quote:Niet zo serieus hoor...
Op donderdag 19 februari 2004 00:15 schreef Supaaah het volgende:[..]
Bied normaal of bied niet.
quote:`
Op donderdag 19 februari 2004 00:31 schreef Gutteguttegut het volgende:[..]
Niet zo serieus hoor...
Mn nieuwe bod is 20 euro incl.
Misschien is het wel even zo makkelijk voor mij en ook voor andere geinteresseerden, om even het artikel bij elke bod te vermelden.. Zo verwarren we het bieden op het stuur niet met de hoofdtelefoon enzo ![]()
Morgenavond of vrijdagochtend wil ik wanneer genesiz nog interesse heeft, iig vast de koper voor de hoofdtelefoon vaststellen..
quote:oke laat maar zitten dan
Op donderdag 19 februari 2004 00:16 schreef tummeke het volgende:[..]
Ik handel graag
En al die zooi heeft zich een beetje opgestapeld.. Auto wordt misschien binnenkort ook weer vervangen.. Zit aan de 150dkm
En idd valom zaterdag
[..]Gaat de goede kant op!
![]()
Maar zo zou ik hem dus aan supaah verkopen.. Die ene cent, zo ben ik dan ook wel weer
[..]Voor de Rs weet ik zo niet.. Staan voor 1200/1300 te koop deze modellen (1997), en met de schade eraf als je een beetje handig bent zit je rond de 800 ofzo.. Maar goed, ik weet t niet precies.. Ligt er ook wat wat men ervoor wil geven
En voor 20 euro hoef ik dat stuurtje ook niet
.
nog succes met de verkoop
.
quote:Voor hoeveel had je em gedacht te krijgen dan?
Op donderdag 19 februari 2004 01:51 schreef Supaaah het volgende:[..]
oke laat maar zitten dan
.
En voor 20 euro hoef ik dat stuurtje ook niet
.
nog succes met de verkoop
.
quote:Yo Baklap,
Op donderdag 19 februari 2004 00:05 schreef Baklap het volgende:[..]
Eikel
![]()
Ik kan m natuurlijk makkelijk ophalen enzo, kan alleen niet teveel uitgeven met carnaval voor de boeg enz
Werktie trouwens ook lekker perfect met counterstrike? En hoever bereik enz?
tummeke. Ik trek mijn bod in en gaat lekker snowboarden.
De mazelen.
quote:Jij mag hm hebben...
Op donderdag 19 februari 2004 00:53 schreef spectrumanalyser het volgende:
mijn bod is 22,50 euro voor het stuur, exclusief verzendkostne
quote:Ik had gehoopt dat ie vanwege enorme schade weinig waard was
Op donderdag 19 februari 2004 09:06 schreef tummeke het volgende:[..]
Voor hoeveel had je em gedacht te krijgen dan?
[Dit bericht is gewijzigd door Gutteguttegut op 19-02-2004 09:33]
quote:Het gaat over die brommer
Op donderdag 19 februari 2004 09:30 schreef Gutteguttegut het volgende:[..]
[..]Er staat nu toch al een bod?
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 09:32 schreef Supaaah het volgende:[..]
Het gaat over die brommer
.
Ligt eraan.. Ik wil er natuurlijk zoveel mogelijk voor hebben.. Als jij er een beetje handig mee bent mag je gerust een keer komen kijken. Over de prijs wil ik nog best onderhandelen..
quote:Board ze
Yo Baklap, neem jij hem maar. Ik ga toch op vakantie en kan het niet meer regelen.
tummeke. Ik trek mijn bod in en gaat lekker snowboarden.De mazelen.
quote:Nah... moet echt minstens 3 kwart vanaf wil ik het al kunnen betalen dus dat word erg lastig
Op donderdag 19 februari 2004 09:36 schreef tummeke het volgende:[..]
Ligt eraan.. Ik wil er natuurlijk zoveel mogelijk voor hebben.. Als jij er een beetje handig mee bent mag je gerust een keer komen kijken. Over de prijs wil ik nog best onderhandelen..
[..]Board ze
quote:Voor 20 Euro wil ik ze wel op komen halen.
Op woensdag 18 februari 2004 23:44 schreef tummeke het volgende:Het zijn 2 weg Pioneer speakers, type TS-G1346.
Vermogen is 120W max, 25W nominaal. 0,65kg per speaker, en de diameter is 13cm.
Leuk setje, alleen verwacht van de bas niet alteveel.. Mooi voor naast je sub bijvoorbeeld (zoals ik ze in gebruik had). Heb eventueel nog adapters erbij voor mijn oude daihatsu charade.
Ze komen compleet in de doos met schroefjes, zaagmallen, metalen covers etc. Heb ze hooguit een half jaartje gebruikt.
Voor de prijs mag je een redelijk bod doen.. Nieuw waren ze toen zo'n 60 euro.
quote:Hmm, dan is het meer werk voor mij dan dat het me oplevert.. Maak ik er waarschijnlijk zelfs verlies op als ik de kosten voor de batterijen meereken..
Op donderdag 19 februari 2004 09:39 schreef ioor het volgende:
als je nieuwe batterijen kan regelen bied ik 10 euro incl verzendkosten voor de PDA. je kan me mailen op dieuw84@hotmail.com
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:03 schreef Supaaah het volgende:
Nah... moet echt minstens 3 kwart vanaf wil ik het al kunnen betalen dus dat word erg lastig. (al die vakanties worden betaald in deze periode
).
quote:Voor ¤30 mag je ze hebben
Op donderdag 19 februari 2004 12:29 schreef Treinhomo het volgende:
Voor 20 Euro wil ik ze wel op komen halen.
Redelijk genoeg ?
quote:Blokje en chassis enzo zijn in goede staat, alleen op t moment loopt ie niet.. veertje van het aantrekmechanisme is kapot (touwtje rolt niet meer op), die moet je dus even vervangen, en even een gebroken siliconetube vervangen.. De kap heeft ook wat beschadigingen en scheurtjes, maar dat krijg je nu eenmaal bij gebruik
Op donderdag 19 februari 2004 12:34 schreef SterkStaaltje het volgende:
Is die impreza bestuurbare auto nog in goede staat? En wat wil je er dan voor hebben?
Meer info vind je nog op http://www.tamiya.nl/specials/tam_44019.html
Ik zou zeggen doe er een bod op. Maar ik verkoop em niet voor een koek en een ei, daar is het ding veel te leuk voor ![]()
quote:Ik heb geeen idee
Op donderdag 19 februari 2004 18:57 schreef Neptunes het volgende:
Hmm, specs van die terreinwagenTis voor een projectje elektrotechniek
Een zelf rijdende auto B)
En ? Is heel even al voorbij ?quote:Op donderdag 19 februari 2004 23:37 schreef tummeke het volgende:
Voor ¤30 mag je ze hebbenAnders wacht ik nog heel even af of er nog anderen interesse hebben
Jah k ook wel maar hij zal wel weg zijn voor 20 E zeker?quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:20 schreef Gutteguttegut het volgende:
Ik heb nog steeds interesse voor dat stuurtje....
Heel even is nu dus al lang voorbijquote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:17 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
En ? Is heel even al voorbij ?![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |