Niet meer mogelijk....Ik denk dit jaar wel. Ze hebben beide goed gepresteerd.quote:Op dinsdag 13 april 2004 12:49 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja ok dat wist ik maar ik las ergens vorige week dat het nu niet meer mogelijk is... Zal het ff opzoeken.
Naja nu utah er toch uit ligt, kunnen ze mijn team woensdag ff laten winnen, en dan hebben wij de west titel winnenquote:Op dinsdag 13 april 2004 12:50 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ten koste van Utah en Portland! Toch jammer van Utah dat een goed seizoen doormaakte zonder Malone en Stockton...
quote:Op dinsdag 13 april 2004 14:53 schreef Robertje het volgende:
Hahaha...je zegt billen
ik moet je teleurstellenquote:Op dinsdag 13 april 2004 18:26 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
My man BOB SURA 3rd straight TD!
Ja ja ik juich voor de mindere teams (Sonics Heat Hawks) in de league maar dat maakt het spannender, des te doper als ze winnen..
Kut...ik zag dat ook. Maar de video liep vannacht rustig door. Ik was van plan om het vanavond te kijken maar dan zegt MagicFrankie gewoon de uitslagquote:Op donderdag 15 april 2004 08:14 schreef Magicfrankie het volgende:
Canal + was ook weer eens lekker bezig vannacht... ze zouden Lakers vs Blazers uitzenden, best een aardige pot aangezien de Blazers vorige week in LA wisten te winnen...
Ik dus om 5.00 uur mijn bed uit, krijg ik Memphis vs Minnesota te zien... was geen ruk aan, ruime overwinning voor de T'wolves (on a mission), en daarnaast viel ook nog eens het beeld regelmatig half of zelfs geheel weg...Ik had dus het gevoel dat ik beter op mijn bed had kunnen blijven liggen...
Zie ik net de uitslag van Lakers vs Blazers: 105 - 104 na dubbel overtime met een buzzerbeatende driepunter van Kobe om de wedstrijd te beslissen.... fijn... Canal + bedankt! NOT!
quote:Op donderdag 15 april 2004 08:28 schreef ShaoliN het volgende:
In de eerste ronde van de playoffs moeten Dallas en Sacramento nu tegen elkaar of niet? Leuke eerste ronde iig.
Dan ga ik niet kijken...scheelt me ook weer 2 uurtjes. Er zijn een paar mooie match ups. Hopelijk zendt Canal+ eens een paar lekkere wedstrijden uit.quote:Op donderdag 15 april 2004 10:44 schreef Magicfrankie het volgende:
doe geen moeite, die wedstrijd die je hebt opgenomen is echt niet de moeite waard...
Op zich wel een mooi affiche, maar de Grizzlies bakten er niets van...
de matchups voor de playoffs zijn nu:
Minnesota - Denver
LA Lakers - Houston
San Antonio - Memphis
Sacramento - Dallas
Indiana - Boston
New Jersey - New York
Detroit - Milwaukee
New Orleans - Miami
Hopen dat onze Nederlanders wat speeltijd krijgen in de 1e ronde! Aangezien ze er daarna waarschijnlijk uitliggen...quote:Op donderdag 15 april 2004 11:00 schreef Robertje het volgende:
[..]
Dan ga ik niet kijken...scheelt me ook weer 2 uurtjes. Er zijn een paar mooie match ups. Hopelijk zendt Canal+ eens een paar lekkere wedstrijden uit.
Stond vanaf maandag op canalplus.nl : 3.00 uur Minnesota-Memphis...quote:Op donderdag 15 april 2004 08:14 schreef Magicfrankie het volgende:
Canal + was ook weer eens lekker bezig vannacht... ze zouden Lakers vs Blazers uitzenden, best een aardige pot aangezien de Blazers vorige week in LA wisten te winnen...
Ik dus om 5.00 uur mijn bed uit, krijg ik Memphis vs Minnesota te zien... was geen ruk aan, ruime overwinning voor de T'wolves (on a mission), en daarnaast viel ook nog eens het beeld regelmatig half of zelfs geheel weg...Ik had dus het gevoel dat ik beter op mijn bed had kunnen blijven liggen...
Zie ik net de uitslag van Lakers vs Blazers: 105 - 104 na dubbel overtime met een buzzerbeatende driepunter van Kobe om de wedstrijd te beslissen.... fijn... Canal + bedankt! NOT!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |