wuift naar 2 wachters.. pak die dronken zwerver op en gooi h'm een bak water over z'n hoofd en breng hem terug naar dat sprookjes kasteel.
mocht die nog een keer een vriendelijk dorpeling bezopen lastigvallen dan gaat hij de kerker in.
* Wilgje pakt de telefoon.
Hallo, U spreekt met Wilgje van de nieuwe kledingwinkel. Er zit een dronken man op mijn stoep. Kunt U die even komen ophalen?
Ja?
DankUwel!
Wat is er loos beste mensen?
Ah een dronkaard, maar natuurlijk kan die opgeruimd worden
* Oom Agent loopt naar buiten om te kijken of het figuur zich daar nogsteeds bevindt
...
U bent trouwens te laat .. de dronken man is al verwijderd
Getraind door de wijze lessen van Phalanx sluipt Hermes dichterbij en geeft de man een welgemikte klap op zijn achterhoofd waardoor de man buiten bewustzijn raakt...
* dan vlucht Hermes het struikgewas in, en verdwijnt, een angstvallige stilte achterlatend
[Dit bericht is gewijzigd door Hermes op 16-07-2001 12:17]
* Lord Dreamer barst van de hoofdpijn .. kijkt om zich heen .. hmmm niemand te zien ..
* Lord Dreamer besluit z'n verdediging nu dag en nacht om te houden .. het magische schild is weer actief..
Ik ben er even niet.
De winkel is gewoon open, dus
als je iets nodig hebt pas gewoon
en schrijf maar op. Dan komt
het wel goed. ![]()
* Wilgje pakt een zakje met boterhammetjes en wandelt naar het bos.
quote:schrijft briefje aan wilgje:
Op maandag 16 juli 2001 11:10 schreef Wilgje het volgende:
Hoi Bolletje! Ben jij de nieuwe kasteelvrouwe van LD?
Nou je hebt het getroffen hoor, LD is een schat!Een echte princessenjurk he? Die heb ik nog wel.
* Wilgje loopt naar een rek en haalt er een prachtige groene jurk uit. Helemaal van kant, met een borduursels en een uitwaaierende rok.
Ze laat hem aan Bolletje zien.Wat denk je ervan? Wil je even passen misschien?
Leuk winkeltje. Ziet er gezellig uit en er is nog veel keuze ook.
* Ketel_1 pakt een korte broek en een t-shirt uit het rek, schrijft op dat hij dit meeneemt en legt het geld op de toonbank.
hmmm wil mijn kasteel vrouwe vanavon dineren ?
quote:jaaa ik wil een heeel luxe diner met voor en na gerechten en veel champagne
Op maandag 16 juli 2001 13:31 schreef Lord Dreamer het volgende:
nog wat wazig van de aanslag wandel ik hier weer even binnen ..hmmm wil mijn kasteel vrouwe vanavon dineren ?
quote:* spookvrouw heeft chello een doodschop verkocht na bijna het hele weekend offline te zijn geweest en komt nu op de aanbieding van Wilgje af. Geldt de aanbieding nog steeds, Wilgje?
Op zondag 15 juli 2001 04:51 schreef Wilgje het volgende:
Deze week in de aanbieding, speciaal voor Spookvrouw:Mooie lakens, met sterretjes!
Bij aankoop van 1 laken, een kleed cadeau.
quote:Mr Big heeft nu overal blauwe plekken???
Op maandag 16 juli 2001 13:48 schreef spookvrouw het volgende:[..]
* spookvrouw heeft chello een doodschop verkocht
Hallo Wilgje, ik wil graag een order plaatsen:
Een mooi stoer zwarte haaienpak met lichte pantserpaddings zodat het lekker beschermend is tegen steek en klauwwapens (kaken). Het materiaal/stofje moet licht, waterdicht, ademend, soepel en duurzaam zijn. Het algeheel ontwerp is zowel geschikt voor actiewerk als een mooie uniform.
Graag bijbehorende soepele laarsachtige schoeisel bij en handschoenen ![]()
Oh ja, dat zwart mag best een beetje olieachtig/metalic effect hebben, zolang het maar niet overdreven gaat glimmen en schitteren.
quote:Dank je wel
Op maandag 16 juli 2001 14:19 schreef spookvrouw het volgende:
* spookvrouw noteert de bestelling van Dr_Crouton en legt dit neer voor Wilgje
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |