kan het nog vager?
quote:Nouja, van die onbetamelijke dingen, enzo. Van die massage dingen enzo, dat ik echt zoiets heb van, jáh, kan dat wel?
Op woensdag 18 februari 2004 20:12 schreef Ra-z het volgende:
duhs... wat doet je moeder nou met je ??
quote:en jij bent 10? nee, dan mag het niet, je moeder zou je nog wel mogen slaan tot de nieuwe wetgeving er is
Op woensdag 18 februari 2004 20:14 schreef Bioslock het volgende:[..]
Nouja, van die onbetamelijke dingen, enzo. Van die massage dingen enzo, dat ik echt zoiets heb van, jáh, kan dat wel?
Ik voel me hier heel erg ongemakkelijk bij.
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 20:11 schreef WcB0rSt3l het volgende:
Wat doen ze dan?
Tuurlijk je was "een baby" zonder "zelfontwikkelde wil", maar HAHA, daar trappen wij niet in! Dan had je het afgelopen jaar maar niet in elk topic op een wanstaltige en tegendraadse manier moeten posten! snotaap
[Dit bericht is gewijzigd door Misanthroopia op 18-02-2004 20:19]
quote:Als je het niet wil zeg je dat. En anders bel je de kindertelefoon.
Op woensdag 18 februari 2004 20:14 schreef Bioslock het volgende:[..]
Nouja, van die onbetamelijke dingen, enzo. Van die massage dingen enzo, dat ik echt zoiets heb van, jáh, kan dat wel?
Ik voel me hier heel erg ongemakkelijk bij.
quote:Laatst ging ze bij me zitten, maar dan dus de vriendin van moeder en van die denk ik al zoiets van is ze er nou een of is ze er nou niet een? En dan ben ik bang dat ze goeie dingen doet terwijl ik de verkeerde dingen denk of dat ze de verkeerde dingen doet en dat ik de goede dingen denk en dan heb ik echt zoiets van: hállo, wat ik had dat ook een keer op de televiesie gezien, dat je maar het beste niks kunt doen en zeggen want dan gaat het vanzelf weg.
Op woensdag 18 februari 2004 20:17 schreef dabadbass het volgende:[..]
quote:Respect
Op woensdag 18 februari 2004 20:18 schreef Misanthroopia het volgende:
Gewoon ondergaan, was jij namelijk niet degene die begon dmv het zuigen aan haar tiet?Tuurlijk je was "een baby" zonder "zelfontwikkelde wil", maar HAHA, daar trappen wij niet in! Dan had je het afgelopen jaar maar niet in elk topic op een wanstaltige en tegendraadse manier moeten posten! snotaap
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |