Wtf is dat?!quote:
Stadionwelt magazine wel 's bekeken? Daar staan wel vaker zulke foto's in. Ook van ijshockey enz.quote:Op woensdag 8 juni 2005 23:05 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Wtf is dat?!Volleybal ja, dat zie ik. Maar ik vind het wel een heel raar gezicht eigenlijk
.
Dit ziet er wel erg gaaf uit.quote:Op donderdag 2 juni 2005 13:40 schreef TilburgCasual het volgende:
Dit is echt mooi , actie van ultras van Dortmund , met al die banners zijn ze geloof ik bijna een jaar mee bezig geweest voor 1 actie!
[afbeelding]
Zaalvoetbal ook?quote:Op donderdag 9 juni 2005 11:57 schreef DIGGER het volgende:
Absoluut, bij IJshockey, basketbal, Volleyball, zaalvoetbal komen dit soort zaken veel voor
Wel weer leuk met fakkelsquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:16 schreef TerroRobbie het volgende:
Ik vind het maar niks in zo'n zaal.. Veel te druk/kleinschallig.
Zuid(-Oost) Europa vooral jaquote:Op donderdag 9 juni 2005 17:03 schreef Yeahinho het volgende:
[..]
Zaalvoetbal ook?
In België en vooral Zuid-Europese landen zeker?
Die bij Samp - Inter is wel errug mooi ook, want je moet ff goed naar de 2 plaatjes kijken, 1 wedstrijd, zelfde camerashot feitelijk, maar 2 verschillende choreografien.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:39 schreef VoreG het volgende:
Blijft geweldig om te zien, ongelooflijk veel geld moet dat kosten
Zeer mooi inderdaad,quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:42 schreef Elegantly Wasted het volgende:
[..]
Die bij Samp - Inter is wel errug mooi ook, want je moet ff goed naar de 2 plaatjes kijken, 1 wedstrijd, zelfde camerashot feitelijk, maar 2 verschillende choreografien.
Gewoon 3-2-1 en switchen.
Die zagen er op TV (de tribune met die ballonnen ligt precies tegenover de hoofdtribune) anders wel erg mooi uit hoor, maar dit is niet het ideale shot voor dat deel van de actie, dat klopt wel ja.quote:Op donderdag 9 juni 2005 21:43 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Zeer mooi inderdaad,![]()
Jammer van die ballon pilaren![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |