abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17338129
heey

Zo ik ging laatst is ff lekker in de bus zitten, en wat zie ik tot mijn verbazing, daar licht een portomonnee . Ik dus vol blijschap kijke hoeveel mijn nieuwe vonst me zou opleveren. Wow.. briefje van 50, nog een, een van 20, een van 10, een van 5 bij mekaar 135¤ . Nou das ff lekker meegenomen, toch nog ergens goed voor dat ik nog zo vroeg me nest uit ben gegaan om naar school te gaan .
Maarja dat was mn eerste gedachten, en nu, nu twijfel ik of ik het wel moet houden. Straks heeft die gozer het heel erg hard nodig (anders wordt hij straks nog afgemaakt door de mafia omdat hij zijn gokschulden niet kan betalen ), en ik zou het ook super kut vinden.
Maarja het is uiteraart lekker megenomen en erg verleidelijk . (zijn adres enzo staat er in)

Wat zouden jullie doen, zijn jullie eerlijke vinders. ik heb ook wel eens mijn portomonnee kwijt geraakt, en leeg terug gekregen (zat ook maar 5pleuro in maar toch gaat om het principe)

en ga me nou niet vertelen dat je het kwijt ben.

* To make your prayers come true, you have to get off your knees.
* only dead fish go with the flow.
pi_17338193
In mijn zak steken.
Kijken of ik de persoon kan bereiken door telefoonboeken en pasjes te koppelen.
Bellen om de pasjes terug te kunnen geven (en bonnetjes/foto's)
quote:
Ja er zat geen geld meer in toen ik het vond
[20:25] [Knut] Een vrouw met een kerst fetish...
[20:26] [Knut] Niet zo letterlijk dat ik haar met baard om moet HOHOHOEN
[20:26] [Knut] maar je snapt het idee wel.
  Donald Duck held maandag 23 februari 2004 @ 18:20:29 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_17338266
Ik zou de portemonee eerlijk teruggeven.
Het is mij al 2x overkomen dat ik m'n verloren portemonne terug kreeg door eerlijke vinders. één keer stond iemand aan de deur ermee, en de andere keer kwam de politie hem terugbregen nadat hij was ingeleverd op het bureau.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  maandag 23 februari 2004 @ 18:23:31 #4
85168 Zintha
Like no one watching you!
pi_17338320
Teruggeven krijg je altijd nog wel wat...
vooral voor zo'n bedrag...
Dancing on the street
pi_17338340
ja lastig is dat idd

ik weet het ook niet

Gerrit Zalm: "Ik woon in Scheveningen en mijn chauffeur in Voorburg. Daarom duurde het even."
  Redactie Frontpage maandag 23 februari 2004 @ 22:34:33 #6
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_17341032
Ik zou het teruggeven. Jij wilt toch ook niet dat ze jouw portemenee leeg teruggeven als-ie vol zat? Lijkt me logisch dus he...

It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
pi_17341062
10 % vindersloon

13,50 dus...
pi_17341143
---> GC
Echte liefde!
En ik zag dat het goed was.
pi_17341224
Ik heb een keer 100 gulden gevonden. Heb toen de politie gebeld, dit gemeld en mijn gegevens door gegeven. Heb toen tegen verder niemand verteld dat ik dat gevonden had. Na een jaar was ut voor mij.!!
pi_17341256
Je hoort hier wel :
"Je zou het zelf ook neit leuk vinden"

MAAR
Hoe groot schat je de kans in dat degene in kwestie hem aan jouw terug zou geven als de rollen omgedraait waren?

Dat is mijn visie.
Lambo of Rekt
pi_17341307
Ligt eraan of je de eigenaar kan traceren en hoe die reageert. Als hij of zij denkt dat jij die portomonnee gejat hebt en boos reageert..
Mon 'en!
pi_17341415
ik zou m gewoon terug geven met al het geld erin....hoe goed ik het geld ook kon gebruiken op dat moment...t zou gewoon niet goed voelen als ik dat geld zou "stelen"
  maandag 23 februari 2004 @ 23:11:13 #13
62843 Larry101
Is 1 duim voldoende?
pi_17341582
Ik zou het ook naar de politie of die man terug brengen... Ik zou het zelf ook fijn vinden als iemand mijn spul kwam terug brengen. Bovendien, je hebt z'n gegeven, dus waarom zou je em niet effe bellen...
Life Is What Happens To You While You're Busy Making Other Plans.
  Redactie Frontpage maandag 23 februari 2004 @ 23:13:59 #14
83660 crew  Etcetera
*pffrrrwwwt*
pi_17341635
quote:
Op maandag 23 februari 2004 22:52 schreef EggsTC het volgende:
Je hoort hier wel :
"Je zou het zelf ook neit leuk vinden"

MAAR
Hoe groot schat je de kans in dat degene in kwestie hem aan jouw terug zou geven als de rollen omgedraait waren?

Dat is mijn visie.
Dit is de instelling waaraan de wereld ten onder gaat
Eerlijkheid is ver te zoeken tegenwoordig. Het gaat er mij nooit om wat iemand anders zou doen, in wat voor geval dan ook. Ik heb m'n normen en waarden nog redelijk scherp. Wat niet van mij is, probeer ik terug te geven. Easy does it!
It's not just sex, it's love
It's two people connecting
With four other people
And aliens
  maandag 23 februari 2004 @ 23:18:51 #15
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_17341714
quote:
Op maandag 23 februari 2004 18:13 schreef ooge het volgende:
heey

. Ik dus vol blijschap kijke hoeveel mijn nieuwe vonst me zou opleveren. Wow..
Kijk, en zo'n gedachte zou niet eens bij me opkomen. Wat voor instelling heb je dan? Dus je bent bij voorbaat dus al BLIJ dat je iemands portemonnee vind? Nou, misschien ben ik wel familie van Moeder Teresa ofzo, maar het zou echt niet in me opkomen om er blij mee te zijn, laat staan dat ik het zou houden. Ik zou het meteen afgeven bij de politie. Ik zou echt zeker niet kunnen genieten van geld dat ik op die manier zou vinden.
  maandag 23 februari 2004 @ 23:33:17 #16
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_17341961
Teruggeven aan degene die er WEL eigenaar van is.
Beloning is mooi meegenomen, maar teruggeven is niet meer dan normaal en menselijk, dus moet je geen beloning VERWACHTEN.
Ik heb al een boek.
pi_17342069
Gewoon teruggeven, het is niet van jou. Een betere wereld begint bij je zelf.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_17342107
Zijn adres staat erin? Terug geven dan man!! en snel ook
Weet je hoe kut het voor die man is als ie dat kwijt is en ook zn portemennee
Al zn pasjes. Geef dat ding gewoon terug. Normen en waarden weet je nog ?
Jupiler is goed
  maandag 23 februari 2004 @ 23:47:37 #19
22914 Shark.Bait
Deze zin geen werkwoord.
pi_17342209
Een keer meegemaakt...250 piek op de trap voor mijn deur gevonden; bleek van de buurman te zijn. Gewoon teruggegeven. Zoiets houden zou mij niet lekker liggen...
Too many men / There's too many people / Making too many problems / And not much love to go round / Can't you see This is a land of confusion - Genesis
  maandag 23 februari 2004 @ 23:50:37 #20
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_17342274
Teruggeven.

Jij zou het ook niet fijn vinden als jij zoveel geld kwijt was.

En iedereen die dat niet zou doen, zou ik maar hypocriet vinden. Aan de ene kant lullen dat mensen met hun poten van andermans spullen moeten blijven, maar als je ongestraft wat centjes kan stelen mag het ineens wel.
Ten percent faster with a sturdier frame
pi_17342319
Ligt eraan hoeveel het is...

Een klein/middelgroot bedrag zou ik gewoon in m'n zak steken, grote bedragen zou ik teruggeven.

Maar ¤135... tsja.. geen idee.
  maandag 23 februari 2004 @ 23:54:36 #22
48667 dj_secret_mind
don't take life to seriou
pi_17342343
zo ie zo. andere dingens terug geven
zoals rijbewijs, pasjes etc.
pi_17342689
Bellen dat hij het op kan komen halen? Als je een vriend hebt aan de andere kant vd wereld kan je zeggen dat je daar vandaan komt, om te checken of hij het nodig heeft wel een gedoe met die porto vervolgens opsturen naar die vriend enzo though..

en ehm teruggeven? Hij mag het komen halen, anders niet.. mright?
  † In Memoriam † dinsdag 24 februari 2004 @ 00:10:29 #24
43556 miss_dynastie
pi_17342709
Ligt eraan... als ik (of mijn beesten) echt geen cent te makken heb en niet eens geld heb om te eten, zie ik dat als een teken en hou ik het. Maar meestal gaan dat soort tekens niet vergezeld van een adres + portemonnee. Teruggeven dus.
pi_17342843
Ik zou hem eerlijk terug geven. Als de rollen zijn omgedraaid, wat zou jij dan fijnste vinden ??
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')