars in!quote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:06 schreef PrintScreen het volgende:
Had ik al begrepen van Utmenke dat het nu niet zo leuk was.
Volgend jaar weer nieuwe kansen
Je hebt gelijkquote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:08 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Ja volgend jaar haal ik het dubbel en dwars in!Maarre ik ga er weer vantussen, op fok! is niet veel te doen en utmenke en ik gaan samen verder met final fantasy te spelen! hahaha
![]()
Een fijna avond verder en tot snel!![]()
![]()
![]()
Je krijgt ze terug!quote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:10 schreef PrintScreen het volgende:
Je hebt gelijk
Oke, welterusten voor zo meteen en tot later![]()
Groetjes aan Utmenke
quote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:10 schreef Dreuzel het volgende:
[..]
Je krijgt ze terug!
Die functie werkt nog niet he?quote:Op dinsdag 24 februari 2004 01:13 schreef Mr.Noodle het volgende:
* PrintScreen ook maar voorzichtig z'n bedje opzoekt![]()
![]()
Goeiedag PJquote:Op dinsdag 24 februari 2004 07:55 schreef pro_jeex het volgende:
Hoi
Mogguhquote:Op dinsdag 24 februari 2004 07:37 schreef Diovarus het volgende:
Goeie morgen deze morgen.
Zou best mee willen werken eraanquote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:33 schreef Diovarus het volgende:
FP is idd een beetje ziek.
Tis idd een beetje triest. Vooral gisteravond tussen 9-11 was et geen harde bij mijquote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:37 schreef B00STER het volgende:
Ik kom de helft van de tijd niet eens op het forum
Moguh DRquote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:37 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjjjjj
Ik krijg om de 2 refreshes gewoon een 404. En dan duurt het weer een eeuwquote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:39 schreef jackson het volgende:
[..]
Tis idd een beetje triest. Vooral gisteravond tussen 9-11 was et geen harde bij mij
Je kan het even melden. Maar het zal wel een known-error zijnquote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:40 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik krijg om de 2 refreshes gewoon een 404. En dan duurt het weer een eeuw
Maarja zal wel kinderziektes zijn ofzo.
Dat lijkt me wel jaquote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:42 schreef jackson het volgende:
[..]
Je kan het even melden. Maar het zal wel een known-error zijn
Ik kreeg gister een melding dat ik geen rechten had om die pagina te bekijken ofzo. Toch maar even gemeldquote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:43 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat lijkt me wel ja
Jah maar een 404 lijkt me meer iets met onderhoud. Dat de pagina er ff niet is ofzo. Ik kijk het nog wel ff aan, nu geen last meer trouwens.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:45 schreef jackson het volgende:
[..]
Ik kreeg gister een melding dat ik geen rechten had om die pagina te bekijken ofzo. Toch maar even gemeld
Dat zit em idd in de onbereikbaarheidquote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:46 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jah maar een 404 lijkt me meer iets met onderhoud. Dat de pagina er ff niet is ofzo. Ik kijk het nog wel ff aan, nu geen last meer trouwens.
Gaat goedkomen ... ik heb er vertrouwen in!!quote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:49 schreef jackson het volgende:
[..]
Dat zit em idd in de onbereikbaarheid
Jah joh ... komt altijd goedquote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Gaat goedkomen ... ik heb er vertrouwen in!!
denk ik
Ok danquote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:54 schreef jackson het volgende:
[..]
Jah joh ... komt altijd goed
Kost alleen veel tijd en experimenteren. Als je weet wat voor load zo'n forum aan moet kunnen dat is ongekend. Daardoor krijg je vooral in het begin performance problemen.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:54 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ok dan
Jah ik zag bij de launch eergisteren de stats op Tweakers... dat was een dikke 100% processorload... daar wordt je peeceetje niet echt blij vanquote:Op dinsdag 24 februari 2004 08:58 schreef jackson het volgende:
[..]
Kost alleen veel tijd en experimenteren. Als je weet wat voor load zo'n forum aan moet kunnen dat is ongekend. Daardoor krijg je vooral in het begin performance problemen..
En is ook erg vreemdquote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jah ik zag bij de launch eergisteren de stats op Tweakers... dat was een dikke 100% processorload... daar wordt je peeceetje niet echt blij van
Jah .. Replique weegt gewoon veel zwaarder dan Topix .. is mijn idee dan.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:01 schreef jackson het volgende:
[..]
En is ook erg vreemd
Hmmwhah ... weet ik niet hoorquote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:06 schreef B00STER het volgende:
[..]
Jah .. Replique weegt gewoon veel zwaarder dan Topix .. is mijn idee dan.
Ik gooi ook maar watquote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:15 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmwhah ... weet ik niet hoor. Weet er niet zoveel van verder
zolang je maar niet met mij gaat gooienquote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:18 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik gooi ook maar wat
mogguhquote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:38 schreef SmilingPeter het volgende:
moggu
Was ik niet van plan hoor .. ben je te groot voorquote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:48 schreef SmilingPeter het volgende:
[..]
zolang je maar niet met mij gaat gooien
dus tov strontlangzaam is dat dan dus ietsje sneller?quote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:54 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
mogguh
's ochtends om 7:45 is fok beresnel
goed bedachtquote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:58 schreef B00STER het volgende:
[..]
Was ik niet van plan hoor .. ben je te groot voor
daars ut doenbaar ja, hier wordt je depri van... ow nee ben ik alquote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:55 schreef brighton het volgende:
essel
En dan heet het ook nog nachtbarquote:Op woensdag 25 februari 2004 02:55 schreef Scorpionsworld het volgende:
Stilletjes hier...
Palmpje ?quote:Op woensdag 25 februari 2004 08:36 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjjj
quote:Op woensdag 25 februari 2004 08:48 schreef D3nn15 het volgende:
[..]
Palmpje ?
eejjjjjjjj Kiwi-babequote:Op woensdag 25 februari 2004 08:55 schreef Loesje1987 het volgende:
Hoi lieve NB'ers!
Ik ben het, kiwitjuhh, er is iets mis met mn account gegaan, en nu kan ik daar niet meer inloggen
Heb ze al een mail gestuurd, maar tot nu toe nog niks gehoord..
Hoiquote:Op woensdag 25 februari 2004 08:57 schreef D.Rose het volgende:
[..]
eejjjjjjjj Kiwi-babe
eejjjjjjjjjj SBquote:Op woensdag 25 februari 2004 09:21 schreef Shark.Bait het volgende:dudes...
Dankzij de nieuwe spyware van Fok!quote:Op woensdag 25 februari 2004 09:22 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjjjj SB
zag je al binnenkomen
deze post geprobeerd;er stond alleen: dit is een testquote:Op woensdag 25 februari 2004 09:29 schreef D.Rose het volgende:
alleen niet juist, probeer maar eens 100% te doen
nee hoorquote:Op woensdag 25 februari 2004 10:53 schreef NiteSpeed het volgende:
Meldtopic
Dank u, dank uquote:Op woensdag 25 februari 2004 11:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
nee hoor
maareh, leuk plaatje
eejjjjjjjjjquote:Op woensdag 25 februari 2004 11:25 schreef jackson het volgende:
*test*
hallo
*test*
hallowww ???
Ah, jij leeft ook nog.quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:25 schreef jackson het volgende:
*test*
hallo
*test*
hallowww ???
Hmmjuh ... zo te merken wel.quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:46 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Ah, jij leeft ook nog.
Google dan meteen maar op Ultramon, onmisbaar programmaquote:Op woensdag 25 februari 2004 11:51 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmjuh ... zo te merken wel.
Vanavond even 2 schermen aan mijn pc hangen ... kijken hoe dat gaat
Hmm ... hoezo ... gebruiken we "hier" op de zaak ook niet. En met XP is het niet nodig volgens mij.quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:54 schreef NiteSpeed het volgende:
[..]
Google dan meteen maar op Ultramon, onmisbaar programma.
klopt... tis dat ik geen PCI kaart heb, anders zou ik thuis ook ff experimenteren met 2 schermenquote:Op woensdag 25 februari 2004 12:06 schreef jackson het volgende:
Hmm ... hoezo ... gebruiken we "hier" op de zaak ook niet. En met XP is het niet nodig volgens mij.
quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:19 schreef Bengeltje het volgende:
EN en en ??
plaatst ie deze post wel ?
lol , kan geen smiley zien .met de muis erover en
Goedemorgen JaWiquote:Op woensdag 25 februari 2004 12:36 schreef JaWi het volgende:
Goedenmorgen
Ja, ik denk dat ik een heel stuk minder zal gaan fokkenquote:Op woensdag 25 februari 2004 12:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Goedemorgen JaWi
wat een forum he
Ik fok al een stuk minder; mijn postaantallen, wat doe je!quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:41 schreef JaWi het volgende:
Ja, ik denk dat ik een heel stuk minder zal gaan fokken
Eerst een vrolijkere layoutquote:Op woensdag 25 februari 2004 12:44 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik fok al een stuk minder; mijn postaantallen, wat doe je!
het zal wel weer bij trekken...
Vrolijk?quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:46 schreef JaWi het volgende:
Eerst een vrolijkere layout
Omdat je met Ultramon een extra taskbar hebt, en met alleen windows nietquote:Op woensdag 25 februari 2004 12:06 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmm ... hoezo ... gebruiken we "hier" op de zaak ook niet. En met XP is het niet nodig volgens mij.
spuit 11quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:56 schreef Shark.Bait het volgende:
whehehehehe één nieuwe emoticon
Jacksonnnnnnnnnnquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:02 schreef jackson het volgende:
[..]
spuit 11
hoi Dreuzelquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:04 schreef Dreuzel het volgende:
Goede morgen allemaal!![]()
Hoi hoi!quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
hoi Dreuzel![]()
Fok! is ff taai ... gaat goed komen hoorquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:05 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Jacksonnnnnnnnnn
wat is fok minder nu
*er ook vertrouwen in heeftquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:13 schreef jackson het volgende:
[..]
Fok! is ff taai ... gaat goed komen hoor
Achja ... en ik heb geen haast dus we zullen et wel zien. Wellicht na het weekend wat beter. Het forum gaat al wel steeds lekkerder merk ikquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
*er ook vertrouwen in heeft
zolang het steeds beter en niet slechter gaat slaan we ons er wel doorheenquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:19 schreef jackson het volgende:
[..]
Achja ... en ik heb geen haast dus we zullen et wel zien. Wellicht na het weekend wat beter. Het forum gaat al wel steeds lekkerder merk ik
Zeker ... nu valt et bijvoorbeeld helemaal niet tegenquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:20 schreef D.Rose het volgende:
[..]
zolang het steeds beter en niet slechter gaat slaan we ons er wel doorheen
*zal ik dan maar in de auto springen en jou kant op komen ?quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:24 schreef D.Rose het volgende:
je mag ook wel bij mij komen hoor
quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:25 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
*zal ik dan maar in de auto springen en jou kant op komen ?
goed he , tis besmettelijkquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
[afbeelding]
dat was anders een hele snelle reply
maar nou is er geen reden om te komenquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:28 schreef Bengeltje het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op woensdag 25 februari 2004 13:26 schreef D.Rose het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/redface.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
dat was anders een hele snelle reply</div></blockquote>goed he , tis besmettelijk
ik wacht voortaan 5 minutenquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:29 schreef D.Rose het volgende:
[..]
maar nou is er geen reden om te komen
ook een optiequote:Op woensdag 25 februari 2004 13:30 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ik wacht voortaan 5 minuten![]()
Dat is ook een planquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:31 schreef D.Rose het volgende:
[..]
ook een optie
of gewoon komen, gaan we wel iets anders doen
Hoi Riannquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:33 schreef Riann het volgende:
Haal mij btw maar uit de openingspost misschien dat ik in de toekomst nog wel terug kom of ik kom misschien eens in de zoveel weken nog wel een keertje meespammen maar zo op dit moment heb ik er niet zoveel zin in om veel tijd in de nachtbar te gaan steken
Dan geef eens die doorquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:35 schreef D.Rose het volgende:
heb wel een paar data
alweer?quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:38 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dan geef eens die door
Dacht dat je ermeer hadquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:39 schreef D.Rose het volgende:
[..]
alweer?
ip, user gegevens en verwijderenquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:43 schreef Diovarus het volgende:
wat zijn die opties onder jullie avatars
klote zooiquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:44 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
ip, user gegevens en verwijderen
het werkt alleen niet
die komen daarnaquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:42 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dacht dat je ermeer had
tot zo lieverdquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die komen daarna
*weer gaat werken
Latexquote:Op woensdag 25 februari 2004 13:47 schreef D.Rose het volgende:
[..]
die komen daarna
*weer gaat werken
ohh?quote:Op woensdag 25 februari 2004 14:10 schreef jackson het volgende:
Et lijkt wel lekker te werken vandaag hiero
Hiero als in op fok! dan hehquote:Op woensdag 25 februari 2004 14:25 schreef Diovarus het volgende:
[..]
ohh?
Nu lijkt het weer beterquote:Op woensdag 25 februari 2004 14:35 schreef jackson het volgende:
[..]
Hiero als in op fok! dan heh
Vanmorgen zag ik alle admin optie's staanquote:Op woensdag 25 februari 2004 14:40 schreef Diovarus het volgende:
[..]
Nu lijkt het weer beter
quote:Op woensdag 25 februari 2004 13:02 schreef jackson het volgende:
spuit 11
idd , die zijn nu weg, wat jammer nouwwwwquote:Op woensdag 25 februari 2004 14:44 schreef jackson het volgende:
[..]
Vanmorgen zag ik alle admin optie's staan
Zag ik daarnet ook... onder het gebruikersplaatje icoontjes voor opvragen van IP adress, user notes, en nog een icoontje met 2 schermenquote:Op woensdag 25 februari 2004 14:44 schreef jackson het volgende:
Vanmorgen zag ik alle admin optie's staan
Ik zat meteen te kijken wat jullie ip-addy's waren en de usernotes te bekijkenquote:Op woensdag 25 februari 2004 14:53 schreef Bengeltje het volgende:
idd , die zijn nu weg, wat jammer nouwwww
tot ze die eerst eens hadden laten staan en dan nog werkend
Hoiquote:Op woensdag 25 februari 2004 15:01 schreef Faithy het volgende:
YO!!!
Feefie in da house...
(ofzo)
* Faithy stamelt verlegen: hallo allemaal, daar ben ik weer
ik heb geen usernotes, ik ben lievquote:Op woensdag 25 februari 2004 15:26 schreef Shark.Bait het volgende:
[..]
Ik zat meteen te kijken wat jullie ip-addy's waren en de usernotes te bekijken
Hoiquote:Op woensdag 25 februari 2004 15:53 schreef jackson het volgende:
nahhh ... ik wilde 1 uur geleden wat posten maar dat zat er niet in
Hmmmwhah .. niet helemaal mee eens hoor ... het gaat al stukken beter dan gister. Kwam er alleen niet meer op 1uurtje geleden. Heb niet meer geprbeert sinds nu. Dus et gaat al wel beter denkquote:Op woensdag 25 februari 2004 15:55 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Hoi
Je kwam er niet door toen?
Het is er tot nog toe niet op vooruit gegaan iig
Vandaag valt het wel mee ja...... gisteren kwam ik er helemaal niet opquote:Op woensdag 25 februari 2004 15:57 schreef jackson het volgende:
[..]
Hmmmwhah .. niet helemaal mee eens hoor ... het gaat al stukken beter dan gister. Kwam er alleen niet meer op 1uurtje geleden. Heb niet meer geprbeert sinds nu. Dus et gaat al wel beter denk
Daar word aan gewerkt ... Zoals te lezen valtquote:Op woensdag 25 februari 2004 15:58 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Vandaag valt het wel mee ja...... gisteren kwam ik er helemaal niet op
Het is nu ook wat sneller geworden maar mooi kan ik het niet vinden
Ik heb geen idee .... was dat de vorige keer een probleem dan ?quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:02 schreef D.Rose het volgende:
zou ie nu wel sluiten bij 255?
Woohooo!!quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:11 schreef KiwiTjuHh het volgende:
I'm back
Nou, toevallig ging gisteren fok down, ik denk dat hij de gigabytes aan notes van jou niet aankonquote:Op woensdag 25 februari 2004 15:29 schreef Bengeltje het volgende:
ik heb geen usernotes, ik ben liev![]()
Echt wel!quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:13 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Goed he?
quote:Op woensdag 25 februari 2004 16:16 schreef KiwiTjuHh het volgende:
Mn oude vertrouwde plaatje
Goede stek... Het is erg rustigquote:Op woensdag 25 februari 2004 16:15 schreef dolle_hond het volgende:
ik kom s ff uitpuffen hier
Hoiquote:Op woensdag 25 februari 2004 17:34 schreef D.Rose het volgende:
eejjjjjjjjjjjj
nog 2 dagen werken
Wat aso! ik mag mijn PI niet meer aanpassenquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:39 schreef Shark.Bait het volgende:
nog 15000 dagen en dan ben ik 70
hoi lekker dingquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:00 schreef D.Rose het volgende:
weer eejjjjjjjjjjj
you talkin to me?quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:03 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
hoi lekker ding
quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:08 schreef D.Rose het volgende:
[..]
you talkin to me?
als je gele bloemen moest halenquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:11 schreef D.Rose het volgende:
go your gang
quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:12 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
als je gele bloemen moest halen
zou je weten welke?
uhm duidelijk, je gaat niet door, kan met het verhaal stoppenquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:14 schreef D.Rose het volgende:
[..]
[afbeelding]
een strikvraag?
tulpen
waarom denk je dat ?quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:18 schreef D.Rose het volgende:
had ik narcissen moeten zeggen?
wat opvragen ?quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:21 schreef Shark.Bait het volgende:
ligt het aan mij of gaat het opvragen nu stukken sneller?
ligt aan jouquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:21 schreef Shark.Bait het volgende:
ligt het aan mij of gaat het opvragen nu stukken sneller?
deze ?quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:39 schreef D.Rose het volgende:
nog 10 posts, en dan is ie dicht
(denk ik)
schijnen tot 300 te gaan nuquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:40 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
deze ?
gaan ze nu langer ?
Goed bezig vandaagquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:51 schreef D.Rose het volgende:
Ik maak wel vast de nieuwe, heb de OP al herknutseld
Uhhh .. owke .. bye : Wquote:Op woensdag 25 februari 2004 19:53 schreef blublub het volgende:
ik ga weer doeg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |