Luchtbel is de enige die bij 10 finalisten gestemd heeft, en de eerste 2 afvallers goed heeft voorspeld. Respect. Jammer voor Ron trouwens, dis zit nu op de schopstoel...quote:Op woensdag 25 februari 2004 08:24 schreef Luchtbel het volgende:
[..]
1. Irma
2. Boris
3. Marlies
4. Eric
5. Alice
6. Maud
7.JK
8. Ron
9.Robin
10. Meike
Wie?quote:Op maandag 15 maart 2004 11:38 schreef Hypochonder het volgende:
De volgende posters hadden het goed dat Robin zou afvallen:
Tom_Tom
Astridj0h
Meisje78
Sven
quote:Op maandag 15 maart 2004 11:38 schreef Hypochonder het volgende:
Tom_Tom
Dit is ook mijn top 8, ik geloof sowieso dat de top 3 helemaal klopt, ben benieuwd of t ook deze volgorde gaat wordenquote:Op maandag 15 maart 2004 12:07 schreef Juweel het volgende:
1-Boris
2-Irma
3-Marlies
4-Ron
5-Maud
6-JK
7-Erik
8-Alice
Keke, je hebt Marlies gewoon op 1.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:06 schreef RedGuy het volgende:
Ok, volgende.
Marlies
Ron
Maud
Boris
JK
Irma
Eric
Alice
Ik weet het Vlens, maar ik vond Ron en Marlies zaterdag gewoon de besten.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:10 schreef Vlens_de_Vos het volgende:
[..]
Keke, je hebt Marlies gewoon op 1..
And it will change, mark my words. This competition is only just about to get started.quote:Op maandag 15 maart 2004 15:11 schreef RedGuy het volgende:
Maar volgende week kan het zo veranderen, hoor.
Go Astrid! Go Astrid! en toch vind ik t niet eerlijk dat Robin er uit is....quote:Op maandag 15 maart 2004 11:38 schreef Hypochonder het volgende:
Tom_Tom
Astridj0h
Meisje78
Sven
Kortom, dit was een verrassende uitslag. (En de volgende keer allemaal op Irma stemmen!)
quote:Op maandag 15 maart 2004 11:38 schreef Hypochonder het volgende:
Tom_Tom
Astridj0h
Meisje78
Sven
Kortom, dit was een verrassende uitslag. (En de volgende keer allemaal op Irma stemmen!)
Het is tijd om mijn lijstje te updaten:quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:45 schreef Marando het volgende:
1. Boris (bijzonder mooie zangstem)
2. Irma (Wat een power, echt heel mooi, leuk koppie ook trouwens!)
3. Marlies (Mooie zangstem)
4. Ron (Goed!)
5. Maud (Kan goed zingen, maar niet echt uniek)
6. JK (Vond 'm tijdens workshop tegenvallen, vandaar net niet in mijn top5, wel goeie stem!)
7. Alice (...)
8. Robin (...)
9. Eric (...)
10. Meike (Snel naar huis!)
Ja, dat vond ik ook. Maud zomaar 2 plaatsen omlaag.quote:Op zaterdag 20 maart 2004 18:38 schreef BVO het volgende:Toch wel verassend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |