abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 14 juli 2001 @ 23:19:14 #1
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1207626
Wijvennijd; wat betekent eigenlijk precies? Ik merk vaak dat het bestaat: in winkels, bij collega's, sollicitaties...het komt m.i. vaak voor bij: 1) vrouwen die zelf niet echt aantrekkeijk zijn en daarom bij voorbaat alles "haten" en verachten wat wel als aantrekkelijk beschouwd wordt (volgens mij pure frustratie: het afwijzen van alles wat die andere vrouw wel heeft, terwijl het eilijk gewoon jaloezie is)
2) vrouwen die WEL zeer aantrekkelijk zijn en in jouw een concurrente zien.
Dit leidt vaak tot vreemd gedrag, soms voel je meteen een bepaald soort vervelend, vijandig gedrag zonder duidelijk aanwijsbare reden, geroddel terwijl je niets hebt gedaan om dit uit te lokken, volgens mij is dit iets typisch vrouwelijks...en ik vraag me af waar dit gedrag vandaan komt omdat mannen hier bijv. geen last van schijnen te hebben.
Wat dit betreft hebben vrouwen veel minder solidariteitsgevoel dan mannen, zijn veel gemener, afgunstiger, etc.

Wie heeft hier ook ervaring mee?

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
  zondag 15 juli 2001 @ 00:32:47 #2
5139 Raikane
Lekker schuimen
pi_1208079
Tja als mannen een keer ruzie hebben geven ze elkaar een paar klappen, en drinken ze de volgende dag weer samen een pilsje in een cafe.
Maar als vrouwen ruzie krijgen kan dat volgens mij jaren doorgaan...

naja er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, mijn zusje heeft dat dus totaal niet (gelukkig).
Ze heeft me wel is verteld dat ze het behoorlijk irritant vind dat vrouwen soms zo gemeen tegen elkaar kunnen doen en ze maakt het ook regelmatig mee.

To schuim or not to schuim, thats the question. ;)
  zondag 15 juli 2001 @ 01:53:56 #3
7485 Lodi
Valt vrij :-)
pi_1208513
Het is wel opvallend ja. Zeker op mijn werk, op afdelingen waar alleen maar vrouwen werken, zie ik het erg veel.

Zelfs vrouwen die echt met beide benen op de grond staan (dacht ik dan) zijn de koplopers daarmee en schromen ook niet om een collega gewoon weg te pesten. En dan op een manier die ik persoonlijk erg achterbaks vind. Maar dat is wegpesten al snel natuurlijk.

Als afgunst of jaloezie de reden is dan is dat volgens mij uit de lucht gegrepen. Ik zie in ieder geval meestal geen goede reden. En ik werd goed op de hoogte gehouden want als ze wat te vertellen hadden was het in ieder geval tegen iemand die er niets mee te maken had, niet tegen de persoon die het aanging.

En ook op andere plaatsen kom ik precies hetzelfde gedrag tegen. Vast onderdeel is eigenlijk dat 'zij' nooit rechtstreeks tegen iemand willen/kunnen zeggen wat nu het probleem is. En ondertussen toch lief en aardig (beleefd) blijven doen.

Als man ga ik daar in ieder geval anders mee om. Gewoon zeggen wat er mis is, een antwoord krijgen, eventueel een discussie (maar daar houd ik wel van) en dan is het klaar.

Maar je wil graag weten hoe het komt. Het enige dat ik kan verzinnen is dat vrouwen vaak geen ruzie willen maken, de goede sfeer willen behouden etc. Uiteindelijk heeft dit een averechts effect maar achteraf kun je ze niet beschuldigen van het beginnen van een woordenwisseling of zo.
het is maar een idee

Het is makkelijk om het niet te doen.
  zondag 15 juli 2001 @ 02:49:42 #4
8372 Bastard
Persona non grata
pi_1208816
Mannen, vrouwen zijn niet te doorgronden!! KLAAR!!!

" Vrouwen zijn als het weer, niet voorspelbaar"

The truth was in here.
pi_1209428
Jaloezie. Vrouwen zien elkaar vaak per defintie als concurente.Juist bij de "mooiere" exemplaren lijkt de jaloezie groter.
Als vrouw moet je je tegenover een vrouw vaak veel meer bewijzen (ik ben o.k, ik ben best aardig) dan tegenover een man. Vooral op werk merk je dit vaak. Zie de opluchting in de ogen van de dames als de nieuwe collega niet supermooi is. Zie de jaloezie als een van de dames op de afdeling meer aandacht krijgt van de mannelijke collega's ("ze is niet eens knap!!"). Als je met een groepje vrienden in de kroeg staat (mannen en vrouwen) en er komt een niet onaantrekkelijke dame de kroeg binnen en de mannen in de vriendengroep kijken met bewondering en uiten hun bewondering, vaak zie je de dames dan afgunstig kijken en volgt er al gauw een negatief commentaar (ze is anders best dik,, kijk dan wat ze aan heeft).
Dit gedrag geldt natuurlijk niet altijd voor alle vrouwen, maar ik zie het gewoon regelmatig. En zelf vrouw zijnde, wil ik me er ook wel es schuldig aan maken..
[i]"you left me standing here, a long long time ago"[/i]
pi_1209592
Wijvennijd kan erg irritant zijn, ja.
Tijdens een vakantie in Zuid-Frankrijk twee jaar geleden, waar ik met mijn vriend en nog wat andere bevriende stellen aan het kamperen was, werd ik er door 1 meisje plotseling van beschuldigd dat ik haar vriendje aan het versieren was, haar expres negeerde en dat ik 'spelletjes' aan het spelen was met mensen (ik manipuleerde onder andere haar vriendje maar ook de andere mannen in het gezelschap, volgens haar). Ik begreep helemaal niet waar zij het over had, was me van geen kwaad bewust
Later bleek, na veel praten etc., dat ze zich erg onzeker voelde en dat mijn zelfvertrouwen door haar heel anders (negatief) was geïnterpreteerd. Ook bekende ze jaloers op me te zijn, onder andere vanwege mijn zelfvertrouwen.
Erg vaag, ze deed alsof ik een soort 'femme fatale' ben, terwijl ik mij he-le-maal niet zo voel

Vrouwen solidariteit is idd vaak ver te zoeken. Het zal wel biologisch bepaald zijn, dat vrouwen elkaar als concurrenten zien en elkaar snel zien als een bedreiging. Ik probeer daar altijd zo ver mogelijk boven te staan en niet mee te doen. Maar soms wordt je er bijna toe gedwongen. Als een vrouw heeft besloten dat jij een concurrente bent, dan kan ze zulke smerige dingen uithalen dat je je wel moet verdedigen. Ik heb op de middelbare school eens meegemaakt dat een meisje eieren ging gooien tegen mijn slaapkamerraam, omdat ik toevallig dezelfde jongen leuk vond als zij
Toen heb ik haar maar heel hard uitgelachen, meer kun je ook niet doen in zo'n situatie..

god i want to get you out of here
you can ride in a pink mustang
  zondag 15 juli 2001 @ 15:58:42 #7
2209 puntloos
Gij zult niet JeWeetWellen!
pi_1210234
Over dit fenomeen heb ik natuurlijk ook wel vaker van gehoord en over gelezen, ook gezien, trouwens.. maar ik heb me nog nooit afgevraagd waar het nou echt aan ligt.

Even hardop redeneren, kijken waar we komen.
Achteraf: dit is natuurlijk lekker niet-politiek-correct allemaal, maar m.i. allemaal wel relevant. In mijn ervaring is het redeneren over psychologie zeer gebaat bij nadenken over hoe mensen gevormd zijn en wat de oerdrijfveren zijn. Dat de individuele mensen veel ontwikkelder, smaakvoller enzovoort kunnen zijn doet niks af aan het feit dat de basisinstincten en principes nog lang niet verdreven zijn.

De vergelijking met mannen trekken.. is het bij mannen niet? Weet ik niet, eigenlijk. Ik heb zat van vergelijkbare situaties gezien, jalouzie afgunst enzovoort, maar inderdaad lijkt het wel zo te zijn dat mannen het gedoe sneller oplossen. (beetje simplistisch gesteld, maar een klap op de bek en dan een biertje is wel relevant, niet zozeer letterlijk als wel in spirit, in mijn ervaring.)

De beginselen zijn dus universeel. Daarom moeten we het zoeken in de nuanceverschillen tussen mannen en vrouwen, en dan komen er 2 bij mij op.

Uiteindelijk draait het toch uiteindelijk om aantrekkelijk zijn voor de andere sexe, eigen trots, concurrentie, zelfbelang zijn allemaal daarvan afgeleid, dus we moeten kijken naar hoe mensen zich met elkaar vergelijken.
Mannen hebben klassiek heel andere gronden op zich op te meten dan vrouwen, ze zijn redelijk simpel en prestatiegericht, de beste sporter, fotomodel, vechtersbaas, wetenschapper 'wint'. Dit is op redelijk objectieve maatstaven te beoordelen. Degene die het verst gooit heeft gewonnen, weinig discussie.

Vrouwen daarentegen zitten in een veel moeilijker pakket.. want, uiteindelijk gaat het toch heel vaak om uiterlijk, verleidelijkheid, macht (in de zin van 'hoeveel aanbidders') enzovoort. Vrouwen kunnen er dus niet alleen uit komen want degenen die eigenlijk de 'punten' uitdelen zijn de mannen, en daar moet je dus proberen stijl te beoordelen, in te schatten inhoeverre je concurrente 'geluk' heeft gehad, in te schatten wat de mode is, en van welke man jij graag wilt dat hij jou positief beoordeelt.

Het is gewoon veel onduidelijker wie de winnaar is, en dus zullen conflicten veel langer doorgaan. Een vorige overwinning wordt onthouden, door de vrouwen en door de jury. Smaken veranderen. Allemaal vaag!

Ik denk dat dat het belangrijkste is.. maar what do I know, ik ben maar een mannetje.

Trouwens, het is natuurlijk ook nog een keer zo dat voor de vrouwen de inzet veel hoger is. In het man-vrouw spelletje kan de man in principe verleiden, bevruchten en verlaten (jaja, bot gesteld) terwijl de vrouw er 10+ jaar aan vast zit. Bij een man is het niet een enorm verlies om even met een sub-top vrouw om te gaan, terwijl bij de vrouw dat puur en direct verlies is.

Roept u maar

[edit]een aantal spel-, en domheids-fouten[/edit]

[Dit bericht is gewijzigd door puntloos op 15-07-2001 16:43]

Life (n), Something that goes 'squish' when you step on it.
  zondag 15 juli 2001 @ 16:33:46 #8
8081 Gianthuust
Neque temptanda
pi_1210434
quote:
Op zondag 15 juli 2001 15:58 schreef puntloos het volgende:
Roept u maar
Als vrouw moet je niet liften en lachen tegelijk als je niet alle tanden in je mond hebt.
  woensdag 18 juli 2001 @ 00:37:22 #9
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1225952
Krijg hier bijna dagelijks mee te maken. Het schijnt te maken te hebben met mijn blonde haar en borstomvang en voor het feit dat ik me voor die borstomvang niet schaam. Ik draag zonder gene truitjes met een laag uitgesneden deceollete. Daar krijg je al gauw vrouwen nijdig mee. Vooral op het gebied van borsten/tieten/memmen/jetsers kan dat wel eens heel gevoelig liggen. Vrouwen zien dat echt als een soort statussymbool, als een teken van hun vruchtbaarheid. En als hun vriendje/man/partner naar een ander kijkt, kruipt die eeuwenoude, vrouwen ingefluisterde onzekerheid weer boven en woden ze jaloers/kutnijdig

De kunst is om je er geen fliker van aan te trekken en je zelfvertrouwen er niet kapot door te laten maken. Ik heb geleerd hoe twisted vrouwen kunnen reageren op het lichaam van een ander: ben iig blij dat ik die eigenschap zelf niet heb, want je maakt jezelf er onnodig onzeker mee.

Ik denk trouwens dat mannen ook wel een aardig handje van penisnijd hebben. Interessante zijtak?

Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_1225987
quote:
Op woensdag 18 juli 2001 00:37 schreef SEMTEX het volgende:
Ik denk trouwens dat mannen ook wel een aardig handje van penisnijd hebben. Interessante zijtak?
Ohh.. Zeker weten.. Vervang de omvang van de memmen maar door de gave om vrouwen te scoren en je hebt er al 1tje te pakken..
  woensdag 18 juli 2001 @ 09:44:48 #11
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1226914
quote:
Krijg hier bijna dagelijks mee te maken. Het schijnt te maken te hebben met mijn blonde haar en borstomvang
Check!! Laten we een club oprichten

n.b.
Alleen ben ik zelf ook nog wel es jaloers, dus ik denk dat ik een beetje hypocriet ben...

woensdag 18 juli 2001 @ 11:42:35 #12
11809 Crimson
Romance, is dead
pi_1227441
Vrouwen zijn ook veel gemener dan mannen.

Maar tis wel waar, het hele concurrentie idee. 'Jij hebt grotere borsten dus ik mag je niet' 'Ik kan meer vrouwen scoren dus ik ben beter dan jij', wat is de mensheid toch opppervlakkig af en toe.

Zoals ik altijd toast met goedde vrienden : "Romance.. is dead !"

The company I choose, is solidly singular, totally trustworthy, straight and sincere. Polished, experienced, witty and charming. So why don't you back off, this company's my own. -Fish, The Company-
pi_1227988
Wat zo vervelend is aan vrouwen is dat als je een beetje scherp bent, ze meteen denken dat dat gebeurt uit jaloezie of competitie. Misschien dat die gedachte wat draaglijker is dan dat het met een clash van persoonlijkheden te maken heeft?

Ik heb een sterk solidariteitsgevoel met vrouwen, maar vind niet perse alle vrouwen leuk. Netzomin als alle mannen trouwens. Verder kan ik netzo 'gemeen' tegen mannen zijn als tegen vrouwen.

Vrouwen zijn niet perse gemener, ze zijn gewoon reflectiever en komen veel meer voor hun gevoelens uit dan de heren die altijd stoer doen of hun neus bloedt om niet voor paal te staan. Dat cliché van 'ze vechten het wel even uit en lullen er daarna niet meer over' is wel erg achterhaald. Mannen roddelen en naaien elkaar netzo veel.

Jusqu'ici tout va bien...
  woensdag 18 juli 2001 @ 14:32:20 #14
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_1228621
quote:
Krijg hier bijna dagelijks mee te maken. Het schijnt te maken te hebben met mijn blonde haar en borstomvang
Tsjekt... Zwart haar, niet echt cup D... Dus ik ben het jaloerse typje?
Ik denk eerder dat het te maken heeft met zelfvertrouwen. Als jij volkomen op je gemak staat maakt dat niet uit of je dat doet met cup A of F, coltrui of laag decollete, je bent dan gewoon mooi.
En als er dan net een onzeker typje naast staat...
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  woensdag 18 juli 2001 @ 15:02:30 #15
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1228899
Nee, ik denk dat het te maken heeft met opvallen!! mannen (de simpele zieltjes) kijken nou eenmaal snel naar de vrouw die het meeste "opvalt" op het eerste gezicht, en meestal zijn dat blonde vrouwen (en idd, een bepaalde boob-size wil ook wel es helpen) dat wil niet zeggen dat die vrouw ook de nmooiste is in de ruimte, maar ze terkt wel het meeste aandacht in eerste instantie, en dat kunenn andere vrouwen dan (vaak)niet goed hebben...
pi_1228958
Miaaauuwwwww...

"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_1228984
quote:
Op woensdag 18 juli 2001 15:02 schreef Vivi het volgende:
Nee, ik denk dat het te maken heeft met opvallen!! mannen (de simpele zieltjes) kijken nou eenmaal snel naar de vrouw die het meeste "opvalt" op het eerste gezicht, en meestal zijn dat blonde vrouwen (en idd, een bepaalde boob-size wil ook wel es helpen) dat wil niet zeggen dat die vrouw ook de nmooiste is in de ruimte, maar ze terkt wel het meeste aandacht in eerste instantie, en dat kunenn andere vrouwen dan (vaak)niet goed hebben...
Niet iedere man kijkt eerst naar blond cup c + en slank lichaam... vrouwen zijn dus de simpele zieltjes door elke man over een kam te scheren
  woensdag 18 juli 2001 @ 15:47:13 #18
11809 Crimson
Romance, is dead
pi_1229227
Ja, ik vind persoonlijk brunettes, en vooral kastanje roodbruin veel leuker, eh wacht, das op nogal oppervlakkig. Maar serieus, mannen kijken nu eenmaal wat eerder en opvallender naar uiterlijk dan meisjes.
The company I choose, is solidly singular, totally trustworthy, straight and sincere. Polished, experienced, witty and charming. So why don't you back off, this company's my own. -Fish, The Company-
pi_1229242
quote:
Op woensdag 18 juli 2001 11:42 schreef Crimson het volgende:
Vrouwen zijn ook veel gemener dan mannen.

Maar tis wel waar, het hele concurrentie idee. 'Jij hebt grotere borsten dus ik mag je niet' 'Ik kan meer vrouwen scoren dus ik ben beter dan jij', wat is de mensheid toch opppervlakkig af en toe.

Zoals ik altijd toast met goedde vrienden : "Romance.. is dead !"

Is dat echt zo?
'Jij hebt grotere borsten dus ik mag je niet' ?
Is het daar nou werkelijk allemaal om te doen?
Leuke handicap dan: grote borsten. Je wordt meteen door
iedereen in een hokje geduwd. Nee, dan heb ik het toch
geloof ik wel slim bekeken: zo strak mogelijk vastbinden
die bos hout voor de deur. Een beetje krom lopen... en je
doet niet mee aan die hele tieten-concurrentie-kermis!

pi_1229266
quote:
Op woensdag 18 juli 2001 15:47 schreef Crimson het volgende:
Ja, ik vind persoonlijk brunettes, en vooral kastanje roodbruin veel leuker, eh wacht, das op nogal oppervlakkig. Maar serieus, mannen kijken nu eenmaal wat eerder en opvallender naar uiterlijk dan meisjes.
*kuch* speak for yourself...
  woensdag 18 juli 2001 @ 15:55:24 #21
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1229291
quote:
Op woensdag 18 juli 2001 15:12 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Niet iedere man kijkt eerst naar blond cup c + en slank lichaam... vrouwen zijn dus de simpele zieltjes door elke man over een kam te scheren

jaja, was maar een geintje hoor, opgewonden standje nee maar zereneus, het is wetenschappelijk aangetoond dat blonde vrouwen meer opvallen en dat daardoor het eerste naar hen gekeken wordt. Niet omdat dat perse aantrekkelijker is, maar omdat die haarkleur nou eenmaal het meeste opvalt!!

[Dit bericht is gewijzigd door Vivi op 18-07-2001 15:56]

woensdag 18 juli 2001 @ 15:56:43 #22
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1229301
quote:
Op woensdag 18 juli 2001 15:48 schreef tantebep het volgende:

[..]

Is dat echt zo?
'Jij hebt grotere borsten dus ik mag je niet' ?
Is het daar nou werkelijk allemaal om te doen?
Leuke handicap dan: grote borsten. Je wordt meteen door
iedereen in een hokje geduwd. Nee, dan heb ik het toch
geloof ik wel slim bekeken: zo strak mogelijk vastbinden
die bos hout voor de deur. Een beetje krom lopen... en je
doet niet mee aan die hele tieten-concurrentie-kermis!

Wrom?? Ik ben trots op mijn boobs, die mogen er zijn hoor !!
pi_1229337
zien! moet je het waar maken ook, je hebt toch ruzie met je vriendje
  woensdag 18 juli 2001 @ 16:04:55 #24
7955 Kielef
cave canem
pi_1229379
quote:
Krijg hier bijna dagelijks mee te maken. Het schijnt te maken te hebben met mijn blonde haar en borstomvang en voor het feit dat ik me voor die borstomvang niet schaam. Ik draag zonder gene truitjes met een laag uitgesneden deceollete. Daar krijg je al gauw vrouwen nijdig mee. Vooral op het gebied van borsten/tieten/memmen/jetsers kan dat wel eens heel gevoelig liggen. Vrouwen zien dat echt als een soort statussymbool, als een teken van hun vruchtbaarheid. En als hun vriendje/man/partner naar een ander kijkt, kruipt die eeuwenoude, vrouwen ingefluisterde onzekerheid weer boven en woden ze jaloers/kutnijdig
Van de andere kant is het ook gemakkelijk.
Als je uitgaat en van de aanwezige vrouwen de ene helft slijmt en de andere helft kattig is, dan weet je heel zeker dat je er gorgeous uitziet.
eigenlijk ben ik een straathond
pi_1230423
quote:
Op woensdag 18 juli 2001 15:56 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wrom?? Ik ben trots op mijn boobs, die mogen er zijn hoor !!

ik vind het schilderij in je icoon mooier dan een paar
uitvergrote steenpuisten. (tieten dus)
Maarja, zo denk ik er over.
  woensdag 18 juli 2001 @ 20:40:19 #26
13644 freya99
98 staat niet
pi_1231028
Ik ken die nijd want ik voel ze zelf. Meer het gevoel t.o.v. vrouwen want in mannen zie ik geen concurrenten.
Ik wordt er inderdaad zoals hiervoor beschreven kutnijdig van als mijn partner naar een hooggerokt , laaggedecolteerd vrouwspersoon met lange manen kijkt en er dan nog een opmerking over maakt ook. En ik bedoel dan echt nijdig. Ik kan het niet hebben.

Een vrouw heeft het nu eenmaal nodig om mooi gevonden te worden door haar partner vooral op geestelijk maar ook op lichamelijk niveau. Omdat ik in dat laatste niet echt kan voldoen voor mijn partner word ik er nogal nijdig van dat hij (of is het zijn lul) naar mooie vrouwen kijkt omdat ik er nu eenmaal niet aan kan doen dat ik geen perfect lichaam heb.

En of jullie deze reactie nu dom/zielig/onzeker vinden of niet doet me niet veel.
Ik word ziek van die perfecte vormen wereld.

Com an schnala
  woensdag 18 juli 2001 @ 20:44:22 #27
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1231052
quote:
Op woensdag 18 juli 2001 16:00 schreef Aneurism het volgende:
zien! moet je het waar maken ook, je hebt toch ruzie met je vriendje
jaja, ik koop binnenkort wel ff een wepkem :)Welke zijn goed??
  woensdag 18 juli 2001 @ 20:45:42 #28
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1231061
quote:
Op woensdag 18 juli 2001 18:36 schreef tantebep het volgende:

[..]

ik vind het schilderij in je icoon mooier dan een paar
uitvergrote steenpuisten. (tieten dus)
Maarja, zo denk ik er over.

Die associatie is nog niet eerder gelegd bij het zien van mijn borsten
pi_1231085
quote:
Op woensdag 18 juli 2001 20:45 schreef Vivi het volgende:

[..]

Die associatie is nog niet eerder gelegd bij het zien van mijn borsten

Er mogen weer tietjes gepost worden!!!

Wij wachten vol spanning!

pi_1231094
quote:
Op woensdag 18 juli 2001 20:40 schreef freya99 het volgende:
Omdat ik in dat laatste niet echt kan voldoen voor mijn partner
En toch blijft hij bij jou....
Of is dat bij gebrek aan beter?
  woensdag 18 juli 2001 @ 20:51:41 #31
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1231095
quote:
Ik ken die nijd want ik voel ze zelf. Meer het gevoel t.o.v. vrouwen want in mannen zie ik geen concurrenten.
Ik wordt er inderdaad zoals hiervoor beschreven kutnijdig van als mijn partner naar een hooggerokt , laaggedecolteerd vrouwspersoon met lange manen kijkt en er dan nog een opmerking over maakt ook. En ik bedoel dan echt nijdig. Ik kan het niet hebben.

Een vrouw heeft het nu eenmaal nodig om mooi gevonden te worden door haar partner vooral op geestelijk maar ook op lichamelijk niveau. Omdat ik in dat laatste niet echt kan voldoen voor mijn partner word ik er nogal nijdig van dat hij (of is het zijn lul) naar mooie vrouwen kijkt omdat ik er nu eenmaal niet aan kan doen dat ik geen perfect lichaam heb.

En of jullie deze reactie nu dom/zielig/onzeker vinden of niet doet me niet veel.

Luister, Ook al ben ik niet echt onzeker over mijn eigen uiterlijk..ik begrijp je wel, ik heb die gevoelens ook als mijn vriend te opzichtig naar een ander kijkt, dat heeft bij mij niets te maken met mezelf lelijk vinden o.i.d, maar zolang het bij kijken blijft kan ik er wel om lachen (en om mezelf, dat ik weer zo snel op de kast te jagen ben..) Ik word pas echt kwaad als zo'n mokkel zich op een bepaalde manier gaat gedragen, maar niet om hoe ze zich evt. kleedt, ik loop nml. ook vaak in uitdagende kleding, heb lang blond haar etc, dus waarschijnlijk als ik mezelf niet zou kennen en ik zou mezelf zien lopen zou ik mezelf ook een stom wijf vinden (lekker hypocriet)
pi_1231145
quote:

Ik vind je reactie niet dom of zielig of onzeker, maar vooral heel eerlijk. Het is idd heel logisch dat je graag hebt dat je partner je aantrekkelijk vind. Maar uiteindelijk gaat het erom dat je jezelf aantrekkelijk vindt, ook als je geen perfecte maten hebt. En dan is natuurlijk nog maar de vraag wat perfecte maten zijn Dat is mij nl. helemaal niet duidelijk. Ik zie zelden een vrouw die helemaal voldoet aan het schoonheidsideaal (ik geloof ook niet dat ik daar zelf helemaal al voldoe ), maar ik zie wel vaak vrouwen die er om andere redenen heel mooi of aantrekkelijk uitzien.

Ik begrijp op zich jouw gevoelens wel, maar ik zou het niet begrijpen als jij je 'nijd' ook daadwerkelijk uit naar die vrouwen toe. Verder vind ik het overigens heel normaal dat je man/vriend naar andere vrouwen kijkt. Ik kijk ook graag naar mooie mensen (zowel mannen als vrouwen). Dat vat ik nooit op als een afwijzing en ik ben blij dat mijn vriend dat ook niet doet, want ik zeg best vaak tegen dat ik een bepaalde man mooi/aantrekkelijk vind.

woensdag 18 juli 2001 @ 21:04:09 #33
13644 freya99
98 staat niet
pi_1231166
Aernout schreef : En toch blijft hij bij jou...
Of is dat bij gebrek aan beter ?

Wat is dat voor ene rotopmerking !
Misschien zitten hij en ik innerlijk iets volwassener in elkaar dan jij hé. Mensen blijven soms ook samen omdat het innerlijk klikt hé man.

Was jij niet de man die in het topic 'Wat is er beter dan seks?' zei dat maagden neuken beter was.
Do I need to say more ???

Com an schnala
pi_1231195
quote:
Op woensdag 18 juli 2001 21:04 schreef freya99 het volgende:

Deze opmerking was niet vervelend bedoeld, alleen jij legt hem zo uit. Ik bedoelde dat het feit dat hij uiteindelijk bij jou blijft veelzeggend is.

Tenzij het echt bij gebrek aan beter is natuurlijk.

woensdag 18 juli 2001 @ 21:14:17 #35
13644 freya99
98 staat niet
pi_1231217
Raisingirl , je hebt gelijk hoor. Ik kijk ook naar mooie mensen en ik vind ook niet dat mijn partner dat niet mag, ik vind het eerder rot dat de maatschappij er zo op gericht is . En ik weet eveneens dat daar weinig aan te veranderen is . Ik vind het zelf ezrg van mezelf dat ik ook zo redeneer.
Ik ben dan ook eerder nijdig op de menselijke natuur.

Hij weet dat ik snel op m'n paard zit en zegt dan inderdaad dat hij mij alleen toch graag ziet (Aernout, wees een beetje duidelijker in je reacties a.u.b.) en dat ik niet zo snel mag freaken omdat ik zelf ook wel wist dat iedere man op dat terras naar haar aan het kijken was.

Com an schnala
  woensdag 18 juli 2001 @ 21:14:34 #36
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1231218
quote:
Op woensdag 18 juli 2001 21:04 schreef freya99 het volgende:

Misschien zitten hij en ik innerlijk iets volwassener in elkaar dan jij hé. Mensen blijven soms ook samen omdat het innerlijk klikt hé man.

Was jij niet de man die in het topic 'Wat is er beter dan seks?' zei dat maagden neuken beter was.
Do I need to say more ???

Ik heb de primeur!!

pi_1231244
Mijn vriendin beweert er geen moeite mee te hebben als ik naar een andere vrouw kijk. Ik vind het zelf ook niet erg als mijn vriendin naar een andere man kijkt. Kwestie van zelfvertrouwen, lijkt me.
  woensdag 18 juli 2001 @ 21:28:06 #38
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1231284
Tja, kijken is nog wel tolerabel, als het maar niet op zo'n manier gaat dat ze hun nek bijna verrekken.
Wat trouwens ook grappig is: Loop je nietsvermoedend en onschuldig door de stad, zie je ineens dat er een vrouw je aankijkt alsof ze je het liefst neer wil bliksemen, je kent het wel, van die stippellijnen uit haar ogen, en dan kijk je ernaast, loopt daar zo'n mannetje die een beetje kwijlerig naar je kijkt, Sorry hoor mevrouw, maar IK vraag niet of die man naar me wil kijken????
  donderdag 19 juli 2001 @ 11:39:55 #39
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1234121
quote:
Op woensdag 18 juli 2001 14:32 schreef sataN het volgende:

[..]

Tsjekt... Zwart haar, niet echt cup D... Dus ik ben het jaloerse typje?
Ik denk eerder dat het te maken heeft met zelfvertrouwen. Als jij volkomen op je gemak staat maakt dat niet uit of je dat doet met cup A of F, coltrui of laag decollete, je bent dan gewoon mooi.
En als er dan net een onzeker typje naast staat...

Ik geef geen voorbeeld van een standaard 'jaloers'iemand. Soms zie ik mensen kijken waarvan ik denk: "waarom zou jij in godsnaam jaloers zijn? Je ziet er beter uit dan ik!"
Het ligt idd STERK aan zelfvertrouwen. Als dat bij je ontbreekt heb je gauw het gevoel: "Die vrouw is mooier"of "Zij heeft grotere borsten dan ik!"
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  donderdag 19 juli 2001 @ 11:41:18 #40
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1234134
quote:
Op woensdag 18 juli 2001 21:28 schreef Vivi het volgende:
Tja, kijken is nog wel tolerabel, als het maar niet op zo'n manier gaat dat ze hun nek bijna verrekken.
Wat trouwens ook grappig is: Loop je nietsvermoedend en onschuldig door de stad, zie je ineens dat er een vrouw je aankijkt alsof ze je het liefst neer wil bliksemen, je kent het wel, van die stippellijnen uit haar ogen, en dan kijk je ernaast, loopt daar zo'n mannetje die een beetje kwijlerig naar je kijkt, Sorry hoor mevrouw, maar IK vraag niet of die man naar me wil kijken????
mit eins.
Nog walgelijker: mannen met kinderwagen die je nastaren
  donderdag 19 juli 2001 @ 14:51:07 #41
7955 Kielef
cave canem
pi_1235487
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 11:41 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

mit eins.
Nog walgelijker: mannen met kinderwagen die je nastaren

En met moeder de vrouw erbij, dat is nog veel erger.
En soms is zo'n vrouw zwanger van de tweede of de derde.
Het is zo respektloos naar hun eigen vrouw toe.
Als ze nog gewoon voor een ogenblik open en eerlijk bewonderend keken, daar hebben ze tenslotte ogen voor gekregen.
Maar nee, zelfs het aan- en nastaren gaat smeuig
  donderdag 19 juli 2001 @ 14:56:08 #42
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1235523
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 14:51 schreef Kielef het volgende:

[..]

En met moeder de vrouw erbij, dat is nog veel erger.
En soms is zo'n vrouw zwanger van de tweede of de derde.
Het is zo respektloos naar hun eigen vrouw toe.
Als ze nog gewoon voor een ogenblik open en eerlijk bewonderend keken, daar hebben ze tenslotte ogen voor gekregen.
Maar nee, zelfs het aan- en nastaren gaat smeuig

Idd.
  donderdag 19 juli 2001 @ 15:06:52 #43
7955 Kielef
cave canem
pi_1235592
Maar het Topic zei Wijven nijd.

Ik heb nu de leeftijd, die vroeger die vrouwen hadden die zeer afkeurend naar me keken.

En als ik zo rondkijk zie ik nog steeds dat veel oudere vrouwen kritiek hebben op het uiterlijk van jonge mooie meiden.
Ik denk dan (ik zeg maar niks meer), waar bemoeien jullie je mee.
Als een jong meisje trots op zichzelf is en dat ook laat zien, waarom niet verdomme.

Maar ook twintigjarige die kritiek hebben op 15 jarigen en
dertig op twintig enz.

:DD zefs bij de oudere semesters is er haat en nijd. :DD

Het is inderdaad dikwijls gebrek aan zelfvertrouwen, maar ook dikwijls gewoon nijd en pure afgunst.

donderdag 19 juli 2001 @ 15:11:26 #44
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1235623
quote:
Krijg hier bijna dagelijks mee te maken. Het schijnt te maken te hebben met mijn blonde haar en borstomvang en voor het feit dat ik me voor die borstomvang niet schaam.
Jaloers op jouw "blonde" haar dat van oorsprong eigenlijk rood is?
Op maandag 9 april 2007 03:21 schreef Ryan3 het volgende:
...ben jij het aardige zusje van Loedertje of zo, Larissa.
  donderdag 19 juli 2001 @ 15:12:48 #45
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1235633
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 15:11 schreef Larissa het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zouden hun ook wel zo goed hun haar willen kunnen verven..

Ach, bij mij zijn ze ook jaloers op mijn blonde haar dat van nature een aantal gradaties donkerder is...het is het hele pakketje denk ik.

donderdag 19 juli 2001 @ 15:18:16 #46
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1235670
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 15:12 schreef Vivi het volgende:

[..]

Waarschijnlijk zouden hun ook wel zo goed hun haar willen kunnen verven.. :

Maar met natuurlijk blond haar hoef je het niet eens echt te verven om het nog mooier blond te krijgen. Dan geeft een kleurshampoo elke 2 maanden al een prachtig resultaat en heb je amper uitgroei.
quote:
Ach, bij mij zijn ze ook jaloers op mijn blonde haar dat van nature een aantal gradaties donkerder is...het is het hele pakketje denk ik.
Maar er zijn ook vrouwen die DENKEN dat anderen last hebben van wijvennijd. Die misschien niet jaloers zijn op het uiterlijk van de vrouw in kwestie maar zich storen aan haar arrogante houding.
Hoe verklaar je anders dat de ene mooie vrouw massa's vriendinnen heeft en de andere door vrouwen gehaat wordt?
  donderdag 19 juli 2001 @ 22:49:40 #47
13830 supergirl
keep it real
pi_1238543
las O.A.
Door Lodi - zondag 15 juli 2001 01:53

En moet zeggen dat ik mij erg goed kan vinden in jouw mening zeg....
Ben zelf meisje (supermeisje zelfs !) maar snap vrouwen ook niet. Het gaat vaak van": "ik dacht dat jij dacht dat ik had gezegd ten ?? dat ik dacht ....etc etc"
Vrouwen hebben volgens mij meer de neiging om het persoonlijk op te vatten. Dus niet situatie-gebonden maar persoons-gebonden. Tenminste daar loop ik nogal eens tegen aan en aangezien ik nogal direct kan zijn...
Maar ik moet ook weer toegeven dat de mening van een vrouw voor mij wel zwaarder weegt. Als een man een complimentje geeft of een vrouw, dan is die van de vrouw meer waard op de een of andere manier.

pi_1238967
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 15:18 schreef Larissa het volgende:
Maar er zijn ook vrouwen die DENKEN dat anderen last hebben van wijvennijd. Die misschien niet jaloers zijn op het uiterlijk van de vrouw in kwestie maar zich storen aan haar arrogante houding.
Hoe verklaar je anders dat de ene mooie vrouw massa's vriendinnen heeft en de andere door vrouwen gehaat wordt?
misschien is die ene mooie vrouw wat beter in vriendschappen maken & onderhouden? (dan de andere he). 't is maar 'n gooi hoor.

oja en verder begin ik automatisch 'n Joop Visser liedje te neuriën sinds ik dit topic aan 't lezen ben: "Alles leidt tot 1 conclusie. Vrouwen krijgen altijd ruzie."

vrijdag 20 juli 2001 @ 00:12:29 #49
7485 Lodi
Valt vrij :-)
pi_1239103
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 22:49 schreef supergirl het volgende:
Ben zelf meisje (supermeisje zelfs !) maar snap vrouwen ook niet. Het gaat vaak van": "ik dacht dat jij dacht dat ik had gezegd ten ?? dat ik dacht ....etc etc"
Werkt het bij supermeisjes weer anders? Niet te ingewikkeld maken hoor
quote:
Vrouwen hebben volgens mij meer de neiging om het persoonlijk op te vatten. Dus niet situatie-gebonden maar persoons-gebonden.
Ik vind dit een goede conclusie. Als je het zo bekijkt lijkt het daar zeker op neer te komen. En het speelt heel duidelijk ook tussen man en vrouw. (en niet alleen bij de kift tussen vrouwen )
quote:
Maar ik moet ook weer toegeven dat de mening van een vrouw voor mij wel zwaarder weegt. Als een man een complimentje geeft of een vrouw, dan is die van de vrouw meer waard op de een of andere manier.
Kan ik me wel voorstellen. Bij een man hoort het denk ik bij de hoffelijkheid die we dan zouden moeten hebben en die niet zoveel moeite kost maar vaak ook niet zoveel inhoud heeft. Tussen vrouwen ga je al snel onderling vergelijken en dan is een compliment minder snel gemaakt.
Het is makkelijk om het niet te doen.
  vrijdag 20 juli 2001 @ 10:19:01 #50
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1240647
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 15:18 schreef Larissa het volgende:

[..]

Dit vindt ik idd een interessant punt, nml. omdat het ook zo schijnt te zijn dat er een bepaald soort "schoonheid" kan zijn die door andere vrouwen heel erg gewaardeerd en onderkent kan worden, en een bepaald soort "schoonheid" die meer door mannen gewaardeerd wordt, en waar vrouwen vaak op af geven..die soort schoonheid roept meer agressie op om de een of andere reden. Volgens mij heeft het te maken met een meer sexueel-agressieve uitstraling die die vrouwen hebben, terwijl de niet bedreigende schoonheid wel mooi kan zijn maar minder sexy oid.

(ik hoop dat dit verhaal een beetje duidelijk is )

vrijdag 20 juli 2001 @ 15:04:09 #51
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1243275
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 23:52 schreef bixister het volgende:

[..]

misschien is die ene mooie vrouw wat beter in vriendschappen maken & onderhouden? (dan de andere he). 't is maar 'n gooi hoor.

Maar een vrouw met weinig vriendin hoeft ook weer niet perse gehaat te worden door andere vrouwen.
  vrijdag 20 juli 2001 @ 15:17:39 #52
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1243356
quote:
Op vrijdag 20 juli 2001 10:19 schreef Vivi het volgende:

[..]

Dit vindt ik idd een interessant punt, nml. omdat het ook zo schijnt te zijn dat er een bepaald soort "schoonheid" kan zijn die door andere vrouwen heel erg gewaardeerd en onderkent kan worden, en een bepaald soort "schoonheid" die meer door mannen gewaardeerd wordt, en waar vrouwen vaak op af geven..die soort schoonheid roept meer agressie op om de een of andere reden. Volgens mij heeft het te maken met een meer sexueel-agressieve uitstraling die die vrouwen hebben, terwijl de niet bedreigende schoonheid wel mooi kan zijn maar minder sexy oid.

(ik hoop dat dit verhaal een beetje duidelijk is )

Ik denk niet eens dat het zozeer met sexy zijn te maken heeft.
Ik heb een collega gehad met een prachtig figuur, vlotte babbel en de mannen waren helemaal weg van d'r. Vrouwen mochten haar niet zo, want daar zei ze nooit veel tegen en als er een man in de buurt was eiste ze alle aandacht op.
Tegen mij was ze altijd wel aardig (misschien dacht ze dat ik geen bedreiging was? .
Ik liep een keer met haar in de supermarkt en een leuke man in de rij lachte naar mij (ja, kben niet bijziend ) en ZIJ lachte poeslief terug. Vervolgens gaf hij mij een knipoog. Dat vind ik dan humor.

Een andere collega van mij heeft ook een droomuiterlijk, maar heeft ook nog eens wat die andere collega mist: uitstraling. Bovendien doet ze net zo lief en aardig tegen vrouwen als tegen mannen en is ze niet continu aan het flirten zoals eerstgenoemde collega steeds deed. Als zij wel zou flirten zou het IMHO niet storend zijn omdat zij ook aardig tegen vrouwen is.

Volgens mij wordt de negatieve houding van vrouwen t.o.v. een mooie vrouw vaak uitgelegd als jalouzie, maar is het dan toch meestal de arrogante houding waar negatief op gereageerd wordt.

vrijdag 20 juli 2001 @ 15:30:52 #53
1687 poep
praat geen poep
pi_1243472
Ik snap er de ballen niet van!
Klinkt misschien naief of hoe je het ook noemen wil maar ik ken het niet! laat ik het zo zeggen ik heb er geen last van!
Waar is die wijven nijd voor nodig? om indruk op een getrouwde vent te maken? of op je collega's? of op wie dan ook? Als ik iemand interessant vind en ik wil er door opgemerkt worden, weet ik wel andere manieren... zonder een ander de ogen uit te krabben oid
houdt van spannend...
  vrijdag 20 juli 2001 @ 15:37:00 #54
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1243530
Larissa, maar hoe reageerden jouw andere collega's op die mooie en lieve collega toen ze haar voor het eerst zagen en niet wisten dat ze ook nog eens aardig was en niet alleen mooi?? Ik viind wijvennijd nml iets heel onverklaarbaars wat al kan ontstaan in de eerste seconde van een ontmoeting..later kunnen de partijen dan soms bijdraaien omdat die persoon toch wel aardig blijkt te zijn..ik ken het van een stiefzusje van mij: Zij was heel leuk, populair, kon goed dansen etc etc.In haar vriendenclubje kwam op een gegeven moment NOG een meisje die OOK mooi ,bijdehand, populair was en goed kon dansen. Die 2 haatten elkaar vanaf dag 1, totdat ze een keer samen op een feestje terechtkwamen en per toeval, samen op het podium belanddeen om te dansen, dat brak het ijs en vanaf die dag zijn ze dikke vriendinnen . Heeft imo toch te maken met bang zijn dat een ander jouw plekkie inpikt, knapper/leuker is etc..
pi_1243622
Ik vind wel dat je gelijk hebt, Larissa. Maar ik denk ook dat het hier om beleving gaat en dat is altijd subjectief. Soms denken mensen dat iemand arrogant is, of concluderen ze dat uit bepaald gedrag. Dat heeft dan soms weinig te maken met de werkelijkheid.

Ik heb in dit topic een voorbeeld aangehaald van 'wijvennijd', waar ik zelf een keer mee te maken had. Ik werd er toen door een meisje van beschuldigd dat ik haar negeerde en alleen bezig was met het verleiden/manipuleren van de mannen in het gezelschap en dan met name haar vriend. Wat zij echter even over het hoofd zag, was dat ik wel degelijk pogingen had gedaan om op een leuke/gezellige en vriendschappelijke manier met haar om te gaan. Zij gedroeg zich echter vanaf het begin af heel gesloten naar mij toe en pogingen om een gesprek met haar te beginnen, strandden meestal. Na een tijdje liet ik het maar zitten. Als het niet klikt, dan houdt het op. Als zij mij er dan vervolgens van beschuldigt dat ik haar bewust negeer en bewust met haar vriendje aanpap (met wie ik het wel goed kon vinden) om hem van haar af te pakken ofzoiets, dan zegt dat toch vooral iets over haar onzekerheid en over haar gebrek aan sociale vaardigheden, lijkt mij. Mijn zogenaamde arrogantie en manipulatieve gedrag bestonden voornamelijk in haar verbeelding. Zij was ook de enige in het gezelschap die dat zo ervaarde.

vrijdag 20 juli 2001 @ 15:50:04 #56
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1243638
Ik kan me werkelijk geen persoon herinneren die ooit iets onaardigs over haar gezegd heeft.

Maar dat komt ook omdat mijn collega's nogal nieuwsgierig zijn. Die gaan je de 1e dag over vanalles en nog wat uithoren.
En dan kijken ze hoe je daarop reageert. En zij babbelde net zo gezellig mee.

Mijn eerdergenoemde collega (die nota bene getrouwd was!) kwam tegelijkertijd met mij van een ander kantoor. De eerste dag zat ze al uitgebreid te kletsen met zowat alle mannelijke collega's van onze afdeling. Een week later stond ze op een personeelsfeest de hele avond uitdagend te dansen met een andere collega, van wie de vrouw (ook een collega) op dat moment ziek thuis was. Tja, dan maak je je niet populair.

vrijdag 20 juli 2001 @ 15:53:27 #57
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1243658
Raisingirl, dan was dat een overduidelijk geval van vrouwennijd van haar kant.

Maar het soort vrouwen dat ik bedoel zijn de vrouwen die altijd het hardste roepen dat ándere vrouwen jaloers op hen zijn, dat die dus last zouden hebben van vrouwennijd, terwijl zij zelf degenen zijn die er op dat moment voor zorgen dat er negatief op ze gereageerd wordt.

pi_1249246
Afentoe ben ik wel een beetje jaloers op sommige collega's, dan wil ik best met ze ruilen van uiterlijk. Maar dat heeft niks met nijd te maken volgens mij
٩๏̯͡๏)۶
  woensdag 25 juli 2001 @ 11:54:28 #59
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1271415
quote:
Op donderdag 19 juli 2001 15:11 schreef Larissa het volgende:

[..]

boeien! flikker toch eens op met je gezeik! *wijvennijd, is de titel van dit topic en er volgt een perfect voorbeeld geschetst door Larissa*
pi_1271432
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 11:54 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

boeien! flikker toch eens op met je gezeik! *wijvennijd, is de titel van dit topic en er volgt een perfect voorbeeld geschetst door Larissa*

Wijvennijd?
  woensdag 25 juli 2001 @ 11:59:17 #61
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1271447
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 11:54 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Oe! Touchy. Ligt zeker gevoelig?
Ontging de je?
Zou ik jaloers zijn op jouw geverfde haar als ik van mijzelf natuurlijk blond haar heb?
  woensdag 25 juli 2001 @ 13:20:51 #62
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1271998
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 11:59 schreef Larissa het volgende:

[..]

Oe! Touchy. Ligt zeker gevoelig?
Ontging de je?
Zou ik jaloers zijn op jouw geverfde haar als ik van mijzelf natuurlijk blond haar heb?

Nee, het ligt niet gevoelig, ik ben het gewoon zat dat jij je OVERAL mee moet bemoeien. En wat betreft dat blonde haar: ik ben blij dat ik het niet van nature heb, want dan zou ik net zo mutserig overkomen als jij
Pls ignore my posts, want ik begin aardig geirriteerd te raken zo
  woensdag 25 juli 2001 @ 15:23:51 #63
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1272766
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 13:20 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Nee, het ligt niet gevoelig, ik ben het gewoon zat dat jij je OVERAL mee moet bemoeien. En wat betreft dat blonde haar: ik ben blij dat ik het niet van nature heb, want dan zou ik net zo mutserig overkomen als jij

Tuurlijk ligt dat wel gevoelig, anders zou je niet te pas en te onpas zeggen dat je er op school mee gepest werd.

En iemand met natuurlijk blond haar is automatisch mutserig?
Ga vooral door met mij commanderen. Sta dan alleen niet raar te kijken dat je exact het tegengestelde effect krijgt.

woensdag 25 juli 2001 @ 15:34:15 #64
13913 Salah-al-Din
Righteousness of the faith
pi_1272839
Het is wel duidelijk welke vrouwen zich hier aangesproken voelen
Wanneer een vrouw tegen u praat, glimlach haar dan toe maar luistert niet.
  woensdag 25 juli 2001 @ 16:01:59 #65
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1273011
Er is hier in ieder geval iemand aardig nijdig geworden.
pi_1273118
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 13:20 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

ow en omdat je je irriteerd aan larissa haar posts moet zij jouw posts ignoren
is moeilijk he,de waarheid te moeten accepteren
ignore larissa haar post dan.als je je irriteerd
pi_1273300
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 15:23 schreef Larissa het volgende:
Ga vooral door met mij commanderen.
"Please ignore" heet tegenwoordig al commanderen.
quote:
Sta dan alleen niet raar te kijken dat je exact het tegengestelde effect krijgt.
Dus als zij wil dat jij haar met rust laat dan ga jij juist maar door?
Zoek je soms ruzie?
"Hij lijkt 100% op de gemiddelde bear-pornoster" - Cairon
pi_1273325
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 16:59 schreef Gellarboy het volgende:

[..]

[..]

Zoek je soms ruzie?

hoor jij in een wijven topic thuis:?
ow ja je bent een relnicht
  woensdag 25 juli 2001 @ 17:06:46 #69
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1273331
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 16:59 schreef Gellarboy het volgende:

[..]

[..]

Nee, dat sloeg op haar "flikker op" wat ze eerder al schreef. Wel bijblijven he en niet alleen mijn posts eruit vissen.
quote:
Zoek je soms ruzie?
Ik ignore haar posts niet omdat zij dat zo graag wil. Heeft niets met ruzie zoeken te maken.

Wat zit je weer te stalken joh.

woensdag 25 juli 2001 @ 17:07:35 #70
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1273335
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 17:05 schreef berney het volgende:

[..]

pi_1273361
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 17:06 schreef Larissa het volgende:
Nee, dat sloeg op haar "flikker op" wat ze eerder al schreef. Wel bijblijven he en niet alleen mijn posts eruit vissen.
Dan moet je wel het juiste berichtje erbij quoten he??
quote:
Ik ignore haar posts niet omdat zij dat zo graag wil. Heeft niets met ruzie zoeken te maken.
En dat was de HAP!... Als je nu NOG niet snapt dat het 'zoek je ruzie' argument als grap bedoeld is na de discussie op de chat gisteravond, dan weet ik het niet meer.
quote:
Wat zit je weer te stalken joh.
Ja goed he? Van jou geleerd...
Jij mij in alle topics lastig vallen? Ik jou in alle topics lastig vallen...
Maar ik slijm bij Yvonne, dus ik mag dat. Na-na-nana-na!

[Dit bericht is gewijzigd door Gellarboy op 25-07-2001 17:15]

pi_1273362
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 17:05 schreef berney het volgende:
Dat ik relnicht ben, betekent niet dat ik een kut tussen m'n benen heb.
Relnichten zijn mannen... Dank u.

Verder staat er nergens dat dit topic speciaal voor 'wijven' (zoals jij ze noemt) bedoeld is.
Het gaat over wijven, ja... Maar mogen heren dan automatisch niet reageren??

pi_1273468
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 17:15 schreef Gellarboy het volgende:

[..]

Dat ik relnicht ben, betekent niet dat ik een kut tussen m'n benen heb.
Relnichten zijn mannen... Dank u.

Verder staat er nergens dat dit topic speciaal voor 'wijven' (zoals jij ze noemt) bedoeld is.
Het gaat over wijven, ja... Maar mogen heren dan automatisch niet reageren??

ja je had het dus wel goed gelezen joh!
het topic gaat speciaal over wijven jah,
jij bent geen wijf,dus oprotten
maar je gedraagt je wel als een wijf,
dus mag je wel ff blijven
maar geen gerel
  woensdag 25 juli 2001 @ 17:44:10 #74
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1273491
Ik jou in alle topics lastig vallen, GB
Heb je mij in je zielige "overdreven hetero"-topic gezien dan...Lijkt me een duidelijk geval van paranoia. Stof voor een ander topic.

Het topic is hier trouwens wijvennijd. Het is bekend dat jij jaloers bent op de aandacht van leuke mannen die sommige vrouwen hier krijgen, maar dat lijkt me ook meer iets voor een ander topic.

pi_1273561
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 17:44 schreef Larissa het volgende:
Ik jou in alle topics lastig vallen, GB
Heb je mij in je zielige "overdreven hetero"-topic gezien dan...
Heerlijk hoe jij alles zo letterlijk neemt.
Als je dat topic goed had gelezen dat zie je dat ik daar helemaal niet zo verdrietig ben... Maar dat ik het eerder vreemd vind dat mensen zo een instelling hebben. Maar goed, ander topic dus.
quote:
Het topic is hier trouwens wijvennijd. Het is bekend dat jij jaloers bent op de aandacht van leuke mannen die sommige vrouwen hier krijgen, maar dat lijkt me ook meer iets voor een ander topic.
Ik ben niet zo jaloers hoor... Ik ben namelijk veel leuker als al die 'wijven' en krijg aandacht ZAT. Maar toch bedankt voor de jouwe.
pi_1273614
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 18:02 schreef Gellarboy het volgende:

[..]

Heerlijk hoe jij alles zo letterlijk neemt.
Als je dat topic goed had gelezen dat zie je dat ik daar helemaal niet zo verdrietig ben... Maar dat ik het eerder vreemd vind dat mensen zo een instelling hebben. Maar goed, ander topic dus.
[..]

Ik ben niet zo jaloers hoor... Ik ben namelijk veel leuker als al die 'wijven' en krijg aandacht ZAT. Maar toch bedankt voor de jouwe.

wordt je nu niet eens moe van jezelf gb?
elke keer ruzies uitlokken omdat je erop kickt?
zeker gefrustreerd irl?
Het is niet te merken dat je irl aandacht zat krijgt
je komt me een beetje tekort over
  woensdag 25 juli 2001 @ 18:20:09 #77
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1273631
Het is weer het oude liedje: Larissa gaat overal letterlijk op in. Als ik flink geirriteerd vraag of ze nou eindelijk eens wil kappen met het hoogst hinderlijk reageren met offtopic reacties op mijn posts, krijg ik een psycho opmerking terug. Stalken is bij de wet verboden hoor
Kap gewoon met die offtopic opmerkingen in deze thread. Jullie verzieken op deze manier een hoop topics. Wel grappig trouwens dat het een topic is over wijvennijs en er dan vervolgens zich precies zo'n situatie voordoet. Ik geloof ook niet dat REl&PSY bedoeld was om de verhalen van mensen in je op te slaan en ze er vervolgens mee af te zeiken. Zo goedkoop.

Dus kappen aub met dat gezanik en gezeur over Gellarboy, mij, blond haar en weet ik veel wat voor ouwe koeien nog meer die je wenst op te graven: WIJVENNIJD is the subject!!!

pi_1273670
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 18:20 schreef SEMTEX het volgende:
Het is weer het oude liedje: Larissa gaat overal letterlijk op in. Als ik flink geirriteerd vraag of ze nou eindelijk eens wil kappen met het hoogst hinderlijk reageren met offtopic reacties op mijn posts, krijg ik een psycho opmerking terug. Stalken is bij de wet verboden hoor
Kap gewoon met die offtopic opmerkingen in deze thread. Jullie verzieken op deze manier een hoop topics. Wel grappig trouwens dat het een topic is over wijvennijs en er dan vervolgens zich precies zo'n situatie voordoet. Ik geloof ook niet dat REl&PSY bedoeld was om de verhalen van mensen in je op te slaan en ze er vervolgens mee af te zeiken. Zo goedkoop.

Dus kappen aub met dat gezanik en gezeur over Gellarboy, mij, blond haar en weet ik veel wat voor ouwe koeien nog meer die je wenst op te graven: WIJVENNIJD is the subject!!!

pardon:?
jullie verzieken deze topic:?
mens als je onze reply's niet begrijpt reageer dan niet meid
en ik oude koeien uit de sloot halen
welke koeien dan ?
en kappen over het gezeur over gb?
wie bepaalt dat?
jij?
kom op,grow up
ga terug nar crapforum en neem die relnicht mee,kunnen wij weer rustig door fokken
  woensdag 25 juli 2001 @ 18:33:54 #79
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1273682
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 18:20 schreef SEMTEX het volgende:
Mijn reactie op jou was helemaal niet off topic. Ik ging met een grapje in op al die vrouwen die zogenaamd jaloers op jou zouden zijn op je "blonde" haar.
Vervolgens loop jij met -smileys te strooien omdat je nergens tegen kan. Ga dan vervolgens niet zielig doen als daar op gereageerd wordt.
pi_1273699
maar goed een duidelijker voorbeeld als wijvennijd is dr niet
dus offtopic zijn we iig niet
pi_1273896
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 18:15 schreef berney het volgende:
Het is niet te merken dat je irl aandacht zat krijgt
Ik had het dan ook over aandacht op het forum.
Heb geen zin meer om op de rest van al die lulkoek in te gaan!
Mzzl!

[edit - dit was GB - kutcookies]

woensdag 25 juli 2001 @ 20:23:24 #82
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1274201
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 17:39 schreef berney het volgende:

[..]

ja je had het dus wel goed gelezen joh!
het topic gaat speciaal over wijven jah,
jij bent geen wijf,dus oprotten
maar je gedraagt je wel als een wijf,
dus mag je wel ff blijven
maar geen gerel

Berney, aangezien IK het topic geopend heb en 10 x meer waarde hecht aan de mening van Gellarboy, dan aan dat oeverloos domme gewauwel en napraterij van jou wil ik jou bij deze verzoeken op te rotten. Daarbij heb ik nergens gezegd dat mannen niet zouden mogen reageren, liever een slim commentaar van een vent dan dom geblaat van een wijf zeg ik altijd maar.

En Larissa, ik vind idd dat een smiley niet altijd een vrijbrief hoeft te zijn voor een steek onder water...

woensdag 25 juli 2001 @ 20:42:43 #83
11725 SanSan
is fascinerend
pi_1274309
Hoi! Ik wil jullie even laten weten dat ik dit een zeer vermakelijk topic vind en dat ik het met veel plezier lees.
en subtiel.
  woensdag 25 juli 2001 @ 21:13:06 #84
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1274504
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 20:23 schreef Vivi het volgende:

[..]

Berney, aangezien IK het topic geopend heb en 10 x meer waarde hecht aan de mening van Gellarboy, dan aan dat oeverloos domme gewauwel en napraterij van jou wil ik jou bij deze verzoeken op te rotten. Daarbij heb ik nergens gezegd dat mannen niet zouden mogen reageren, liever een slim commentaar van een vent dan dom geblaat van een wijf zeg ik altijd maar.

Het slaat natuurlijk nergens op om te vragen of iemand oprot, omdat het toevallig jouw topic is. Het is een openbaar forum en als de reacties je niet bevallen kun je beter geen topics openen.
quote:
En Larissa, ik vind idd dat een smiley niet altijd een vrijbrief hoeft te zijn voor een steek onder water...
Hoe dan ook. Het is wel frappant dat zij dat gelijk uitlegde als "vrouwennijd". Automatisch daar maar vanuit gaan. Zij is nou zo'n vrouw waar ik al eerder in algemene bewoordingen over schreef, die er maar automatisch vanuit gaat dat andere vrouwen jaloers op haar zijn omdat ze zichzelf zo geweldig vindt. Waarom post ze anders een paar honderd foto's van zichzelf op Babes & Hunks
Ze ziet niet dat het haar arrogante houding is waardoor negatief op haar gereageerd wordt.
  woensdag 25 juli 2001 @ 21:26:50 #85
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1274568
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 20:42 schreef SanSan het volgende:
Hoi! Ik wil jullie even laten weten dat ik dit een zeer vermakelijk topic vind en dat ik het met veel plezier lees.
Ja, ik zit hier met chips en cola alles te volgen
The Internets, I needs it..
  woensdag 25 juli 2001 @ 21:44:48 #86
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1274661
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 21:13 schreef Larissa het volgende:

[..]

Het slaat natuurlijk nergens op om te vragen of iemand oprot, omdat het toevallig jouw topic is. Het is een openbaar forum en als de reacties je niet bevallen kun je beter geen topics openen.
[..]

Hoe dan ook. Het is wel frappant dat zij dat gelijk uitlegde als "vrouwennijd". Automatisch daar maar vanuit gaan. Zij is nou zo'n vrouw waar ik al eerder in algemene bewoordingen over schreef, die er maar automatisch vanuit gaat dat andere vrouwen jaloers op haar zijn omdat ze zichzelf zo geweldig vindt. Waarom post ze anders een paar honderd foto's van zichzelf op Babes & Hunks
Ze ziet niet dat het haar arrogante houding is waardoor negatief op haar gereageerd wordt.

Heb je ook gelezen dat ik Berney quote in mijn reactie, en dat in die quote de reden van mijn verzoek duidelijk vermeld stond?? Nml. n.a.v. haar m.i. achterlijke reactie op Gellarboy. En het feit dat zij denkt te kunnen bepalen wie er wel en niet mogen reageren. Aangezien ik het topic het geopend, hoeft zij dat niet voor mij te bepalen, dus je commentaar was eerder naar haar toe op z'n plaats geweest denk ik, dus je moet mijn reactie op haar in dat kader zien, niet als iets wat ik spontaan ventileer naar haar toe, zonder enige aanleiding.

puntje 2: op mij komt Semtex niet over zoals jij haar profileert. De redenen waarom zij veel foto's van zichzelf post hoeven m.i. niets te maken hebben met jezelf geweldig vinden, daarbij wordt er ook vaak om die foto's van haar gevraagd, ik ga ze niet elke keer bekijken, maar ik stoor me er ook niet aan hoor, en ik vind haar daardoor ook niet arrogant overkomen. Ik proef toch een soort vijandigheid ik jouw post naar haar, maar ms heeft dat te maken met dingen waar ik niets van afweet?? ik oordeel op wat ik nu lees, en hoe dat op mij overkomt.

[Dit bericht is gewijzigd door Vivi op 25-07-2001 21:48]

woensdag 25 juli 2001 @ 21:45:55 #87
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1274666
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 20:42 schreef SanSan het volgende:
Senk joe Kvind het zelf ook wel geinig
pi_1274671
Ja, dat hebben mensen met leedvermaakprogramma's ook altijd, of iets als 'love test', dat ze het zo vermakelijk vinden. Chips en cola erbij, ah kijk, weer 1 die zn vriendin beduvelt, en oh, kijk eens hoe die zich voor schut zet. Ik krijg er onderbuikgevoelens van. Plaatsvervangende schaamte. `Wijvennijd` ook. Het wordt altijd zo.. persoonlijk.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  woensdag 25 juli 2001 @ 21:50:52 #89
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1274687
Ik kan prima met vrouwen overweg, heb ook enkele female friends en daar is geen sprake van wijvennijd in het spel. Als vrouwen alleen op ziekelijke, genante wijze gaan afgeven op de uiterlijke kenmerken van een ander terwijl ze ongelooflijk onzeker zijn, trek ik daar heel gauw mijn conclusies uit
Als vrouwen zelfverzekerd zijn, trots zijn op zichzelf, zichzelf mooi vnden, lekker in hun vel zitten etc hebben ze het nl. absoluut niet nodig om zichzelf met een ander te vergelijken. Ik spreek uit ervaring. Toen ik mij rot voelde en onzeker was, kon ik ook al gauw jaloers worden en wijven om niks afzeiken. Ik heb alleen geleerd dat ik daar geen donder mee opschiet en dus WEL met het leren accepteren van mezelf en mijn sterke punten waarderen
Ik merk ook aan mezelf dat ik het niet meer nodig heb om vrouwen met een schuin oog aan te gapen en vals te reageren op hoe ze eruitzien. Wat MIj boeit is hoe IK mij voel en hoe IK eruitzie. DAAR baseer ik mijn zelfvertrouwen op en DAAR haal ik OA mijn zelfvertrouwen uit.
Het zou een hele verbetering zijn als vrouwen, die het nodig vinden een andere vrouw afgunstig af te zeiken, eens aan hun zelfrespect gingen werken ipv zichzelf CONSTANT te vergelijken met andere vrouwen.

En Daar heb ik wel weer genoeg mijn standpunt uitgelegd, dacht ik zo
Het deert me ook totaal niet als jullie MIJ afzeiken op mijn uiterlijk (of mijn tieten of mijn haar, 't is mij eender!), omdat ik er heel makkelijk in doorzie dat de spreker zelf ontzettend onzeker is.

woensdag 25 juli 2001 @ 21:52:34 #90
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1274691
Nee, er zijn geen dingen waar je niets vanaf weet. Alleen misschien dat zij mij ten onrechte al eens een tijd geleden beschuldigde dat ik last had van "vrouwennijd" (zij had het over "kutnijd") toen ik eens in de clinch lag met een meisje. Die postte vlak daarna een foto van zichzelf. Ik zei nog dat ze knap was en WAM, die botte reactie van Semtex eronder.

In het verleden heeft ze onder De Parasiet nogal wat mensen afgezeken op hun uiterlijk.
Dat heb jij misschien niet meegekregen, maar daar lustten de honden geen brood van.
Die opmerking van vorige week was een grapje. Ineens zag ik van de week -smileys van haar onder mijn posts. Daar heb ik op gereageerd en zo ging het balletje rollen. Vervolgens vist ze deze post op. Maar ik zal haar verder wel negeren. Die lol gun ik d'r niet.

woensdag 25 juli 2001 @ 21:55:25 #91
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1274708
Oke, Dat heb ik allemaal niet echt meegekregen behalve ms af te toe een verwijzing hier en daar..maar dat doet er nu toch niet meer toe, het is ook leuker voor de discussie denk ik om niet te verzanden in beschuldigingen over en weer
  woensdag 25 juli 2001 @ 21:58:41 #92
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1274719
quote:
En Daar heb ik wel weer genoeg mijn standpunt uitgelegd, dacht ik zo
Het deert me ook totaal niet als jullie MIJ afzeiken op mijn uiterlijk (of mijn tieten of mijn haar, 't is mij eender!), omdat ik er heel makkelijk in doorzie dat de spreker zelf ontzettend onzeker is.
Ik heb niemand ooit zien zeggen dat jouw haar niet mooi is. Waar haal je dat nou weer vandaan
Je tieten kan ik niet over oordelen, daar let ik niet op bij vrouwen. Jij begon ineens over vrouwen boven de 35/middelbare vrouwen () en over dat alles ging hangen dan. Hoe kom je er trouwens bij dat Berney en ik die leeftijd zouden hebben

Ik ben niet onzeker over mijn uiterlijk. Ik heb al een paar keer gezegd dat ik een gedeelte van de foto's wel mooi vind, maar daar lees je steeds voor het gemak overheen.

woensdag 25 juli 2001 @ 22:02:10 #93
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1274734
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 21:52 schreef Larissa het volgende:
In het verleden heeft ze onder De Parasiet nogal wat mensen afgezeken op hun uiterlijk.
Dat heb jij misschien niet meegekregen, maar daar lustten de honden geen brood van.
Die opmerking van vorige week was een grapje. Ineens zag ik van de week -smileys van haar onder mijn posts. Daar heb ik op gereageerd en zo ging het balletje rollen. Vervolgens vist ze deze post op. Maar ik zal haar verder wel negeren. Die lol gun ik d'r niet.
Daar word ik nou echt zo moe van he? DEPARASIET WAS MIJN ALTER-EGO EEN JAAR GELEDEN, IK BEN VERANDERD EN IK BEN NIET MEER ZOALS TOEN.
Learn to deal with it. Het wil er echt heel moeilijk in die hersenpan van je, maar ik ben VERANDRERD. Ik heb een jaar in therapie gezeten en voel me nu PRIMA. De dingen die ik geschreven heb als DeParasiet zijn niet meer representatief voor wie ik NU ben.
Is het zo moeilijk te begrijpen????

Die -smileys waren omdat je in een rel&Psy-topic weer precies zo reageerde als voor je ban. Je was weer met iemand een zinloze offtopic discussie begonnen in een topic. Ik word daar gewoon doodmoe van. Ik had het idee: misschien is ze toch veranderd (ik gun mensen altijd het voordeel van de twijfel), maar nee hoor, je ging overal weer meteen hysterisch op in.

en nu voor de laatste keer: IK BEN NIET MEER DEPARASIET! I've changed.

En dan mij beschuldigen van een bord voor mijn kop.

en laat me nou verdomme eens met RUST, MUTS!

woensdag 25 juli 2001 @ 22:08:34 #94
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1274784
Met die beschuldiging over "kutnijd" een paar maanden terug met de foto van Priscella reageerde je anders net zo als De Parasiet gereageerd zou hebben.

Je overtrokken reactie vanavond over "aantijgingen" ( ) Sinds wanneer is "getrouwd zijn" een aantijging ) en dat ik geestelijk gestoord ben zijn nou niet bepaald geestelijk gezonde reacties. Maar misschien vergis ik me daar in. Zijn al die mensen met wie jij ruzie hebt op forums gek en ben jij de enige die normaal is. Laten we het daar maar op houden, want die verwijten over en weer hebben inderdaad geen zin.

woensdag 25 juli 2001 @ 22:13:07 #95
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1274814
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 22:08 schreef Larissa het volgende:
Met die beschuldiging over "wijvennijd" een paar maanden terug met de foto van Priscella reageerde je anders net zo als De Parasiet gereageerd zou hebben.

Je overtrokken reactie vanavond over "aantijgingen" ( ) Sinds wanneer is "getrouwd zijn" een aantijging ) en dat ik geestelijk gestoord ben zijn nou niet bepaald geestelijk gezonde reacties. Maar misschien vergis ik me daar in. Zijn al die mensen met wie jij ruzie hebt op forums gek en ben jij de enige die normaal is. Laten we het daar maar op houden, want die verwijten over en weer hebben inderdaad geen zin.

1) leer eens opmerkingen van mensen (zoals die over priscella) niet zo serieus te nemen
2) stop met steek-onder-water-opmerkingen over mijn relatie (IK BEN GELUKKIG VERDOMME, voor de rest zal het me geen BAL Boeien wat jij ervan vind )
3) Ik ben iemand die zegt wat hij denkt en er zijn soms mensen die dat niet aankunnen, maar ik heb ook de kracht om het met hen uit te praten of strijdbijlen te begraven. HINT HINT HINT.....

.

pi_1274819
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 20:23 schreef Vivi het volgende:

[..]

tut tut tut,dame
Ikke mensen napraten hoe kom je daarbij?
je bent amper een paar maanden hiero
dat ik toevallig zelfde topic geopent heb als vleermuis?
die ik niet gezien had ....
come one
  woensdag 25 juli 2001 @ 22:15:35 #97
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1274832
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 22:13 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

1) leer eens opmerkingen van mensen (zoals die over priscella) niet zo serieus te nemen
2) stop met steek-onder-water-opmerkingen over mijn relatie (IK BEN GELUKKIG VERDOMME, voor de rest zal het me geen BAL Boeien wat jij ervan vind )
3) Ik ben iemand die zegt wat hij denkt en er zijn soms mensen die dat niet aankunnen, maar ik heb ook de kracht om het met hen uit te praten of strijdbijlen te begraven. HINT HINT HINT.....

.

Oke, strijdbijl begraven. We agree to disagree.
pi_1274842
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 21:55 schreef Vivi het volgende:
Oke, Dat heb ik allemaal niet echt meegekregen behalve ms af te toe een verwijzing hier en daar..maar dat doet er nu toch niet meer toe, het is ook leuker voor de discussie denk ik om niet te verzanden in beschuldigingen over en weer
vivi,weet je wat
als je nu in de zoekfunctie de Parasiet invult,
komen er heleboel topics uit ,die een geweldig voorbeeld zijn,van wijvennijd
en kan je nog lachen ook
zoek maar naar topics als plaatjes/praatjes deel 1,2,3
  woensdag 25 juli 2001 @ 22:18:37 #99
11725 SanSan
is fascinerend
pi_1274847
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 22:15 schreef Larissa het volgende:

[..]

Oke, strijdbijl begraven.

Wat lieieieieieief! Eind goed al goed.

en subtiel.
  woensdag 25 juli 2001 @ 22:19:50 #100
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1274852
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 22:17 schreef berney het volgende:

[..]

vivi,weet je wat
als je nu in de zoekfunctie de Parasiet invult,
komen er heleboel topics uit ,die een geweldig voorbeeld zijn,van wijvennijd
en kan je nog lachen ook
zoek maar naar topics als plaatjes/praatjes deel 1,2,3

pi_1274858
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 22:19 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

die zijn zo kewl die topics
  woensdag 25 juli 2001 @ 22:22:21 #102
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1274870
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 22:18 schreef SanSan het volgende:

[..]

Wat lieieieieieief! Eind goed al goed.

jij nog last van wijvennijd, SanSan? (om maar weer ontopic te gaan)
  woensdag 25 juli 2001 @ 22:31:49 #103
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1274923
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 22:20 schreef berney het volgende:

[..]

die zijn zo kewl die topics

ook nog maar een keer voor jou dan, aangezien je stekeblind bent en oude replies niet terugleest:
quote:
van mij, eerder in dit topic

Daar word ik nou echt zo moe van he? DEPARASIET WAS MIJN ALTER-EGO EEN JAAR GELEDEN, IK BEN VERANDERD EN IK BEN NIET MEER ZOALS TOEN.
Learn to deal with it. Het wil er echt heel moeilijk in die hersenpan van je, maar ik ben VERANDRERD. Ik heb een jaar in therapie gezeten en voel me nu PRIMA. De dingen die ik geschreven heb als DeParasiet zijn niet meer representatief voor wie ik NU ben.
Is het zo moeilijk te begrijpen????
Die -smileys waren omdat je in een rel&Psy-topic weer precies zo reageerde als voor je ban. Je was weer met iemand een zinloze offtopic discussie begonnen in een topic. Ik word daar gewoon doodmoe van. Ik had het idee: misschien is ze toch veranderd (ik gun mensen altijd het voordeel van de twijfel), maar nee hoor, je ging overal weer meteen hysterisch op in.

en nu voor de laatste keer: IK BEN NIET MEER DEPARASIET! I've changed.

En dan mij beschuldigen van een bord voor mijn kop.

en laat me nou verdomme eens met RUST, MUTS!

pi_1274936
Beavis says: uhuhuh
Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
  woensdag 25 juli 2001 @ 22:38:56 #105
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1274965
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 22:34 schreef Priscella het volgende:
pi_1275045
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 22:34 schreef Priscella het volgende:
hoest met harley ?
pi_1275090
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 22:53 schreef berney het volgende:

[..]

hoest met harley ?

Whaaaaa Harley Moonchild?

Dood.
Monddood.

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_1275122
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 23:01 schreef Priscella het volgende:

[..]

Whaaaaa Harley Moonchild?

Dood.
Monddood.

geef m ff dikke tuut van us mem wil je
ze mist m
  woensdag 25 juli 2001 @ 23:45:36 #109
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1275323
Beney, zout Alsjeblieft op naar Onzin als je niks zinnigs te melden hebt. Daarbij ik op stemmingmakerij en gestook dus mijn vermoedens over jouw intellect en andere geestelijke vermogens zijn hierbij WEER bevestigd. Daarbij kan je ook niet lezen want 1) ik heb al eerder gemeld dat ik hier al een jaar zit onder een andre nick en 2) al was het niet zo dan nog trek ik zo vaak mogelijk mijn mond open tegen kortzichtige tiepjes zoals jij. Wat Semtex vroeger geschreven heeft interesseert me geen bal, en het feit dat jij blijkbaar met iemands vroegere problemen schermt en daar ook nog de humor van inziet maakt dat jij je hier veel negatiever en gefrustreerder profileert dan Semtex doet. Daarbij bedoel ik met "napraten" niets over een of ander dubbel topic, maar ik doel meer op het feit dat je zelf zo weinig tekst hebt dat je OF alleen met smileys reageert als iemand een discussie met je aan wil gaan (vooral deze en deze zijn favoriet) OF wacht totdat iemand het voor je opneemt en dat dan stoer gaat zitten napraten. Begrijpend lezen is moeilijk voor je begrijp ik.

En nu weer ON topic gaarne.

donderdag 26 juli 2001 @ 00:29:28 #110
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1275552
Thank you
  donderdag 26 juli 2001 @ 00:36:14 #111
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1275599
Tis gewoon zo
pi_1275626
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 23:45 schreef Vivi het volgende:
Beney, zout Alsjeblieft op naar Onzin als je niks zinnigs te melden hebt. Daarbij ik op stemmingmakerij en gestook dus mijn vermoedens over jouw intellect en andere geestelijke vermogens zijn hierbij WEER bevestigd. Daarbij kan je ook niet lezen want 1) ik heb al eerder gemeld dat ik hier al een jaar zit onder een andre nick en 2) al was het niet zo dan nog trek ik zo vaak mogelijk mijn mond open tegen kortzichtige tiepjes zoals jij. Wat Semtex vroeger geschreven heeft interesseert me geen bal, en het feit dat jij blijkbaar met iemands vroegere problemen schermt en daar ook nog de humor van inziet maakt dat jij je hier veel negatiever en gefrustreerder profileert dan Semtex doet. Daarbij bedoel ik met "napraten" niets over een of ander dubbel topic, maar ik doel meer op het feit dat je zelf zo weinig tekst hebt dat je OF alleen met smileys reageert als iemand een discussie met je aan wil gaan (vooral deze en deze zijn favoriet) OF wacht totdat iemand het voor je opneemt en dat dan stoer gaat zitten napraten. Begrijpend lezen is moeilijk voor je begrijp ik.

En nu weer ON topic gaarne.

kijk jij hebt blijkbaar een kloon nodig,
durf je je niet te openbaren dan
dat is sneu
ik weet drommels goed wie je bent hoor
  donderdag 26 juli 2001 @ 00:45:02 #113
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1275642
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 00:41 schreef berney het volgende:

[..]

kijk jij hebt blijkbaar een kloon nodig,
durf je je niet te openbaren dan
dat is sneu
ik weet drommels goed wie je bent hoor

??????????

Whahahhahaha DOOS, kwas gewoon mijn password kwijt en ik vond mijn nick niet leuk meer (was btw D-Day voor Ur info) dus ik post nu onder m'n eigen naam.
Wat wil je nou joh, me gaan bedreigen met je "ik weet wie je bent" Zielig geval..je hebt de verkeerde voor je als je dat soort spelletjes wil gaan spelen..En kunnen we nu weer ONtopic, open jij maar een topic in je frusti-wannabe forum ofzo.

donderdag 26 juli 2001 @ 00:48:04 #114
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1275662
Ben in een vlaag van verstandverbijstering even vergeten wie de mod is van dit forum (knorretje? ), maar zou degene die het hier beheert hier iets aan kunnen doen? Desnoods maar een slotje of zo
pi_1275675
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 00:45 schreef Vivi het volgende:

[..]

??????????

Whahahhahaha DOOS, kwas gewoon mijn password kwijt en ik vond mijn nick niet leuk meer (was btw D-Day voor Ur info) dus ik post nu onder m'n eigen naam.
Wat wil je nou joh, me gaan bedreigen met je "ik weet wie je bent" Zielig geval..je hebt de verkeerde voor je als je dat soort spelletjes wil gaan spelen..En kunnen we nu weer ONtopic, open jij maar een topic in je frusti-wannabe forum ofzo.

goed meid wat je wilt hoor
je kunt het zo krijgen als je hebben wilt/
maar jou bedreigen?
kom one....
zeg ga maar lekker verder spelen he
toedels
  donderdag 26 juli 2001 @ 00:50:44 #116
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1275682
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 00:48 schreef SEMTEX het volgende:
Ben in een vlaag van verstandverbijstering even vergeten wie de mod is van dit forum (knorretje? ), maar zou degene die het hier beheert hier iets aan kunnen doen? Desnoods maar een slotje of zo
Laten we gewoon a.u.b ontopic gaan dan beloof ik dat ik vanaf nu niet meer op Berney-posts reageer , en kunnen we de discussie verder laten gaan??
pi_1275692
begin dan ook niet zo'n topic
is vragen om moeilijkheden
nou ben ik echt pleitos
toedels
  donderdag 26 juli 2001 @ 00:53:31 #118
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1275700
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 00:52 schreef berney het volgende:
begin dan ook niet zo'n topic
is vragen om moeilijkheden
I rest my case..
  donderdag 26 juli 2001 @ 00:55:38 #119
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_1275721
Om dus weer ff on-topic te gaan: waarom denken sommige vrouwen dat het openen van een topic over "wijvennijd" een flame-request is ???
  donderdag 26 juli 2001 @ 01:07:51 #120
6290 Dr_Crouton
Uw advertentieruimte hier.
pi_1275789
Fascinerend om te lezen, deze topic. En dat zeg ik namens velen
The Internets, I needs it..
  donderdag 26 juli 2001 @ 07:26:51 #121
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1276220
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 00:55 schreef Vivi het volgende:
Om dus weer ff on-topic te gaan: waarom denken sommige vrouwen dat het openen van een topic over "wijvennijd" een flame-request is ???
Goeiemorgen!

Welke "sommige vrouwen" beweren dat dan

Ow, ik zie het al. Dat was er dus maar 1 die dat zei.

donderdag 26 juli 2001 @ 08:57:19 #122
11725 SanSan
is fascinerend
pi_1276337
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 07:26 schreef Larissa het volgende:
Goeiemorgen!
Ja, ook goedemorgen, ik ga vandaag weer lekker meelezen, dus ik hoop dat jullie je weer flink gaan uitleven op elkaar .
en subtiel.
  donderdag 26 juli 2001 @ 09:26:25 #123
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1276409
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 08:57 schreef SanSan het volgende:

[..]

Ja, ook goedemorgen, ik ga vandaag weer lekker meelezen, dus ik hoop dat jullie je weer flink gaan uitleven op elkaar .

Als je flink wilt sparren kun je misschien maar beter weer naar de chat gaan.
Gisteravond zat ik daar met de popcorn erbij mee te lezen.
  donderdag 26 juli 2001 @ 09:31:06 #124
11725 SanSan
is fascinerend
pi_1276429
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 09:26 schreef Larissa het volgende:

[..]

Als je flink wilt sparren kun je misschien maar beter weer naar de chat gaan.
Gisteravond zat ik daar met de popcorn erbij mee te lezen.

Ik mag nu niet chatten, ik zit op m'n werk .
en subtiel.
  donderdag 26 juli 2001 @ 09:32:42 #125
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1276433
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 09:31 schreef SanSan het volgende:

[..]

Ik mag nu niet chatten, ik zit op m'n werk .

Ik kan ook niet op de chat, zit ook op mijn werk.

Maarre: on topic. Wel eens last van vrouwennijd, SanSan? Of vrouwen die juist jaloers op jou zijn?

donderdag 26 juli 2001 @ 09:33:21 #126
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1276440
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 00:55 schreef Vivi het volgende:
blijkt toch weer moeilijk te zijn, geloof ik. Het lijkt wel of rel(rellen??? ) &psy voor sommige mensen een slowchat-forum lijkt. WRONG.

Ik denk, Vivi, dat mensen zich enorm aangesproken voelen en daarom verontwaardigd reageren. Toch voorspelbaar he?

donderdag 26 juli 2001 @ 09:40:07 #127
11725 SanSan
is fascinerend
pi_1276470
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 09:32 schreef Larissa het volgende:
Maarre: on topic. Wel eens last van vrouwennijd, SanSan? Of vrouwen die juist jaloers op jou zijn?
Weet ik eerlijk gezegd niet. Ik vind dat eigenlijk té onbelangrijk om me mee bezig te houden.
en subtiel.
  donderdag 26 juli 2001 @ 09:50:19 #128
11725 SanSan
is fascinerend
pi_1276508
O, maar ik vind het wel erg leuk om er hier over te lezen .
en subtiel.
  donderdag 26 juli 2001 @ 09:55:28 #129
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1276536
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 09:33 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

blijkt toch weer moeilijk te zijn, geloof ik. Het lijkt wel of rel(rellen??? ) &psy voor sommige mensen een slowchat-forum lijkt. WRONG.

Dan gaan we toch verder slowchatten in B&H.
  donderdag 26 juli 2001 @ 10:03:54 #130
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1276584
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 09:40 schreef SanSan het volgende:

[..]

Weet ik eerlijk gezegd niet. Ik vind dat eigenlijk té onbelangrijk om me mee bezig te houden.

Eigenlijk deel ik die mening met u

donderdag 26 juli 2001 @ 10:04:37 #131
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1276593
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 09:55 schreef Larissa het volgende:

[..]

Dan gaan we toch verder slowchatten in B&H. [afbeelding]

ga je gang, ik zal je niet volgen
  donderdag 26 juli 2001 @ 10:30:16 #132
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1276721
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 10:03 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

[afbeelding]

Eigenlijk deel ik die mening met u

Waarom was je dan 1 van de eersten die reageerde in dit topic
  donderdag 26 juli 2001 @ 10:47:41 #133
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1276828
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 10:30 schreef Larissa het volgende:

[..]

Waarom was je dan 1 van de eersten die reageerde in dit topic

Omdat ik, net zoals de rest van Nederland, een mening heb en omdat ik op dit forum ben om die te ventileren in posts. DUH. Kun je nu AUB eens kappen met offtopic gaan of anders VERDWIJNEN? Het wordt echt dodelijk vermoeiend
  donderdag 26 juli 2001 @ 10:53:04 #134
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1276849
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 10:47 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Omdat ik, net zoals de rest van Nederland, een mening heb en omdat ik op dit forum ben om die te ventileren in posts. DUH. Kun je nu AUB eens kappen met offtopic gaan of anders VERDWIJNEN? Het wordt echt dodelijk vermoeiend

Jemig! Doe niet zo hyper zeg! Mijn vraag waarom je dan toch reageert was net zo on topic als jouw opmerking dat je het met SanSan eens was dat je het onderwerp onbelangrijk vindt.

Lekker makkelijk om andermans reacties dan steeds als off topic af te doen en te menen dat je andere users hier weg kunt sturen.

Je graaft die strijdbijl maar weer gewoon op he Ik had kunnen weten dat je het niet langer dan een dag vol zou houden.
Misschien kun je eens een therapietje gaan volgen om je agressie te beheersen.

pi_1276854
goh wat een wijvennijd
  donderdag 26 juli 2001 @ 11:01:24 #136
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1276910
Zucht...ze wil het gewoon niet snappen

Slotje dan maar?

donderdag 26 juli 2001 @ 11:01:35 #137
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1276913
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 10:54 schreef Aneurism het volgende:
goh wat een wijvennijd
Ik ben niet jaloers hoor op iemand met zo'n k*karakter.
  donderdag 26 juli 2001 @ 11:03:55 #138
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1276932
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:01 schreef SEMTEX het volgende:
Zucht...ze wil het gewoon niet snappen

Slotje dan maar?

En dat bepaal jij

Slotjesroepers

donderdag 26 juli 2001 @ 11:07:47 #139
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1276958
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:01 schreef Larissa het volgende:

[..]

Ik ben niet jaloers hoor op iemand met zo'n k*karakter.

kap nou gewoon eens joh, heb je zelf niet door hoe vermoeiend dit is?
pi_1276968
Nee jij hebt een lekker character wil je zeggen..
  donderdag 26 juli 2001 @ 11:15:22 #141
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1277002
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:10 schreef Aneurism het volgende:
Nee jij hebt een lekker character wil je zeggen..
Moet je horen wie het zegt! Ik héb tenminste karakter. Ik ga hier tenminste geen ex-partners afzeiken op het forum zoals sommigen menen te moeten doen.
pi_1277007
Nee je gezeik over hoe zielig je bent, dat moeten we aanhoren...
  donderdag 26 juli 2001 @ 11:17:23 #143
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1277014
Het ziet er niet naar uit dat we ooit nog ontopic komen
  donderdag 26 juli 2001 @ 11:18:44 #144
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1277028
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:15 schreef Larissa het volgende:

[..]

Moet je horen wie het zegt! Ik héb tenminste karakter. Ik ga hier tenminste geen ex-partners afzeiken op het forum zoals sommigen menen te moeten doen.

Puckzz heeft jou ook een hele tijd met rust gelaten, doe dat ook bij haar
pi_1277030
ach ik ben geen wijf, ben veel te moe hiervoor, en heb geen wijvennijd. Laat larissa lekker zichzelf behelpen.
pi_1277034
larissa meid,
doe net als mij,negeren die zooi...
ten 1e roepen ze mekaar na.
ten 2e schreeuwen ze een beetje over en weer.
dat ze veranderd is;kan ik iig niet merken.
Therapie is zeker mislukt.
Kijk dat jij steeds probeert die meiden(snollen)
nog iets bij probeert te brengen,suc6 ...
Ik doe het niet meer iig,ze hebben mij een te grote plaat voor de kop.
Nogmaals negeer hun posten nou maar, dr zit toch geen inhoud in
concentreer je net zoals ik al een tijdje doe,op de leuke fokkers....die zijn dr genoeg.:*
  donderdag 26 juli 2001 @ 11:20:28 #147
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1277039
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:19 schreef Aneurism het volgende:
ach ik ben geen wijf, ben veel te moe hiervoor, en heb geen wijvennijd. Laat larissa lekker zichzelf behelpen.
er is al een mailtje onderweg
pi_1277044
oei oei!!
pi_1277051
* Halinalle hoopt dat Larissa een beetje uitkijkt met het al te vaak schoppen tegen gevoelige scheentjes. Het zou jammer zijn als ze weer van het forum zou verdwijnen.
  donderdag 26 juli 2001 @ 11:24:05 #150
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1277055
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:18 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Puckzz heeft jou ook een hele tijd met rust gelaten, doe dat ook bij haar

Puckzzz Waarom haal je die er nu weer bij....
Soms vraag ik me echt af of jij wel spoort.
  donderdag 26 juli 2001 @ 11:25:35 #151
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1277064
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:24 schreef Larissa het volgende:

[..]

Puckzzz Waarom haal je die er nu weer bij....
Soms vraag ik me echt af of jij wel spoort.

ik zou niet weten wie je anders bedoelt, ik heb iig geen ex op fok
  donderdag 26 juli 2001 @ 11:25:57 #152
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1277067
En WIE begon de ruzie vanochtend weer??
Semtex. En dan gaan zeuren over slotjes. Pffff....
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 10:47 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

donderdag 26 juli 2001 @ 11:26:03 #153
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1277068
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:23 schreef Halinalle het volgende:
* Halinalle hoopt dat Larissa een beetje uitkijkt met het al te vaak schoppen tegen gevoelige scheentjes. Het zou jammer zijn als ze weer van het forum zou verdwijnen.
tja, hoop dat ze dat nu ook eens gaat inzien
pi_1277069
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:25 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

nog niet
pi_1277072
Gezellie hier zeg
  donderdag 26 juli 2001 @ 11:26:45 #156
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1277074
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:25 schreef Larissa het volgende:
En WIE begon de ruzie vanochtend weer??
Semtex. En dan gaan zeuren over slotjes. Pffff....
[..]
tel tot 10: 1,2,3,4,5,6,7,8,9,10....
Neem een koude douche, een kopje cup-a-soup, etc
  donderdag 26 juli 2001 @ 11:27:00 #157
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1277076
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:26 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

tja, hoop dat ze dat nu ook eens gaat inzien

Doe toch eens niet zo
Je loopt toch zelf ruzie te zoeken.
  donderdag 26 juli 2001 @ 11:27:24 #158
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1277080
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:26 schreef bibi het volgende:
Gezellie hier zeg
ben benieuwd op de crew hun mail nog leest
  donderdag 26 juli 2001 @ 11:28:17 #159
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1277083
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:25 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Voel jij je nu al aangesproken als ik een opmerking tegen Aneurisme maak die te pas en te onpas zijn ex afzeikt op Fok
pi_1277084
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:27 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

aaaaaah ik dacht dat ik eindelijk eens mail van je kreeg
  donderdag 26 juli 2001 @ 11:28:45 #161
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1277086
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:28 schreef Larissa het volgende:

[..]

Voel jij je nu al aangesproken als ik een opmerking tegen Aneurisme maak die te pas en te onpas zijn ex afzeikt op Fok

dat moet hij toch lekker zelf weten joh?
  donderdag 26 juli 2001 @ 11:29:40 #162
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1277093
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:27 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

Typisch Semtex/Parasiet weer!
Ruzie gaan zoeken in een topic en dan slijmen bij de crew.
En ondertussen flink doorzeiken in het topic waar ze een slotje op wil.
pi_1277095
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:28 schreef Larissa het volgende:

[..]

afzeiken?
goh, je moet eens weten wat er nu aan de hand is. Dan zou dat afzeiken toch een heel ander zeiken zijn...
  donderdag 26 juli 2001 @ 11:30:46 #164
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1277105
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:23 schreef Halinalle het volgende:
  donderdag 26 juli 2001 @ 11:33:01 #165
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1277115
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:20 schreef berney het volgende:
Nogmaals negeer hun posten nou maar, dr zit toch geen inhoud in
concentreer je net zoals ik al een tijdje doe,op de leuke fokkers....die zijn dr genoeg.:*
Ik vind het gewoon achterbaks van Semtex. Ruzie gaan zoeken dan schijnheilige mailtjes naar de crew. Maar je mag aannemen dat die ook kunnen lezen en zien wie hier steeds de boel op zit te stoken.
  donderdag 26 juli 2001 @ 11:33:11 #166
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1277118
dubbel

[Dit bericht is gewijzigd door Larissa op 26-07-2001 11:35]

donderdag 26 juli 2001 @ 11:35:30 #167
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1277137
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:29 schreef Larissa het volgende:

[..]

En ondertussen flink doorzeiken in het topic waar ze een slotje op wil.

ik heb de crew gemaild met het verzoek dit topic te sluiten, wegens herhaaldelijk offtopic gaan en pogingen van Vivi en mij om weer ontopic te gaan, wat helas niet schijnt te lukken. Have a problem with it?
  donderdag 26 juli 2001 @ 11:36:10 #168
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1277139
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:33 schreef Larissa het volgende:

[..]

Ik vind het gewoon achterbaks van Semtex. Ruzie gaan zoeken en vervolgens schijnheilige mailtjes naar de crew sturen. Maar je mag aannemen dat die ook kunnen lezen en zien wie hier steeds de boel op zit te stoken.

Idd
  donderdag 26 juli 2001 @ 11:37:15 #169
7396 Larissa
Live on teh intarwebs!
pi_1277145
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:35 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

ik heb de crew gemaild met het verzoek dit topic te sluiten, wegens herhaaldelijk offtopic gaan en pogingen van Vivi en mij om weer ontopic te gaan, wat helas niet schijnt te lukken. Have a problem with it?

Staat niet zo geloofwaardig als je er vervolgens off topic in door blijft kletsen.
pi_1277150
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:29 schreef Aneurism het volgende:

[..]

afzeiken?
goh, je moet eens weten wat er nu aan de hand is. Dan zou dat afzeiken toch een heel ander zeiken zijn...

Off-topic: neemt niet weg dat het publiekelijk bespreken van privé problemen op een forum waar je ex ook bekend is niet echt stijlvol is. (Hoe begrijpelijk je teleurstelling ook is).
  donderdag 26 juli 2001 @ 11:39:28 #171
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1277155
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:37 schreef Larissa het volgende:

[..]

Staat niet zo geloofwaardig als je er vervolgens off topic in door blijft kletsen.

tja, ik ben dan ook de enige die dat doet
pi_1277163
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:38 schreef Halinalle het volgende:

[..]

Off-topic: neemt niet weg dat het publiekelijk bespreken van privé problemen op een forum waar je ex ook bekend is niet echt stijlvol is. (Hoe begrijpelijk je teleurstelling ook is).

Ik doe dat niet op andere forums zoals anderen dat doen, waardoor deze persoon geen reactie kan geven. Daarnaast heeft ze zelf ook behoorlijk zelf wat topics geopend, en is het mijn ex niet meer.
  donderdag 26 juli 2001 @ 11:42:39 #173
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1277173
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:41 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Ik doe dat niet op andere forums zoals anderen dat doen, waardoor deze persoon geen reactie kan geven. Daarnaast heeft ze zelf ook behoorlijk zelf wat topics geopend, en is het mijn ex niet meer.

en dan nog? het is toch jouw zaak
pi_1277176
quote:

De kunst is om je er geen fliker van aan te trekken en je zelfvertrouwen er niet kapot door te laten maken. Ik heb geleerd hoe twisted vrouwen kunnen reageren op het lichaam van een ander: ben iig blij dat ik die eigenschap zelf niet heb, want je maakt jezelf er onnodig onzeker mee.

Wijvennijd??????????????????
quote:
Op woensdag 25 juli 2001 13:53 schreef SEMTEX het volgende:
wat een ENOOOOOOOOOOOOOOOOORME muts zonder uitstraling
[afbeelding]

vergeleken bij de anderen is het echt 100% niks, die is er zo uit

http://www.snowzone.nl
pi_1277182
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:41 schreef Aneurism het volgende:

[..]

Oeh jullie zijn weer bij elkaar

Kwam door dat artikel in de metro he

pi_1277186
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:43 schreef bibi het volgende:

[..]

Oeh jullie zijn weer bij elkaar

Kwam door dat artikel in de metro he

we zijn nooit bij elkaar geweest. Meer hoef ik er niet over te zeggen.
  donderdag 26 juli 2001 @ 11:45:41 #177
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1277194
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:42 schreef micko het volgende:
wat een ENOOOOOOOOOOOOOOOOORME muts zonder uitstraling
[afbeelding]
vergeleken bij de anderen is het echt 100% niks, die is er zo uit
ik zou haar niet willen zijn. Geen nijd dus. Zoek het begrip nog eens op
pi_1277197
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:44 schreef Aneurism het volgende:

[..]

we zijn nooit bij elkaar geweest. Meer hoef ik er niet over te zeggen.

Het was lief bedoeld hoor
pi_1277199
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:29 schreef Larissa het volgende:
Typisch Larissa weer, bedoel je...
Je gaat weer precies zo verder al voor je ban.
Dit OEVERLOZE gezwets de hele tijd.
En steeds weer het laatste woord moeten hebben.
En maar doorzeiken over helemaal niks.
Als Semtex nou wil dat je haar met rust laat? Dan kun je dat toch gewoon doen?
What's the big deal?
Maar neeeeeeeeeeeee, dat kan niet, want [heel relaas].
BOEIEH!

Ik heb nog NOOIT zo'n een hekel gehad aan iemand die ik niet ken, als aan jou...
WAY TO GO... TROL!

pi_1277205
Het topic ging over Wijvennijd, wat dat was. Niet het uitvoeren daarvan, dus aub allemaal lief zijn. Geen vingertjes wijzen van zij deed het en allemaal schrijven wat het is ipv het te doen, anders word ik boos...
pi_1277212
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:46 schreef Gellarboy het volgende:

[..]

Typisch Larissa weer, bedoel je...
Je gaat weer precies zo verder al voor je ban.
Dit OEVERLOZE gezwets de hele tijd.
En steeds weer het laatste woord moeten hebben.
En maar doorzeiken over helemaal niks.
What's the big deal?
BOEIEH!

Ik heb nog NOOIT zo'n een hekel gehad aan iemand die ik niet ken, als aan jou...
WAY TO GO... TROL!

P.S

Gellar ik bel je morgen is dat ok?

donderdag 26 juli 2001 @ 11:49:29 #182
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_1277215
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:46 schreef Gellarboy het volgende:
What's the big deal?
BOEIEH!
erkenning! iemand die me begrijpt
  donderdag 26 juli 2001 @ 11:50:16 #183
5537 HighLander
Insane in the birdbrain
pi_1277220
Het is gewoon bijna knap hoe jullie gezamelijk ieder topic waar een paar mensen in posten in no time om zeep kunnen helpen.
Waar 2 kijven hebben 2 schuld, ( BLAAT ).

Maar wijvennijd, dat valt dus niet onder penisnijd?

Stelletje jaloerse krengen alleen maar omdat wij een slurf hebben tss.

O really? And why would I care?
000000000010000000000/100101101011110100000/011010011111001110001/110100101101010001001/000011000100101011000/ [2/3]
pi_1277222
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:49 schreef SEMTEX het volgende:

[..]

erkenning! iemand die me begrijpt

stil
* Aneurism trekt SEMTEX mee een donker kamertje in
pets pets klinkt het nog...
pi_1277232
quote:
Op donderdag 26 juli 2001 11:50 schreef HighLander het volgende:
Het is gewoon bijna knap hoe jullie gezamelijk ieder topic waar een paar mensen in posten in no time om zeep kunnen helpen.
Waar 2 kijven hebben 2 schuld, ( BLAAT ).

Maar wijvennijd, dat valt dus niet onder penisnijd?

Stelletje jaloerse krengen alleen maar omdat wij een slurf hebben tss.

roflol
pi_1277237
Wat een feest weer. Ik lees het straks wel even door, maar ik hoef alleen al naar de laatste drie pagina's te kijken om de sfeer in dit topic te proeven. Bah, stelletje kleuters.

Deze gaat dicht. Sommigen zullen nog van mij horen.

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')