Ga maar eens naar je plaatselijke Van Leest kerel. Hij lag in Zoetermeer vandaag al in de winkel omdat ze meestal de nieuwe cd's op vrijdag binnenkrijgen (heb ik horen zeggen). Twee (eigenlijk drie) dagen te vroeg en voor de mensen die me niet geloven:quote:Op vrijdag 24 september 2004 23:05 schreef Stefannn het volgende:
whehe waar heb je et album gekocht? in de winkel kan het niet
de 27ste komt ie pas uit in Duitsland, Oostenrijk en Zwitserland
Heb hem nog effe laten liggen, want ik krijg hem toch vanuit Duitsland opgestuurd (Limited Edition als het goed is), ondertussen heb ik even het album gedownload en ik heb er een goede indruk van. Al is het wel een verschil met Mutter, maar er zitten goede tracks tussen.quote:[b]
maarre @mr_rammstein heb je hem al gekocht dan? wat is je eerste indruk? mijn eerste indruk is dat het weer een lekker stevig rammstein album is ala mutter...
Ik ben namelijk gek op al die verschillende versies.quote:Op zaterdag 25 september 2004 00:46 schreef Mr_Rammstein het volgende:
In principe betreft de Lt Ed een digipack en ook dezelfde 11 nummers, dus zal wel inderdaad meer de verpakking zijn.
Heb ik al gedaanquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:23 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
20 Euro?Als die al te koop is, zal die ook al wel te downen zijn, ga maar ff op zoek
Heb hem al gevondenquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:25 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Heb ik al gedaanMaar ik wil toch ook graag 't origineel hebben
Voor sommige bands maak ik graag een uitzondering!
Ik heb door tijdgebrek alleen nog de 1e track kunnen luisteren, het titelnummer, maar die vond ik welquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:28 schreef GeorgeW.Bush het volgende:
[..]
Heb hem al gevonden
Ben benieuwd, vind Rammstein altijd wel cool
Frankly dear, I don't give a damn!quote:Op zaterdag 25 september 2004 11:33 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vind Rammstein nogal onchristelijk.
je lijkt m'n moeder welquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:33 schreef FuifDuif het volgende:
Ik vind Rammstein nogal onchristelijk.
Mijn moeder (55) vind Rammstein gaafquote:Op zaterdag 25 september 2004 12:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
je lijkt m'n moeder wel![]()
Gott weiss ich wil kein Engel sein!!![]()
wat lul je nouquote:Op zaterdag 25 september 2004 11:57 schreef Dezz het volgende:
Lekker album, het hakt er weer stevig in![]()
Spreek voor jezelf aubquote:Op zaterdag 25 september 2004 12:03 schreef Viking84 het volgende:
[..]
wat lul je nou
dat zeggen de fans om hun teleurstelling wat te verbijten. na wat ik gehoord heb van de nieuwe cd, blijf ik erbij dat HERZELEID nooit overtroffen kan worden.
en dat is 100 X beter dan een plaat die meteen mooi is maar na 10 keer luisteren begint te vervelenquote:Op zaterdag 25 september 2004 13:25 schreef bartrid het volgende:
eens met Mr_Rammstein, Herzeleid is eentonig en wat te veel `standaard' metal. En Reise Reise is een echt groeiplaatje, je meot hem vaker horen vind ik.
Mijn pa (60) gaat mee naar het concert in Dortmundquote:Op zaterdag 25 september 2004 12:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mijn moeder (55) vind Rammstein gaafDat heeft het ook niet hoor!
In meinem Himmel gibt es keinen Gott
Herzeleid heeft wat mindere nummers (Rammstein, Wollt ihr das Bett in Flammen sehen?), wat nummers die nauwelijks serieus te nemen zijn (das alte leid, hezeleid), maar ook de beste nummers die ze ooit geschreven hebben (Heirate mich, du riechst so gut, weiBes fleisch, seemann, der meister). Het album heeft ook veer meer afwisseling dan Sehnsucht. Flake mis ik niet echt en Tills echte zang stem is wel grappig maar niet bepaald nootzakelijk.[quote:Op zaterdag 25 september 2004 12:59 schreef Mr_Rammstein het volgende:
Herzeleid vind ik sowieso niet hun beste album. Veel te ééntonig album en weinig creativiteit voor Flake weggelegd. Nee dan liever Sehnsucht, waar de metal een veel betere harmonie vormt met de synthesizer. En het eerste album waar Till een beetje begint te zingen. de intro van Mein Teil op de album versie eraf geknipt is
Jij mag wel naar een band luisteren die jezelf onchristelijk vind?quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:22 schreef FuifDuif het volgende:
Sehnsucht is voor mij ook nog steeds de nummer 1, hoewel ik Mutter ook wel kan waarderen.
wooow man das echt vaaag want hij komt maandag pas uit in Duitsland, Oostenrijk en Zwitzerlandquote:Op vrijdag 24 september 2004 23:14 schreef Scriptkiddie het volgende:
[..]
Ga maar eens naar je plaatselijke Van Leest kerel. Hij lag in Zoetermeer vandaag al in de winkel omdat ze meestal de nieuwe cd's op vrijdag binnenkrijgen (heb ik horen zeggen). Twee (eigenlijk drie) dagen te vroeg en voor de mensen die me niet geloven:
[afbeelding]
[afbeelding]
19,99 Euro.
Heerlijk zo'n digicam.
Amour vinnik ook nog wel iets hebben hoor...Ohne Dich was trouwens wel een verrassing, net als Seemann toendertijd. Het is gewoon even wat anders, een verandering van spijs zeg maar... K heb em nu 2 dagen en hij blijft maar spelen op mn CD-speler, heb er nog geen seconde aan gedacht om de CD er uit te halen.quote:Op zondag 26 september 2004 07:09 schreef Timo20 het volgende:
Heb t album nu n paar keer geluisterd en vind m erg sterk
Beste tracks zijn Moskau, Los en Ohne Dich
't is niet Tatu, maar Viktoria Fersh (onbekend schijnt 't).quote:Op zondag 26 september 2004 11:55 schreef Archeodude het volgende:
Wel jammer dat de single, "Amerika", niet zo representatief is voor de CD, ik vind deze nl. nogal blij in vergelijking met de andere nummers. "Moskau" is gewoon een lekker nummer, snel, hard, bijna Rammstein aan de speedmetal joh! Ach, en dat TaTU er in zit, kan me weinig schelen. T pas wel bij het nummer... Ik hoop wel dat dat de volgende single wordt, ben dan wel benieuwd hoe ze dat gaan doen, want je hebt, net als "Ich Will" een stukkie waarin iets met een publiek lijkt te zijn.
Fersh... hele vreemde achternaam voor een Russische. Zeker Duitse familie.quote:Op zondag 26 september 2004 12:08 schreef MrData het volgende:
[..]
't is niet Tatu, maar Viktoria Fersh (onbekend schijnt 't).
Oh...dank, dankquote:Op zondag 26 september 2004 12:08 schreef MrData het volgende:
[..]
't is niet Tatu, maar Viktoria Fersh (onbekend schijnt 't).
Ja, het is logisch om aan te nemen dat het Tatu was, omdat er een tijd lang het gerucht ging dat ze met die 2 gingen samenwerken. Niet dusquote:Op zondag 26 september 2004 12:11 schreef Archeodude het volgende:
[..]
Oh...dank, dankHet klinkt wel precies hetzelfde met dat hoge meisjesstemmetje...of de "pitch" is gewoon HEEL hoog gezet
![]()
Dat van dat onchristelijke was een geintje van mijquote:Op zaterdag 25 september 2004 17:42 schreef Djaser het volgende:
Jij mag wel naar een band luisteren die jezelf onchristelijk vind?
Mijn beste Rammstein album is met afstand Mutter, dan Herzeleid, dan Sehnsucht.quote:Op zaterdag 25 september 2004 13:22 schreef FuifDuif het volgende:
Sehnsucht is voor mij ook nog steeds de nummer 1, hoewel ik Mutter ook wel kan waarderen.
Hier! Heb je iemand met verstandquote:Op zondag 26 september 2004 13:01 schreef nipeng het volgende:
Herzeleid is met afstand het beste Rammstein album. Sehnsucht is een goede tweede.
Ik snap het gezeur over herzeleid niet zo. Saai/niet creatief/standaard metal![]()
Up yours![]()
Ik ook denk ik (ik weet het verschil nietquote:Op zondag 26 september 2004 22:39 schreef Seborik het volgende:
Erg goede plaat. Beter dan Mutter, denk ik. Heb de digipack liggen (jeej).
quote:Op zondag 26 september 2004 22:39 schreef Seborik het volgende:
Erg goede plaat. Beter dan Mutter, denk ik. Heb de digipack liggen (jeej).
quote:Op zondag 26 september 2004 22:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 'm!!!!!En hij is GOED!!!
* in der nopjes!
Hij lag zaterdag al in grote getale bij de MediaMarkt!
Favorieten tot dusver: Reise Reise, Dalai Lama, Lust en Moskau!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |