tjah wat wil je dan dat hij doet, dat hij gaat doen alsof hij bang is terwijl hij weet dat hij niet op de kruk gaat zitten. Hij is nou eenmaal goed!quote:Op zondag 14 maart 2004 01:36 schreef trpetine het volgende:
[..]
Ik weet niet zo goed hoe ik het moet uitleggen.maar ik vind hem arrogant overkomen...
Ik kan hem niet helemaal peilen.. Hij weet van zichzelf heel goed dat hij goed is en voorlopig niet op de kruk terecht komt en dat straalt hij uit...(vind ik dan).
Misschien is hij te zelfverzekerd in mijn ogen...
Er is niks mis met zelfverzekerdheid(?..) maar je kan het "overdrijven".
Anyway.... Ik vind hem wel heeeeel goed hoor... vanavond was hij veruit de beste.
hoe zie je dat voor je?..quote:Op zondag 14 maart 2004 13:31 schreef SynchroSteve het volgende:
1 - Boris
2 - Alice (wordt de nieuwe Jim)
3 - Marlies
4 - Irma
5 - Ron
6 - JK
7 - Maud
8 - Eric
1.Borisquote:Op woensdag 25 februari 2004 12:00 schreef miss_dynastie het volgende:
1.Boris
2.JK
3.Alice
4.Maud
5.Marlies
6.Irma
7.Ron
8.Robin
9.Eric
10.Meike
Je bedoelt dat ze een verschrikkelijke stem heeft, maar toch ver komt? Zou kunnen, behalve dat de stem van Alice toch wel wat mooier is dan die van Jim.quote:Op zondag 14 maart 2004 13:31 schreef SynchroSteve het volgende:
2 - Alice (wordt de vrouwelijke Jim)
quote:Op zondag 14 maart 2004 12:19 schreef Sweetlay-d het volgende:
[..]
tjah wat wil je dan dat hij doet, dat hij gaat doen alsof hij bang is terwijl hij weet dat hij niet op de kruk gaat zitten. Hij is nou eenmaal goed!
Dit is in het Boris topic gezegd en dit is eigenlijk een beetje wat ik bedoel..quote:Op zondag 14 maart 2004 14:06 schreef Qarinx het volgende:
[..]
Je kan ook zelfbewust zijn zonder attitude.. hij komt bij mij over als iemand die toch al weet dat hij de wedstrijd heeft gewonnen en dat ook moet laten blijken. De manier waarop hij bijvoorbeeld reageert wanneer hij hoort dat hij door is of positief jury commentaar krijgt..... maar zonder een programma als Idols zou hij echt niet zo'n hype zijn.
#1 - 10 puntenquote:Op zaterdag 13 maart 2004 19:18 schreef Tom_Tom- het volgende:
[..]
Nou ja, dat wil ik ongeveer hetzelfde als vorig jaar doen: nummer 1 krijgt 10 punten, de laatste krijgt er 1. En dan daartussen moeten een paar gaten vallen.
Mijn reaktie is gepost toen de uitslag nog niet bekend wasquote:Op zaterdag 13 maart 2004 23:17 schreef BVO het volgende:
Dat lijkt me wel ja, maar ik zie boven me nu al 3 lijstjes van 9Of gaan die over de performances van alleen vanavond?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |