ja ik hoop t ook maar ik vrees dat ze kampioen worden, als je ziet hoe ze nou spelen...quote:Op zondag 28 maart 2004 16:11 schreef Robertje het volgende:
[..]
Ik hoop wel dat ze de eerste ronde er uit liggen![]()
Hoe is het eigenlijk met die rechtzaak?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 10:14 schreef Robertje het volgende:
Maar misschien zit Kobe rond die tijd wel in de bak en heeft Malone toch een oud lichaam. Ach...mijn avatar zegt genoeg.
Heb je die van NBA.com? Volgens mij kloppen die standen niet... Of het moet aan mij liggen...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:08 schreef Robertje het volgende:
Mochten ze nu met de play offs beginnen ziet het er zo uit
WEST:
Sacramento - Portland
Minnesota - Houston
L.A. Lakers - Dallas
San Antonio - Memphis
EAST:
Indiana - Boston
New Jersey - New York
Detroit - Miami
New Orleans - Milwaukee
Waarom staat New Jersey 2e met 42 overwinningen en 30 nederlagen en Detroit 3e met 47 en 27?quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:10 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Heb je die van NBA.com? Volgens mij kloppen die standen niet... Of het moet aan mij liggen...
Haha! Ze lazen Fok want is nu veranderd met Portland!quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:17 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Hahah...
Een divisieleider staat altijd boven de nr 2 van een andere divisie..ook al heeft die een slechtere record...
Denver heeft 38 overwinning maar het gaat niet om het aantal overwinningen, maar om het percentage overwinningen...
Denver staat op .507, Utah en Portland op .514
quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:17 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Hahah...
Een divisieleider staat altijd boven de nr 2 van een andere divisie..ook al heeft die een slechtere record...
Denver heeft 38 overwinning maar het gaat niet om het aantal overwinningen, maar om het percentage overwinningen...
Denver staat op .507, Utah en Portland op .514
Maar Portland heeft vannacht verloren dus hoort Utah 8e te staan, maar NBA.com heeft de resultaten van vannacht nog niet meegerekend.
Dus ook aan het einde van het seizoen als de playoffswedstrjden worden bepaald? Vreemd...quote:Op dinsdag 30 maart 2004 12:23 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Nu staat utah dus wel 8ste, portland en denver met hetzelfde percentage 9e....
Detroit zou zelfs met een 71-1 record derde staan als de Pacers 72-1 hadden en New Jersey 40-30....gaat gewoon per divisieleider...na de leiders om percentage...
Wie?quote:Op woensdag 31 maart 2004 17:28 schreef Stiffmaster het volgende:
Ik heb gehoord dat I.A. dit jaar niet meer in actie komt op het veld.
Heeft ie dit seizoen niet een nieuw contract getekend?quote:Op woensdag 31 maart 2004 22:47 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
ach ja sixers halen het sowieso niet, AI zou mogelijk nooit meer in een sixers shirt spelen (behalve op straat)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |