Mijn vraag is nu of er een manier is waarmee ik deze obejcten op een snelle manier invoeg via mijn tekenbalk ofzo.
De bedoeling is dan dat ik door bijvoorbeeld op 'speler' klik en er dan op de plaats van de cursor een speler verschijnt. Het is vast mogelijk maar kan me ook iemand vertellen hoe?
Dank bij voorbaat
Ik wil de objecten ergens vast in Word hebben staan en ze via een knop erin zetten
Of tekstvelden gebruiken....
Dus...
1. Kies extra - macro - nieuwe macro opnemen
2. Geef een naam voor de macro, bijv. "Voetballertje" en klik OK
3. Alles wat je nu doet wordt opgenomen in de macro. Teken dus nu op de normale manier je voetballertje.
4. Als je het plaatje getekent hebt, klik op de knop "Opname stoppen" in dat kleine macro-werkbalkje dat in beeld staat.
Je hebt nu een macro dat een voetballertje tekent. Nu nog een knop in de werkbalk zetten waarmee je die macro start.
1. Kies Extra - Aanpassen, kies het tabblad Opties.
2. Zoek onder het kopje "Categorieen" de regel "Macro's" en klik die aan.
3. Selecteer aan de rechterkant de macro "Voetballertje" en sleep die naar een leuke plaats in de werkbalk.
4. Eventueel met je rechtermuisknop op die nieuwe knop in de werkbalk klikken om de naam en het uiterlijk van de knop te wijzigen.
5. Klik "Sluiten" en probeer je Voetballertje-knop uit!
Dit hele verhaal moet je dus herhalen voor elk objectje dat je wilt kunnen invoegen, maar daarna kun je het dan ook in elk document op je computer gebruiken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |