quote:Op maandag 27 september 2004 22:00 schreef Stpan het volgende:
Rammstein is kick omdat het Duits gebrul is. Als ik slecht Engels wil horen luister ik wel naar Rene Froger![]()
En hij staat ook nog 's als clip op de Live Aus Berlin DVD. Stripped haters en/of niet-kenners, gaat u schamenquote:Op maandag 27 september 2004 22:22 schreef Scriptkiddie het volgende:
Trouwens, als AL al die mensen idd dachten: "WTF is dit?" Dan mogen ze hun dicografie wel eens op gaan schroeven. Stripped is idd gewoon als single uitgebracht en staat als bonus track op Sehnsucht - Australian Tour Edition.
//Mein teil//quote:Op maandag 27 september 2004 19:36 schreef Keraunos het volgende:
Weet iemand trouwens wat de inspiratie / aanleiding voor het nummer Mein Teil is? Toch niet toevallig die 2 duitse kanikbalen?
http://www.songteksten.us/print.php?id=1121400quote:Op maandag 27 september 2004 19:36 schreef Keraunos het volgende:
Weet iemand trouwens wat de inspiratie / aanleiding voor het nummer Mein Teil is? Toch niet toevallig die 2 duitse kanikbalen?
en lichtspielhaus ook nog eens een keerquote:Op maandag 27 september 2004 22:55 schreef MrData het volgende:
[..]
En hij staat ook nog 's als clip op de Live Aus Berlin DVD. Stripped haters en/of niet-kenners, gaat u schamen![]()
Een stukje terug in dit topic: Nieuw Rammstein albumquote:Op dinsdag 28 september 2004 11:58 schreef CybPraetorian het volgende:
wie weet eigenlijk wat ze exact zingen in het russisch tijdens moskau? zij van Tatu zingt dat ...
Lezen kerel ik heb het over DIT album.quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:29 schreef Stpan het volgende:
Ik ken veel en veel ziekere teksten van Rammstein dan die van Dalai Lama......
Op www.herzeleid.com staan veel teksten met vertalingen. En vroeger ook op www.rammstein.nl
Ik had het over alle albums. Ik vind op Reise Reise 'Mein Teil' een stuk bizarder als ik eerlijk ben.quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:30 schreef Scriptkiddie het volgende:
[..]
Lezen kerel ik heb het over DIT album.
ps. of had je het ook over dit album?
* Dezz gaat dit meteen uitproberenquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:34 schreef Scriptkiddie het volgende:
Er zit een easteregg op dit album.
Ik heb dit zelf gestest en het is 100% waar.
Niet alle cd spelers kunnen dit misschien maar hier komt het:
Als het nummer Reise Reise begint, spoel dan terug. Als het goed is, spoelt je cd speler dan door in de min tijd (dus na 0:00). Dan kan je een vliegtuig horen crashen (duurt ongeveer 30 seconden). Best freaky.
Op mijn cd speler werkte het niet maar op die van m'n ouders gelukkig wel.
Ik dacht al een keer zoiets te horenquote:Op dinsdag 28 september 2004 19:34 schreef Scriptkiddie het volgende:
Als het nummer Reise Reise begint, spoel dan terug. Als het goed is, spoelt je cd speler dan door in de min tijd (dus na 0:00). Dan kan je een vliegtuig horen crashen (duurt ongeveer 30 seconden). Best freaky.
M'n avatar, wat doe je?! Houdt de dief!quote:Op dinsdag 28 september 2004 20:30 schreef grunge-metal het volgende:
Ik heb het nieuwe album van Rammstein “Reise Reise” en ik moet zeggen ze zijn wel wat anders, ze zijn rustiger als de vorige albums “Mutter”, “Herzeleid” en “Sehnsucht” maar ik vind het een geweldig album.
Ja, ik vond het ook behoorlijk heftig, maar dat het een parodie is wordt alleen maar meer benadrukt door de zinnen: Du bist, was du isst. Niet helemaal goed duits, maar ze zeggen dus 'je bent, wat je eet'. En dat is weer een leuze van het voedselbureau ofzo. Dus het is gewoon een ernstige parodie. Vooral benadrukt door deze zin.quote:Op dinsdag 28 september 2004 12:45 schreef Stpan het volgende:
[..]
Ik vind op Reise Reise 'Mein Teil' een stuk bizarder als ik eerlijk ben.
Koop dan vooral zeker de single met remixes van Americaquote:Op dinsdag 28 september 2004 10:09 schreef dolle_hond het volgende:
ik heb de cd gisteren voor het eerst beluisterd
alleen nog helemaal niet zo naar de teksten geluisterd, maar "Amerika" is toch nou al favoriet vanwege het meebrul-gehalte
Meen je dit nou eerlijk? Ik vond ze stuk voor stuk afgrijselijk om heel eerlijk te zijn.quote:Op woensdag 29 september 2004 00:08 schreef sjun het volgende:
Koop dan vooral zeker de single met remixes van America![]()
Er zitten plezante uitvoeringen bij.
nou ik moet eerlijk zeggen dat mn russisch aardig roestig isquote:Op dinsdag 28 september 2004 12:18 schreef Jernau.Morat.Gurgeh het volgende:
[..]
Een stukje terug in dit topic: Nieuw Rammstein album
ja klopt bij mij hoor ik dat ook. tis ongeveer 37 seconden lang, en je hoort iemand wat zeggen (welke taal geen idee) daarna hoor je piepjes met "pull up" erachter. lijkt me duidelijk...quote:Op dinsdag 28 september 2004 19:34 schreef Scriptkiddie het volgende:
weet echt niemand wie zij is, want het klinkt erg goed...quote:Op zondag 26 september 2004 12:08 schreef MrData het volgende:
[..]
't is niet Tatu, maar Viktoria Fersh (onbekend schijnt 't).
www.fersh.germany.ruquote:Op woensdag 29 september 2004 15:56 schreef CybPraetorian het volgende:
[..]
weet echt niemand wie zij is, want het klinkt erg goed...
google kan ook niets vinde...
Hehe net even de songtekst opgezocht van Heirate Mich, en dat is idd ook erg bizarquote:Op dinsdag 28 september 2004 23:21 schreef Stpan het volgende:
Een vliegtuigcrash![]()
Wel grappig wat je vertelt A-W-E-S-O-M-O, van dat voedselbureau. Ach, bizarder dan Heirate Mich wordt het toch nooit meer![]()
Heb vandaag toevallig de aflevering Awesom-o gedownload. Wat een bizar toffe aflevering!
Vind ik nietquote:Op woensdag 29 september 2004 22:35 schreef Stpan het volgende:
Godver mensen, ga niet naar Mutter luisteren...........Dan is Reise Reise opeens niet meer zo goed namelijk
Sorry maar dit vind ik nergens op slaan.quote:Op woensdag 29 september 2004 22:35 schreef Stpan het volgende:
Godver mensen, ga niet naar Mutter luisteren...........Dan is Reise Reise opeens niet meer zo goed namelijk
Helemaal eensquote:Op woensdag 29 september 2004 23:20 schreef Stpan het volgende:
Ik vind Reise Reise niet slecht. Kom alleen tot de ontdekking dat Mutter me nog altijd veel meer doet. Is geen diskwalificatie van Reise Reise.
Buck dich is niet ziek maar voor de normale hetro wel weer smerigquote:Op woensdag 29 september 2004 22:01 schreef Stpan het volgende:
Je moet eigenlijk gewoon alle teksten eens doorlezen, dan kom je veel zieks tegen hoor!
Spiel ein Spiel mit mir, Leichzeit, Buck Dich.....
zo en nu ga ik weer eens lekker Mutter opzetten, dat is lang geleden!
Ik heb tot nu toe alleen de Jam & Spoon remix gehoord. En die klinkt errug Jam & Spoon, om het maar zo te zeggen. Persoonlijk vind ik dat (als fan) geweldig, maar ik kan me indenken dat Rammstein-fans het maar niks vinden.quote:Op woensdag 29 september 2004 00:58 schreef Scriptkiddie het volgende:
.. Ik vond ze stuk voor stuk afgrijselijk om heel eerlijk te zijn. De engelse uitvoering van Amerika is zo fout als het maar kan en, de rest van de remixes gaan echt helemaal nergens over. Die rap mix (ik wil de naam niet eens weten) spant echt de kroon gewoon! Bah wat een troep!
Ik ga dan toch liever voor de PSB You Are What You Eat mix. En dan bij voorkeur de extended versie daarvan, die alleen op vinyl is te vinden. Maar de edit is op zich ook goed. Rammstein + PSB was geslaagde samenwerking. Arthur Baker remix vond ik niks aan.quote:Op woensdag 29 september 2004 09:23 schreef bartrid het volgende:
ik vind de mein teil single beter inderdaad. Vooral de there are no guitars on this mix.
Ik heb uit Buck DIch nog nooit kunnen halen dat het om homosexualiteit ging. Maar om 'wat gedwongen' sex.quote:Op donderdag 30 september 2004 09:35 schreef Djaser het volgende:
[..]
Buck dich is niet ziek maar voor de normale hetro wel weer smerig
De ziekste Rammstein nummers zijn wl Tier en Heirate mich.
Tier is een erg goede tekst.....ze veroordelen incest op een strakke manierquote:Op donderdag 30 september 2004 09:35 schreef Djaser het volgende:
[..]
Buck dich is niet ziek maar voor de normale hetro wel weer smerig
De ziekste Rammstein nummers zijn wl Tier en Heirate mich.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |