"Who wants to touch me?".
quote:go touch yourself
Op donderdag 19 februari 2004 15:06 schreef kingmob het volgende:
[herhaling, want dit mag niemand missen]
Ik heb trouwens gisteren een Ludicrous gehaald . Ik vloog met een manta aan het begin van de map richting vijandelijke basis en er liep daar echt een massa aan ventjes op een rij. The rest is history..."Who wants to touch me?".
is ergens trouwens een beschrijving van hou de wapens voertuigen het best te gebruiken zijn. heb al een beetje zitten zoeken. maar vind vooral ut2003 dingen
quote:Het niveau op de normale servers is nogal laag. Ik had nog nooit assault gespeeld en kon met gemak een grote rol spelen in het behalen van de checkpoints. Iemand die een server(s) kent waar wel wat niveau is?
Op donderdag 19 februari 2004 15:48 schreef kipknots het volgende:
Volgens mij ben ik wel redelijk goed in Assault.
Ook mist de demo de target painter waarbij een bomber langskomt (als je loaded gebruikt). Was er wel benieuwd naar.
quote:4x naar voren = speed
Op donderdag 19 februari 2004 16:23 schreef DaMayan het volgende:
Is er al iemand die weet wat je met Adreneline kan??
Er staat in de handleiding dat je met een bepaalde toetsencombinatie iets kan doen. Maar wat? en welke toetsencombi?Ook mist de demo de target painter waarbij een bomber langskomt (als je loaded gebruikt). Was er wel benieuwd naar.
quote:Klopt ook. Ik ben zelf nogal slecht in unreal, maar bij assault sprint ik vaak gewoon op het doel af en kom ik geen tegenstander tegen
Op donderdag 19 februari 2004 16:19 schreef Inspiration het volgende:[..]
Het niveau op de normale servers is nogal laag. Ik had nog nooit assault gespeeld en kon met gemak een grote rol spelen in het behalen van de checkpoints. Iemand die een server(s) kent waar wel wat niveau is?
quote:ja, ook een paar keer gehad... ik was al aan het kijken hoeveel punten ik daarvoor kreeg (carmageddon gewend
Op donderdag 19 februari 2004 16:25 schreef DaMayan het volgende:
Iemand trouwens ook een Dare-devil gehad?
Dat is als je met de scorpian autotje een vette spin of koprol maakt en precies goed landt. Dan krijg je ook nog de graden van je spins te zien en geloof ik ook een ranking ofzoiets. 1x gehad daarna nooit meer kunnen krijgen.
quote:Deze bestaat volgens mij niet.
Op donderdag 19 februari 2004 16:37 schreef Un-X-PecteD het volgende:[..]
rechtsrechtslinkslinks = .......... (naam vergeten, maar dan werken je wapens sneller of zoiets...
Het is 2x voor 2x achter (of andersom)
Dan krijg je beserk en dat is te herkennen aan de rode cirkels om de player. Je wapens zijn dan krachtiger volgens mij? Deze bonus duurt volgens mij het langst. Als je flink aan het killen bent kan je deze wel een hele tijd vasthouden
De pancake is ook relaxed eff springen met die manta en dan met rechtermuisknop of c naar beneden --> SPLOT!! PANCAKE!!
quote:wasda?
Op donderdag 19 februari 2004 16:41 schreef hp22 het volgende:
tvp
quote:Rechter muisknop is makkelijker...
Op donderdag 19 februari 2004 16:56 schreef Aurelium het volgende:
De manta is echt mij favourite voortuigjelekker over het landschap krossen..mannetjes hunten, c in gedrukt houden en splot!!!!
Ik kan jullie niet bijhouden, heb ook nog steeds bijna geen tijd gehad om te spelen...
Troos me
Toch de moeite waard als ie full uit komt denk ik
[Dit bericht is gewijzigd door Aurelium op 19-02-2004 19:38]
NeukFout jij gooit je server @ 21:00 weer online toch ?
quote:Met de goliath? Stoer!
Op donderdag 19 februari 2004 17:43 schreef GotenSSJ het volgende:
DareDevil roelt![]()
ook al is met de goliath gehaald echt wreed
quote:Thnx man, wat is het addres?
Op donderdag 19 februari 2004 20:45 schreef kingmob het volgende:
Ik heb mijn 100mbit server weer aangezwengeld. Fok!-100Mbit heet ie. TeamDM ditmaal. Als ik klaar ben met studeren, gaat hij even ofline, want dan maak ik hem listen, zodat ik mee kan doen
pass = fok
quote:je kunt de serverbrowser gebruken.
Op donderdag 19 februari 2004 20:46 schreef Wytze het volgende:[..]
Thnx man, wat is het addres?
quote:1000x
Op donderdag 19 februari 2004 20:47 schreef kingmob het volgende:[..]
je kunt de serverbrowser gebruken.
Maar handmatig kan ook: 145.94.155.230
quote:De vorige keer vond men het niet leuk dat het merendeel niet-fokkers was. En je hebt toch minimaal 16 spelers nodig om onslaught een beetje leuk te maken imo.
Op donderdag 19 februari 2004 20:48 schreef krazny het volgende:
Geen Onslaught ?![]()
quote:zodra hij offline gaat zet ik de mijne wel online, of eerder mochten er mensen zijn die DM voor TDM prefereren
Op donderdag 19 februari 2004 20:45 schreef kingmob het volgende:
Ik heb mijn 100mbit server weer aangezwengeld. Fok!-100Mbit heet ie. TeamDM ditmaal. Als ik klaar ben met studeren, gaat hij even ofline, want dan maak ik hem listen, zodat ik mee kan doen
pass = fok
quote:met die tank over zoon bergje en dan de afgrond in toen kreeg ik hem
Op donderdag 19 februari 2004 20:46 schreef DaMayan het volgende:[..]
Met de goliath? Stoer!
quote:Wat dacht je van de map, Screenshots?
Op donderdag 19 februari 2004 21:13 schreef Un-X-PecteD het volgende:
wtf ?? hoe maak je screens ??
die van mij staan niet in de system map !
ik had net:
in de pot met:
wel mooi trouwens, einde van de pot overtime met 65-65
quote:jij was echt irritant
Op donderdag 19 februari 2004 21:19 schreef Un-X-PecteD het volgende:
n/m, ze staan nu in een apparte map...ik had net:
[afbeelding]in de pot met:
[afbeelding]
maar ik maakte wel een einde aan je dominating
quote:Weg met die screens, je verneukt me reputatie
Op donderdag 19 februari 2004 21:19 schreef Un-X-PecteD het volgende:
n/m, ze staan nu in een apparte map...ik had net:
[afbeelding]in de pot met:
[afbeelding]
Wordt er zometeen nog potje onslaught gedaan? Dan ben ik er bij
Volgende potje was ik weer beter enzo
quote:hmm ik weet niet. ik heb altijd het idee dat mensen het het langst uithouden met gewoon deathmatch. nu zie je vaak dat als 1 iemand ervandoor gaat er meerdere volgen omdat hun team zeg maar in diggelen ligt.
Op donderdag 19 februari 2004 21:49 schreef kingmob het volgende:
En is er animo voor iets anders?
quote:<cough> Shift
Op donderdag 19 februari 2004 17:03 schreef Shai-Hulud het volgende:[..]
Rechter muisknop is makkelijker...
Anyway, die Manta is inderdaad een heerlijk voertuigje - lekker players killen daarmee, wanneer je goeie controle over dat voertuig hebt
quote:Mja, ik ben er op het moment.. verder zal er wel niet iemand zijn denk ik...
Op donderdag 19 februari 2004 22:17 schreef kingmob het volgende:
Hij staat voor de rets van de avond op DM. Speel zelf niet mee, koppijn.
Al lang...quote:Op maandag 23 februari 2004 19:21 schreef BierKoning het volgende:
Ik weiger het te spelen voordat ik instagib kan spelenKan dat al?
LOL 45 punten in bijna 22 minutenquote:Op maandag 23 februari 2004 23:20 schreef Skull-splitter het volgende:
[afbeelding]
Ondanks de belachelijke hoeveelheid lag en het later instappen toch niet slecht geloof ik...
Heb je de demo eigelijk al wel gespeeld?quote:Op dinsdag 24 februari 2004 00:04 schreef InfectedMushroom het volgende:
ut2k4 is nisk anders dan een ordinaire uitbreiding waarvoor epic 50 euro gaat vragen, ze hebben we trouwens ernstig teleurgsteld met ut2k3, ga gewoon lekker UT1 spele, en laat de rest links ligge
Wahaha ik heb ook meestal de meeste deaths. Vaak van die gasten die dan 2e zijn met 10 frags minder maar wel met maar 4 deaths beginnen dan altijd te zeiken dat ik n00b manier van winnen enzo heb blabla :Pquote:Op woensdag 25 februari 2004 00:47 schreef DaFan het volgende:
Wat is PPH?
Op Adept (speel niet zoveel online), red ik het met DM net aan (30-25). Kheb wel de meeste deaths van iedereen, 28 ongeveer. (NW)
Maarja, als je maar wint! :D
Consider it done.... Wordt een dure bestelling binnenkortquote:Op woensdag 25 februari 2004 03:26 schreef Dubbeldrank het volgende:
De DVD versie kost trouwens ook 18 Pond bij play.com dat is ongeveer 25 Euro
quote:Op woensdag 25 februari 2004 12:44 schreef Aurelium het volgende:
Ik had gisteren iemands raptor gepikt toen hij die aan het repareren was.
Blijkt die gast dus een headset te hebben.
MOTHERFUCKER!!! FUCKER!!! GET BACK
toen heb ik toch maa terug gegeven. Majah ik was gefrustreerd over het team, wilde de redeemer ophalen om het tij te keren en toen stond daar opeens die raptor voor mn neus
Comes with the job, ik vind dat ie niet moet zeiken, had meteen omdraait om hem eens flink op zijn lazer te geven...quote:Op woensdag 25 februari 2004 15:03 schreef hp22 het volgende:
[..]
[afbeelding]! Dat is idd best lame, als iemand zn voertuig aan t healen is het voertuig pikken
Nouja, stel dat je ff je Manta aan het healen bent tijdens je Killing Spree, dan is het toch niet echt handig als iemand er dan mee aan de haal gaat...quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:25 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
[..]
Comes with the job, ik vind dat ie niet moet zeiken, had meteen omdraait om hem eens flink op zijn lazer te geven...
ah bots, die suckenquote:Op dinsdag 24 februari 2004 12:40 schreef DaFan het volgende:
Het gaat bij mij nu ook veel beter. Geen last van lage FPS meer (gelukkig :S). Lekker TDM met een huisgenoot op Skilled...winnen we net (60-50). Komt omdat die bots altijd samenlopen, als je ze dan tegenkomt is het niet echt makkelijk.
Met DM win ik op Skilled 30-15 (tegen 5 bots), met 8 deaths ofzo. Vanmiddag maar ns naar Adept overstappen.
(NW btw).
Daarom gebruik je die dingen toch maar in een Kamikaze stijl, 2 AVRiL's koppen is vaak genoeg...quote:Op woensdag 25 februari 2004 19:28 schreef Simeon het volgende:
[..]
Nouja, stel dat je ff je Manta aan het healen bent tijdens je Killing Spree, dan is het toch niet echt handig als iemand er dan mee aan de haal gaat...
Ah, bedankt as wellquote:Op woensdag 25 februari 2004 20:34 schreef DaFan het volgende:
Nou vooruit, toch maar ff snel opgezocht:
Maak een textfile in UT2004Demo/System, genaamd 'instagib'. Daarin zet je het volgende:
[code]
killall weapon
killall pickup
set XGame.XPawn requiredequipment Xweapons.SuperShockRifle
[/code]
In het spel, open je de console (~), en vul je in: exec instagib.txt. Alle wapens en pickups verdwijnen. Zorg dat je ook daarna suicide invult, want je krijgt de InstaGib pas als je opnieuw spawnt.
hey thnx das nog eens handig... dat wist ik geen eensquote:Op donderdag 19 februari 2004 16:23 schreef DaMayan het volgende:[/b]<br>Is er al iemand die weet wat je met Adreneline kan??<br>Er staat in de handleiding dat je met een bepaalde toetsencombinatie iets kan doen. Maar wat? en welke toetsencombi?<p>Ook mist de demo de target painter waarbij een bomber langskomt (als je loaded gebruikt). Was er wel benieuwd naar.<hr></blockquote>4x naar voren = speed<br>4x naar achter is booster (health laadt op)
linkslinksrechtsrechts = inviseble
rechtsrechtslinkslinks = .......... (naam vergeten, maar dan werken je wapens sneller of zoiets...
np. Daarvoor ben ik hier toch?quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:37 schreef soekenahhh het volgende:
* aant instagibben.... thnx DaFan
Ja, mensen zullen je uitmaken voor camper en lamer.quote:Op donderdag 26 februari 2004 16:30 schreef Vassili_Z het volgende:
Whehehe
Of gewoon spawncampen in vijandelijke basis en iedere voertuig voorzien van mijnen... je kan al raden wat er dan gebeurt
Is die ooit online geweest danquote:Op donderdag 26 februari 2004 17:30 schreef Hellrazor het volgende:
Ik de 100Mbit Fok! server nog online?
Man Oud nieuws....meldde ik al 2 delen geledenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 03:42 schreef Jaystified het volgende:
Ik heb al lekker insta gespeeld, handtekening hebbe?
Ja als er iemand is die een leuke verbinding heeft en een onslaught server met pass kan opzetten kunnen we een keertje met fokkers only fraggenquote:Op vrijdag 27 februari 2004 03:46 schreef Prox het volgende:
fok ut2k4 united!Als we nou een keer een onslaught regelen met ze allen!
Ik vind er ook niet veel. Het level is te groot, je loopt je helemaal het lazarus. En een beetje killen zit er ook niet in. Meestal resulteert een grote ONS-partij in een patstelling; rood heeft alle nodes behalve de laatste blauwe. Alle blauwe ventjes die dood gaan komen bij de hoofdbasis en zijn binnen no-time bij de laatste node...alwaar ze afgeslacht worden door de rode. Maar rood krijgt het ook niet voor elkaar om de node helemaal te pakken...quote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:09 schreef -NeukFout- het volgende:
ik HAAT onslaught, ik snap niet wat er zo leuk aan is
Ik vind het zelf juist beter dan alle andere modes, er is altijd actie en je moet slim spelen met je team om een node te kunnen veroveren, daar ligt ook het grote probleem.... op public is van teamplay weinig sprake...overal zow met ieder spel jammer genoegquote:Op vrijdag 27 februari 2004 15:12 schreef DaFan het volgende:
[..]
Ik vind er ook niet veel. Het level is te groot, je loopt je helemaal het lazarus. En een beetje killen zit er ook niet in. Meestal resulteert een grote ONS-partij in een patstelling; rood heeft alle nodes behalve de laatste blauwe. Alle blauwe ventjes die dood gaan komen bij de hoofdbasis en zijn binnen no-time bij de laatste node...alwaar ze afgeslacht worden door de rode. Maar rood krijgt het ook niet voor elkaar om de node helemaal te pakken...
Zeer irritant. Geef mij maar Deathmatch![]()
Ja weet ik maar voor diegene die dat filmpje dus niet hebben bekeken is het wel handig om te weten. Ik zie namelijk nooit iemand die die tanker mold.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:47 schreef DaFan het volgende:
Aurelium: dat vertellen ze ook in het filmpje. Ik speel alleen nooit assault, vind dit level niet zoveel aan.
Volgens mij wel hoor. Anders moet je gewoon de kleur wat feller maken zodat hij was makkelijker in gebruik is.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 20:49 schreef Vassili_Z het volgende:
Die crosshaird van de Shockrifle is wel ERG onduidelijk, dit kun je ook niet veranderen in options... snik
hoe dan ?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:12 schreef DaFan het volgende:
[..]
Volgens mij wel hoor. Anders moet je gewoon de kleur wat feller maken zodat hij was makkelijker in gebruik is.
Settings > Weapons > Crosshairs.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:18 schreef Vassili_Z het volgende:
[..]
hoe dan ?
welk filmpje ?quote:Op zaterdag 28 februari 2004 12:47 schreef DaFan het volgende:
Aurelium: dat vertellen ze ook in het filmpje. Ik speel alleen nooit assault, vind dit level niet zoveel aan.
Als je AS-CONVOY gaat spelen in de Instant Action mode, dan krijg je eerst een filmpje over de missiles en de objectives die je als attacker moet voltooien.quote:Op zondag 29 februari 2004 19:02 schreef Jump het volgende:
[..]
welk filmpje ?![]()
en deze is?quote:Op maandag 1 maart 2004 00:42 schreef Skull-splitter het volgende:
Vandaag weer drie rondjes onslaught gewonnen, en een leuk weetje voor diegenen die dit al een leuk level vonden: maximum level maat is 17 bij 17 kilometer!
In DM kunnen ze nog gebruik maken van static meshes, in AS niet, tenminste, dit level niet, omdat alle treinen een iets andere vorm en opbouw hebben, waardoor je een grotere performance hit hebt.quote:Op maandag 1 maart 2004 10:21 schreef Aurelium het volgende:
nou ze hoeven voor mij toch niet veel groter te worden hoor
Maar ik denk dat AS-convoy wel dat formaat heeft. Dat level is volgens mij een gigantische vlakte met een cirkel van bergen erom heen. Die convoy rijdt rondjes in dat level. AS-convoy is bij mij trouwens ook fucking traag vaak. Telkens haperingen enzo, terwijl DM-ranking gewoon met 80 fps gaat.
Theoretisch is dat de bovengrens, nagenoeg alle maps zijn (veel) kleiner dan dat. Maar daarom krijg je dus een map editor meequote:Op maandag 1 maart 2004 11:20 schreef TheGHunter het volgende:
17 bij 17 kilometer![]()
bla bla blaquote:Op maandag 1 maart 2004 18:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Echte unrealers spelen alleen DM en TDM
voor de rest kan je beter een ander spel doen vindt ik,
Idd teminste vernieuwingquote:Op maandag 1 maart 2004 18:21 schreef Aurelium het volgende:
[..]
bla bla bla
Ik vind dat unreal met onslaught een goede nieuwe game mode heeft gemaakt en ik ga die niet negeren omdat die toevallig niet helemaal in het deathmatch principe valt.
Jah, right, daarom was assault ook zo'n ENORM gemiste kans voor UT2003quote:Op maandag 1 maart 2004 18:15 schreef Ghostbuster het volgende:
quote:Op maandag 1 maart 2004 18:15 schreef Ghostbuster het volgende:
Instagib had er ook nog bij gekunnen.quote:Op maandag 1 maart 2004 19:56 schreef soekenahhh het volgende:
[..]
lelijke uitspraak....
Ik ben een echte Unrealer en ik speel wel Unslaght, Assault en Capture the Flag natuurlijk ook DM en TDM
Natuurlijk wel Instagib, dat is pas voor "echte unrealers"
Instagib vind ik persoonlijk dan weer een CTF en Assault wapen, maar niet in Onslaughtquote:Op maandag 1 maart 2004 19:56 schreef soekenahhh het volgende:
[..]
lelijke uitspraak....
Ik ben een echte Unrealer en ik speel wel Unslaght, Assault en Capture the Flag natuurlijk ook DM en TDM
Natuurlijk wel Instagib, dat is pas voor "echte unrealers"
LOL als ik op de Dynabyte site kijk kost hij: Unreal Tournament 2004 ¤43,70quote:Op maandag 1 maart 2004 22:39 schreef Skull-splitter het volgende:
Net samen met Far Cry georderd, gewoon bij de Dynabyte, versie stond er niet bij maar ik eis gewoon een DVD uitvoering
Geen eigen CC en geen zin om te wachtenquote:Op maandag 1 maart 2004 22:49 schreef Dubbeldrank het volgende:
[..]
LOL als ik op de Dynabyte site kijk kost hij: Unreal Tournament 2004 ¤43,70
Bij play.com kost zowel de 6 CD als de DVD versie 18 Pond dat is ongeveer ¤25,-
Mag niet vanwege wet in Europa volgens mij..quote:Op dinsdag 2 maart 2004 10:11 schreef soekenahhh het volgende:
hmz hoe zit het nou met serial en korting als je al UT2k3 in je bezit hebt... was eerst sprake van dat je korting kreeg OID...
klote speedhackquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:47 schreef Hellrazor het volgende:
Laatst was er ook iets grappig ik wou net ff gan unrealen komt er zo'n cheater met een speedhack dus ik dacht dat kan ik ooken toen was hij gelijk weg gegaan want hij vond het niet meer leuk maar ik had de cheat nog niet uitgezet (ging een beetje irri) kom ik weer treug zondr cheat zeggen ze Ohh please Termenator X not again
![]()
Om maar te zwijgen in praktijk deze ex-mod eens op zijn neus te drukkenquote:Op woensdag 3 maart 2004 11:41 schreef DarkChylde het volgende:
* DarkChylde overweegt om te reageren op verbal, omdat ik dan zijn @ss kan whoopen in ut voor het stellen van domme vragen
Laat maar zitten dan.quote:Op woensdag 3 maart 2004 11:41 schreef DarkChylde het volgende:
* DarkChylde overweegt om te reageren op verbal, omdat ik dan zijn @ss kan whoopen in ut voor het stellen van domme vragen
www.google.comquote:Op woensdag 3 maart 2004 11:01 schreef Verbal het volgende:
Waar is die demo te downen?
V.
In een beetje IQ was de logica opgekomen om .com en www. respectievelijk achter en voor unrealtournament te zetten...quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:52 schreef Verbal het volgende:
[..]
In een beetje fatsoenlijke OP zou gewoon een goede link staan.
V.
Ach ja. Alsof die officiële sites een beetje snelle downloads hebben of zoquote:Op woensdag 3 maart 2004 13:41 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
In een beetje IQ was de logica opgekomen om .com en www. respectievelijk achter en voor unrealtournament te zetten...
Niet iedereen houdt van vertweaking, ik dus ook niet...quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:48 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ach ja. Alsof die officiële sites een beetje snelle downloads hebben of zo
Nogmaals, normaliter is het handig als je een link in de OP zet.
V.
mensen die lezen hadden al 3 sites die ermee te maken hadden, either way, you decide...quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:58 schreef DaFan het volgende:
Verbal:
www.unrealtournament2004.com
Hoe moeilijk kan het zijn gewoon ff antwoord te geven op een vraag die iemand je stelt? (Skull-Splitrer en Hellrazor).
Lekker belangrijk.quote:Op woensdag 3 maart 2004 15:54 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Niet iedereen houdt van vertweaking, ik dus ook niet...
Last van je tenen?quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:00 schreef Verbal het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.
Magoed, ik zal nog eens een keertje een vraag stellen.
Hele kutspel boeit me nu al niet meer. Bedankt.
V.
Zieligert.quote:Op woensdag 3 maart 2004 16:00 schreef Haarbal het volgende:
Hele kutspel boeit me nu al niet meer. Bedankt.
V.
Ja. Altijd. Alles.quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:33 schreef Skull-splitter het volgende:
Nah, Verbal... Verwacht alles op een presenteerblaadje te krijgen op de meest makkelijke manier...
Fijn. Leef je uit, smeer je nog eens in met pindakaas, zuig wat op je joystick en vier er feest mee.quote:Wij zijn GAMERS, Verbal, geen reporters die er geld voor krijgen. Wij leven op nieuwtjes en zoeken dat het liefst ook zelf op
Goed, gisteravond besloten hem te downloaden... maar ja, toen was FOk! down, dus zelf maar even een paar dingen geprobeerd.quote:Op woensdag 3 maart 2004 20:26 schreef Skull-splitter het volgende:
Godjesus christus vent, til er toch eens niet zo zwaar aan... Get a grip zou ik zeggen en download hem en knal je frustraties weg...
Als je een FTP wil moet je maar ff mailen.quote:Op donderdag 4 maart 2004 09:12 schreef Verbal het volgende:
[..]
Vanavond als ik thuis ben zal ik wel een paar urls uit dit topic proberen, goed?![]()
![]()
![]()
V.
Moet je je registreren en kost geld, toch?quote:Op donderdag 4 maart 2004 13:07 schreef Skull-splitter het volgende:
Als je fileplanet vanmorgen gewoon gedaan had (amerika slaapt dan) dan had je hem rond deze tijd toch echt wel binnen...
Wh00h00quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:40 schreef Drakul het volgende:
15 maart ladies and gentlemen, UT2K4 has just gone gold!
Ik gebruik ze zelf niet, maar geef gewoon link voor hem vanaf Atari forum. Deze skins lijken op de skins die op de 1ste screenshots stonden van UT2004..Maarja, laten we hier geen hele discussie over houden.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:37 schreef Skull-splitter het volgende:
Je bent de enige...Er zijn mensen die daarvoor brightskins maken zodat je ze van heinde en verre kunt herkennen, iets wat cheaten is IMO... Althans, als je niet weet dat dat gebeurd en het zelf ook niet gebruikt... Je traint maar wat meer je oog voor dit spel, tis goed...
CFT vind ik erg leuk (goed Khazad Dum-level), maar ook onslaught is lachen...quote:Op maandag 8 maart 2004 23:46 schreef DaFan het volgende:
Wat speel je het meest Verbal?
* DarkChylde zegt the force is strong in this one..... But I shall still kick his @ssquote:Op dinsdag 9 maart 2004 08:28 schreef Verbal het volgende:
[..]
CFT vind ik erg leuk (goed Khazad Dum-level), maar ook onslaught is lachen...
Dat voetbal moet ik erg aan wennen, maar was ook wel grappig.
Maar de standaard deathmatch heb ik inmiddels wel gezien, merk ik.
V.
quote:Op dinsdag 9 maart 2004 15:56 schreef Aurelium het volgende:
Ik vind de map niet te groot. Ik raas er altijd in no time door heen met mijn dodge/double jump trick
Je moet schuin lopen, zeg maar je gezicht 45 graden naar de zijkant gedraaid (pijltje omhoog en opzij indrukken om rechtvooruit te gaan). Dan kun je door telkens te naar de zijkant de dodgen met dubbel tab op naar rechts of links en door vervolgens in die dodge move een double jump te maken een enorme sprong maken. Ik doe nu tijdens het lopen telkens die truck en ik schiet nu in 5 seconden door die grote hal heen naar de vlaggen kamerquote:Op dinsdag 9 maart 2004 16:17 schreef Un-X-PecteD het volgende:
[..]
Wat voor jouw dan "no time" betekent, betekent voor mij "kut langzaam"
Waarom doe je er dan 2 minuten over om naar de andere kant van de map te komenquote:Op dinsdag 9 maart 2004 18:01 schreef DaFan het volgende:
Nee dat was nieuw....
Ik heb hem ook net via Play voorgenoteerd.quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:12 schreef ViLLzZ het volgende:
ik heb trouwens de Unreal Tournament DVD Edition besteld voor 27 euro (17.99 engelse ponden) @ www.play.com
hee wil dat ook ff proberen met creditcard... maar is dat wel dezelfde versie als in nederland uitkomt dan??? waarom zit er zo verschrikkelijk veel prijsverschil in dan???quote:Op dinsdag 9 maart 2004 23:12 schreef ViLLzZ het volgende:
ik heb trouwens de Unreal Tournament DVD Edition besteld voor 27 euro (17.99 engelse ponden) @ www.play.com
kost hier 60 euro zodra die uitkomt....
merci!quote:Op woensdag 10 maart 2004 19:30 schreef DaFan het volgende:
Bij Game Rules. Je kan ook aantal bots aanpassen als je wil.
Gewoon zelfde versie, aleen is alles UK, dus ook de handleiding, verder is play.com erg goed, bestel mijn DVD's daar meestal en het is altijd goed gegaanquote:Op woensdag 10 maart 2004 18:11 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
hee wil dat ook ff proberen met creditcard... maar is dat wel dezelfde versie als in nederland uitkomt dan??? waarom zit er zo verschrikkelijk veel prijsverschil in dan???
werkt dat echt mooi dan om van het buitenland dingen te gaan bestellen via creditcard???
Play heeft waarschijnlijk flink ingekocht en daardoor een fijne kwantumkorting gerealiseerd.quote:Op woensdag 10 maart 2004 18:11 schreef Ericjuh het volgende:
[..]
hee wil dat ook ff proberen met creditcard... maar is dat wel dezelfde versie als in nederland uitkomt dan??? waarom zit er zo verschrikkelijk veel prijsverschil in dan???
maak je niet de vergissing dat het eigenlijk je CPU is?quote:Op woensdag 10 maart 2004 16:07 schreef Piro het volgende:
Play.com pre-order DVD versie.
Lang leve de creditcard. Van ViLLzZ
Nu nog een nieuwe videokaart.
20fps stinkt.
Wat voor kaart heb je dan? En welke resolutie wil je spelen?quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:31 schreef Piro het volgende:
P4 3.06 GHz.
Als ik zie hoe mensen met een betere VGA veel hogere fps halen ook met FSAA en AF aan dan lijkt het mij toch de VGA.
heb een geforce 4 ti 4200 en ik speel ook op 1024, verlagen van alle texture details helpt echt geen ene moer, met world, skin enz. haal ik nog steeds 20-30 fps.quote:Op donderdag 11 maart 2004 10:49 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat voor kaart heb je dan? En welke resolutie wil je spelen?
Ikzelf heb een P4 2,4 en een Nvidia-kaart met 128 Mb en draai vloeiend p 1024x768 (hoe kun je trouwens je FR checken?).
V.
Die heb ik dus ook... maar ik ga dan nu twijfelen of ik misschien niet op 800x600 speel. Zal dat vanmiddag thuis wel even checken.quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:17 schreef Piro het volgende:
[..]
heb een geforce 4 ti 4200 en ik speel ook op 1024
Jep, grappig hè? The neverending game!quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:35 schreef DaFan het volgende:
Iedereen vermaakt zich al 2 maanden met 5 leveltjes...ik zit echt in 2006 nog met die 109 levels te gamen die in de fullversion zitten
als je p4 3.06ghz hebt en een gf4 ti4200 en dan maar zo weinig fps haalt is er iets mis.quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:17 schreef Piro het volgende:
[..]
heb een geforce 4 ti 4200 en ik speel ook op 1024, verlagen van alle texture details helpt echt geen ene moer, met world, skin enz. haal ik nog steeds 20-30 fps.
Als ik inzoom met een sniper schiet dat terug naar 8 fps.
Voor fps checken in console stat fps tikken als ik het goed heb.
Yep. Ik draaide op 800x600, maar 1024x768 geeft ook erg weinig problemen (lees: tussen de 40 en de 60 fps gemiddeld)quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
als je p4 3.06ghz hebt en een gf4 ti4200 en dan maar zo weinig fps haalt is er iets mis.
Goeie vraag.quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:23 schreef DaFan het volgende:
Wat is dat gelul met FSAA en AF de hele tijd?
Heiden!!quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:37 schreef Verbal het volgende:
[..]
Goeie vraag.
En wat betekent instagib
V.
Oh come on!quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:23 schreef DaFan het volgende:
Wat is dat gelul met FSAA en AF de hele tijd? En kan ik dat ook veranderen om een hogere FPS te kijgen (hoef geen hoge resolutie, liever snelle gameplay).
Kaart is GeForce 3 Ti200 64 MB.
of gewoon een 2 tal weekjes wachten en het aanklikken in gamerules of zoeken op een server met instagibquote:Op donderdag 11 maart 2004 14:42 schreef DaFan het volgende:
[..]
Heiden!!![]()
InstaGib is een mod, waarin je shockrifle veranderd in rode straal, waarmee je iemand in 1x doodt. Heel erg populair nog steeds in UT1.
Het is ook mogelijk om het in UT2k4 te krijgen, maar ga niet nog een keer dat verhaal uitleggen, moet je maar ff paar pagina's terugbladeren. Ook post vna mij...![]()
Gewoon standaard detonators 45.xx, forceware haat me.quote:Op donderdag 11 maart 2004 12:43 schreef Hertog_Martin het volgende:
[..]
als je p4 3.06ghz hebt en een gf4 ti4200 en dan maar zo weinig fps haalt is er iets mis.
probeer eens andere drivers voor je videokaart
Als je een GF3 hebt dan zit het er dik in dat FSAA en AF standaard uitstaan, dus maak je niet drukquote:Op donderdag 11 maart 2004 14:23 schreef DaFan het volgende:
Wat is dat gelul met FSAA en AF de hele tijd? En kan ik dat ook veranderen om een hogere FPS te kijgen (hoef geen hoge resolutie, liever snelle gameplay).
Kaart is GeForce 3 Ti200 64 MB.
Wat een onzin... je hebt betere specs dan ik, en mijn computer is nog geen jaar oud...quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:05 schreef Piro het volgende:
Battlefield 1942 vertoont soms ook kuren, tis gewoon een oud beest, dit kan ie gewoon niet meer hebben.
hehe nu pasquote:Op donderdag 11 maart 2004 18:42 schreef Cold_Shadow het volgende:
AHHHHHHHHHHH, neeeeeeee!
Net voor het eerst een speedhond tegenkomen wat een k*********** is dat.
Gelukkig ben ik ze nog niet vaker tegengekomen want ze verneuken het hele fucking spel
verder zeer goed spel.
Ik neem aan dat UT ook aan punkbuster doet?quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:04 schreef Aurelium het volgende:
[..]
hehe nu pas? ik ben er al zat tegen gekomen. En aimbotters
Die hack circuleert volgens mij ook al uitgebreid op internet.
UT heeft eigen cheatprotectie.UTSecure en Anti TCC(UT2003). Ze hebben het alleen nog niet in de demo gedaan zodat de cheaters het nog niet konden kraken. En punkbuster is ook makkelijk te kraken.quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:50 schreef Verbal het volgende:
[..]
Ik neem aan dat UT ook aan punkbuster doet?
V.
Mijn computer is een jaar oud, ongeveer.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:35 schreef Verbal het volgende:
[..]
Wat een onzin... je hebt betere specs dan ik, en mijn computer is nog geen jaar oud...
En BF loopt op zich prima, chez moi...
V.
Da's lekker dan, van die sportievelingenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:07 schreef Helioz het volgende:
Ze hebben het alleen nog niet in de demo gedaan zodat de cheaters het nog niet konden kraken. En punkbuster is ook makkelijk te kraken.![]()
Er zijn al servers met admins erop dus dat moet wel lukkenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Da's lekker dan, van die sportievelingen
Dan maar een secure server vinden...
V.
Had ik ook gedaan, zo duurt het langer voordat er weer werkende cheats komen, als de protectie mee was gebakken hadden ze waarschijnlijk voor de releasedate al aimbots, wallhacks, invisibility hacks, etc gehad die met protectie werkten.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 20:13 schreef Verbal het volgende:
[..]
Da's lekker dan, van die sportievelingen
Dan maar een secure server vinden...
V.
Ain't that the sad fuckin' truth...quote:Op zaterdag 13 maart 2004 13:31 schreef Hertog_Martin het volgende:
cheaters moeten dood
hun leven stelt toch al niets voor
Wat moet ik me bij een speedhond voorstellen ? Een hack die je altijd speed geeft ofzo ?quote:Op donderdag 11 maart 2004 18:42 schreef Cold_Shadow het volgende:
AHHHHHHHHHHH, neeeeeeee!
Net voor het eerst een speedhond tegenkomen wat een k*********** is dat.
Een hack die ervoor zorgt dat je binnen 5 seconden de vlag kan halen en terug brengen door je enorme snelheid.quote:Op zondag 14 maart 2004 12:04 schreef Furby het volgende:
[..]
Wat moet ik me bij een speedhond voorstellen ? Een hack die je altijd speed geeft ofzo ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |