:Y maar morgen eerst Celta de Vigo-Arsenalquote:Op maandag 23 februari 2004 11:23 schreef hellmondunited het volgende:
Volgende week maandag: Helmond Sport - FC Den Bosch
Waarom is die eigenlijk op maandag? Koopzondag oidquote:Op maandag 23 februari 2004 11:23 schreef hellmondunited het volgende:
Volgende week maandag: Helmond Sport - FC Den Bosch
uhmm nee hier is het op Vrijdag koopavond en aangezien HS - FCDB een risico wedstrijd is moet die dus naar Maandagquote:Op maandag 23 februari 2004 14:20 schreef Thetallguy het volgende:
[..]
Waarom is die eigenlijk op maandag? Koopzondag oid
Risicowedstrijden worden zover ik weet juist op zondag (lees: met daglicht) gespeeld.....quote:Op maandag 23 februari 2004 18:22 schreef hellmondunited het volgende:
[..]
uhmm nee hier is het op Vrijdag koopavond en aangezien HS - FCDB een risico wedstrijd is moet die dus naar Maandag
of op maandagquote:Op maandag 23 februari 2004 18:28 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Risicowedstrijden worden zover ik weet juist op zondag (lees: met daglicht) gespeeld.....
Nee psv uit dan voor mij:quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:52 schreef super-mario het volgende:
Ah zondag heerlijk utrecht uit..
Eerst vanuit utrecht naar Amsterdam, daarna Amsterdam naar utrecht, vervolgens utrecht - Amsterdam en dan weer vanuit Amsterdam naar utrecht........
Heerlijk die combi
Los naar Eindhoven is voor mij niet zo'n slim idee, aangezien ze me daar kennen!quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:27 schreef super-mario het volgende:
Dat zijn de nog betere combi's. Los kan ook, maar vorig jaar was het niet echt goed bevallen...
Die combi is om jou ervan te overtuigen fan te worden van een goeie club.quote:Op donderdag 26 februari 2004 12:52 schreef super-mario het volgende:
Eerst vanuit utrecht naar Amsterdam, daarna Amsterdam naar utrecht, vervolgens utrecht - Amsterdam en dan weer vanuit Amsterdam naar utrecht........
Heerlijk die combi, en ook nog eens een uitvak zonder dak...hhmmzz...
HAHAHAHAHHAHAHAAAAquote:Op donderdag 26 februari 2004 13:50 schreef ErikT het volgende:
[..]
Die combi is om jou ervan te overtuigen fan te worden van een goeie club.
En dan ook nogeens een 1-0 uitslag in het voordeel van Fc Utrechtquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:52 schreef super-mario het volgende:
Heerlijk die combi, en ook nog eens een uitvak zonder dak...hhmmzz...
Uitslag boeid me ineens niet meer zoveel doordat psv ook gewoon punten heb laten liggenquote:Op zondag 29 februari 2004 22:43 schreef bergkampf het volgende:
[..]
En dan ook nogeens een 1-0 uitslag in het voordeel van Fc Utrecht
Waarom ben je eigenlijk supporter van Ajax als je zelf in Utrecht woont (of niet)?
idd zeer geloofwaardig met de spullen die ze bij zich hadden toen ze werden opgepaktquote:Op dinsdag 2 maart 2004 22:40 schreef super-mario het volgende:
De groep Ajacieden wilden helemaal rellen in stad, maar een kopje thee drinken bij me thuis. Maar ze werden 5 min van me huis vandaan ineens allemaal opgepakt... vreemd...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |