Zoals al gezegd: ga em online spelen. Verder komen er een aantal mods uit binnenkort, waaronder een Vietnam mod. Ik weet alleen niet of die ook voor singleplayer zijn.quote:Op donderdag 11 maart 2004 11:57 schreef BOT het volgende:
Is er al iets bekend over een opvolger of uitbreiding? ( ik kijk normaal nooit hier dus als het al in een vorig topic stond mijn excuses)
Vind het een van de betere spellen tot nu toe maar heb hem helaas al weer uitgespeeld![]()
Heel simpel:quote:Op vrijdag 12 maart 2004 16:18 schreef MrD het volgende:
Ik heb gekopieerde versie.. maar als ik multiplayer ga doen krijg ik elke keer CD key un use... enige idee hoe ik dit kan oplossenn tools/mods er voor? ik heb al een aantal verschilledene keys geprobeerd! maar lukt niet..
iemand oplossing? THNX
MrD
quote:Op vrijdag 12 maart 2004 22:59 schreef Elegy het volgende:
[..]
Heel simpel:
Je komt van je luie reet af, gaat een paar dagen W E R K E N en daarna begeef je je naar een W I N K E L zoals bijvoorbeeld FRS, Bart Smit of Intertoys en dan K O O P je dat spel.
Da's de best werkende patch/crack/hack die er is
MOHquote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:38 schreef Wolter het volgende:
ey.. vraagje.. Lijkt dit spel op Medal of Honor? Ik vind dat namelijk een leuk spel.. Nu heb ik laatst Battlefield gekocht.. En dat vind ik echt 3 x niks.. Heb geen zin om weer een miskoop te doen.. Dus mijn vraag.. Lijkt dit spel t meeste op Medal Of Honor of op Battlefield?
MOH:AA maar dan wellicht iets "sneller". Vooral TDM kan en enorme chaos worden in kleine straatjesquote:Op zaterdag 13 maart 2004 12:38 schreef Wolter het volgende:
ey.. vraagje.. Lijkt dit spel op Medal of Honor? Ik vind dat namelijk een leuk spel.. Nu heb ik laatst Battlefield gekocht.. En dat vind ik echt 3 x niks.. Heb geen zin om weer een miskoop te doen.. Dus mijn vraag.. Lijkt dit spel t meeste op Medal Of Honor of op Battlefield?
Op welke engine is MOH gebaseerd? Ik heb dat spel niet zelf dus ik zou het niet weten, COD is iig Q3 gebaseerd, misschien dat het daarom een beetje "gedateerd" aan kan doen.quote:Op zaterdag 13 maart 2004 15:10 schreef Wolter het volgende:
Heb net de demo gespeeld.. Zie er wel leuk uit.. Alleen komt het een stuk goedkoper over dan Moh.. Vind die radar boven ook een stuk onduidelijker dan bij Moh (met 2 van die puntjes)..
Verder ziet t er wel lekker uit.. En die guns zijn ook wel okay.. Vond alleen dat ze wel een mooier en langer level uit mocht kiezen voor de demo.. Twijfel nu wel een beetje..
Maar denk wel dat ik em ga kopen..
Oja.. De snelheid is ook een stukkie hoger idd.. Goeie zaak..![]()
Je bedoelt de rcon commands?quote:Op zondag 14 maart 2004 18:01 schreef SHERMAN het volgende:
Oke ik heb een vraagje mbt zelf een server hosten.
Ik heb vanmiddag zelf een game gehost. Liep wel lekker nadat we de ping op max 400 en max 8 players hadden gezet.
Alles om een server command te doen moet je terug naar windows en dan in de server console je command geven.
Is er een mogelijkheid om als je server bent gewoon de console van CoD te gebruiken voor server commands?
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik wil...
Die werken volgens mij niet in de console als je gewoon aan het spelen bent maar ik zal zo nog is kijkenquote:Op zondag 14 maart 2004 18:03 schreef Elegy het volgende:
[..]
Je bedoelt de rcon commands?
Op deze site kan je er een hele berg van vinden:
http://www.cod.jolt.co.uk/?page=RconGuide.html
Server ze
Op deze site staat nog meer info:quote:Op zondag 14 maart 2004 18:33 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Die werken volgens mij niet in de console als je gewoon aan het spelen bent maar ik zal zo nog is kijken
Inderdaad een uur geleden achter het probleem gekomen, hij stond op dedicatedquote:Op zondag 14 maart 2004 20:36 schreef Elegy het volgende:
[..]
Op deze site staat nog meer info:
http://www.infinityward.com/cod/server%20commands.html
Ohja, misschien hangt het ook samen met dedicated of niet, zou wel eens kunnen
En nu werkt alles naar behoren?quote:Op zondag 14 maart 2004 21:19 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Inderdaad een uur geleden achter het probleem gekomen, hij stond op dedicated
quote:Op zondag 14 maart 2004 23:06 schreef Elegy het volgende:
[..]
En nu werkt alles naar behoren?
Neeh, dat vind CoD niet zo leuk. Dan worden de kleuren heel erg donker. En voordat ik weer terug in de game zit ben ik dood. Heeft dus niet zo heel veel nut.quote:Op zondag 14 maart 2004 23:22 schreef Elegy het volgende:
Da's wel vreemd
kan je niet alt-tabben tussen de schermen door?
Als je een ati kaart hebt wordt het probleem van donker cherm opgelost door de Catalyst 4.3 drivers te installeren.quote:Op maandag 15 maart 2004 08:45 schreef SHERMAN het volgende:
[..]
Neeh, dat vind CoD niet zo leuk. Dan worden de kleuren heel erg donker. En voordat ik weer terug in de game zit ben ik dood. Heeft dus niet zo heel veel nut.
Bedankt voor het meedenken.![]()
Ik zou zeggen: gewoon veel blijven spelen, dan leer je de 'camping spots' vanzelf kennen.quote:Op maandag 15 maart 2004 09:00 schreef Klonk het volgende:
Mag ik even klagen, ik moet even wat kwijt:
Ik ben dol op gamen, ik ben helemaal gek van CoD gaat me nog steeds niet vervelen, ook nu ik het uitgespeeld heb, we hebben de multiplayer nog.
Maar er zijn altijd mensen in een multiplayer die niet weten wat sportief gedrag is, die gaan de hele tijd ergens campen, flikker op ga lekker sluipen kruipen en kom tot eerlijke kills, ik word 100 x liever door een panzerfaust naar de eeuwige jachtvelden geholpen dan door z'n triest figuur....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |