quote:Ja er zat geen geld meer in toen ik het vond
Dit is de instelling waaraan de wereld ten onder gaatquote:Op maandag 23 februari 2004 22:52 schreef EggsTC het volgende:
Je hoort hier wel :
"Je zou het zelf ook neit leuk vinden"
MAAR
Hoe groot schat je de kans in dat degene in kwestie hem aan jouw terug zou geven als de rollen omgedraait waren?
Dat is mijn visie.
Kijk, en zo'n gedachte zou niet eens bij me opkomen. Wat voor instelling heb je dan? Dus je bent bij voorbaat dus al BLIJ dat je iemands portemonnee vind? Nou, misschien ben ik wel familie van Moeder Teresa ofzo, maar het zou echt niet in me opkomen om er blij mee te zijn, laat staan dat ik het zou houden. Ik zou het meteen afgeven bij de politie. Ik zou echt zeker niet kunnen genieten van geld dat ik op die manier zou vinden.quote:Op maandag 23 februari 2004 18:13 schreef ooge het volgende:
heey
. Ik dus vol blijschap kijke hoeveel mijn nieuwe vonst me zou opleveren. Wow..
Lekkere Aso ben jij zeg, het gaat er niet om of het meegenomen is, maar of het van jou is.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:29 schreef thunderdome het volgende:
Gewoon houden, 135euro is altijd mooi meegenomen
quote:Op dinsdag 24 februari 2004 07:39 schreef LangeJan het volgende:
Zit er geen pasje in met een briefje erbij waar zijn pincode erin staat? Heb je misschien nog meer geld.
zou ik ook doenquote:Op maandag 23 februari 2004 18:17 schreef Knut het volgende:
In mijn zak steken.
Kijken of ik de persoon kan bereiken door telefoonboeken en pasjes te koppelen.
Bellen om de pasjes terug te kunnen geven (en bonnetjes/foto's)
Ja er zat geen geld meer in toen ik het vond
Als je dat doet en die man heeft enig iq, begrijpt hij wel dat jij het geld eruit gejat hebt. Er zat geen geld meer in? Hoe weet je of er uberhaupt geld in zit? Ik heb zelden contant geld op zak, hoor!quote:Op dinsdag 24 februari 2004 07:56 schreef tonks het volgende:
[..]
[afbeelding]
Al het geld eruit halen en dan heel ongschuldig naar de beste man toegaan "Er zat helemaal geen geld meer in"
zo gaat dat spreekwoord niet :N dat maak je er zelf van...quote:Op woensdag 25 februari 2004 00:07 schreef Manweth het volgende:
jammer voor die goser, maar ik heb t geld ook hard nodig
een ge(geven/vonden) paard mag je niet in de bek kijken!
helemaal niet logisch, dit willen en ook daadwerkelijk terugkrijgen is een wereld van verschilquote:Op maandag 23 februari 2004 22:34 schreef Etcetera het volgende:
Ik zou het teruggeven. Jij wilt toch ook niet dat ze jouw portemenee leeg teruggeven als-ie vol zat? Lijkt me logisch dus he...
Met zo een usernaam begrijp ik het in jouw geval wel. Leuke avatar trouwens.quote:Op woensdag 25 februari 2004 17:31 schreef Maffioso het volgende:
Ik zou het geld ook wel houden denk ik. Dan moet diegene maar wat beter op zijn spulletjes letten, ik vindt het gewoon dom als je iets als een portemonee kwijt raakt of vergeet.
Een betere wereld begint duidelijk niet bij jou.quote:Op woensdag 25 februari 2004 08:28 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
helemaal niet logisch, dit willen en ook daadwerkelijk terugkrijgen is een wereld van verschil
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |