niet echt mijn game
quote:ik heb wanadoo...en live....
Op donderdag 19 februari 2004 20:17 schreef twi het volgende:[..]
Hij kan geen Live, hij heeft Wanadoo
quote:hier ook, SC 2 lijkt me geeeeeil
Op donderdag 19 februari 2004 19:53 schreef Bastard het volgende:
Mijn volgende game word SC 2 denk ik .. als ze hem maar niet uitstellen
quote:Hier nog 1, kan echt niet wachten, vooral de multiplayer
Op donderdag 19 februari 2004 22:22 schreef Skull-splitter het volgende:[..]
hier ook, SC 2 lijkt me geeeeeil
Ok donequote:Op maandag 23 februari 2004 00:16 schreef Rodie83 het volgende:
Hee Anormius (Mister_T)
Voeg me ff aan je MSN toe, ivm ons volgende potje RB6
Adres is rvs_dmr@hotmail.com
Stoerquote:Op maandag 23 februari 2004 11:25 schreef Bastard het volgende:
http://www.gamershell.com/download_5143.shtml
Hier... downloaden.. nergens over.. moet hebben.
Je krijgt nooit garantie op producten als je ze hebt laten vallen, maar je zou microsoft natuurlijk ook kunnen bellen, misschien zijn ze aardigquote:Op maandag 23 februari 2004 18:46 schreef _MWee het volgende:
MIjn xbox is stuk verdomme...
kep hem laten vallen... nu doet de hdd raar gaat tikken en zo...
Kan je garantie daar op krijgen of moet ik gewoon effe 200GB schijfje er voor halen?
Wat klote voor je joh.quote:Op maandag 23 februari 2004 22:15 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik heb live, maar ik zit er aan te denken om het op te zeggen... heb er al 3 maanden geen gebruik van gemaakt (als het al niet langer is)...
Mwach, ik heb geen live, maar zie ook niet in waarom ik dit wel zou moeten hebben...quote:Op maandag 23 februari 2004 23:04 schreef Bastard het volgende:
[..]
Wat klote voor je joh.![]()
Das gewoon echt zondequote:Op maandag 23 februari 2004 22:15 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik heb live, maar ik zit er aan te denken om het op te zeggen... heb er al 3 maanden geen gebruik van gemaakt (als het al niet langer is)...
Ik zeg niet dat heel Driv3r van slechte kwaliteit is, ik vind de graphics van de filmpjes en de screenshots een beetje tegenvallenquote:Op maandag 23 februari 2004 17:12 schreef kepler het volgende:
driv3r niet van goeie kwaliteit
zie het als een soort GTA denk ik, vergeleken met dat is het wel prima. Maar nu is GTA ook al 4 jaar oud ofzo...
test editten
Dat word weer een must have.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 02:27 schreef Dr.Daggla het volgende:
Driver 3, godverdomme wat vet...
Geen garantie, wel reparatie, maar dan tegen betaling.quote:Op maandag 23 februari 2004 18:46 schreef _MWee het volgende:
MIjn xbox is stuk verdomme...
kep hem laten vallen... nu doet de hdd raar gaat tikken en zo...
Kan je garantie daar op krijgen of moet ik gewoon effe 200GB schijfje er voor halen?
En als hij nu gewoon niet verteld dat hij hem heeft laten vallen? Of is de buitenkant beschadigd?quote:Op maandag 23 februari 2004 19:13 schreef Tain het volgende:
Je krijgt nooit garantie op producten als je ze hebt laten vallen, maar je zou microsoft natuurlijk ook kunnen bellen, misschien zijn ze aardig
thanks!quote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:29 schreef Strolie75 het volgende:
IGN heeft een hands-on preview van de nieuwe Splinter Cell.
http://xbox.ign.com/articles/494/494255p1.html
Dan kunnen ze bij de reparatie wel zien of er wat mee is gebeurd. Een harde schijf begeeft het niet 'zomaar' over het algemeen. Tenzij je 'm opblaast of - inderdaad- laat vallen.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:30 schreef Strolie75 het volgende:
En als hij nu gewoon niet verteld dat hij hem heeft laten vallen? Of is de buitenkant beschadigd?
Ja.. maar ik had een verkeerde drive .. dat bleek wel omdat mn pgr2 bleef hangen.quote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:52 schreef twi het volgende:
Weet je dat ik me godverdomme wild erger aan die gasten die het oh zo belangrijk vinden welke fucking DVD-drive er in hun toekomstige Xbox zitAls 'ie maar werkt
Jouw drive had gewoon een zeldzaam probleem, jij had een Thomson en ik blijkbaar ook als ik dat plaatje vergelijk, ik heb nog nooit problemen gehad bij PGRquote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:53 schreef Bastard het volgende:
Ja.. maar ik had een verkeerde drive .. dat bleek wel omdat mn pgr2 bleef hangen.
ja, en diegene waar de meeste games het goed mee doen is de samsung! dus ik kan het wel begrijpen dat ze het liefste die in hun xbox willen. Ik denk niet dat ze die samsung willen omdat ze samsung zo'n stoere naam vinden!quote:Op dinsdag 24 februari 2004 09:55 schreef twi het volgende:
Nou, ik begin nu problemen te krijgen met een drive, na twee jaar worden de laadtijden wat lang. Maar dat lijkt me niet zo heel erg ongebruikelijk. Mocht ik 'm ter reparatie insturen zou het me werkelijk niet bommen of het een Samsung, Yoko, Daewoo of Ssang Yong drive wordt, zolang ik m'n games er maar probleemloos mee kan doen!
Inderdaad..... Ik wil gewoon de beste drive erin en niet een brakke waar de helft van me cd-s/dvd-s/en games het nie tdoenquote:Op dinsdag 24 februari 2004 10:00 schreef pkwarts het volgende:
[..]
ja, en diegene waar de meeste games het goed mee doen is de samsung! dus ik kan het wel begrijpen dat ze het liefste die in hun xbox willen. Ik denk niet dat ze die samsung willen omdat ze samsung zo'n stoere naam vinden!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |