quote:Het zit hem gewoon in de kunst van het vloeiend droppen.
Op woensdag 18 februari 2004 11:51 schreef shuntje het volgende:
ik knijp ze altijd zo dat ze niet eens een plonsje makengewoon beter leren persen dan komt het wel goed
Net als schoonspringers, die kunnen ook zonder een echte plons van 10 meter hoogte in het water duiken.
En de uitdaging zit hem erin van steeds hogere hoogten zonder plons te deponeren
quote:Kan je je mening ook nog onderbouwen?
Op woensdag 18 februari 2004 11:49 schreef Oosthoek het volgende:
Die plateauplee's zijn een typische Nederlandse KUT uitvinding. Er gaat niets boven een dieplader.
Ik denk dat de overtreffende trap van de 'dieplader' de 'dieplader-plus' zal zijn.
Hierbij wordt je achterwerk gelijk schoongeschrobt met een flinke water straal en gedroogd met de interne 'billendroger' (ook wel bekend als handendroger e.d.). Hoef je voortaan helemaal niet meer je te bekommeren om toilet papier (beter voor de bomen en dus het milleu) en et is enorm higienisch (je hoeft niet meer met je handen je billen aan te raken).
Daarnaast heb ik een ontzettende schijthekel aan plonsplee's en wel om al hier boven genoemde problemen.
[Dit bericht is gewijzigd door _Arthur op 18-02-2004 11:56]
quote:Ik heb er schijt aan!
Op woensdag 18 februari 2004 11:54 schreef basset het volgende:(altijd leuk poepverhalen!)
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 11:54 schreef DJ_Fritz het volgende:[..]
Eeeuh dit meen je allemaal?
Fantastisch topic dit! Lachen man!
Ja, tuurlijk meen ik dit. Iedereen die een beetje kan poepen kan toch wel 1 mooie vloeiende beweging eruit knallen
Noem het: Kunst!
quote:..heb ik nou nooit last van!
Op woensdag 18 februari 2004 11:57 schreef amstelbright het volgende:
Bij optie 1 kan je het probleem hebben dat je drol als een boom blijft staan en dan rustig omvalt tegen je zak aan....dan kan je beter optie 2 hebben en het water van je reet afvegen dan om stront van je zak af te vegen.....
quote:Jij kan goed kleien he
Op woensdag 18 februari 2004 11:57 schreef basset het volgende:[..]
Fantastisch topic dit!
Lachen man!
Ja, tuurlijk meen ik dit. Iedereen die een beetje kan poepen kan toch wel 1 mooie vloeiende beweging eruit knallen
![]()
Noem het: Kunst!
Ik houd meer van metselen dus bouw ik terplekke een kasteel. Jij plaatst in 1 keer een toren
quote:Zie je wel! Ik ben niet de enige!
Bij optie 1 kan je het probleem hebben dat je drol als een boom blijft staan en dan rustig omvalt tegen je zak aan....dan kan je beter optie 2 hebben en het water van je reet afvegen dan om stront van je zak af te vegen.....
quote:Da's dus pertinent onwaar omdat hygiene papier gemaakt wordt van een fractie oud papier die nergens anders meer goed voor is (is dan nl. al zo'n 7x gerecycled). Hout wordt alleen gebruikt voor karton en hoog kwaliteit nieuw papier.
Op woensdag 18 februari 2004 11:55 schreef _Arthur het volgende:[..]
Hoef je voortaan helemaal niet meer je te bekommeren om toilet papier (beter voor de bomen en dus het milleu)
quote:...of tegen je kloten aan slaat...
Op woensdag 18 februari 2004 11:51 schreef basset het volgende:
Plonswc's zijn fijner, want bij een trapwc loop je het risico dat de drol rechtopstaat en nog verder naar beneden moet. In dat geval schuurt ie dan lekker langs je reet als ie naar voren of achter valt!En das niet prettig!
quote:Maar door de grote hoeveelheid water en de ruime pot-inhoud, wat zorgt voor minder druk op het water, moet je wel heel hard schijten wil het gespetter zo hoog komen dat je achterwerk schoongespoeld wordt. Dat is opzich wel slim bekeken door de Amerikanen.Met die Amerikaanse wc's heb ik dus niet zoveel problemen met een natte bips gehad.
Op woensdag 18 februari 2004 11:45 schreef ShaoliN het volgende:
In Amerika hebben ze alleen maar de systemen die jij beschrijft bij optie 2. Klote dingen zijn het.
Wc's in Nepal zijn nog beter.. dat is over het algemeen gewoon een gat in de vloer. Nix pot, geen water en niet doorspoelen. Perfect simpele oplossing
De Wc's in de wildernis van Australië en Nieuw Zeeland werken volgens hetzelfde principe als in Nepal, maar daar zit over het algemeen wel een pot bij. Dat levert soms weleens smerige situaties op.
quote:Net zoveel als jij, jij voegt je namelijk ook gezellig in deze discussie
Op woensdag 18 februari 2004 12:00 schreef HTT-Thalan het volgende:
Hoeveel loze tijd moet je wel niet hebben in je leven om hier een gesprek over te voeren, en dan op internet nota bene
quote:hier moet je al rekening mee houden als je gaat zitten. je kan dan al min of meer aanvoelen (door de druk) hoe groot je drol is die je gaat neer leggen. als je voelt dat er een lange drol aankomt ga je gewoon wat hoger zitten.. dan gaat ie wel liggen
Bij optie 1 kan je het probleem hebben dat je drol als een boom blijft staan en dan rustig omvalt tegen je zak aan....
quote:Of de laagte van de zak
Op woensdag 18 februari 2004 12:01 schreef LaZZ het volgende:
Hehe genieten topic dit. Ik heb trouwens geen last van het drol-raakt-zak-effect. Nooit gehad, ligt natuurlijk aan de hoogte van het plateau.
quote:of aan de grootte van je kont!! ik zak er altijd helemaal in
Op woensdag 18 februari 2004 12:01 schreef LaZZ het volgende:
Hehe genieten topic dit. Ik heb trouwens geen last van het drol-raakt-zak-effect. Nooit gehad, ligt natuurlijk aan de hoogte van het plateau.
quote:Ik ben ondertussen lekker aan het werk
Op woensdag 18 februari 2004 12:01 schreef apophis4u het volgende:[..]
Net zoveel als jij, jij voegt je namelijk ook gezellig in deze discussie
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |