Naja dat zie ik niet zo gauw gebeuren. Misschien eerder de Sixers (als ze tenminste weer een btje goed beginnen te draaien) die voor een stunt tegen de Pistons kunnen zorgen. Ook heb je natuurlijk in het westen een mooie clash met Mavs-Spurs. En Yao Ming mag dan proberen om de Shaq in toom te houden, als dat zou lukkenquote:Op maandag 1 maart 2004 18:02 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen! Mag Lebron gelijk de Pacers eruit gooien!![]()
ja eigenlijk ben ik de knicks vergeten en denk dat die t halen ipv de heat dus dan wordt t denk:quote:Op dinsdag 2 maart 2004 12:19 schreef Magicfrankie het volgende:
Dus de Knicks, de Celtics en de Raptors halen de playoffs niet, en de Cavs wel?
Hmmm...
Het rijtje in het westen klopt denk ik wel
Zou best nog weleens kunnen dat de timberwolves het dit jaar worden. Ze hebben een hele sterke starting 5 (mits olowokandi fit blijft) en nu is de bank ook goed gevuld met jongens als Szczerbiak en Hudson. En een goede bank is in het verleden weleens doorslaggevend geweest in de strijd om de titel. Ze hebben een sterkere bank dan bijvoorbeeld de Lakers maar de Kings hebben ook een hele sterke bank met nu miller die start vanaf de bank en ook bobby Jackson. Kortom het gaat heel spannend worden dit jaar.quote:Op donderdag 4 maart 2004 09:44 schreef ShaoliN het volgende:
De wolves hebben de mavs echt afgemaakt vanacht. Zullen ze dit jaar dan eindelijk eens voorbij die eerste ronde in de Playoffs komen? Ook de Pacers hebben indrukwekkende stats. Ben benieuwd of ze dit jaar wel de Pistons en de Nets voor kunnen blijven in de Playoffs.
Ik gun het de Kings zeker wel, ze hebben al jaren een goed team en met Miller erbij zijn ze volgens mij titelfavoriet numero uno.quote:Op donderdag 4 maart 2004 18:34 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Ik gun het de Kings wel, vorig jaar waren ze dr zo dichtbij...
Maar Webber viel uit met een blessure en hun defensive presence/inside scoring was er niet meer....(Miller hadden ze natuurlijk nog niet...)
Dus ja
Er zit wel een verschil in tussen presteren in het regular season en in de playoffs... Dan schat ik de Spurs (met Duncan) en de Lakers (met iedereenquote:Op donderdag 4 maart 2004 18:43 schreef Poppert het volgende:
[..]
Ik gun het de Kings zeker wel, ze hebben al jaren een goed team en met Miller erbij zijn ze volgens mij titelfavoriet numero uno.
Volgens mij spelen de Wolves al het hele seizoen zonder Olowokandi en dat is tot nu wel goed gegaan, daarnaast heeft die Olowokandi geloof ik ook geen absolute topcijfers staan bij nba.com.quote:Wolves hebben ook een probleem als Olowokandi niet 100% is aangezien ze dan totaal geen antwoord hebben op een sterke center als O'neal
Ja daar zit ook wel wat in, maar Garnett speelt geloof ik ook als een halve center, gezien al de rebounds die hij pakt. Maar sprewell, casell en vooral garnett zijn tezamen ook al een goed team, met of zonder olowokandi.quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:57 schreef S0n1cS_H34T het volgende:
Olowkandi is in ieder geval beter dan de andere centers van de Wolves, heb een paar wedstrijden van ze gezien, die Johnson bakt er weinig van en Olowokandi boxed tenminste out..Ik denk dat hij binnen een paar weken betere cijfers gaat noteren. Hoop het voor de Wolves.
Dat vind ik het leuke aan dit seizoen. Deze 3 spelers helpen de Timberwolves naar een heel hoog niveau. Het zijn ook drie goede spelers. Maar raar is dat Nash, Jamison, Walker, Nowitski en Finley met zijn 5en niet minstens hetzelfde bereiken. Dat zijn allemaal potentiele all stars.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:03 schreef Sjaddaj het volgende:
[..]
Ja daar zit ook wel wat in, maar Garnett speelt geloof ik ook als een halve center, gezien al de rebounds die hij pakt. Maar sprewell, casell en vooral garnett zijn tezamen ook al een goed team, met of zonder olowokandi.
Garnett is extreem goed! Nowitzki is ook een leuke speler maar heeft wat mij betreft bij lange na het niveau niet dat Garnett bijnvoorbeeld heeft. En 1 superster plus 2 goede spelers (Cassel en Spree) maken een heel goed team. En laat de chemistry nu ook eens goed zijn...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 08:44 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Dat vind ik het leuke aan dit seizoen. Deze 3 spelers helpen de Timberwolves naar een heel hoog niveau. Het zijn ook drie goede spelers. Maar raar is dat Nash, Jamison, Walker, Nowitski en Finley met zijn 5en niet minstens hetzelfde bereiken. Dat zijn allemaal potentiele all stars.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |