quote:ow, knor... de meesten waren toch topics die ik zowieso nog eens moest opslaan, was dus ook meteen mooie gelegenheid (topics over m'n vader enzo)
Op donderdag 19 februari 2004 12:13 schreef E.T. het volgende:
Maarreh.. toot, je houdt je niet aan de afspraken hoor! Jij zou twee dagen eerder dan Gao bevallen.. en ik mag zes dagen na Gao..
wie gaat nu wanneer van ons tweeen??
Maar goed ik kan me gang weer gaan.
Gister ochtend werd ik wakker van de kramp in mijn darmen, niet normaal meer. Dus ik had zoiets van ach grote schoonmaak moet kunnen, maar de krampen bleven de hele dag aan houden en ik maakte me toch wel zorgen. Toen ik aan het begin van de avond onder de douche stapte zag ik waar die krampen vandaan kwamen. MIjn buik was een stuk groter dan de dag ervoor. Kan dat zomaar, dt je dramen aan de kant gegooid worden en je buik ineens begint te groeien?
quote:Foto van je buik in het buiken-topic!!!!!!!!!!!!!!
Op donderdag 19 februari 2004 13:12 schreef snoopy het volgende:
Volgens mij heb ik precies hetzelfde! Last van mijn darmen en spanning en nu begint iedereen te zien dat ik zwanger ben. Die darmen komen gewoon een beetje in de knel.
plhuphy - wat een verhaal zeg
catootjuh- nog ff meid ik kan echt niet wachten
anitra- ik wilde nog ff zeggen dat ik die vrouw had die jij ook had. in ziekenhuis..
E.T: nog ff en dan mag jij ook een mooi wondertje te werel zetten
meiden die ik vergeten ben allemaal sterkte en knuf
update: ik heb heerlijk geslapen, ben niet wakker geworden van pijn en dergelijke, ik werd vandaag wakker en dacht, wow ik voel me al wat beter, maar helaas de pijnen zijn inmiddels weer terug gekomen, minder hevig dan gister, en ik hoop dat het zo bljift. ik lig nog wel op bed,omdat ik met lopen nog meer pijn krijg.
en dan nog een vraagje, ik kom echt niet op de chat die jullie bedoelen, ik kom wel op een ouders channel maar daar zitten allemal onbekende.. zou iemand mji kunnen helpen?? had het al gevraagd aan brighteyes maar die reageerde niet
quote:Je zat wel goed hoor!!
Op donderdag 19 februari 2004 13:26 schreef Girly het volgende:
en dan nog een vraagje, ik kom echt niet op de chat die jullie bedoelen, ik kom wel op een ouders channel maar daar zitten allemal onbekende.. zou iemand mji kunnen helpen?? had het al gevraagd aan brighteyes maar die reageerde niet
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 13:26 schreef Girly het volgende:
Misschien kom Knorretje zo nog even langs...
quote:ooow
Op donderdag 19 februari 2004 13:35 schreef No Nick het volgende:[..]
Je zat wel goed hoor!!
Eén van die onbekende ben ik maar ik was druk dus ik zag je niet
quote:op je foto boek ,maar maak niet uit schat
Op donderdag 19 februari 2004 13:35 schreef Brighteyes het volgende:[..]
Oeps, waar dan? Hoe dan?
Iig kan ik je niet helpen, ik copy en paste altijd maar gewoon wat er hier in de FAQ staat. Ben tot nu toe ook pas 1 keer op de chat geweest en toen was er niemand.Heb er dus ook niet zo veel verstand van.
Misschien kom Knorretje zo nog even langs...
Luchtbel wat een mooie echo
Girly voor jou blijf ik met mijn duimen bezig
Hmmm Goa wanneer nou een beebie naampje met foto's
Hmmm fok dicht nou Catoot dat wordt dan met de knieen stijf tegen mekaar zitten mocht er wat gaan gebeuren
En Miss_D idd een mooie gelegenheid om morgen is bij de HA langs te gaan duurt wel erg lang zo zeg
Girly wat verschrikkelijk allemaal...dit zijn zware tijden voor je, huil en praat alles er maar uit (bij ons) hoor!
Phluphy, jeetje wat een verhaal..geniet lekker en tuurlijk zijn we er altijd voor je!
Catoooohoooootttt!!! Twordt nu wel spannend he...zul je net zien dat Gertje eruit komt als Fok! down is... Clauwheee woont ook in Grunn, tis goed fietsweer...af en toe toch maar es een rondje doen.. ahum...
quote:Lukt bij mij ook nog niet echt...
Op donderdag 19 februari 2004 13:53 schreef Xanthe het volgende:
Zit nu al even te knoeien maar ik kom er niet in.
Ook niet met met de beschrijving die op fok staat.....
Voor mij geen irc dus....
Vriendin van ons is bevallen van een dochter, Rosabella Yasmina. Zij is onze oude buurvrouw en Rosabella natuurlijk de toekomstige vrouw van Liam We gaan haar binnenkort maar eens bewonderen. 1 ding is zeker, vrijdag de 13e is vanaf nu een geluksdag!
Jeetje, wat zijn we allemaal forum verslaafd he....zal echt even slikken zijn straks...
quote:ik had al bedacht dat als ik een dochter krijg dat die dan uitgehuwelijkt zou worden met Liam
Op donderdag 19 februari 2004 14:11 schreef Belana het volgende:
Vriendin van ons is bevallen van een dochter, Rosabella Yasmina. Zij is onze oude buurvrouw en Rosabella natuurlijk de toekomstige vrouw van LiamWe gaan haar binnenkort maar eens bewonderen. 1 ding is zeker, vrijdag de 13e is vanaf nu een geluksdag!
quote:door drukte nog niet eerder mijn mail gecheckt,nu wel. Hen je inmiddels teruggemaild...
Op donderdag 19 februari 2004 13:14 schreef Leah het volgende:
Knorretje, heb jij mijn mailtje nog gehad?
Ik heb hem zaterdagavond (laat) verstuurd.
quote:en als ik een zoon krijg misschien ook wel
Op donderdag 19 februari 2004 14:14 schreef LadyS het volgende:[..]
ik had al bedacht dat als ik een dochter krijg dat die dan uitgehuwelijkt zou worden met Liam
quote:Misschien wil Liam wel een mooie donkere vriend/vriendin
Op donderdag 19 februari 2004 14:16 schreef LadyS het volgende:[..]
en als ik een zoon krijg misschien ook wel
Liam is zoooo lief
Ik zal ff de aangepaste versie geven:
We gaan er voor het gemak even vanuit dat je mIRC (te downloaden via www.mirc.com) gaat instaleren, een easy to use client voor Windows, het is alleen wel shareware. Het installeren op zich, wijst zich vanzelf (alleen een paar keer 'next' klikken). Aan het einde van de installatie geef je op dat Mirc geopend moet worden (staat standaard uitgevinkt, maar dan kom je meteen in het goede scherm)
Nu je de installatie van mIRC hebt voltooid, moet je het ook instellen op de volgende wijze:
Vul de gevraagde gegevens in (naam (mag ook fake) e-mail, en de nick waarmee je een kanaal wilt binnenkomen)
Dan klik je helemaal links in je schermpje op het plusje voor "connect" en klikt vervolgens op "servers". Klik "add" en vul de volgende gegevens in:
code:Dan "ok"Description : Fok! IRC server.
IRC Server : irc.fok.nl
port(s) : 6667
Group : FOK
Vervolgens moet je het volgende doen:
Klik in de linkerbalk vervolgens op "options" (onder "servers" van daarnet) en klik op de "perform"-button. Zet een vinkje bij "Enable perform on connect". In het grote lege vak vul je in "/join #ouders". Ga weer terug naar Options waar je de server hebt ingesteld. Druk op connect to IRC server. Als het goed is wordt er nu verbinding gemaakt met de server en kom je het kanaal #ouders binnen.
Als het goed is, moet dit werken
edit: verder over de chat maar in het speeltuinbankje? Gaat hier wel erg offtopic
quote:nee.. hij wil gewoon een hollandse jongen/meid
Op donderdag 19 februari 2004 14:19 schreef Spindizzy het volgende:[..]
Misschien wil Liam wel een mooie donkere vriend/vriendin
Wat vind je ervan Belana? Mooie mokkakleinkinderen?
Tjee, ik weet nog zo goed dat jullie allebei een dag na elkaar ofzo de IK BEN ZWANGER/TWEE STREEPJES topics openden, en nu is het dan gewoon al opeens bijna zover, geweldig!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |