Hehe... Inderdaad. Want veel schieten kan ie! Nu nog raken...quote:Op donderdag 1 april 2004 14:54 schreef Robertje het volgende:
Maar wilt Houston wel een speler met een ego zo groot als the black hole (ik dacht dat Allen Iverson op de injury list staat omdat hij een lamme hand heeft van al dat schieten)
Dat komt omdat Mavs van de Kings hebben gewonnen....quote:Op vrijdag 2 april 2004 11:18 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Hehe... Inderdaad. Want veel schieten kan ie! Nu nog raken...
Robertje gefeliciteerd, Lakers bovenaan in het Westen.![]()
En Lakers van Houston...quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:14 schreef Robertje het volgende:
[..]
Dat komt omdat Mavs van de Kings hebben gewonnen....
[afbeelding]
Als het gaat draaien in de playoffs zit die kans er dik in... Maar als de Spurs hun vorm vinden geef ik hun ook een goede kans.quote:Op vrijdag 2 april 2004 12:57 schreef MaBangbao het volgende:
Lakers in deze samenstelling worden gewoon kampioen.
No doubt about it.
Hoezo? Als hij echt onschuldig is zie ik hem graag de finale spelen... Ik weet dat jij het niet zo op de Lakers hebt maar om daarvoor een (eventueel) onschuldige het gevang in te wensen...quote:Op vrijdag 2 april 2004 14:56 schreef Robertje het volgende:
Dat wordt duimen draaien...
Goede zaak. De Spurs laten even zien dat ze niet onderschat dienen te worden in de play-offs. Duncan heeft wel veel vrij de laatste tijd. Sparen ze hem voor de play-offs?quote:Op maandag 5 april 2004 16:32 schreef Robertje het volgende:
Vannacht leuke pot gezien. Spurs @ Lakers. Ondanks een halve off-day van Duncan wonnen de Spurs van de Lakers.
Als Duncan hot is dan is ie ridiculous om het zo maar te noemen... Dan is ie wat mij betreft zonder twijfel de beste speler van de NBA....quote:Op maandag 5 april 2004 16:59 schreef Robertje het volgende:
Ik denk dat ie ook nog last heeft van zijn blessure. Hopelijk is ie "hot" voor de play offs.
Hij en Garnett eigenlijk.quote:Op maandag 5 april 2004 23:21 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als Duncan hot is dan is ie ridiculous om het zo maar te noemen... Dan is ie wat mij betreft zonder twijfel de beste speler van de NBA....
Verschil tussen hun is wel dat Duncan al bewezen heeft dat hij een kampioenschap kan winnen... Ben benieuwd wat Garnett en de Wolves in de playoffs laten zien...quote:Op dinsdag 6 april 2004 14:46 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hij en Garnett eigenlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |