abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 februari 2004 @ 11:54:45 #26
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_17280549
Het gaat ook om de techniek hoe je de keutels in je wc dropt
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_17280551
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:51 schreef shuntje het volgende:
ik knijp ze altijd zo dat ze niet eens een plonsje maken

gewoon beter leren persen dan komt het wel goed

Het zit hem gewoon in de kunst van het vloeiend droppen.

Net als schoonspringers, die kunnen ook zonder een echte plons van 10 meter hoogte in het water duiken.

En de uitdaging zit hem erin van steeds hogere hoogten zonder plons te deponeren

het is als een vierkante cirkel. Je kunt het wel zeggen, maar niet tekenen
pi_17280579
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:49 schreef Oosthoek het volgende:
Die plateauplee's zijn een typische Nederlandse KUT uitvinding. Er gaat niets boven een dieplader.
Kan je je mening ook nog onderbouwen?

Ik denk dat de overtreffende trap van de 'dieplader' de 'dieplader-plus' zal zijn.

Hierbij wordt je achterwerk gelijk schoongeschrobt met een flinke water straal en gedroogd met de interne 'billendroger' (ook wel bekend als handendroger e.d.). Hoef je voortaan helemaal niet meer je te bekommeren om toilet papier (beter voor de bomen en dus het milleu) en et is enorm higienisch (je hoeft niet meer met je handen je billen aan te raken).

Daarnaast heb ik een ontzettende schijthekel aan plonsplee's en wel om al hier boven genoemde problemen.

[Dit bericht is gewijzigd door _Arthur op 18-02-2004 11:56]

pi_17280588
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:54 schreef basset het volgende:

(altijd leuk poepverhalen!)

Ik heb er schijt aan!
pi_17280612
Als je er voor zorgt dat de keutel nog aan de rest van je poep vastzit in je darmen op het moment dat de onderkant in het water hangt heb je geen last meer van ploemp aanvallen.
Een vlakspeol toilet heeft als voordeel dat je je eigen poepie ff kunt checken op rare kleuren/bloed/beestjes. Op deze manier ontdek je als nederlander dus veel sneller dat er iets mis is met je binnenwerk dan zo'n preutse amerikaan en dat lijkt me alleen maar gunstig.
Een dieplader scheelt vaak boenwerk na het poepje.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  woensdag 18 februari 2004 @ 11:57:26 #31
53850 amstelbright
Nu ook in Nederland
pi_17280637
Bij optie 1 kan je het probleem hebben dat je drol als een boom blijft staan en dan rustig omvalt tegen je zak aan....dan kan je beter optie 2 hebben en het water van je reet afvegen dan om stront van je zak af te vegen.....
Amstel Bright: Nu gelukkig ook in Nederland
pi_17280638
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:54 schreef DJ_Fritz het volgende:

[..]

Eeeuh dit meen je allemaal?

Fantastisch topic dit! Lachen man!

Ja, tuurlijk meen ik dit. Iedereen die een beetje kan poepen kan toch wel 1 mooie vloeiende beweging eruit knallen

Noem het: Kunst!

pi_17280651
Je kan in het plonsmodel toch eerst even een laagje toiletpapier deponeren? Dan plonst het helemaal niet meer.
It's better to be late in this world than to be early in the next.
pi_17280660
ik heb bij een vriend van mij de ideale plee gezien, een combi daarvan, geen plons, maar ook geen trap, gewoon een schijne helling zeg maar, ik weet dat ik er later zo een ga zoeken
pi_17280661
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:57 schreef amstelbright het volgende:
Bij optie 1 kan je het probleem hebben dat je drol als een boom blijft staan en dan rustig omvalt tegen je zak aan....dan kan je beter optie 2 hebben en het water van je reet afvegen dan om stront van je zak af te vegen.....
..heb ik nou nooit last van!
pi_17280697
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:57 schreef basset het volgende:

[..]

Fantastisch topic dit! Lachen man!

Ja, tuurlijk meen ik dit. Iedereen die een beetje kan poepen kan toch wel 1 mooie vloeiende beweging eruit knallen

Noem het: Kunst!

Jij kan goed kleien he

Ik houd meer van metselen dus bouw ik terplekke een kasteel. Jij plaatst in 1 keer een toren

pi_17280703
met de trap plee's heeft ment trouwens wel meer lol, het letterleggen blijft een hele kunst
pi_17280709
quote:
Zie je wel! Ik ben niet de enige!
  woensdag 18 februari 2004 @ 12:00:10 #39
51513 Foo_niks
'Weg weezze ! '
pi_17280713
stoma rules!
Klaar?
Ik niet!
pi_17280717
Hoeveel loze tijd moet je wel niet hebben in je leven om hier een gesprek over te voeren, en dan op internet nota bene
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
pi_17280722
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:55 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Hoef je voortaan helemaal niet meer je te bekommeren om toilet papier (beter voor de bomen en dus het milleu)

Da's dus pertinent onwaar omdat hygiene papier gemaakt wordt van een fractie oud papier die nergens anders meer goed voor is (is dan nl. al zo'n 7x gerecycled). Hout wordt alleen gebruikt voor karton en hoog kwaliteit nieuw papier.
Supra Groningam Nihil
Postjubilea: 10.000 15.000 20.000 25.000
Sit jou kop in die koei se kont en wag tot die bul jou kom holnaai
Wat niemand je vertelt over de bioindustrie, geen bloed maar feiten
  woensdag 18 februari 2004 @ 12:00:31 #42
57613 palthe
er gaat niets boven groningen
pi_17280729
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:51 schreef basset het volgende:
Plonswc's zijn fijner, want bij een trapwc loop je het risico dat de drol rechtopstaat en nog verder naar beneden moet. In dat geval schuurt ie dan lekker langs je reet als ie naar voren of achter valt! En das niet prettig!
...of tegen je kloten aan slaat...
hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen.
pi_17280740
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:45 schreef ShaoliN het volgende:
In Amerika hebben ze alleen maar de systemen die jij beschrijft bij optie 2. Klote dingen zijn het.
Maar door de grote hoeveelheid water en de ruime pot-inhoud, wat zorgt voor minder druk op het water, moet je wel heel hard schijten wil het gespetter zo hoog komen dat je achterwerk schoongespoeld wordt. Dat is opzich wel slim bekeken door de Amerikanen.Met die Amerikaanse wc's heb ik dus niet zoveel problemen met een natte bips gehad.

Wc's in Nepal zijn nog beter.. dat is over het algemeen gewoon een gat in de vloer. Nix pot, geen water en niet doorspoelen. Perfect simpele oplossing

De Wc's in de wildernis van Australië en Nieuw Zeeland werken volgens hetzelfde principe als in Nepal, maar daar zit over het algemeen wel een pot bij. Dat levert soms weleens smerige situaties op.

woensdag 18 februari 2004 @ 12:01:11 #44
32680 LaZZ
I choose not to choose
pi_17280747
Hehe genieten topic dit. Ik heb trouwens geen last van het drol-raakt-zak-effect. Nooit gehad, ligt natuurlijk aan de hoogte van het plateau.
Was dat nou een zielige poging om grappig te zijn?
pi_17280769
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:00 schreef HTT-Thalan het volgende:
Hoeveel loze tijd moet je wel niet hebben in je leven om hier een gesprek over te voeren, en dan op internet nota bene
Net zoveel als jij, jij voegt je namelijk ook gezellig in deze discussie
  woensdag 18 februari 2004 @ 12:02:06 #46
64276 9christensen
Grolsch bier is gezond
pi_17280772
quote:
Bij optie 1 kan je het probleem hebben dat je drol als een boom blijft staan en dan rustig omvalt tegen je zak aan....
hier moet je al rekening mee houden als je gaat zitten. je kan dan al min of meer aanvoelen (door de druk) hoe groot je drol is die je gaat neer leggen. als je voelt dat er een lange drol aankomt ga je gewoon wat hoger zitten.. dan gaat ie wel liggen
Het is het eindpunt van de trein, bijna geen mens hoeft er te zijn, bijna geen hond gaat zover mee:
[b]Enschede![/b]
pi_17280777
!
pi_17280793
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:01 schreef LaZZ het volgende:
Hehe genieten topic dit. Ik heb trouwens geen last van het drol-raakt-zak-effect. Nooit gehad, ligt natuurlijk aan de hoogte van het plateau.
Of de laagte van de zak
  woensdag 18 februari 2004 @ 12:02:52 #49
57613 palthe
er gaat niets boven groningen
pi_17280794
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:01 schreef LaZZ het volgende:
of aan de grootte van je kont!! ik zak er altijd helemaal in , zodat mijn reet het plateau raakt en mijn zak in het plasje water onderin hangt!
hij die zonder zonde is, werpe de eerste steen.
pi_17280796
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 12:01 schreef apophis4u het volgende:

[..]

Net zoveel als jij, jij voegt je namelijk ook gezellig in deze discussie

Ik ben ondertussen lekker aan het werk
Methylfenidaathydrochloride
Laptop kopen?
KnuttiewuttieBaggersluttie O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: