Hier speel ik politie en boefje met enkele kinderen uit de straat

Om mijn vrouw niet veel tot last te zijn heb ik een kelder gebouwd waar we lekker vrij kunnen spelen zonder dat iemand het merkt.
Mijn beste vriendinnetjes zijn deze meiden hier op de foto. Ik vind hun lief. ![]()

Hieronder nog een fotootje van onze speelplaats
Ik liet het er niet bij zitten natuurlijk dus heb ik een plannetje bedacht om hun te laten boeten!

Ik ga nu elke week ( met vermomming ) naar de supermarkt en ik stop glas-scherven in de olvarit. en ik steek regelmatig de melkpakken lek bij de koeling. Maar dat is nog niet alles!
Ik weet ook waar hij woont, de sukkel, dus heb ik van de week zijn kat doodgeslagen met een honkbalknuppel en ik bel hem dagelijks rond een uurtje of 3 en dreig dan om hetzelfde met hem en zijn vrouw te doen.
Wat moest ik anders? Ik denk trouwens dat als ik lang genoeg door ga ze me wel weer aannemen hoor.
.
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 15:11 schreef jogy het volgende:
Vorige week ben ik ontslagen bij de supermarkt om de hoek, ze zeiden dat ik klanten lastig viel tijdens het vakken vullen, daar was ik het niet mee eens want wat is er nou erg om mensen te vragen of ik hun voeten mag likken tijdens het winkelen? Maarja, die bekrompen manager vond dat niet leuk dus.. De eikelIk liet het er niet bij zitten natuurlijk dus heb ik een plannetje bedacht om hun te laten boeten!
Ik ga nu elke week ( met vermomming ) naar de supermarkt en ik stop glas-scherven in de olvarit. en ik steek regelmatig de melkpakken lek bij de koeling. Maar dat is nog niet alles!
Ik weet ook waar hij woont, de sukkel, dus heb ik van de week zijn kat doodgeslagen met een honkbalknuppel en ik bel hem dagelijks rond een uurtje of 3 en dreig dan om hetzelfde met hem en zijn vrouw te doen.
Wat moest ik anders? Ik denk trouwens dat als ik lang genoeg door ga ze me wel weer aannemen hoor.
.
Omdat mijn oma niemand (meer) heeft en dus vrijgezel is, dacht ik erover om eindelijk maar eens mijn move te maken. Ik heb tegen mijn oma gezegd dat ik haar leuk vond. Mijn oma moest hier niets van weten, ze zij dat ze het liever met dieren deed.
Ik vond mijn oma eigenlijk toch wel errug lief, dus daarom betaalde ik haar een hoop geld wat ik nog over had van een vriend in Irak :
Toen wilde ze wel en ging ze helemaal voor me klaar liggen
Na afloop hebben we nog even lekker een sigaretje gerookt
Dit was bij een ex-vriendin thuis , nadat zij het had uitgemaakt ging ik naar het huis van haar en haar ouders en deed ik alsof ik de gasaansluiting moest controleren.
Maar in werkelijkheid heb ik de gaskraan opengedraaid en de slang er vanaf gehaald.
Met de vraag: Waarom plaatst u een waxine-lichtje op het aanrecht? Antwoorde ik : Dat is traditie mevrouw , tradities moet je in ere houden.
Daar was ze het mee eens , en dat kwam voor mij verdomde goed uit.
Toen ben ik weggegaan en heb ik zitten wachten aan de overkant van de straat , ik had namelijk ook een lunchpakketje bij me indien het allemaal wat lang zou duren.
Lunchtrommel:

Hier zit ik te wachten.

Hier het eindresulstaat , was overigens nog grappig dat ik ze vlak voor de explosie nog hoorde roepen naar hun zoontje dat zijn konijn was weggelopen , zo had ik ook nog een lunch voor de volgende klus.

Na mijn tandbleek-behandeling bij de tandarts ( zie foto hieronder), de grootste fout in mijn leven.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |