Boem is ho. Dat moet iedereen weten lijkt mequote:Op woensdag 5 mei 2004 22:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zo weinig ruimte kan iedereen wel krijgen... Als je maar onthoud wat je ooit geleerd hebt over afstanden..
dafquote:Op woensdag 5 mei 2004 22:26 schreef sj44k het volgende:
oke, hier verder
Mooie foto'squote:Op donderdag 6 mei 2004 18:03 schreef Virus.NL het volgende:
Nu weer even ONTOPIC:
[afbeelding]
[afbeelding]
Ach, het zijn geinige bakjesquote:Op donderdag 22 april 2004 19:09 schreef Alexxxxx het volgende:(...)
[afbeelding]
Ben ik de enige op Fok! met een zwak voor Spijkstaal?![]()
(...)
Vandaag met een Actros vrachtwagen gereden: schakelen is heel simpel, dashboard is super met al die electronica, maar ik wil er in elk geval niet alle dagen mee rijden. Afgelopen weken met een DAF XF95 gereden, Actros, MAN TGA met 410pk en een Iveco Euro3 ofzo? (Vergeet altijd die naam) en de MAN vind ik toch het leukstquote:Op donderdag 6 mei 2004 18:03 schreef Virus.NL het volgende:
Nu weer even ONTOPIC:
[afbeelding]
[afbeelding]
Neenee, is nog het vorige model waar we mee rijden...quote:Op vrijdag 7 mei 2004 20:26 schreef Alexxxxx het volgende:
Iveco Stratos was het toch?
Dan had je zeker EPS? (dat vind ik 3x niks)quote:Op vrijdag 7 mei 2004 19:43 schreef Scalle-- het volgende:
[..]
Vandaag met een Actros vrachtwagen gereden: schakelen is heel simpel,
Idd met EPS, is wel makkelijk maar leuk vind ik het niet, schakel toch lieverquote:Op zondag 9 mei 2004 14:04 schreef Virus.NL het volgende:
[..]
Dan had je zeker EPS? (dat vind ik 3x niks)
Maar de actros op de foto is gewoon een automaat en dat rijdt best lekker
Zal een EuroTech zijnquote:Op zaterdag 8 mei 2004 13:25 schreef Alexxxxx het volgende:
Dat is de Euro-range
EuroStar
EuroTech
EuroTrakker (bouwvoertuigen)
EuroFire (brandweer (duh))
EuroCargo (opvolger Ford Cargo)
EuroDaily
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |