vervolg van:
[relatie] Vriendin geen zin meer in sex? [deel 2]
[Dit bericht is gewijzigd door Caesu op 19-02-2004 10:24]
quote:een beetje psycholoog heeft haar meteen door. huisarts trouwens ook.
Op donderdag 19 februari 2004 10:22 schreef jolene het volgende:
SEMTEXDaar is ze al meegekomen, ze houdt niet van huisartsen of psychologen
quote:Vandaar die afkeer, natuurlijk.
Op donderdag 19 februari 2004 10:23 schreef Caesu het volgende:[..]
een beetje psycholoog heeft haar meteen door. huisarts trouwens ook.
Toen ik vorig jaar oktober verliefd werd op een jongen terwijl ik in een relatie van 2,5 jaar zat was mijn vriend heel duidelijk. "Je doet er wat aan om het op te lossen (wat de uitkomst ook mag zijn) anders ben ik weg." Ik gaf hem groot gelijk. Hij heeft te veel zelfsrespect om zich door mij aan het lijntje te laten houden en als mijn gelijkwaardige partner bevond hij zich in een positie waarin je dat soort eisen mag stellen.
quote:Hier het zelfde eerst moet de pc op dit om het vervolg te lezen.
Op donderdag 19 februari 2004 10:28 schreef FuckYou het volgende:[..]
ik kom bijna niet meer toe aan werken...
maar eh.. leerzaam topic.. je leert hier hoe je iemand tot persoonlijke slaaf moet maken.... TS... kom snel terug... we willen weten hoe deel 243 van de soap verder gaat
quote:Zeg druif, dat was niet van Dr. Phill
Op donderdag 19 februari 2004 10:29 schreef Twiggy het volgende:
Zoals dr. Phill altijd zegt: Je leert de ander hoe ze met je om moeten gaan. Mensen doen dingen omdat ze het kunnen, omdat de ander het toelaat.Toen ik vorig jaar oktober verliefd werd op een jongen terwijl ik in een relatie van 2,5 jaar zat was mijn vriend heel duidelijk. "Je doet er wat aan om het op te lossen (wat de uitkomst ook mag zijn) anders ben ik weg." Ik gaf hem groot gelijk. Hij heeft te veel zelfsrespect om zich door mij aan het lijntje te laten houden en als mijn gelijkwaardige partner bevond hij zich in een positie waarin je dat soort eisen mag stellen.
Die kneus heeft die uitspraak van Ghandi; die zei namelijk
"" Je wordt behandeld fdoor het universum en zijn mensen, zoals je dat toelaat "
Plagiaat van die stink-phill
quote:het moet toch wel dat ie nu voor zichzelf kiest.
Op donderdag 19 februari 2004 10:33 schreef jolene het volgende:[..]
Ben benieuwd, wat hij deze ochtend op het werk heeft bedacht.
Of hij al openstaat om voor zichzelf te kiezen.
Nu is het een leerling, morgen een collega, overmorgen de buurman
maar ja hij zei dat ze zoveel voor hem had gedaan enzo (wou hij niet vertellen). hem financieel had geholpen enzo. weegt toch zwaar bij hem blijkbaar.
chantage is het dus bijna.
maar dat die griet hem zo als slaafje houd snap ik ook niet helemaal. dat doe je toch niet. of wil ze gewoon dat hij haar dumpt en niet zij hem?
kan ze hem nog beschuldigen de relatie te hebben verbroken.
ziek.
quote:Zwelgen is natuurlijk ook veel leuker dan iets aan je problemen doen. Vooral als je dan een hele lieve gozer als vriend heb die net effe iets te veel van je houd om je een schop onder je kont te geven.
Op donderdag 19 februari 2004 10:22 schreef jolene het volgende:
SEMTEXDaar is ze al meegekomen, ze houdt niet van huisartsen of psychologen
En ja ook dit is een beetje een tvp
quote:Terwijl ze zelf zegt, als het andersom was dat zij de relatie zou verbreken,maar als hij het doet zou ze het jammer vinden!!
Op donderdag 19 februari 2004 10:38 schreef Caesu het volgende:[..]
het moet toch wel dat ie nu voor zichzelf kiest.
maar ja hij zei dat ze zoveel voor hem had gedaan enzo (wou hij niet vertellen). hem financieel had geholpen enzo. weegt toch zwaar bij hem blijkbaar.
chantage is het dus bijna.
maar dat die griet hem zo als slaafje houd snap ik ook niet helemaal. dat doe je toch niet. of wil ze gewoon dat hij haar dumpt en niet zij hem?
kan ze hem nog beschuldigen de relatie te hebben verbroken.ziek.
<Dr Phill> She does it, because she knows she can</Dr Phill>
Duidelijk je grenzen stellen lijkt me.
Moeten smeken of je naast haar mag slapen
Moeten smeken om sex
Moeten accepteren dat ze verliefd is op een ander " en daar iets mee moet doen"
En jij zegt de hele tijd dat ze zo eerlijk is?
Wat in dit topic naar voren komt is dat ze eerlijk is in wat ze wil( geen klusjes, geen sex, niet naast elkaar slapen etcetc) maar niet in haar argumentatie( Ja andres ligt het matras zo raar )
Het is wel moeilijk, maar zo kan het toch niet doorgaan man.
Maar aan de andere kant, als ze straks wel sex met haar MAG hebben dan weet je dat ze het tegen haar zin in doet.
Eerlijk gezegd zie ik het somber in, maar ik ga voor je duimen
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:43 schreef Caesu het volgende:[..]
en dan vallen we allemaal nietsvermoedend haar bij.
wat een onzin over allergieën en matrassen zal ze dan spuien.
Volgens mij is dit een beetje tegenstrijdig...
quote:jij begrijpt het niet helemaal...
Op donderdag 19 februari 2004 11:12 schreef -PatrickO- het volgende:
Wat me nu pas te binnen schiet, TS mocht wel een vriendin van haar erbij nemen om zo aan zijn sexuele behoeftes te komen. Dit heeft hij echter resoluut afgewezen.
Tijdens het laatste gesprek zij ze echter dat als TS verliefd zou worden op een ander zij het zou uitmaken.Volgens mij is dit een beetje tegenstrijdig...
die andere meid was gewoon om seks mee te hebben, niet om een relatie mee te beginnen...
quote:[sarcasme-modus]
Op donderdag 19 februari 2004 11:12 schreef -PatrickO- het volgende:
Wat me nu pas te binnen schiet, TS mocht wel een vriendin van haar erbij nemen om zo aan zijn sexuele behoeftes te komen. Dit heeft hij echter resoluut afgewezen.
Tijdens het laatste gesprek zij ze echter dat als TS verliefd zou worden op een ander zij het zou uitmaken.Volgens mij is dit een beetje tegenstrijdig...
Stiekem ben ik dan toch ook wel heel benieuwd hoe lang TS nog aan het lijntje gehouden gaat worden...
Misschien een leuk idee voor een Poll
sorry dat ik zolaat pas reageer! We hebben trouwens nog geen naam voor deze soap! Zat zelf te denken aan iets als: "goede balkonhek slechte sex" (GBSS) of "onderweg naar Balkonhek" (ONB) of "de meid van balkonhek" (MVB). Iemand betere suggesties?
Maar weer ff ontopic:
TS had nou doorgezet gister! Dat van dat mattras is regelrechte bullshit! "Dan past me matras niet meer goed" man pleur toch op! Jij mag al amper die kamer op komen, mag iemand anders daar dan wel naar binnen? Zoniet voor wie hoeft ze zich dan te schamen? En wat dacht je van gewoon een 2 persoonsbed kopen? Dan hoef je ook niet telkens te leuren met die matrassen. Of is ze allergisch voor 2 persoons bedden
TS ga op ze minst bij die vriend slapen voor een dag of misschien zelfs wel meer. Dan zal je zien dat het allemaal wat duidelijker wordt. Of ga nu echt goed praten met haar en loop dan niet weg. Dit soort gesprekken zijn niet leuk maar als je ze aan gaat moet je ze ook helemaal af maken. En niet bij 1 onderwerp blijven hangen zodat je nergens anders meer aan toe komt en dus the point uit het ook verliest.
Ben benieuwd wat de TS om 1 uur weer gaat posten! Misschien kunnen we trouwens hier met alle fok!kers een fonds openen voor de TS zodat ie een eigen huisje kan kopen of huren!
De meeste mensen zijn wel eens in eens situatie geweest waar ze van te voren altijd keihard over riepen 'Dat gebeurt me nooit'.
Liefde maakt blind, weten we nog?
En we zijn allemaal stiknieuwsgierig naar de afloop, dus we willen ook niet hebben dat hier een slotje op gegooid word.
[Dit bericht is gewijzigd door Brighteyes op 19-02-2004 12:55]
Ik houd echt ongelovelijk veel van haar, ik weet niet of jullie dat gevoel kennen van dat je alles voor iemand over hebt? Dat heb ik dus...
quote:Ja ik ken dat gevoel ... maar ik zou toch altijd iets meer van mezelf houden... en dus ook aan mezelf denken... Tuurlijk het is een questie van geven en nemen ... maar volgnes mij geef jij alleen maar...
Op donderdag 19 februari 2004 13:25 schreef balkonhek het volgende:
Ben weer thuis, wil even alles weer lezen.Ik houd echt ongelovelijk veel van haar, ik weet niet of jullie dat gevoel kennen van dat je alles voor iemand over hebt? Dat heb ik dus...
quote:Ja, dat gevoel ken ik, maar hoe het bij jullie gaat kan toch niet.
Ben weer thuis, wil even alles weer lezen.Ik houd echt ongelovelijk veel van haar, ik weet niet of jullie dat gevoel kennen van dat je alles voor iemand over hebt? Dat heb ik dus...
quote:Ja, ook ik ken dat gevoel.
Maar weet je wat het is: je ziet vaak pas zelf hoe absurd ver je jezelf hebt laten pushen als je er zelf wat meer afstand van neemt.
En dat kostte bij mij ook heel veel pijn, heel veel tranen, slapeloze nachten (en ook nog een therapietje trouwens).
Maar mijn god, wat ben ik nu blij dat ik uiteindelijk heb gezegd -en vooral heb ingezien!- dat genoeg écht genoeg is.
quote:Ik ken dat gevoel maar al te goed, maar dat betekent zeker niet dat je alles maar hoeft te pikken, en over je heen moet laten lopen, houden van betekend niet dat alles maar moet kunnen
dit gaat alleen maar ten koste van je eigenwaarde,
Edit Typo's
[Dit bericht is gewijzigd door Mercy_symbol op 19-02-2004 13:42]
quote:Ik ken het gevoel. Maar na verloop van tijd gaat dat over in een gevoel van "gebruikt zijn", puur vanwege de dingen die ze zegt en doet. Dan is het heel snel gedaan met de liefde, en is die in mijn geval zelfs omgeslagen in haat. Er was zelfs een moment dat wanneer ik haar die dag op de parkeerplaats was tegen gekomen, ze onder m'n auto had gelegen. En dan was ik nog wel een paar keer voor- en achteruit gereden.
quote:Op die manier maakt ze alleen maar misbruik van 'm. Dat is al helemaal niet goed voor je eigenwaarde
Op donderdag 19 februari 2004 13:37 schreef Mercy_symbol het volgende:[..]
Ik ken dat gevoel maar al te goed, maar dat betekend zeker niet dat je alles maar hoeft te pikken, en over je hen moet laten lopen, houden van betekend niet dat alles maar moet kunnen
dit gaat alleen maar ten koste van je eigenwaarde,
quote:Precies, kies ALTIJD voor jezelf!
Op donderdag 19 februari 2004 13:38 schreef Wytze het volgende:[..]
Op die manier maakt ze alleen maar misbruik van 'm. Dat is al helemaal niet goed voor je eigenwaarde
Moet om 13.45uur weer weg, dus heb maar even (half uurtje pause maar....)
Jullie hebben we een beetje een overdreven beeld van hoe het hier eraan toe gaat. Mn vriendin is echt geen monster ofzo die me probeerd op te zuigen...
Ze is veel bijna alles allergiesch, dat wil zeggen: eetenswaren, huisstof, fruit enz. Niet voor bedden ofzo.... haha. Ze is al heel vaak bij zon lergoloog geweest, maar er is niets aan te doen.
Wel jammer dat dut forum ff dicht gaat. maar gooien ze hem meteen helemaal leeg?? Nee toch? Anders maak ik ff wat backups... Leuk voor later misschien... of niet
quote:om er met haar om te lachen!!
Op donderdag 19 februari 2004 13:41 schreef balkonhek het volgende:
Nou jongens, bedankt voor al jullie posts!!
Nooit gedacht dat ik zo interessant was, misschien maar een boek over schrijven? Zal als ik het zo zie wel een best-seller worden, het interreseert iedereen geloof ik wel een beetje...Moet om 13.45uur weer weg, dus heb maar even (half uurtje pause maar....)
Hieruit maak ik op, dat je blijft
Jullie hebben we een beetje een overdreven beeld van hoe het hier eraan toe gaat. Mn vriendin is echt geen monster ofzo die me probeerd op te zuigen...
Ze is veel bijna alles allergiesch, dat wil zeggen: eetenswaren, huisstof, fruit enz. Niet voor bedden ofzo.... haha. Ze is al heel vaak bij zon lergoloog geweest, maar er is niets aan te doen.Wel jammer dat dut forum ff dicht gaat. maar gooien ze hem meteen helemaal leeg?? Nee toch? Anders maak ik ff wat backups... Leuk voor later misschien... ]of niet[/sub]
[Dit bericht is gewijzigd door jolene op 19-02-2004 13:45]
quote:Ze is ook allergiesch voor jou
Ze is veel bijna alles allergiesch, dat wil zeggen: eetenswaren, huisstof, fruit enz. Niet voor bedden ofzo.... haha. Ze is al heel vaak bij zon lergoloog geweest, maar er is niets aan te doen.
quote:Ik moet nu dus al weer gaan
Op donderdag 19 februari 2004 13:43 schreef jolene het volgende:[..]
quote:nee het forum gaat niet leeg. als alles goed gaat.
Nou jongens, bedankt voor al jullie posts!!
Nooit gedacht dat ik zo interessant was, misschien maar een boek over schrijven? Zal als ik het zo zie wel een best-seller worden, het interreseert iedereen geloof ik wel een beetje...Moet om 13.45uur weer weg, dus heb maar even (half uurtje pause maar....)
Ze is veel bijna alles allergiesch, dat wil zeggen: eetenswaren, huisstof, fruit enz. Niet voor bedden ofzo.... haha. Ze is al heel vaak bij zon lergoloog geweest, maar er is niets aan te doen.Wel jammer dat dut forum ff dicht gaat. maar gooien ze hem meteen helemaal leeg?? Nee toch? Anders maak ik ff wat backups... Leuk voor later misschien... of niet
je moet een idee hebben... je weet hoe de meesten in het forum er over denken.
maar wat vindt je er zelf van? door modderen op deze manier? je vriendin zie ik niet veranderen, zie jij haar wel veranderen?
quote:Ik wil er nogmaal over denken. Ik hou echt te veel van haar om haar aan de kant te zetten hiervoor. Kijken hoe het vanavond gaat....
Op donderdag 19 februari 2004 13:44 schreef Caesu het volgende:[..]
nee het forum gaat niet leeg. als alles goed gaat.
maar weet je al wat je nu gaat doen?je moet een idee hebben... je weet hoe de meesten in het forum er over denken.
maar wat vindt je er zelf van? door modderen op deze manier? je vriendin zie ik niet veranderen, zie jij haar wel veranderen?
quote:Ja jij houdt van haar....
Op donderdag 19 februari 2004 13:45 schreef balkonhek het volgende:[..]
Ik wil er nogmaal over denken. Ik hou echt te veel van haar om haar aan de kant te zetten hiervoor. Kijken hoe het vanavond gaat....
Tot morgen dan! (heb dan studie, dus kan wel posten op het lyceum)
quote:Maar beste balkonhek... hoeveel meer moet er gebeuren eer je wel reden genoeg ziet haar aan de kant te zetten? Ze neemt een loopje met je en jij loopt braaf mee.
Ik wil er nogmaal over denken. Ik hou echt te veel van haar om haar aan de kant te zetten hiervoor. Kijken hoe het vanavond gaat....
Tot morgen iig!
quote:WTF ??? wat moet er in vredesnaam nog meer gebeuren voordat jij wakker wordt ???
Klappen krijgen of zo ?
quote:Of haar betrappen met de leerling, in jullie huis in haar slaapkamer
Op donderdag 19 februari 2004 13:50 schreef Mercy_symbol het volgende:[..]
WTF ??? wat moet er in vredesnaam nog meer gebeuren voordat jij wakker wordt ???
Klappen krijgen of zo ?
quote:volgens mij moet hij gedwongen worden toe te kijken hoe die ene student zijn vriendin neemt in alle gaten die ze heeft... (maak dan gelijk ff een video van de gezichtsuitdrukkingen van de TS, kunnen wij ook meelachen)
Op donderdag 19 februari 2004 13:50 schreef Mercy_symbol het volgende:[..]
WTF ??? wat moet er in vredesnaam nog meer gebeuren voordat jij wakker wordt ???
Klappen krijgen of zo ?
tjongejongejonge.... wat een slappe zak is die gozer zeg!!!
quote:Houd je van haar? Of houd je van de herinnering aan het meisje dat ze was toen je verliefd op d'r werd?
Ik wil er nogmaal over denken. Ik hou echt te veel van haar om haar aan de kant te zetten hiervoor.
quote:daar zou ze nog mee wegkomen ook... "oh, maar ik moest toch iets met mijn verliefdheid doen... je weet toch hoeveel ik om je geef"
Op donderdag 19 februari 2004 13:52 schreef jolene het volgende:[..]
Of haar betrappen met de leerling, in jullie huis in haar slaapkamer
quote:Ja en ze was opgewonden en anders moest ze eerst met haar matras/dagboek/zalfjes enz meeslepen dus dan maar met hem in haar kamer
Op donderdag 19 februari 2004 13:56 schreef FuckYou het volgende:[..]
daar zou ze nog mee wegkomen ook... "oh, maar ik moest toch iets met mijn verliefdheid doen... je weet toch hoeveel ik om je geef"
sluit zich ook maar aan
[Dit bericht is gewijzigd door jolene op 19-02-2004 14:13]
quote:dat pikt hij nog ook volgens mij. ze lult zich er wel uit.
Op donderdag 19 februari 2004 13:52 schreef jolene het volgende:[..]
Of haar betrappen met de leerling, in jullie huis in haar slaapkamer
misschien loopt het wel met een sisser af en gaat hij gewoon alles pikken en slikken wat ze doet (en niet doet).
ik geloof er nog weinig van, maar ik ga nog even mee met het soap-plot
* Caesu sluit zich aan bij copycat
[Dit bericht is gewijzigd door Caesu op 19-02-2004 14:10]
quote:Precies - er zou een Balkonhek Blues Slowchat -topic moeten worden geopend ...
Op donderdag 19 februari 2004 13:58 schreef cos-micV het volgende:
Als jullie willen weten hoe dit afloopt...dan geen geslowchat meer...
Gebeurt dit wel...dan gaat ie op slot!
Ontopic weer dus.
verder OT ...
quote:
Kan je trouwens niet gewoon álle topics over dit uitprinten en in dr tas duwen, of laten slingeren heeft ze nog wat te lezen
mede tvp
Weten jullie van elkaar eigenlijk wel wat jullie verwachten van een relatie? En komen die verwachtingen en wensen wel met elkaar overeen? Het lijkt er nogal op van niet.
Als er niet iets verandert in jullie relatie, ga jij volgens mij heel ongelukkig worden...
quote:Maken we dezelfde spelfouten? War heb je dan dat zie nstaan in die mails? Het laatste was ongeveer hoe het gesprek ging, geen mails...
Op donderdag 19 februari 2004 14:28 schreef moussy het volgende:
Zo!! Ik heb me half door de topics heen geworsteld, waarom krijg ik toch het idee dat dit onzin isTS en Vrouw Balkonhek maken dezelfde spelfouten met: ik wordt in mailtjes
Dat doet een HBO docent toch niet? Wat doet TS bij een neuroloog voor een sterilisatie
Zitten je ballen tegenwoordig bij je hersenen-ruggewervel of zo?
Kan je trouwens niet gewoon álle topics over dit uitprinten en in dr tas duwen, of laten slingeren heeft ze nog wat te lezen
mede tvp
quote:noig niets gebeurd. Geen mail gehad of smsjes. Ze komt over 10 minuten thuis als het goed is.
Op donderdag 19 februari 2004 18:17 schreef Silvermoon het volgende:
is er al nieuws van TS? kben erg benieuwd hoe het gaat en of er nog wat nieuws gebeurd is... Balkonhek, iig veel sterkte! denk goed na bij wat je doet en doe ook wat voor jezelf het beste is! je mag best wat meer aan jezelf denken dan aan je vriendin, het is tenslotte ook belangrijk dat jij gelukkig bent!
quote:Ja, ik ken dat.
Ooit gelezen : Als je je afvraagt of je écht van iemand houdt, denk je dan eens in dat je financieel geruïneerd wordt door diegene. Niet erg ? Dat is liefde .
Ik weet absoluut hoe dat voelt. De pijn voelen als de ander ongelukkig is, je stukken beter voelen als diegene naar je lacht .. etc... en inderdaad gewoon alles voor diegene willen doen.
Maar het is hierboven ook al geschreven, hou nooit meer van iemand anders dan van jezelf. En ik heb het ook al 1 of 2 keer gepost : houden van is geen garantie voor een lange gelukkige relatie . Er gaan voortdurend mensen uit elkaar die tóch nog van elkaar houden, om allerlei verschillende redenen. Van iemand houden betekent ook diegene los kunnen laten.
Hou jezelf vooral niet voor de gek .
Tevens stiekem tvp
quote:maar wat ga je nu doen? blijven of weg?
Op donderdag 19 februari 2004 18:19 schreef balkonhek het volgende:[..]
noig niets gebeurd. Geen mail gehad of smsjes. Ze komt over 10 minuten thuis als het goed is.
je houdt van je vriendin - maar zo gaat het natuurlijk niet.
en het lijkt er niet op dat ze gaat veranderen. of wel...
Er zitten best wat tegenstrijdigheden in het verhaal, de TS is niet consequent (eerst durft hij niets, wordt zogenaamd moedig door hier posten en kakt daarna weer in)
Categorie grote duim denk ik.
Mocht dit wel waar zijn dan spoor je niet.
Zo over je heen laten lopen? Triest, erg triest.
Ze behandelt je als vuil, en ze komt er lachend mee weg ook, vindt je het gek dat ze over je heen walst? Je laat het zelf gewoon toe.
quote:Voorbeeldje, maar heb het vaker gezien en heb geen zin om wéér de topics door te gaan spitten.
Op donderdag 19 februari 2004 18:18 schreef balkonhek het volgende:[..]
Maken we dezelfde spelfouten? War heb je dan dat zie nstaan in die mails? Het laatste was ongeveer hoe het gesprek ging, geen mails...
Ik bedoelde een uroloog, ik haal die twee nog wel eens door elkaar...
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:22 schreef balkonhek het volgende:[..]
Ook dat ja. Slik, dat heeft ze me ook zelfs gezegt... Dat ze zich gebonden voelt en dus niet kan doen wat ze wilt qua relaties
. Vroeger nam ik gewoon met iedereen een relatie met wie ik wilde, maar nu kan dat gewoon niet omdat ik aan jou vast zit. Ik wil je echt niet kwijt, en ik houdt superveel van je, maar soms voel ik me gewoon opgesloten in deze relatie...
Allerlaatste waarschuwing. Geen gebagger, geen slowchat. Anders gaat hij permanent dicht
[Dit bericht is gewijzigd door zwaaibaai op 19-02-2004 20:05]
Ja, ik sluit me hier bij aan, ben ook wel nieuwsgierig!quote:Op maandag 23 februari 2004 02:17 schreef Caesu het volgende:
balkonhek! graag een update... je moet bijna wel nieuws hebben...![]()
ik hoop dat je je topic kan terugvinden nu 'mijn actieve topics' en de search er niet is...
Nou zeg, wat oordeel jij simplistisch en hard. Ik vind het juist voor hem spreken dat hij niet meteen de achterdeur kiest en wegrent. De reacties in dit topic hebben hem trouwens wel degelijk aan het denken gebracht, dat is toch duidelijk te merken? Maar hij kan toch niet zomaar in een paar dagen tijd even beslissen om een eind aan hun relatie te maken? En natuurlijk houdt hij nog steeds van haar, alsof dat zo plotseling zou veranderen ofzo. Hij moet gewoon eens goed gaan nadenken wat hij nou wil, nou volgens mij is hij daar hard mee bezig.quote:Op maandag 23 februari 2004 11:29 schreef WebbySP het volgende:
Dit leidt toch nergens toe.
TS slaat alle adviezen in de wind, en blijft maar zeggen dat hij van haar houdt.
Dit staat echter los van het feit dat ze hem als stront behandelt. Iets waar hij dus blijkbaar vrede mee heeft. Goed, ieder zijn meug, maar kom dan niet bij ons uithuilen en om advies vragen. Tot nog toe heb je er vrijwel niet mee gedaan namelijk.
Wordt gewoon beroerd als ik denk aan hoe slap jij bent, gadverdamme.......
Heb jij mijn reactie eigenlijk wel goed gelezen?quote:Op dinsdag 24 februari 2004 07:32 schreef WebbySP het volgende:
en kijk wat hij ermee heeft gedaan ?
Laten we het nog even afwachten...Fok! is niet of heel lastig te bereiken geweest de afgelopen dagen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 08:51 schreef WebbySP het volgende:
Ja, laten we tegen elkaar gaan kletsen hier. Ik denk dat je mij niet goed begrijpt, maar dat maakt niet uit, het gaat hier niet om jou of mij. Het gaat hier om TS die zich niet meer laat zien : we zijn in de maling genomen![]()
Voorlopig blijft balkonhek anders mooi achter z'n hekje staan... hij is nog niet gesignaleerd imho.quote:Op woensdag 25 februari 2004 11:36 schreef SEMTEX het volgende:
Jaaaa...de soap continues
Jij niet alleen... ik ook... Kom op Balkiequote:Op woensdag 25 februari 2004 12:52 schreef Silvermoon het volgende:
t wordt toch onderhand wel tijd dat ie ons even 'bijpraat' ... kben zooo nieuwsgierig!
Sommige mensen hechten veel waarde aan gewoonte, het is vaak zelfs een verslaving te noemen. Als beide waarde hechten aan de relatie (al is het uit een gewoonte) waarom zouden zij ruzies niet kunnen overleven om elkaar daarna weer in de armen te vallen? Het gebeurd, zie bovenstaand verslag.quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:25 schreef Brighteyes het volgende:
Jezus Balkonhek! Hoe dik is die plaat voor je kop!
Dat dit wel vaker gebeurd is tijdens ruzies doet niet terzake. Blijkbaar is de macht der gewoonte ook voor haar veel te sterk en komt ze daardoor altijd terug op wat ze eerder heeft gezegd. Maar het is zo overduidelijk dat het over en uit is! Doe jezelf dit niet aan en ga zo snel mogelijk eigen woonruimte zoeken. Echt! Dit wordt niks meer.
Je begrijpt me helaas verkeerd. Natuurlijk kan een relatie niet altijd over rozen gaan, maar lees voor de grap het hele topic eens door, dan kan je zien dat TS als voetveeg wordt gebruikt en daar wordt hij niet gelukkiger van. Als de TS een vrouw was geweest waren de reacties nog veel heftiger geweest.quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:09 schreef Colour het volgende:
[..]
Sommige mensen hechten veel waarde aan gewoonte, het is vaak zelfs een verslaving te noemen. Als beide waarde hechten aan de relatie (al is het uit een gewoonte) waarom zouden zij ruzies niet kunnen overleven om elkaar daarna weer in de armen te vallen? Het gebeurd, zie bovenstaand verslag.
Je zou niemand een nare relatie willen wensen, al heeft elke relatie nare periodes, hoe goed de bedoelingen ook waren. In jouw reaktie bespuur ik een soort van hedoisme: ga voor kompleet geluk, en niets anders! Mensen zitten, als ze bi jelkaar zijn, elkaar echter al gauw in de weg... teken dat proces uit en leer daar vervolgens mee om te gaan om je geluk te vinden, zou ik zeggen.
Ik denk dat Balkonhek en vriendinnetje elkaar nog best wel wat te zeggen en te leren hebben en dat vind ik juist positief. En daarom blijven ze ook nog eventjes aan elkaar plakken…toch?
Nee, TS is gewoon bang voor het onbekende. Bovendien heeft hij onbewust voor zichzelf zoveel illusies opgebouwd over de positieve punten van zijn relatie (om de werkelijkheid niet onder ogen te hoeven zien - google maar eens op 'cognitieve dissonantie'), dat hij zelf niet kan zien in wat voor 'n shithole hij nu zit.quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:09 schreef Colour het volgende:
Sommige mensen hechten veel waarde aan gewoonte, het is vaak zelfs een verslaving te noemen. Als beide waarde hechten aan de relatie (al is het uit een gewoonte) waarom zouden zij ruzies niet kunnen overleven om elkaar daarna weer in de armen te vallen? Het gebeurd, zie bovenstaand verslag.
En dat zal ook vast voor 99% van de realties gelden. Maar ik durf te wedden dat jij het allang uit had gemaakt (of je partner terecht had gewezen) als hij/zij hetzelfde zou reageren als de vriendin van de TS. Dit is gewoon met je laten sollen... en dat is nog een understatement.quote:Je zou niemand een nare relatie willen wensen, al heeft elke relatie nare periodes, hoe goed de bedoelingen ook waren. In jouw reaktie bespuur ik een soort van hedoisme: ga voor kompleet geluk, en niets anders! Mensen zitten, als ze bi jelkaar zijn, elkaar echter al gauw in de weg... teken dat proces uit en leer daar vervolgens mee om te gaan om je geluk te vinden, zou ik zeggen.
Als je wilt weten hoe je moet manipuleren en mensen onder de duim te houden wel ja. Maar TS leert hier niks van.... althans, niet voordat het uit is en hij de tijd heeft gehad om deze relatie te verwerken.quote:Ik denk dat Balkonhek en vriendinnetje elkaar nog best wel wat te zeggen en te leren hebben en dat vind ik juist positief. En daarom blijven ze ook nog eventjes aan elkaar plakken…toch?
Jezus man hoe duidelijk wil jij het horen ???quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:09 schreef balkonhek het volgende:
Ik wil geen relatie meer met je, rot op, het is over en uit tussen ons. Je kan hier wonen wat je wilt, maar er is niet meer tussen ons! En denk je nou dat ik ooit nog sex met jou wil hebben? Echt niet, rot op zeg! Ik ga slapen en lekker dromen van die leerling!” “Heb je nou eindelijk door dat ik geen relatie meer met je wil? Dringt het tot je door? Dat is nu al maanden zo, maar jij wilt het gewoon niet zien!”
Juist - en daarnaast is de vriendin helemaal niet zo eerlijk als TS zegt - recht door zee? Altijd de waarheid? ja, amehoela! 'Elke keer als ik je wat vraag, vergeet je het' is dus niet waar ...quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:55 schreef rooierooie het volgende:
Ik zou het persoonlijk nooit verdragen als mijn partner mij aan de lopende band voor leugenaar (en klootzak en wat was het allemaal nog meer) zou uitmaken. Ik vind dat een nogal merkwaardige manier van communiceren. Gemeen ook. Het lijkt erop alsof jullie alleen maar tegen elkaar praten in plaats van met elkaar. Je vriendin manipuleert je wel zo verschrikkelijk. En inderdaad gebruikt ze seks als machtsmiddel.
zo. dus de vriendin heeft al maandenlang geen zin in een relatie met jou. Ze spreekt altijd de waarheid, al is het een 'beetje bot' -> TS, kappen ermee! Je spreekt jezelf tegen en beschermt iemand die dat helemaal niet nodig heeft!quote:En denk je nou dat ik ooit nog sex met jou wil hebben? Echt niet, rot op zeg! Ik ga slapen en lekker dromen van die leerling!” “Heb je nou eindelijk door dat ik geen relatie meer met je wil? Dringt het tot je door? Dat is nu al maanden zo, maar jij wilt het gewoon niet zien!”
Sorry hoor Balkonhek, maar hoe lang laat je je nog gebruiken en vernederen door je vriendin ?quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:09 schreef balkonhek het volgende:
Toen werd ze helemaal boos en veegde met haar arm alles wat op mn bureau stond op de grond.. “ Ik wil geen relatie meer met je, rot op, het is over en uit tussen ons. Je kan hier wonen wat je wilt, maar er is niet meer tussen ons! En denk je nou dat ik ooit nog sex met jou wil hebben? Echt niet, rot op zeg! Ik ga slapen en lekker dromen van die leerling!” “Heb je nou eindelijk door dat ik geen relatie meer met je wil? Dringt het tot je door? Dat is nu al maanden zo, maar jij wilt het gewoon niet zien!”
Sorry Balkonhek dat ik zolang niks van me heb laten horen. Ben zelf ook erg druk geweest.quote:Op woensdag 25 februari 2004 22:09 schreef balkonhek het volgende:
Toen werd ze helemaal boos en veegde met haar arm alles wat op mn bureau stond op de grond.. “ Ik wil geen relatie meer met je, rot op, het is over en uit tussen ons. Je kan hier wonen wat je wilt, maar er is niet meer tussen ons! En denk je nou dat ik ooit nog sex met jou wil hebben? Echt niet, rot op zeg! Ik ga slapen en lekker dromen van die leerling!” “Heb je nou eindelijk door dat ik geen relatie meer met je wil? Dringt het tot je door? Dat is nu al maanden zo, maar jij wilt het gewoon niet zien!”
Vind je het raar dat we zo negatief zijn over je vriendin? Ze gebruikt je, behandelt je als haar slaaf... sorry hoor maar ik zou het allang niet meer pikken, je gaat er zo makkelijk in mee, laat je zo makkelijk gebruiken... je hebt óf n gigantische plaat voor je hoofd (lijkt me duidelijk... ) of je vind het gwoon fijn zoals het nu is... wat ik me overigens niet voor kan stellen...quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:39 schreef balkonhek het volgende:
Wow, jullie zijn wel heel erg negatief over mijn vriendin...
ik zou nog iets posten over die vakantie... Heb alleen weinig tijd, dus moet het kort doen...
Maandagochten de tassen gepakt en toen met de bus naar het station, toen met de trein naar een ander station om vanaf daar weer een bus te pakken om de boot te halen.. (wat een zin...).
Op de boot: Was redelijk rustig weer, geen zeeziektes ofzo deze keer. tassen uitgepakt en gaan eten. Daarna samen muziek geluisterd en heb ik haar weer een korte massage gegeven....
Daarna zijn we gaan slapen... Er waren twee bedden, eentje moest je omklappen, en was daardoor minder breed. Vorige keer had ik daar ook al op geslapen, deze keer widle ik dat niet meer en ben op dat andere bed gaan liggen (geen commentaar vriendin, bood het zelfs aan..). Toen slapen...
Toen in Engeland hebben we de hele dag gewinkeld, vooral veel eten gekocht, was erg gezellig... Toen weer terug naar de boot, even wat eten.. Daarna heb ik haar weer een massage gegeven en zij mij.. Ze deed het erg lekker moet ik zeggen,vooral bij mn billen... Daarna streelde ze me over mn buik en kwam bijna tot mn geslachtsdeel een paar keer (dus onder mn broek). Ik werd nogal opgewonden en toen zei ze dat ze nu wel lang genoeg gemasseerd had 30minuten ofzo. Ik voreg of ze misschien niet even verder kon gaan, ik was opgewonden... Dat widle ze niet, ze vind het niet haar taak om mij te bevredigen, het was immers een massage... Nou ja... Ik dus opgewonden, zij wilde gaan slapen... Het was pas 10uur en ik zei dat ik nog even de boot opging. Vond ze prima en ze ging slapen. Een uutje later ben ik weer naar de hut gegaan en ook gaan slapen..... Wel vreemd. Toen we terugkwamen bleek opeens haar apparaatje waaraan je kan zien of ze op dat moment vruchtbaar is kapot te zijn! Lekker dan, dat betekend geen sex zonder condoom komende maanden.... Ze is nu naar de apotheek, ze had nog garantie... Maarja, dan heb je een nieuwe, dan duurt het nog minimaal 2manden voor dat ding weer kan zeggen of je vruchtbaar bent of niet...
Ik moet nu weer gaan,. misschien vanavond weer een stukje.... anders pas zaterdag weer (morgen hele dag druk.... )
tuurlijk niet - is ze toch allergisch voor? Net zoals aan het condoom, vogels en vissen!quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:16 schreef Roellio het volgende:
Apparaatje of je vruchtbaar bent? Ze kan toch aan de pil, of wil ze dat niet?
Ik ook niet meer...quote:Op donderdag 26 februari 2004 14:19 schreef zwaaibaai het volgende:
Ik geloof er niks van..
agree... sorry...quote:Op donderdag 26 februari 2004 15:15 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ik ook niet meer...![]()
Het wordt allemaal net iets té onwaarschijnlijk allemaal. Een normale, gezonde kerel had dat mens allang een trap onder der reet gegeven. Ik geloof niet dat er iemand is die vrijwillig zó over zich heen laat lopen..
Sorry TS maar je bent echt ongeloofwaardig geworden!
Volgens mij is ze nu onderhand wel gewend aan mijn ademhaling, haha.quote:Op maandag 1 maart 2004 06:21 schreef Caesu het volgende:
negatief over je vriendin? ik geef ze wel gelijk - ze profiteert gewoon van je.
ik snap niet dat je je zo laat behandelen.
en apart wonen. dat was vast haar idee?
iedereen heeft slechte kanten - dat wil nog niet zeggen dat je alles van haar pikt en je laat uitschelden voor leugenaar als je de was of de vogels bent vergeten - en zegt dat ze het daarom uit wil maken.
ze heeft je helemaal in haar greep!
vandaag ziet ze haar schoolvriendje weer en komen de 'ouderavonden' weer.
heeft ze geen last meer van het matras en je ademhaling?
maar ja, als je het niet erg vindt om zo behandeld te worden zoals ik heb gelezen in het topic dan moet je doorgaan. je bent verloofd - ik zou trouwen eens ter sprake brengen (als je durft) benieuwd of ze het zover wil doordrijven tot in een huwelijk.
toch denk ik dat ze je meer gaat inpakken. met af en toe sexverzetje om je koest te houden.
en ik geloof er weinig van maar toch grappig om het topic te volgen
Dat is dus het begin van het einde!!!quote:Op maandag 1 maart 2004 06:07 schreef balkonhek het volgende:
Het is wel begrijpelijk dat jullie denken dat het allemaal verzonnen is. Het is namelijk niet erg standaard. Maar ik kan jullie zeggen dat dit echt allemaal is gebeurd, en nog steeds gaande is...
Ik ben alleen te druk op het moment om op het forum te zitten en jullie op de hoogte te houden...
update:
We slapen nu alweer bijna een week bij elkaar en het gaat prima, geen ruzie meer gehad, en gisteren een heerlijke dag op het strand, erg gelachen en lol gehad. Jullie zijn nogal negatief gaan denken over mijn vriendin, maar zo erg is het echt niet. Iedereen heeft slechte kanten.....
we gaan trouwens een tijdje (paar maanden) apart wonen als we een huis hebben gevonden. Ik blijf gewoon hier wonen en zij gaat dan in dat huis wonen...
Waarom denk je dat?quote:Op maandag 1 maart 2004 07:47 schreef Ludwig het volgende:
[..]
Dat is dus het begin van het einde!!!
DUH... Je bent verloofd! Dan woon je samen, tenzij je geloof dit ten strengste verbied. Dat laatste lijkt me niet het geval, want dan zou sex voor het huwelijk al helemaal uit den boze zijn. Maar je bent verloofd om te gaan trouwen, en trouwen doe je altijd samen, onder 1 dak...quote:Op maandag 1 maart 2004 07:48 schreef balkonhek het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
Lees je topics ff door...denk dat je dan zelf het antwoord wel zult vinden...quote:Op maandag 1 maart 2004 07:48 schreef balkonhek het volgende:
[..]
Waarom denk je dat?
ik heb respect voor je analyzequote:Op maandag 1 maart 2004 08:57 schreef sjun het volgende:
TS heeft een surrogaatmoeder gevonden die hem opvoedt, zijn vriendin heeft zich een broertje en praatpaal gevonden die haar het gevoel geeft iemand te zijn zolang ze commanderen kan. Ze vinden elkaar in de complementaire relatie die hieruit is ontstaan. Zo nu en dan leveren crisissen de benodigde spanning op om de relatie in stand te houden. Als beiden geen idealen van gelijkwaardigheid hebben en min of meer tot elkaar veroordeeld zijn kunnen ze het samen lang volhouden.
quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:13 schreef schism het volgende:
Hierna wordt pascal vermoord, en koopt ludo een vervalst schilderij en blijkt dat dennis het toch niet heeft gedaan
....
quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:13 schreef schism het volgende:
cool: vriendin heeft geen zin meer en saboteert vruchtbaarheidstest om geen sex te hoeven hebben.
Hierna gaat het verloofde stel apart wonen zodat zei alle ruimte heeft om die leuke leerling eens langs te laten komen. Dit schept eveneens de gelegenheid voor balkonhek meer updates te posten, gezien hij geen rekening meer hoeft te houden met gedeeld internet via de kamer van zijn verloofde waar hij niet mag slapen omdat ze niet tegen zijn ademhaling kan.
Hierna wordt pascal vermoord, en koopt ludo een vervalst schilderij en blijkt dat dennis het toch niet heeft gedaan
....
quote:vroeg nog of ik het dan alsnog even kon gaan halen, maar nee....
Nej, niemand besteld. Misschien wel eens goed voor dr....quote:Op donderdag 4 maart 2004 08:01 schreef Caesu het volgende:
[..]
[afbeelding]
je had er beter aan gedaan eerder te stoppen met die relatie.
maar gefeliciteerd! misschien ga je het nog eens missen om zo streng te worden aangepakt.
ik neem aan dat je een nieuw slaafje voor haar hebt besteld?
Duh....ja, want dan is ze blij dat het er weer gelukt is.quote:Op donderdag 4 maart 2004 08:05 schreef balkonhek het volgende:
<blockquote><span style="font-size: 10px;">quote:</span><div class="quote">Op donderdag 4 maart 2004 08:01 schreef Caesu het volgende:
[..]
[<a href="http://images.fok.nl/s/biggrin.gif" width="15" height="15" target="_blank">afbeelding</a>]
Ze zei gister ook dat ze geen relatie meer wilde, al een jaar niet..... Maar dat zegt e altijd als ze een rotbui heeft.... Later is ze weer heel lief....
Ik geloof dat jij dat een keer tegen me zei: "Je bent verlieft op de persoon die ze wat toen je haar leerde kennen......."quote:Op donderdag 4 maart 2004 08:28 schreef jolene het volgende:
[..]
Duh....ja, want dan is ze blij dat het er weer gelukt is.
Maar wat is nou je probleem nog.
Jij bent gelukkig zo, verandering wil je niet.
Iemand anders zei dat!quote:Op donderdag 4 maart 2004 08:55 schreef balkonhek het volgende:
[..]
Ik geloof dat jij dat een keer tegen me zei: "Je bent verlieft op de persoon die ze wat toen je haar leerde kennen......."
ik denk dat dat zo is ja, en dat ik maar blijf zoeken naar de persoon die ze was.... Nu een paar daagjes ertussenuit... Kijken hoe me dat bevalt......
quote:Op donderdag 4 maart 2004 08:55 schreef balkonhek het volgende:
ik denk dat dat zo is ja, en dat ik maar blijf zoeken naar de persoon die ze was
quote:Op donderdag 4 maart 2004 09:39 schreef ioko het volgende:
Ik ken beschrijvingen van atoomkelders die een dunnere laag beton en staal hebben dan de plaat die jij voor je kop hebt....![]()
Ik kan hier niet serieus op reageren sorry !![]()
Ach, de meeste beschrijvingen staan op papier en die hebben inderdaad een heel dunne laag betonquote:Op donderdag 4 maart 2004 09:39 schreef ioko het volgende:
Ik ken beschrijvingen van atoomkelders die een dunnere laag beton en staal hebben dan de plaat die jij voor je kop hebt....![]()
Ik kan hier niet serieus op reageren sorry !![]()
heeft ze ook... Ze is nog altijd verlieft op die leerling.... Ze had hem zelf op haar bureaublad staan op haar pc...quote:Op donderdag 4 maart 2004 11:35 schreef CherrymoonTraxx het volgende:
Ze heeft 'n ander waarschijnlijk....
Nee die is druk met bijles geven...quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:40 schreef balkonhek het volgende:
[..]
heeft ze ook... Ze is nog altijd verlieft op die leerling.... Ze had hem zelf op haar bureaublad staan op haar pc...
Ik ben nu bij die vriend.. Heb nog geen mailtje of iets gehad van mn vriendin, ook geen telefoontje of sms..... Ik zal wel zien hoe het loopt...
ik kan er niet meer tegen: het is verliefd!quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:40 schreef balkonhek het volgende:
[..]
heeft ze ook... Ze is nog altijd verlieft op die leerling.... Ze had hem zelf op haar bureaublad staan op haar pc...
Ik ben nu bij die vriend.. Heb nog geen mailtje of iets gehad van mn vriendin, ook geen telefoontje of sms..... Ik zal wel zien hoe het loopt...
Ze zit gewoon achter de pc hoorquote:Op donderdag 4 maart 2004 21:05 schreef Caesu het volgende:
[..]
ik kan er niet meer tegen: het is verliefd!
misschien is een driehoeksrelatie wel wat. om beurten bij haar in bed.
het doet jou niet zoveel dat ze op iemand anders verliefd is en flink door hem wordt doorgenomen op dit moment.
Mja, leuk he, ware het niet dat 't voor jou eigenlijk gewoon cru is.quote:
Geloof me, er zijn mensen zoals TS!!!! Een hele goede vriend van mij laat zich ook als voetveeg gebruiken door zijn vriendin al ruim 6 jaar lang! Heel veel van de trucjes van de vriendin van TS komen mij héél bekend voorquote:Op donderdag 4 maart 2004 22:31 schreef HenryHill het volgende:
[..]
Mja, leuk he, ware het niet dat 't voor jou eigenlijk gewoon cru is.
Ik hoor heel veel mensen hier melden dat ze het verhaal van de TS niet geloven en dat iemand ons hier vreselijk zit te neppen, omdat het gewoon zo fok!king ongeloofwaardig is - niemand laat zich toch zo hard flessen?!
En ik ben onderhand geneigd om met deze groep mensen mee te gaan - maar er is slechts 1 argument wat me hiervan weerhoud en wat maakt dat ik de TS het voordeel van de twijfel gun:
Een kloon zou toch nooi zoveel tijd, moeite en fantasie in een verhaal stoppen
Het niveau van dit argument geeft al aan hoe triest de situatie eigenlijk is.
On-topic: je weet allang hoe de vork in de steel zit; je speelt alleen verstoppertje met jezelf. Je weet wel wat je eigenlijk zou moeten doen - alle contact verbreken - dus wanneer hou je nou op met jezelf voor de gek houden en onderneem je actie?
hij misschien nog wel meer. maar nu is het over gelukkig.quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:41 schreef Scorpie het volgende:
sjees das een geflipte fluitketel die vriendin van je balkonhek
quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:42 schreef Caesu het volgende:
[..]
hij misschien nog wel meer. maar nu is het over gelukkig.
Ik kan het ook niet laten.quote:Op donderdag 4 maart 2004 20:40 schreef balkonhek het volgende:
[..]
Tsja, ik weet het echt niet hoor. Ik hou gewoon zo ongelovelijk veel van haar. Misschien moet ik haar echt loslaten.... Ik zal zien hoe het gaat over een weekje (denk dat ik zolang bij die vriend blijf)... Of ze dan uberhaupt geprobeerd heeft contact te maken met me....quote:Op vrijdag 5 maart 2004 08:16 schreef jolene het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet laten.
Maar denk je zelf ook niet dat je gewoon niks van haar hoort, dat zij het op deze manier wel best vindt. Misschien mag je komen als het huis een puinhoop is en er opgeruimd moet worden.
Zij staat op d'r pc? en jij dan...heeft ze ergens een foto van jou.
Maar naar een ding ben ik nog wel benieuwd? Wat zegt die vriend van jou, waar je nu bij inzit..
Kappen Doorgaan???
Die vriend zegt dat ik het zelf moet weten. Hij kent haar ook en vind haar ook heel aardig, alleen ja, soms heeft ze wel eens van die buien........ Tis ook weer bijna volle maan...........quote:Op vrijdag 5 maart 2004 08:16 schreef jolene het volgende:
[..]
Ik kan het ook niet laten.
Maar denk je zelf ook niet dat je gewoon niks van haar hoort, dat zij het op deze manier wel best vindt. Misschien mag je komen als het huis een puinhoop is en er opgeruimd moet worden.
Zij staat op d'r pc? en jij dan...heeft ze ergens een foto van jou.
Maar naar een ding ben ik nog wel benieuwd? Wat zegt die vriend van jou, waar je nu bij inzit..
Kappen Doorgaan???
welnee!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 08:41 schreef _Flea_ het volgende:
Als ze die leerling al op haar bureaublad heeft staan is dat dan geen teken voor je? Zie je dan niet dat het over is en dat ze echt niet meer wil?
Wel eens!! Ach, je zegt het zelf al, je kan nu zelf doen wat je wil.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:04 schreef balkonhek het volgende:
[..]
Die vriend zegt dat ik het zelf moet weten. Hij kent haar ook en vind haar ook heel aardig, alleen ja, soms heeft ze wel eens van die buien........ Tis ook weer bijna volle maan...........
Voor sommigen niet nee.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:05 schreef milagro het volgende:
[..]
welnee!
dat zegt niets!
Don't blame it on the moonlight!!!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:04 schreef balkonhek het volgende:
Tis ook weer bijna volle maan...........
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:10 schreef jolene het volgende:
[..]
- Hij staat op het bureaublad. niet jij!! Trek daar je conclusie uit
Tja, ik mijn hond, maar denk dat er wel een vraag zou rijzen als er een andere kerel zo staan.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:18 schreef milagro het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik heb Finding Nemo op mijn bureaublad
Fishfucking Fantasy???quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:18 schreef milagro het volgende:
Ik heb Finding Nemo op mijn bureaublad
Ach, mocht het toch waar zijn. Moet hij dit zelf gaan inzien.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:27 schreef milagro het volgende:
Balkonhek heeft gewoon wat aanpassingen gemaakt op het script van Me, Myself & Irene , daarvan post hij nu iedere dag een stukje.
Spoiler :
Volgende week treft hij de leerling aan met zijn broek op zijn knieen en zijn vriendin er geknield voor waarop zij zegt "het is een mondelinge overhoring, djeeeeeeeeeez, over paranoia gesproken, zeg!!"
En dan post jij gewoon "Hij heeft zijn leuter in haar mond, niet jij, trek daar je conclusie uit!"
Etc etc etc etc
Misschien moet 'ie eens langsgaan bij SpecsSavers...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 09:50 schreef WebbySP het volgende:
Wat nu als je ze inderdaad op heterdaad betrapt ?
Zeg je dan nog : "Maar ik hou zoveel van haar.......", of zeg je dan : "mijn woede is groter dan mijn liefde voor haar, en het is nu echt over" ??
Ben benieuwd wat jouw ogen zal doen openen......
In verwachting?quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:19 schreef -PatrickO- het volgende:
[..]
Misschien moet 'ie eens langsgaan bij SpecsSavers...
kon het niet laten, sorry![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |