quote:Zozo, jij bent snel terug... heeft het toch nog z'n voordelen, dat wonen in de Aawijk!
Op donderdag 19 februari 2004 22:01 schreef DutchGooner het volgende:
't was bagger maar weer 3 belangrijke punten EN we staan weer waar we horen
Was inderdaad niet al te best, maar weer 3 punten erbij. Dramatisch slechte grensrechters trouwens vanavond; dat ze die randebielen op zo'n niveau laten vlaggen!!
Yeahinho nog bedankt voor de lijsten he..
Ik zat er trouwens niet ver vandaan met mijn 4-1!!
There is only one FC Den Bosch, One FC Den Bosch, Helemaal dol, leve de lol....... Walking in the Den Bosch Wonderland
quote:Ah, nou weet ik eindelijk wat ze nou de hele wedstrijd hebben gezongen
Op donderdag 19 februari 2004 22:20 schreef LadyFCDB het volgende:There is only one FC Den Bosch, One FC Den Bosch, Helemaal dol, leve de lol....... Walking in the Den Bosch Wonderland
(die laatste zin klonk meer als *bromstem opzet*: "lalala lala lala lala")
quote:Ja het laatste klonk niet helemaal geweldig. Maar waar we het over hadden op msn klopt helemaal
Op donderdag 19 februari 2004 22:22 schreef Yeahinho het volgende:[..]
Ah, nou weet ik eindelijk wat ze nou de hele wedstrijd hebben gezongen
.
(die laatste zin klonk meer als *bromstem opzet*: "lalala lala lala lala")
quote:*nieuwsgierig is
Op donderdag 19 februari 2004 22:38 schreef LadyFCDB het volgende:[..]
Ja het laatste klonk niet helemaal geweldig. maar wat je zei op msn over DG klopt wel hoor
quote:We hadden het erover dat jij onder een wedstrijd net een vrouw lijkt. Je houd geen 5 seconde je snavel dicht. hahahah Maar we bedoelen het niet verkeerd hoor....
Op donderdag 19 februari 2004 22:40 schreef DutchGooner het volgende:[..]
*nieuwsgierig is
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 22:42 schreef LadyFCDB het volgende:[..]
We hadden het erover dat jij onder een wedstrijd net een vrouw lijkt. Je houd geen 5 seconde je snavel dicht. hahahah Maar we bedoelen het niet verkeerd hoor....
quote:Het is toch zo. je blijft toch ook maar praten en praten en praten.
Op donderdag 19 februari 2004 22:44 schreef DutchGooner het volgende:[..]
![]()
quote:Ik ontken niets,DG zelfkennis heeft
Op donderdag 19 februari 2004 22:45 schreef LadyFCDB het volgende:[..]
Het is toch zo. je blijft toch ook maar praten en praten en praten.
Ik denk trouwens dat die gozer die naast jouw zat DG, die 2 had los gelaten.
dat dacht ik idd ook al,graftak dat het is
quote:(DG: ja spam ja
Eenvoudige overwinning op Fortuna SittardOm met een gerust hart het carnavalsweekend in te gaan moesten er vanavond drie punten gepakt worden tegen Fortuna Sittard. Zonder al te best spel werd dit dan ook vrij eenvoudig gedaan door de blauw-witten.
Na een goede individuele actie van Powel werd de bal in de 10e minuut op de stip gelegd. Voor topscorer Jansen een buitenkansje om zijn doelpuntje mee te pikken; 1-0. Een kwartier later rondde Samir El Gaaouiri een mooie aanval van Fortuna af, en zette hiermee de 1-1 op het scorebord. Vlak voor rust ging de uitblinkende Berry Powel voor de zoveelste keer langs zijn directe tegenstander, en Charlie van den Ouweland was er als de kippen bij om af te ronden.
In de tweede helft werd er traditiegetrouw fanatiek gestart. Al na twee minuten kon het "Leve de lol" weer ingezet worden toen Koen van de Laak voor 3-1 zorgde na voorbereidend werk van..... Berry Powel! Helaas was het hierna eigenlijk beslist en zakte het duel in. Op een paar lachwekkende beslissingen van de beide grensrechters na viel er niet veel meer te zien voor de koukleumende toeschouwers, waardoor de wedstrijd uitging als een nachtkaars, en met een 3-1 overwinning voor FC Den Bosch eindigde.
FC Den Bosch - Fortuna Sittard 3-1 (2-1)
Scoreverloop:
1-0 Stefan Jansen (10/pen)
1-1 Samir El Gaaouiri (26.)
2-1 Charlie van den Ouweland (44.)
3-1 Koen van de Laak (47.)Arbiter: Bjorn Kuipers
Toeschouwers: 2.837
Geel: Beekmans (FC Den Bosch), Geerinckx, Joosten, Steegs (Fortuna).Bron: www.fcdbfans.nl
quote:Was de spanning van de wedstrijd die er bij hem uit kwam... alleen waren wij daar zwaar de dupe van
Op donderdag 19 februari 2004 22:47 schreef DutchGooner het volgende:[..]
Ik ontken niets,DG zelfkennis heeft
dat dacht ik idd ook al,graftak dat het is
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 22:49 schreef Yeahinho het volgende:
*slowchat onderbreekt met een kort verslagje van vanavond*
[..](DG: ja spam ja
)
quote:idd,wie denkt die Yeahinho wel niet dat ie is?
Op donderdag 19 februari 2004 22:52 schreef LadyFCDB het volgende:
waarom krijgen wij een verslag? Wij hebben de wedstrijd toch gezien. Enne onze klets gaat over vanavond bij fcdb hoor. Over een supporter die vak k6 aan het vergassen was enzo
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 22:53 schreef DutchGooner het volgende:[..]
idd,wie denkt die Yeahinho wel niet dat ie is?
het is een centraal fc-topic hoor, geen slowchat!!
quote:idd,dus geen spam-topic
Op donderdag 19 februari 2004 22:56 schreef Yeahinho het volgende:[..]
het is een centraal fc-topic hoor, geen slowchat!!
Maare ik zal je niet langer lastig vallen hier. Ik ga mijn bed op zoeken. Wel raar hoor dat ik morgen moet gaan werken na een voetbalavond bij onze fc...
normaal ben ik gewend dat ik dan weekend heb, maar helaas voor dit keer. Truste!!
quote:Maare ik zal je niet langer lastig vallen hier. Ik ga mijn bed op zoeken. Wel raar hoor dat ik morgen moet gaan werken na een voetbalavond bij onze fc...
Op donderdag 19 februari 2004 22:58 schreef LadyFCDB het volgende:
voel je je buiten gesloten yeahinho??
[Dit bericht is gewijzigd door LadyFCDB op 19-02-2004 22:59]
quote:waarom???
Op donderdag 19 februari 2004 22:58 schreef DutchGooner het volgende:
Owja,wanneer leren ze nou eens af omdat achterlijke YNWA te zingen
quote:Quote is iets anders dan Edit!
Op donderdag 19 februari 2004 22:58 schreef LadyFCDB het volgende:[..]
quote:moeilijk he,iets aanpassen
Op donderdag 19 februari 2004 22:58 schreef LadyFCDB het volgende:[..]
Forum Opties | |
---|---|