abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17669688
Ik heb em twee weken geleden ook gekocht zodat ik em online kan spelen. Echt supergaaf.

Had em singleplayer trouwens op medium in 5 uur uitgespeeld. Ben em nu in Veteranmode aan het spelen en dat is wat lastig, maar ook nog wel redelijk te doen.
pi_17669714
quote:
Op donderdag 11 maart 2004 11:57 schreef BOT het volgende:
Is er al iets bekend over een opvolger of uitbreiding? ( ik kijk normaal nooit hier dus als het al in een vorig topic stond mijn excuses )

Vind het een van de betere spellen tot nu toe maar heb hem helaas al weer uitgespeeld
Zoals al gezegd: ga em online spelen. Verder komen er een aantal mods uit binnenkort, waaronder een Vietnam mod. Ik weet alleen niet of die ook voor singleplayer zijn.
  vrijdag 12 maart 2004 @ 16:18:06 #28
40312 MrD
Played.nl
pi_17669893
Ik heb gekopieerde versie.. maar als ik multiplayer ga doen krijg ik elke keer CD key un use... enige idee hoe ik dit kan oplossenn tools/mods er voor? ik heb al een aantal verschilledene keys geprobeerd! maar lukt niet.. iemand oplossing? THNX

MrD
" toen het pissen, plassen werd is het gezeik begonnen "
  vrijdag 12 maart 2004 @ 22:59:07 #29
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17679113
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 16:18 schreef MrD het volgende:
Ik heb gekopieerde versie.. maar als ik multiplayer ga doen krijg ik elke keer CD key un use... enige idee hoe ik dit kan oplossenn tools/mods er voor? ik heb al een aantal verschilledene keys geprobeerd! maar lukt niet.. iemand oplossing? THNX

MrD
Heel simpel:

Je komt van je luie reet af, gaat een paar dagen W E R K E N en daarna begeef je je naar een W I N K E L zoals bijvoorbeeld FRS, Bart Smit of Intertoys en dan K O O P je dat spel.

Da's de best werkende patch/crack/hack die er is
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_17679294
quote:
Op vrijdag 12 maart 2004 22:59 schreef Elegy het volgende:

[..]

Heel simpel:

Je komt van je luie reet af, gaat een paar dagen W E R K E N en daarna begeef je je naar een W I N K E L zoals bijvoorbeeld FRS, Bart Smit of Intertoys en dan K O O P je dat spel.

Da's de best werkende patch/crack/hack die er is
the only way!
pi_17685726
ey.. vraagje.. Lijkt dit spel op Medal of Honor? Ik vind dat namelijk een leuk spel.. Nu heb ik laatst Battlefield gekocht.. En dat vind ik echt 3 x niks.. Heb geen zin om weer een miskoop te doen.. Dus mijn vraag.. Lijkt dit spel t meeste op Medal Of Honor of op Battlefield?
pi_17685761
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 12:38 schreef Wolter het volgende:
ey.. vraagje.. Lijkt dit spel op Medal of Honor? Ik vind dat namelijk een leuk spel.. Nu heb ik laatst Battlefield gekocht.. En dat vind ik echt 3 x niks.. Heb geen zin om weer een miskoop te doen.. Dus mijn vraag.. Lijkt dit spel t meeste op Medal Of Honor of op Battlefield?
MOH
pi_17685933
Moh:AA ja..
pi_17686399
ok.. Thnx..
  zaterdag 13 maart 2004 @ 15:06:28 #35
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17688233
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 12:38 schreef Wolter het volgende:
MOH:AA maar dan wellicht iets "sneller". Vooral TDM kan en enorme chaos worden in kleine straatjes
"L'homme naît sans dents, sans cheveux et sans illusions, et il meurt le même, sans cheveux, sans dents et sans illusions" - Alexandre Dumas
pi_17688276
Heb net de demo gespeeld.. Zie er wel leuk uit.. Alleen komt het een stuk goedkoper over dan Moh.. Vind die radar boven ook een stuk onduidelijker dan bij Moh (met 2 van die puntjes)..

Verder ziet t er wel lekker uit.. En die guns zijn ook wel okay.. Vond alleen dat ze wel een mooier en langer level uit mocht kiezen voor de demo.. Twijfel nu wel een beetje..

Maar denk wel dat ik em ga kopen..

Oja.. De snelheid is ook een stukkie hoger idd.. Goeie zaak..
  zaterdag 13 maart 2004 @ 20:52:07 #37
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17694735
quote:
Op zaterdag 13 maart 2004 15:10 schreef Wolter het volgende:
Heb net de demo gespeeld.. Zie er wel leuk uit.. Alleen komt het een stuk goedkoper over dan Moh.. Vind die radar boven ook een stuk onduidelijker dan bij Moh (met 2 van die puntjes)..

Verder ziet t er wel lekker uit.. En die guns zijn ook wel okay.. Vond alleen dat ze wel een mooier en langer level uit mocht kiezen voor de demo.. Twijfel nu wel een beetje..

Maar denk wel dat ik em ga kopen..

Oja.. De snelheid is ook een stukkie hoger idd.. Goeie zaak..
Op welke engine is MOH gebaseerd? Ik heb dat spel niet zelf dus ik zou het niet weten, COD is iig Q3 gebaseerd, misschien dat het daarom een beetje "gedateerd" aan kan doen.

Ik vind het persoonlijk een mooie combinatie tussen een WOII shooter met de snelheid van zoiets als CS, of DoD
pi_17712215
Oke ik heb een vraagje mbt zelf een server hosten.
Ik heb vanmiddag zelf een game gehost. Liep wel lekker nadat we de ping op max 400 en max 8 players hadden gezet.
Alles om een server command te doen moet je terug naar windows en dan in de server console je command geven.
Is er een mogelijkheid om als je server bent gewoon de console van CoD te gebruiken voor server commands?
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik wil...
Op vrijdag 12 augustus 2005 01:46 schreef ElisaB het volgende:
Wat is SHERMAN leuk he Bloes O+
  zondag 14 maart 2004 @ 18:03:57 #39
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17712255
quote:
Op zondag 14 maart 2004 18:01 schreef SHERMAN het volgende:
Oke ik heb een vraagje mbt zelf een server hosten.
Ik heb vanmiddag zelf een game gehost. Liep wel lekker nadat we de ping op max 400 en max 8 players hadden gezet.
Alles om een server command te doen moet je terug naar windows en dan in de server console je command geven.
Is er een mogelijkheid om als je server bent gewoon de console van CoD te gebruiken voor server commands?
Ik hoop dat het een beetje duidelijk is wat ik wil...
Je bedoelt de rcon commands?

Op deze site kan je er een hele berg van vinden:

http://www.cod.jolt.co.uk/?page=RconGuide.html

Server ze
pi_17712873
quote:
Op zondag 14 maart 2004 18:03 schreef Elegy het volgende:

[..]

Je bedoelt de rcon commands?

Op deze site kan je er een hele berg van vinden:

http://www.cod.jolt.co.uk/?page=RconGuide.html

Server ze
Die werken volgens mij niet in de console als je gewoon aan het spelen bent maar ik zal zo nog is kijken
  zondag 14 maart 2004 @ 20:36:23 #41
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17715492
quote:
Op zondag 14 maart 2004 18:33 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Die werken volgens mij niet in de console als je gewoon aan het spelen bent maar ik zal zo nog is kijken
Op deze site staat nog meer info:

http://www.infinityward.com/cod/server%20commands.html

Ohja, misschien hangt het ook samen met dedicated of niet, zou wel eens kunnen
pi_17716613
quote:
Op zondag 14 maart 2004 20:36 schreef Elegy het volgende:

[..]

Op deze site staat nog meer info:

http://www.infinityward.com/cod/server%20commands.html

Ohja, misschien hangt het ook samen met dedicated of niet, zou wel eens kunnen
Inderdaad een uur geleden achter het probleem gekomen, hij stond op dedicated
  zondag 14 maart 2004 @ 23:06:34 #43
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17719732
quote:
Op zondag 14 maart 2004 21:19 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Inderdaad een uur geleden achter het probleem gekomen, hij stond op dedicated
En nu werkt alles naar behoren?
pi_17720069
quote:
Op zondag 14 maart 2004 23:06 schreef Elegy het volgende:

[..]

En nu werkt alles naar behoren?
neeh, nog steeds het zelfde
  zondag 14 maart 2004 @ 23:22:10 #45
20553 Elegy
Les armes du temps
pi_17720146
Da's wel vreemd

kan je niet alt-tabben tussen de schermen door?
pi_17723935
quote:
Op zondag 14 maart 2004 23:22 schreef Elegy het volgende:
Da's wel vreemd

kan je niet alt-tabben tussen de schermen door?
Neeh, dat vind CoD niet zo leuk. Dan worden de kleuren heel erg donker. En voordat ik weer terug in de game zit ben ik dood. Heeft dus niet zo heel veel nut.
Bedankt voor het meedenken.
pi_17723984
quote:
Op maandag 15 maart 2004 08:45 schreef SHERMAN het volgende:

[..]

Neeh, dat vind CoD niet zo leuk. Dan worden de kleuren heel erg donker. En voordat ik weer terug in de game zit ben ik dood. Heeft dus niet zo heel veel nut.
Bedankt voor het meedenken.
Als je een ati kaart hebt wordt het probleem van donker cherm opgelost door de Catalyst 4.3 drivers te installeren.
  maandag 15 maart 2004 @ 09:00:14 #48
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_17724049
Mag ik even klagen, ik moet even wat kwijt:

Ik ben dol op gamen, ik ben helemaal gek van CoD gaat me nog steeds niet vervelen, ook nu ik het uitgespeeld heb, we hebben de multiplayer nog.

Maar er zijn altijd mensen in een multiplayer die niet weten wat sportief gedrag is, die gaan de hele tijd ergens campen, flikker op ga lekker sluipen kruipen en kom tot eerlijke kills, ik word 100 x liever door een panzerfaust naar de eeuwige jachtvelden geholpen dan door z'n triest figuur....
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
pi_17724471
quote:
Op maandag 15 maart 2004 09:00 schreef Klonk het volgende:
Mag ik even klagen, ik moet even wat kwijt:

Ik ben dol op gamen, ik ben helemaal gek van CoD gaat me nog steeds niet vervelen, ook nu ik het uitgespeeld heb, we hebben de multiplayer nog.

Maar er zijn altijd mensen in een multiplayer die niet weten wat sportief gedrag is, die gaan de hele tijd ergens campen, flikker op ga lekker sluipen kruipen en kom tot eerlijke kills, ik word 100 x liever door een panzerfaust naar de eeuwige jachtvelden geholpen dan door z'n triest figuur....
Ik zou zeggen: gewoon veel blijven spelen, dan leer je de 'camping spots' vanzelf kennen.
Dan is het gewoon een kwestie van preventief granaatje naar binnen gooien of een panzerfaust erin...

maandag 15 maart 2004 @ 09:43:02 #50
66470 Klonk
Koning van Tofania
pi_17724530
We hebben er van het weekend eentje afgeleerd door met de rest (man of 7) alleen maar op hem te jagen, was wel grappig............
Klonk is alleen Klonk als er Klonk op staat
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')