Nee, denk niet dat de Cavs dit jaar ver zullen komen. New Jersey, Indiana of Detroit zullen een maatje te groot zijn. Maar in de toekomst zie ik ze wel ver komen als Boozer en LBJ zich zo blijven ontwikkelen. Met ilgauskus hebben ze al een goede center en Mcinnes doet het ook niet slecht op PG. Hebben ze alleen nog een goede SF nodig want die Williams speelt niet zo goed. Kunnen ze de strijd wel aan met het westen.quote:Op maandag 15 maart 2004 14:37 schreef Zwansen het volgende:
Cleveland verslaat de Pacers! Ze liggen nog steeds op koers richting playoffs! Is er iemand die Cleveland kansen geeft om ver te komen in de playoffs?
Die kans zit er dik in maar you'll never know...quote:Op donderdag 18 maart 2004 12:52 schreef Toolmannetje het volgende:
En Cleveland zie ik niet zo heel ver komen dit jaar. Ze hebben een leuk team, maar totaal geen play-off ervaring. LeBron zal wel 2 wedstrijden voor ze winnen, maar ze gaan er in 4 uit..
Brown is een btje zelfde verhaal als jermaine o'neal. Die was in zijn eerste jaren ook niet zo goed maar doordat de picture zo op brown werd gezet viel het heel erg op. Ik denk dat Brown echt een hele goede kan worden in de toekomst en met Arenas en een goede (fitte) stackhouse moeten ze volgend jaar haast wel de playoffs halenquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:17 schreef Zwansen het volgende:
Na het rookie seizoen van Kwame Brown dacht toch iedereen dat MJ een grote fout had gemaakt door hem als 1e te draften... Nu in zijn 3e seizoen blijkt toch dat ie zich langzaamaan toch verbeterd. Gister wonnen de Wizards van de Kings mede dankzij Kwame. 30 punten en 19 rebounds. Als je zijn stats van nu vergelijkt met vorig jaar en zijn rookie-jaar zie je ook dat ie steeds beter wordt.
http://www.nba.com/playerfile/kwame_brown/index.html
T zou absoluut een zeer knap zijn als ze de playoffs halen en zeker ook een compliment naar de coach van cleveland toe want die heeft wel gezorgd dat er nu een btje een team om LBJ heen staat, anders hadden ze denk nog in de onderste regionen van de NBA gespeeld. Maar ik zie ze dit jaar niet langs de pacers komenquote:Op donderdag 18 maart 2004 15:00 schreef Magicfrankie het volgende:
Dat laatste is absoluut waar, LeBron doet een heleboel goede dingen voor een mannetje van 19, en dat hadden niet veel mensen verwacht. Als ze de playoffs halen zou dat zeer knap zijn, dat haalden ze voor het laatst in het seizoen 1997-1998, toen ze een record van 47-35 hadden.
Ze zijn nu trouwens goed bezig met 7 wins op rij, de hoogste actieve winning streak in de hele NBA.
Tellen playoff wedstrijden eigenlijk mee?quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:25 schreef Zwansen het volgende:
Nog iets leuks... Karl Malone heeft nu 36.754 punten in zijn carriere en Kareem Abdul Jabbar heeft er 38.387. Volgens mij zou het volgend seizoen Karls laatste zijn dus dan heeft ie nog 82 + 14 (huidige seizoen) = 96 wedstrijden om All-time leader te worden.
Malone zou dan (38.387 - 36.754) / 96 = 17,01 punten per wedstrijd moeten scoren!![]()
Kan dus nog wel spannend worden....![]()
Jep, helaas, k schreef graag verslagen voor een nederlandse NBA site, ook het forum was erg gezellig...heb maar een andere aangemaakt voor NBA fans. (signature)quote:Op zondag 21 maart 2004 18:59 schreef Magicfrankie het volgende:
Dacray is blijkbaar gestopt... jammer!
Nee... Daar heeft ie trouwens ook al 4.500 punten gescoord.quote:Op zondag 21 maart 2004 18:58 schreef Magicfrankie het volgende:
[..]
Tellen playoff wedstrijden eigenlijk mee?
Ik deed altijd graag mee met het gokken op wedstrijdenquote:Op maandag 22 maart 2004 04:01 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
[..]
Jep, helaas, k schreef graag verslagen voor een nederlandse NBA site, ook het forum was erg gezellig...heb maar een andere aangemaakt voor NBA fans. (signature)
Wel balen. Misschien als ik hem lief mailquote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:18 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
je stond op 65 dacht ik ja..en een paar gasten (waaronder myself) op 64, maar jammer dat je geen prijs krijgt voor de eerste helft héééé:P
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |