abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17325665
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 16:42 schreef DiEdoWw het volgende:
Ik ben ook pingponger, al iets van 10 jaar alweer....

speel nu 1e klasse senioren en ldk b jeugd als invaller, maar heb ook verdienstelijk ldk A gespeeld

Wie kent het edr toernooi in klazienaveen ?

Ja, Edr is een mooi leuk, gezellig toernooi.
  maandag 23 februari 2004 @ 17:27:25 #2
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_17337404
Jaaaaaren lang tafeltennis gespeeld.. EN met succes.. bij Vriendenschaar in Gouda..
Na jaren heb je et alleen wel gezien vind ik en ben ik weer op voetbal gegaan..
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_17344968
MP335 wie ben jij eigenlijk ?? waar speel je , wat speel je ?? enne bij de weg diedo jij ook hier ?
Het leven is net een kroket, allebei vol rotzooi
pi_17358600
quote:
Op dinsdag 24 februari 2004 09:38 schreef knalkoen het volgende:
MP335 wie ben jij eigenlijk ?? waar speel je , wat speel je ??
Dat vraag ik me ook af.

Maar weer ontopic, blij om te zien dat ik jullie fokkers weer kan verblijden met het wel en wee van mental_remmy in de 3e klasse b hier in t hoge noorden/ Ik sta de afgelopen paar weken weer boven mijn kunnen te spelen, 4 wedstrijden gespeeld en tot nu 10 gewonnen van de 12. Lekker Zijn nu bijna halverwege de competitie en benieuwd of ik dit kan volhouden. Het is natuurlijk erg goed voor je zelfvertrouwen als je veel wint. IK denk zelf dat het komt doordat het plezier in het spelletje terug is. Ik heb voordat ik leeuwarden kwam te spelen in drachten gespeeld, al ging het daar ook redelijk maar heb t niet echt naar mijn zin gehad. In leeuwarden is het veel gezelliger en je kan soms lekker gek doen. Zijn jullie het met mij eens dat naast veel trainen plezier in het spelletje je spel kan beïnvloeden?
I wonder wat this world is about I have searched the world but I still haven't figured it out
You've got to move to the left , you've got to move to the right. That is my philosophy on life.
pi_17359159
quote:
Op woensdag 25 februari 2004 18:38 schreef mental_remmy het volgende:

[..]

Dat vraag ik me ook af.

Maar weer ontopic, blij om te zien dat ik jullie fokkers weer kan verblijden met het wel en wee van mental_remmy in de 3e klasse b hier in t hoge noorden/ Ik sta de afgelopen paar weken weer boven mijn kunnen te spelen, 4 wedstrijden gespeeld en tot nu 10 gewonnen van de 12. Lekker Zijn nu bijna halverwege de competitie en benieuwd of ik dit kan volhouden. Het is natuurlijk erg goed voor je zelfvertrouwen als je veel wint. IK denk zelf dat het komt doordat het plezier in het spelletje terug is. Ik heb voordat ik leeuwarden kwam te spelen in drachten gespeeld, al ging het daar ook redelijk maar heb t niet echt naar mijn zin gehad. In leeuwarden is het veel gezelliger en je kan soms lekker gek doen. Zijn jullie het met mij eens dat naast veel trainen plezier in het spelletje je spel kan beïnvloeden?
jah dat weet ik wel zeker ,zodra het plezier weg is gaan de resultaten ook achteruit dat heb ik een paar x gezien
  woensdag 25 februari 2004 @ 19:08:39 #6
21066 Potter
At your service
pi_17359188
Niet meer sinds ik niet meer na de camping in Frankrijk ga.
"Will the ones who speak their mind, be the first to hold their peace? "
pi_17368521
quote:
Op dinsdag 24 februari 2004 09:38 schreef knalkoen het volgende:
MP335 wie ben jij eigenlijk ?? waar speel je , wat speel je ?? enne bij de weg diedo jij ook hier ?
Ik speel al sinds 1986/1987 tafeltennis, speel dit jaar 1ste klas, vorig jaar 70% 2de klas. Ik speel in het noorden. Maar kom zo wat in heel nederland met tafeltennis, met een clubgenoot. Zij staat 14de op de B-ranglijst van de meisjesjunioren.
Dit seizoen wil het even niet, door omstandigheden (ontslag). Dus ben druk zoeken om een nieuwe baan.

Remco (mental_remmy) , doe de groeten aan je vader Johan. Jij bent toch ook heel eventjes lid geweest bij Bergum en Beetsterzwaag toch?

mp335
pi_17371145
jaah wat vinden jullie nou et mooiste in de sport ?

ik vin de snelheid en de manier hoe je die bal steeds verschillend behandeld om em tog aan de overkant te krijgen haha als et niet lukt en je speelt tegen jezelf is het één groot drama
De wereld is tegen mij, niet andersom...
pi_17373335
Heu, ik zit er de laatste tijd weer over te denken om weer eens een balletje te gaan slaan. Ik ben min of meer gestopt zodra ik ging studeren. Toen speelden we promotieklasse senioren (tussen 1ste klasse en 4de divisie in) Alhoewel de 4de divisie geloof ik opgeheven is? En natuurlijk met de iets kleinere bal.
Toen ik afgelopen zomer nog eens langs ging bij mijn oude club bleken alle slagen nog heel behoorlijk aanwezig, ik zou denk ik zo weer de 2de klasse in kunnen...
Ook voor jou komt dat moment dat je vooraan staat in de file. Loop dan niet te sufkutten, maar geef vol gas en maak dat je wegkomt...
pi_17373354
Gisteren avond even in Sports World
Erg leuk, maar we gaan al lid worden van gewoon tennis. Al is tafeltennis ook heeeeel erg stoer.
Ja, die met de ballen in de bek.
pi_17373977
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 09:30 schreef mp335 het volgende:

[..]

Ik speel al sinds 1986/1987 tafeltennis, speel dit jaar 1ste klas, vorig jaar 70% 2de klas. Ik speel in het noorden. Maar kom zo wat in heel nederland met tafeltennis, met een clubgenoot. Zij staat 14de op de B-ranglijst van de meisjesjunioren.
Dit seizoen wil het even niet, door omstandigheden (ontslag). Dus ben druk zoeken om een nieuwe baan.

Remco (mental_remmy) , doe de groeten aan je vader Johan. Jij bent toch ook heel eventjes lid geweest bij Bergum en Beetsterzwaag toch?

mp335
Dat meisje is Tamar Kooistra ??
pi_17374493
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 14:21 schreef knalkoen het volgende:

[..]

Dat meisje is Tamar Kooistra ??
Ja, dat is zij

mp334
  vrijdag 27 februari 2004 @ 00:00:57 #13
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_17385515
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 09:30 schreef mp335 het volgende:

[..]

mp335
Ik zal hem wel even de groeten doen. Maar ik ben geen lid geweest van bergum maar toen ik bij drachten wegging spookte het wel door mijn hoofd maar omdat ik door een oude bekende, nu mijn teamgenoot, werd gevraagd of ik niet bij schieringen wilde spelen ben ik daar weer lid geworden. Ik ben wel lid geweest van beetsterzwaag, ik ben daar ook een tijdje jeugdtrainer geweest wat ik erg leuk vond, ik heb daar ook met veel plezier gespeeld. Jammer dat ze niet meer bestaan. Ik heb trouwens veel clubs gehad vind ik zelf, ben begonnen bij de jeugd van ready, ze speelden toen nog in een klein zaaltje in het centrum van leeuwarden. Toen ik 16 was ben ik naar schieringen gegaan en toen we verhuisden gingen we spelen voor beetsterzwaag, in die periode heb ik ook een korte periode getraind bij hbo-sport en toen beetsterzwaag ermee ophield waren we eigenlijk gedwongen om bij drachten te spelen. Ik speel nu alweer 1,5 jaar bij schieringen maar als ik mijn niveau kan behouden wat ik tot nu heb behaald ( 80% 3e klas) wil kijken of ik misschien bij een andere vereniging een kans kan krijgen in de 2e klas. Want ondanks het feit dat mijn teamgenoten ook wel redelijk veel winnen, de kans dat we 2e klas gaan spelen is helaas minimaal. Natuurlijk zal ik wel altijd lid blijven daarvoor is het veel te leuk bij schieringen.
I wonder wat this world is about I have searched the world but I still haven't figured it out
You've got to move to the left , you've got to move to the right. That is my philosophy on life.
pi_17418900
Goh veel bekenden hier, haha. Speel ook tafeltennis bij Drachten en Idefix. 2e klasse nu zon 40-50% denk ik..
Oud teamgenoot van mental_remmy En goede bekende van mp335 (je identiteit kan haast niet missen hehe).

Vandaag overigens opendag bezocht van Appelscha, ze gaan een nieuwe vereniging starten. Met intro van Anne Vlieg en die jonge gast van de treffers (eredivisie). Ontzettend veel enthousiasme van kinderen e.d. Belooft echt wat te worden daaro.
pi_17423035
gister competitie weer : tegen gedeeld nummer 1 (nu niet meer) 6-4 gewonnen
You watch you wait, you take a breath, Steady your gun, You take aim, Your heart stops, You squeeze the trigger, One shot One kill.
pi_17427895
Vroeger bij Westa gespeeld, in Wessem... Kwas niet echt geweldig... maar kvond het altijd wel leuk...
Soaves ne vent, smurges absent.
pi_17435241
quote:
Op zondag 29 februari 2004 01:03 schreef Grinder84 het volgende:
Goh veel bekenden hier, haha. Speel ook tafeltennis bij Drachten en Idefix. 2e klasse nu zon 40-50% denk ik..
Oud teamgenoot van mental_remmy En goede bekende van mp335 (je identiteit kan haast niet missen hehe).

Vandaag overigens opendag bezocht van Appelscha, ze gaan een nieuwe vereniging starten. Met intro van Anne Vlieg en die jonge gast van de treffers (eredivisie). Ontzettend veel enthousiasme van kinderen e.d. Belooft echt wat te worden daaro.
de enige echte jelle bosman enne die demo was zkr wel cool anne weet wel hoe die dat moet doen
pi_17441238
He Knalkoen,

waar kom jij vandaan?
pi_17441839
quote:
Op maandag 1 maart 2004 11:00 schreef mp335 het volgende:
He Knalkoen,

waar kom jij vandaan?
borne ,een klein plaatsje in twente hoezo ??
pi_17442195
gewoon nieuwsgierig
pi_17447601
haha owkee deze week geen competitie
pi_17470748
quote:
Op maandag 1 maart 2004 19:14 schreef knalkoen het volgende:
haha owkee deze week geen competitie
Ja, jammer genoeg niet. :-(.

Ach donderdag maar ff vrij spelen. Dan krijg ik ook geen onwenningsverschijnsellen :-D
pi_17526402
quote:
Op donderdag 26 februari 2004 12:03 schreef DiEdoWw het volgende:
jaah wat vinden jullie nou et mooiste in de sport ?

ik vin de snelheid en de manier hoe je die bal steeds verschillend behandeld om em tog aan de overkant te krijgen haha als et niet lukt en je speelt tegen jezelf is het één groot drama
Helemaal mee eens, dat vind ik ook leuk.
Moet je zorgen dat je niet tegen jezelf gaat spelen.
pi_17564023
nog mensen gespeeld dit weekend ?? competitie of C meerkampen ?
  maandag 8 maart 2004 @ 19:39:35 #25
68020 mental_remmy
mental_wie??????
pi_17581266
Ik speel komende dinsdag weer helaas heb ik de afgelopen week niet kunnen trainen dus ben benieuwd hoe het gaat. In de derde klas spelen ze nooit op zaterdag eigenlijk wel jammer want soms heb je dezelfde dag hard gewerkt en dan ook nog een zware wedstrijd op de avond kan soms je spel wel bederven. Maar ja ik ben t gelukkig wel gewend en heb ook niet zulk zwaar werk
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')