abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 15 juli 2001 @ 20:04:24 #1
12820 Doodkapje
CyanideCookies
pi_1211217
Okee... leuke beschrijvingen van die macho man enzo, maar hoe ziet de hedendaagse normale heer eruit waar je nog respect voor kan opbrengen?
...kan het geen beat schelen...
D700 Nikonian www.schiet7kleuren.nl
pi_1211911
Zo ongeveer

pi_1212034
hihi die Aernout. haal je nu alwéér je eigen jongeheer erbij.
pi_1213024
goh mijn topic heeft aardig wat mensen tegen de ballen getrapt of heb ik het verkeerd?

De ideale man, iemand die kwa uiterlijk aparte uitstraling heeft. Geen agresieve kop.

Kwa gedrag, en daar ging het mij om in het vorige topic...
Een persoon die anderen respecteerd, in waarde laat. Luisterd maar ook zeker wat te vertellen heeft, maar dit op een tactische en redelijke manier brengt. Hij respecteerd de vrouw waar hij mee samen leeft, en ziet haar als zijn gelijke. En geeft haar de kansen die ze nodig heeft, en wil nemen in het leven. Daarnaast toont hij liefde voor haar, en vecht voor haar en is in zijn omgaan met mensen behulpzaam en nooit in een negatief humeur.

Kortom deze man bestaat niet, omdat we allemaal klootzakken zijn, egoisten, we doen niets om het de omgeving makkelijk te maken, zijn rommelig etc etc etc...

No wonder dat wij mannen worden vervangen voor de moderne technologie...

hehe

zondag 15 juli 2001 @ 23:54:06 #5
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_1213149
De ideale man kan vast wel spellen.
Nicht ärgern, nur wundern!
pi_1213243
maar die bestaat nieeeettttd
  maandag 16 juli 2001 @ 00:14:26 #7
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_1213270
Ben ik in ieder geval een béétje perfect.
pi_1213309
wees er heeeel trots op
pi_1216353
quote:
Op zondag 15 juli 2001 23:34 schreef Aneurism het volgende:

De ideale man, iemand die kwa uiterlijk aparte uitstraling heeft. Geen agresieve kop.

Een persoon die anderen respecteerd, in waarde laat. Luisterd maar ook zeker wat te vertellen heeft, maar dit op een tactische en redelijke manier brengt. Hij respecteerd de vrouw waar hij mee samen leeft, en ziet haar als zijn gelijke. En geeft haar de kansen die ze nodig heeft, en wil nemen in het leven. Daarnaast toont hij liefde voor haar, en vecht voor haar en is in zijn omgaan met mensen behulpzaam en nooit in een negatief humeur.

En als mannen doen zoals je hier boven beschrijft dan zijn ze te lief
Kan wel eens in de wegstaan.
pi_1216427
lol ken het...
  maandag 16 juli 2001 @ 16:13:30 #11
12499 Hooghoudt
Spassig und überraschend
pi_1216739
Ach, ze zeggen dat ze een lieve man willen, maar uiteindelijk laten ze zich in elkaar meppen door mr. Macho...
pi_1216808
quote:
goh mijn topic heeft aardig wat mensen tegen de ballen getrapt of heb ik het verkeerd?

aners kopieer je ff een stuk uit de Viva!
Blijf altijd trouw aan jezelf
  maandag 16 juli 2001 @ 16:29:40 #13
11766 eymey
koning één-oog
pi_1216839
quote:
Op maandag 16 juli 2001 16:13 schreef Hooghoudt het volgende:
Ach, ze zeggen dat ze een lieve man willen, maar uiteindelijk laten ze zich in elkaar meppen door mr. Macho...
Yep, ik ken het. Ik ken ook een paar vrouwen (en ik hoor het wel vaker) die als eerste lange relatie (al dan niet getrouwd) een klootzak als partner hebben gehad. En nu dus het vertrouwen kwijt zijn...

En de anderen zouden idd. geen relatie met je willen om dat ze je te lief vinden...

Het is ook nooit goed

You may be right, I may be crazy. But it just might be a lunatic you're looking for... -- Billy Joel
  dinsdag 17 juli 2001 @ 12:32:21 #14
4490 Tinkepink@work
Kloon van Tinkepink.
pi_1221288
quote:
....knip...

Hé, dat is een beschrijving van mijn vriend!!! (echt!)
Nee, ik ben niet aardig!
pi_1221388
quote:
Op dinsdag 17 juli 2001 12:32 schreef Tinkepink@work het volgende:

[..]

Goh, wanneer ga je hem vertellen dat hij te soft is of te perfect en dat hij je niet waard is...
  dinsdag 17 juli 2001 @ 13:30:53 #16
11498 Arjeninho
Verloren zoon.
pi_1221623
quote:

[..]

Vriend van mij slijmt ook altijd zo bij zn vriendin, we noemen hem dan ook "de vrouwenbegrijper". Die jongen loopt de hele dag toneel te spelen als ie bij dr is.
[b]I'm #1 so why try harder[/b]
pi_1221642
quote:

[..]

Hé, zit jij hier ook? Onmiddelijk naar huis en de piepers jassen! Staat mijn bier al koud?!
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_1221751
quote:
Op dinsdag 17 juli 2001 13:34 schreef kamagurka het volgende:

[..]

Hé, zit jij hier ook? Onmiddelijk naar huis en de piepers jassen! Staat mijn bier al koud?!

hahahahahaha
pi_1221792
quote:
Op dinsdag 17 juli 2001 13:50 schreef Tristessa het volgende:

[..]

hahahahahaha

Tristessaaaaa!!!!!
Hoe is ie, gothic-nymph van me?
Domheid is de geestelijk vader van arrogantie
pi_1223455
I rule :-D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo