Het forum was ook down hoor!quote:Op maandag 23 februari 2004 17:39 schreef bloempjuh het volgende:
Me verveeld en ik dacht dat met de FP ook het forum nog niet werkte.. Ik had dus al een hele dag kunnen Fokken!!
Ja me auto heb ik ook gewassen gister. maar dat had ik net zo goed niet kunnen doen. Pest pekel!!quote:Op maandag 23 februari 2004 09:27 schreef mistermaniac het volgende:
Nou ik heb eindelijk de dingen gedaan die ik al op het programma had staan, maar waar ik dus steeds niet aan toe kwam:
-auto wassen
-kamer opruimen
-verder gaan met mijn lego case
-mijn pentium 1 sleutelhanger afmaken...
-etc...
-etc...
Wie en wat nog meer?
Maar vandaag was 'ie al een tijd online. Ik heb het forum rieltaim offline zien gaan en wilde het ook weer realtime online zien komen, maar da's dus niet gelukt..quote:Op maandag 23 februari 2004 18:21 schreef Bo_ het volgende:
[..]
Het forum was ook down hoor!![]()
Ik heb kennis gemaakt met IRC (#fok en #onz) en ik ben gaan klussen in m'n huisje. Het schiet al op
Alsjeblieft zeg, me leven heeft bijna stil gestaan gewoonquote:Op maandag 23 februari 2004 23:24 schreef Xtreem het volgende:
D wat dat betreft mag fok vaker down
idd helemaal mee eens.quote:Op maandag 23 februari 2004 23:24 schreef Xtreem het volgende:
Heb me verbaasd over de kansloosheid van 90% van de sites...
en verder lief gedaan tegen mijn mama en zowaar een stukje sociaal leven gehad...wat dat betreft mag fok vaker down
quote:Op maandag 23 februari 2004 21:06 schreef nikky het volgende:
wassen... mensen irl gezien..naar amsterdam geweest... boodchappen gedaan... auto gewassen ... pc opgeruimd.....*ril*
Daar was ik al aangemeld, maar daar heb ik ook veel rondgehangen ja..quote:Op donderdag 26 februari 2004 17:19 schreef Pizzakoerier het volgende:
me aangemeld op het forum van scholieren.com![]()
Zo, das een goeie bezigheid!quote:Op donderdag 26 februari 2004 19:15 schreef Swetsenegger het volgende:
Een kind gekregen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |