quote:Ja, Edr is een mooi leuk, gezellig toernooi.
Op donderdag 19 februari 2004 16:42 schreef DiEdoWw het volgende:
Ik ben ook pingponger, al iets van 10 jaar alweer....speel nu 1e klasse senioren en ldk b jeugd als invaller, maar heb ook verdienstelijk ldk A gespeeld
Wie kent het edr toernooi in klazienaveen ?
Dat vraag ik me ook af.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:38 schreef knalkoen het volgende:
MP335 wie ben jij eigenlijk ?? waar speel je , wat speel je ??
jah dat weet ik wel zeker ,zodra het plezier weg is gaan de resultaten ook achteruit dat heb ik een paar x gezienquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:38 schreef mental_remmy het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af.
Maar weer ontopic, blij om te zien dat ik jullie fokkers weer kan verblijden met het wel en wee van mental_remmy in de 3e klasse b hier in t hoge noorden/ Ik sta de afgelopen paar weken weer boven mijn kunnen te spelen, 4 wedstrijden gespeeld en tot nu 10 gewonnen van de 12. LekkerZijn nu bijna halverwege de competitie en benieuwd of ik dit kan volhouden. Het is natuurlijk erg goed voor je zelfvertrouwen als je veel wint. IK denk zelf dat het komt doordat het plezier in het spelletje terug is. Ik heb voordat ik leeuwarden kwam te spelen in drachten gespeeld, al ging het daar ook redelijk maar heb t niet echt naar mijn zin gehad. In leeuwarden is het veel gezelliger en je kan soms lekker gek doen. Zijn jullie het met mij eens dat naast veel trainen plezier in het spelletje je spel kan beïnvloeden?
Ik speel al sinds 1986/1987 tafeltennis, speel dit jaar 1ste klas, vorig jaar 70% 2de klas. Ik speel in het noorden. Maar kom zo wat in heel nederland met tafeltennis, met een clubgenoot. Zij staat 14de op de B-ranglijst van de meisjesjunioren.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:38 schreef knalkoen het volgende:
MP335 wie ben jij eigenlijk ?? waar speel je , wat speel je ?? enne bij de weg diedo jij ook hier ?
Dat meisje is Tamar Kooistra ??quote:Op donderdag 26 februari 2004 09:30 schreef mp335 het volgende:
[..]
Ik speel al sinds 1986/1987 tafeltennis, speel dit jaar 1ste klas, vorig jaar 70% 2de klas. Ik speel in het noorden. Maar kom zo wat in heel nederland met tafeltennis, met een clubgenoot. Zij staat 14de op de B-ranglijst van de meisjesjunioren.
Dit seizoen wil het even niet, door omstandigheden (ontslag). Dus ben druk zoeken om een nieuwe baan.Remco (mental_remmy) , doe de groeten aan je vader Johan. Jij bent toch ook heel eventjes lid geweest bij Bergum en Beetsterzwaag toch?
mp335
Ja, dat is zijquote:Op donderdag 26 februari 2004 14:21 schreef knalkoen het volgende:
[..]
Dat meisje is Tamar Kooistra ??
Ik zal hem wel even de groeten doen. Maar ik ben geen lid geweest van bergum maar toen ik bij drachten wegging spookte het wel door mijn hoofd maar omdat ik door een oude bekende, nu mijn teamgenoot, werd gevraagd of ik niet bij schieringen wilde spelen ben ik daar weer lid geworden. Ik ben wel lid geweest van beetsterzwaag, ik ben daar ook een tijdje jeugdtrainer geweest wat ik erg leuk vond, ik heb daar ook met veel plezier gespeeld. Jammer dat ze niet meer bestaan. Ik heb trouwens veel clubs gehad vind ik zelf, ben begonnen bij de jeugd van ready, ze speelden toen nog in een klein zaaltje in het centrum van leeuwarden. Toen ik 16 was ben ik naar schieringen gegaan en toen we verhuisden gingen we spelen voor beetsterzwaag, in die periode heb ik ook een korte periode getraind bij hbo-sport en toen beetsterzwaag ermee ophield waren we eigenlijk gedwongen om bij drachten te spelen. Ik speel nu alweer 1,5 jaar bij schieringen maar als ik mijn niveau kan behouden wat ik tot nu heb behaald ( 80% 3e klas) wil kijken of ik misschien bij een andere vereniging een kans kan krijgen in de 2e klas. Want ondanks het feit dat mijn teamgenoten ook wel redelijk veel winnen, de kans dat we 2e klas gaan spelen is helaas minimaal. Natuurlijk zal ik wel altijd lid blijven daarvoor is het veel te leuk bij schieringen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 09:30 schreef mp335 het volgende:
[..]Remco (mental_remmy) , doe de groeten aan je vader Johan. Jij bent toch ook heel eventjes lid geweest bij Bergum en Beetsterzwaag toch?
mp335
de enige echte jelle bosmanquote:Op zondag 29 februari 2004 01:03 schreef Grinder84 het volgende:
Goh veel bekenden hier, haha. Speel ook tafeltennis bij Drachten en Idefix. 2e klasse nu zon 40-50% denk ik..
Oud teamgenoot van mental_remmyEn goede bekende van mp335 (je identiteit kan haast niet missen hehe).
Vandaag overigens opendag bezocht van Appelscha, ze gaan een nieuwe vereniging starten. Met intro van Anne Vlieg en die jonge gast van de treffers (eredivisie). Ontzettend veel enthousiasme van kinderen e.d. Belooft echt wat te worden daaro.
borne ,een klein plaatsje in twentequote:Op maandag 1 maart 2004 11:00 schreef mp335 het volgende:
He Knalkoen,
waar kom jij vandaan?
Ja, jammer genoeg niet. :-(.quote:Op maandag 1 maart 2004 19:14 schreef knalkoen het volgende:
haha owkeedeze week geen competitie
Helemaal mee eens, dat vind ik ook leuk.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:03 schreef DiEdoWw het volgende:
jaah wat vinden jullie nou et mooiste in de sport ?
ik vin de snelheid en de manier hoe je die bal steeds verschillend behandeld om em tog aan de overkant te krijgen haha als et niet lukt en je speelt tegen jezelf is het één groot drama![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |