Ik denk dat je net iets te laat bentquote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:24 schreef Tiemie het volgende:
1. Alice
2. Irma
3. Maud
4. Boris
5. Marlies
6. Meike
7. Eric
8. Robin
9. Rob
10. JK
Waarom verander je het nummertje voor de naam dan niet?quote:Op zondag 7 maart 2004 00:23 schreef d10n het volgende:
OK, na de eerste show gezien te hebben:
1. Boris (hij heeft 't gewoon, maar ik gun 't m niet...)
2. Marlies (zij heeft 't ook, maar haar gun ik 't wél)
Omdat ik ook een beetje meeweeg wat commercieel aantrekkelijk is imho.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:24 schreef BVO het volgende:
[..]
Waarom verander je het nummertje voor de naam dan niet?
Het gaat er immers om wat je hooptquote:Op zondag 7 maart 2004 00:26 schreef d10n het volgende:
[..]
Omdat ik ook een beetje meeweeg wat commercieel aantrekkelijk is imho.
Wat dat betreft is het voor mij eigenlijk een gedeelde eerste plek.
maar je hebt wel gelijk...
Tsja ik kan het niet echt uitleggen... Hij komt op mij gewoon niet zo down-to-earth over als Marlies. Maar volgens mij is dat niet een eigenschap die commercieel succes in de weg zit. Misschien wel integendeel. M'n mening hierover kan nog bijtrekken, maar voorlopig is het even dit.quote:Op zondag 7 maart 2004 00:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik snap wel wat je bedoelt met het Boris niet gunnen
Ben het met beide wel eensquote:Op zondag 7 maart 2004 00:31 schreef d10n het volgende:
[..]
Tsja ik kan het niet echt uitleggen... Hij komt op mij gewoon niet zo down-to-earth over als Marlies. Maar volgens mij is dat niet een eigenschap die commercieel succes in de weg zit. Misschien wel integendeel. M'n mening hierover kan nog bijtrekken, maar voorlopig is het even dit.
en wat ik hoop is dat Meike zometeen bij mij komt uithuilen...![]()
Ow das mooi... Als iedereen nou even hoopt dat Meike bij mij komt uithuilen.....quote:Op zondag 7 maart 2004 00:32 schreef BVO het volgende:
[..]
Ben het met beide wel eens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |