Let's kick some ass.
Is er nog iemand met tennistips ? Ik heb nml niet al teveel verstand van tennis
Letland - Kazachstan 3-1
Hongarije - Armenie 2-0
¤ 2,00 ===> ¤ 5,08
[Dit bericht is gewijzigd door sander4444 op 18-02-2004 20:06]
Placed : 17/02/2004 16:36:38 Bet Type : Singles Stake : 15.00
1 Bets @ 15.00 per bet Status
England U-21 V Holland U-21 England U-21 To Win @ 2.10 Won
Total Returns : 31.50
.
quote:dat zei sander ook tegne me laatst, dat is toch stom ? Dan kan je gewoon dik geld verdienen door met hoge inzetten te spelen..
Op woensdag 18 februari 2004 12:58 schreef Butra het volgende:
Ik heb ook maar eens een sure win genomen.
Wint Safina dan win ik 50 cent (10 euro @ 2.05). Wint Koukalova dan win ik 23 euro (10 euro @ 4.33).
Altijd leuk, die live bettings bij Willhill.
quote:Even uit de losse hand en op goed geluk
Weddenschap Noteringen Uitslag Inzet Waarde
Nederland - USA
Aziatisch Nederland -1 & -1.5 1.92 040218 2.50 2.50
Albanië - Zweden 2 1.90 040218 3.00 3.00
Turkije - Denemarken 1 2.40 040218 4.50 4.50
Nederland - USA 1 1.33 040218 6.00 6.00
Nederland - USA 1 1.33 040218 3.00 3.00
AZ - RBC Roosendaal 1 1.50 040221 4.50 4.50
FC Zwolle - NEC Nijmegen 2 2.15 040221 7.50 7.50Weddenschap Noteringen Uitslag Inzet Waarde
Roda JC - FC Volendam 1 1.28 040220 5.10 5.10
Polen - Slovenië 2.40 3.15 2.65
Polen heeft een talentvol team met veel potentie, slovenie bakte er aanvallend nix van tegen kroatie, verdedigend zijn ze wel redelijk. Geef de voorkeur aan de jonge poolse ploeg, die ongetwijfeld willen winnen.
België - Frankrijk 3.90 3.20 1.85
Een derby, frankrijk zal willen winnen met het zicht op het ek. Wellicht handicap is beter keus.
Ierland - Brazilië 4.00 3.25 1.85
Brazilie met hun sterkste elftal speelt. Ierland expirimenteert wat dus een goede kans dat brazilie wint.
Croatia - Duitsland 2.50 3.05 2.60
Beide teams zijn gehavend, toch denk ik dat duitsland na het verlies tegen rivaal frankrijk geen genoegen neemt met minder dan winst.
Hangt van de waarschijnlijke opstellingen af, maar met name brazilie, zweden en duitsland zijn toch wel aantrekkelijke wedstrijden denk ik.
[Dit bericht is gewijzigd door Fugie op 18-02-2004 14:16]
quote:Dat was in live betting. Hij heeft dus eerst op een van de twee gezet, en toen die het goed deed, stegen de odds voor die andere en heeft ie daar ook op gezet. Hij nam dus wel risico, de odds hadden immers ook kunnen dalen.
Op woensdag 18 februari 2004 13:01 schreef Fugie het volgende:[..]
dat zei sander ook tegne me laatst, dat is toch stom ? Dan kan je gewoon dik geld verdienen door met hoge inzetten te spelen..
Ik ga ook maar eens kijke daar
Overigens nog een tip voor vanavond: Bolivar op winst tegen Boca.
Boca speelt met een veredelde 2e elftal (wel wat sterren op de bank) en de wedstrijd wordt op grote hoogte gespeeld, wat heel lastig is voor teams als Boca die dat niet gewend zijn.
[Dit bericht is gewijzigd door ClioSporT op 18-02-2004 15:39]
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 10:25 schreef sander4444 het volgende:
Vandaag veel oefenwedstrijden. Dus denk ook wel lekker wat bets. Voor vanmiddag:Letland - Kazachstan 3-1
Hongarije - Armenie 2-0
¤ 2,00 ===> ¤ 5,08
ik zelf heb
Marokko - Switzerland 1 (goed!)
Netherlands - USA 1 (goed!)
Greece - Bulgaria 1 (goed!)
Spain - Peru 1 (nog bezig staat nu 2-1)
quote:Kut inderdaad
Op woensdag 18 februari 2004 22:33 schreef SqueaK het volgende:
ik denk dat veel mensen de boot in zijn gegaan met Zweden (1-0 verloren) en Brazilië (0-0)
Jammer dat ik er niet nog meer op heb gezet....
quote:Enqvist - Popp
Op donderdag 19 februari 2004 12:33 schreef brian het volgende:
Nog iemand op tennis geboden?
Ajax niet écht optimaal bezig en twente wil revanche van psv
Ik kan jullie trouwens echt aanraden om ook bij Centrebet een account te openen. Die site is ook nederlandstalig, heeft geen bonus, maar wel veel meer betmogelijkheden en betere odds dan Unibet. Je kan bijv. ook op elke wedstrijd correct score etc. voorspellen en ze hebben ook de Gouden Gids Divisie. Succes!
Thanx again voor de tipquote:Op donderdag 19 februari 2004 20:46 schreef Greetings het volgende:
Ik heb gezet op NEC @ 2.25 plus op 0-0 correct score @ 9.50<br>Dat maakt samen odds van 1.82.<br>Als Zwolle niet scoort wint mijn bet dus al zeker.<p>Ik kan jullie trouwens echt aanraden om ook bij Centrebet een account te openen. Die site is ook nederlandstalig, heeft geen bonus, maar wel veel meer betmogelijkheden en betere odds dan Unibet. Je kan bijv. ook op elke wedstrijd correct score etc. voorspellen en ze hebben ook de Gouden Gids Divisie. Succes!
Voor het aanraden van Centrebet bedoel je?quote:Op maandag 23 februari 2004 07:52 schreef Meyer_Lansky het volgende:
[..]
Thanx again voor de tip![]()
Yepquote:Op maandag 23 februari 2004 14:00 schreef Greetings het volgende:
[..]
Voor het aanraden van Centrebet bedoel je?
Wil je leuke bonussen en goede odds (zeker beter dan Will Hill en Unibet) dan zou ik Betfair en Pointbet aanraden. Betfair geeft 21 euro bonus (en de beste odds), Pointbet geeft 10% bonus +freebet (en de allerbeste asian handicap odds). Wil je ze joinen, laat het dan eerst ff aan mij weten, kan ik er mogelijk ook nog wat aan verdienen door je te verwijzen.quote:Op maandag 23 februari 2004 23:09 schreef Butra het volgende:
Greetings, is er op dit moment ergens een leuke bonus op te strijken? Willhill gaat me een beetje vervelen..
Hele nette winst trouwens.
Ik wilde in eerste instantie naar Pointbet toe, maar tering hé, wat een gedoe om daar een deposit met je CC te maken (via moneybookers). Op zich zonde, want het is een leuke bonus.quote:Op maandag 23 februari 2004 23:16 schreef Greetings het volgende:
[..]
Wil je leuke bonussen en goede odds (zeker beter dan Will Hill en Unibet) dan zou ik Betfair en Pointbet aanraden. Betfair geeft 21 euro bonus (en de beste odds), Pointbet geeft 10% bonus +freebet (en de allerbeste asian handicap odds). Wil je ze joinen, laat het dan eerst ff aan mij weten, kan ik er mogelijk ook nog wat aan verdienen door je te verwijzen.
Hey greetings, je hebt zeker veel geld ingezet om zulke surewins te krijgen, ofniet?quote:Op maandag 23 februari 2004 23:00 schreef Greetings het volgende:
Mijn bets:
20 euro op NEC @ 1.82 (included 0-0) Mediabet+CB ----------> -20
10 euro op Racing Club, Celtic, Porto @ 8.004 Globet-------------------> +70.04
20 euro op Kaiserslautern-Stuttgart UNDER @ 2.00 Pointbet-----------------> +20
20 euro op NEC UNDER @ 1.89 Pointbet-----------------> -20
20 euro op Lokeren (-1/4) @ 1.89 Pointbet-----------------> +17.80
10 euro op Karnten UNDER @ 2.075 Pointbet-----------------> +10.75
20 euro op Sao Caetano @ 2.60 Centrebet---------------> +32
10 euro op Nueva Chicago @ 7.00 Eurotip-------------------> -10
10 euro op Universidad Chile @ 2.50 Eurotip-------------------> +0
20 euro op Liberec-Trinec Icehockey X @ 4.25 Globet--------------------> +65
20 euro op Marseille-Nantes over 2 @ 1.87 Pointbet------------------> +0
20 euro op Sebatspor level ball @ 2.05 Pointbet------------------> -20
Surewins zaterdag: +118.43
Surewins zondag: +35.04
Bets zaterdag: +30.55
Bets zondag (+maandag): +115.04
Bonuses: +62.25
Totale winst dit weekend: +361.31
Inderdaad, daar zijn wel enkele duizenden voor nodig. Maar zolang je het bij betrouwbare bookies doet, is het het waard.quote:Op woensdag 25 februari 2004 10:08 schreef zybex het volgende:
[..]
Hey greetings, je hebt zeker veel geld ingezet om zulke surewins te krijgen, ofniet?
Gefeliciteerd trouwens ermee.![]()
Canbet is ook goede bookie. Bij betfair kan je wel direct met CC een deposit maken, en bij Pointbet kan je natuurlijk gewoon in moneybookers de deposit met CC maken en dan doorsturen naar Pointbet. Maar dat moet je zelf weten...quote:Op woensdag 25 februari 2004 09:58 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik wilde in eerste instantie naar Pointbet toe, maar tering hé, wat een gedoe om daar een deposit met je CC te maken (via moneybookers). Op zich zonde, want het is een leuke bonus.
Ik zit nu bij CanBet. Ze hebben best leuke quotes, en een bonus van 30 euro op een toernooi (ik heb zelf 30 euro gezet op Engeland bij de Six Nations (Rugby).
En gisteren had ik 15 euro op Lokomotiv (1/x) en Fulham (+0,5) @ 3,1.
Geen enkele bookie geloof ik. Maar je kan wel bij Moneybookers (dat is een online geldverzend systeem) voor 23 eurocent via Rabobank Direct Betalen je saldo opwaarderen en vanuit Moneybookers kan je naar heel veel bookies je geld sturen.quote:Op woensdag 25 februari 2004 15:00 schreef FEESTsdeel het volgende:
Even een vraag voor mensen die veel wedden :
Op welke site , behalve toto kan je ook opwaarderen via rabo internet bankieren.
Alvast Bedankt ... cheers
5EURO winst dusquote:Op woensdag 25 februari 2004 18:09 schreef Afunados het volgende:
Vanavond:
10EURO @ FC Porto - Manchester United (Aziatisch ) FC Porto 0 @ 2.00
5EURO @ Deportivo La Coruña - Juventus (Aziatisch ) Juventus 0 & +0.5 @ 1.76
NAC was 1-1, Glentoran 0-0.... 25 euro verlies dus....quote:Op woensdag 25 februari 2004 20:01 schreef Greetings het volgende:
Ik heb 2 kleine bets vanavond:
10 euro op NAC HT 1/ FT 1 @ 3.15
15 euro op Glentoran @ 2.20
Dat heb ik dus ook gedaan tijdens de Australian Open. De eerste dag vette winst, maar de dagen daarna heb ik wel 2x zoveel verloren dan die eerste winst. Kan ook gewoon pech zijn, maar bij mij werkte het dus niet.quote:Op woensdag 25 februari 2004 23:35 schreef Butra het volgende:
Wedden op de underdog bij tenniswedstrijden levert volgens mij echt bakken met geld op. Ik heb het de laatste 2 dagen eens aan zitten kijken, en meer dan de helft van de underdogs wint dus gewoon. Ik zet dus komende week 10 EURO op elke underdog.
Te beginnen met Gasquet @ 3.35 tegen Kuerten.
Gefeliciteerd met je winst. Doe je netjesquote:Op donderdag 26 februari 2004 01:51 schreef Greetings het volgende:
Voor vannacht nog, in Mexico:
20 euro op Morelia @ 2.10
20 euro op Tigres @ 2.70
10 euro op combo van beiden @ 5.67
Dat betekent dat Celtic met 1 goal verschil mag verliezen of? Leg ff uitquote:Ik heb voor vanavond 25 EURO op Celtic (-1,5) @ 2.05.
Haha.... yeah right. Dan zou ik al mijn geld er wel op zetten. Het betekent dat Celtic met een handicap van -1.5 goals begint, en je wint dus alleen als ze met 2 of meer goals verschil winnen.quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:23 schreef Jopiler het volgende:
[..]
Dat betekent dat Celtic met 1 goal verschil mag verliezen of? Leg ff uit
Celtic moet met minimaal 2 goals verschil winnen. Je moet bij Celtic 1,5 goals aftrekken van het eindresultaat.quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:23 schreef Jopiler het volgende:
[..]
Dat betekent dat Celtic met 1 goal verschil mag verliezen of? Leg ff uit
Opbellen he..quote:Op donderdag 26 februari 2004 13:51 schreef Jopiler het volgende:
Uw rekening is geblokkeerd. Neem contact op met de Klantenservice (0800 022 9196) voor verdere informatie.
Wat moet ik hier mee...
Die lijkt wel binnen... 2-0 bij rustquote:Op donderdag 26 februari 2004 12:28 schreef Butra het volgende:
Ik heb voor vanavond 25 EURO op Celtic (-1,5) @ 2.05.
Teplice heeft bijna alle goeie aanvallers verkocht, en Horvath is geblesseerd.
3-0 geworden, dus een winst van 26,25.quote:Op donderdag 26 februari 2004 21:26 schreef Greetings het volgende:
[..]
Die lijkt wel binnen... 2-0 bij rust
Welke inzet en welke wedstrijden dan?quote:Op donderdag 26 februari 2004 22:51 schreef SqueaK het volgende:
GODVERDOMME !!!
Ik kon vandaag 548,90 winnen .....
Alles goed maar Newcastle speelt gelijk !
hier baal ik van....
Dan heb je flink wat ingezet, met een quote van rond de 1.40.quote:Op vrijdag 27 februari 2004 20:07 schreef MrKyrell het volgende:
Ik geraak al de hele dag niet op unibet binnen, nog iemand problemen.En dan juist nu celtic gewonen heeft in de uefa cup en me ongeveer 150 euro winst oplevert...![]()
En goed.quote:Op zaterdag 28 februari 2004 01:26 schreef Afunados het volgende:
Ik heb momenteel nog 5EURO op Cavaliers tegen Orlando Magic staan @ 2.05
1ste periode is onderweg, wel leuk om te volgen
Ik volgde ook gewoon blind de adviezen uit het BA-mailinglistquote:Op zaterdag 28 februari 2004 10:53 schreef Butra het volgende:
[..]
En goed.![]()
Ik heb nu 2 nachten voor de gein wat ingezet op het Amerikaanse college basketbal (op advies van het Bettingadvice forum) en 2 keer gewonnen. Dat lijkt me wel redelijk voorspelbaar, omdat er teams rondlopen die gewoon zó slecht zijn, dat ze makkelijk met 20/30 punten verschil verliezen.
Die staat alquote:Op zaterdag 28 februari 2004 17:57 schreef Afunados het volgende:
Wat denken jullie van NAC vanavond? RBC mist aantal belangrijke spelers en NAC is in vorm en odds zijn hoog
jammer 4-1 voor twente geworden..quote:Op zaterdag 28 februari 2004 15:53 schreef raptorix het volgende:
Daarnaast nog 10 euro op Twente - Az, voorspelling 4-2
Mogelijke winst: 335 euro.
1-1 eindstand...quote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:25 schreef MrKyrell het volgende:
Godver... monaco 0-1 achter, 50 ¤ op monaco ......
Volgens mij is dat maar 1 iemand hoor..quote:Op zaterdag 28 februari 2004 22:28 schreef Afunados het volgende:
Moet zeggen dat er hier een paar zijn die wel erg hoge bedragen op risicovolle wedstrijden zetten...
Hoe is het afgelopen?quote:Bochum - Rostock X @3.50 inzet 10 ¤
staat 0-0 90ste minuut ziet er goed uit
Torquay - Boston United 1 @ 1.60 inzet 100 ¤
70ste minuut 2-0 ziet er goed uit
Blackburn - Southampton 2 @ 3.40 inzet 5 ¤
75ste minuut 1-1
Wycombe - Hartlepool 2 @ 2.70 inzet 30 ¤
75ste minuut 3-4 wordt spannend
inter met 2 doelpunten verschil winnen??? zou er niet teveel vertrouwen in hebben... deze heb ik voor vandaag nog staan:quote:Op zondag 29 februari 2004 10:43 schreef Butra het volgende:
Inter - Brescia vanmiddag.
Er heerst griep bij Brescia, en 11 spelers liggen met koorts op bed. En Baggio heeft een spierblessure.
Inter (-1,5) @ 2.25 is mijn bet voor vanmiddag.
Hoor ik allemaal goede berichten over...quote:Op zondag 29 februari 2004 10:11 schreef Butra het volgende:
[afbeelding]
Goeie shit man, dat college basketbal.
Sorry, lees het nu pas.quote:Op zondag 29 februari 2004 13:54 schreef sander4444 het volgende:
Afunados, heb jij nog goede tips voor de serie B? (of serie A)
[edit] FC Utrecht op 1-0, denk niet dat daar heel veel mensen blij mee zijn...
en dat terwijl het volgens livescore.com 1-0 voor Ajax staat. das helemaal zuur als je alleen daar naar kijkt
rodaquote:Op zondag 29 februari 2004 14:41 schreef Fugie het volgende:
Palermo - Torino 1 1.80
Piacenza - Fiorentina 1 2.05
1.00 -> 3.69
Bolton - Middlesbrough 2 2.45
1.00 -> 2.45
PSV Eindhoven - Roda JC 2 9.00
1.00 -> 9.00
Het zou mij iig verbazen als Beveren er een gelijk spel of winst uit sleept.quote:Heb een combi openstaan met ADO+Brugge winst, dus dat ziet er goed uit.
Ja en nu baal ik dubbel als AZ fan zijndequote:Op zaterdag 28 februari 2004 21:53 schreef superjoden het volgende:
[..]
jammer 4-1 voor twente geworden..
Heb je een bewijs aan Unibet gestuurd waarop het bedrag staat wat je naar Firstclear Ltd. hebt gestuurd?quote:Vandaag heb ik mn saldo opgewaardeerd bij unibet per bank,kheb gemaild maar nog steeds geen tegoed erop gekregen , zijn er meer mensen die hiervan last hebbe?
graag gedaan...quote:Op zondag 29 februari 2004 11:15 schreef superjoden het volgende:
[..]
inter met 2 doelpunten verschil winnen??? zou er niet teveel vertrouwen in hebben...
1-1 hopelijk wordt het nog 1-2 want dan is mijn combo samen met boston goedquote:Op zondag 29 februari 2004 20:22 schreef Jopiler het volgende:
1-0 Beveren Romaric.
1-1 dus inzet terug.quote:Op zondag 29 februari 2004 20:06 schreef Greetings het volgende:
20 euro op Auxerre-PSG over 2 goals @ 2.00
Even ter verduidelijking; die 2/x die jij noemt is geen double chance. Het is level ball, en bij gelijkspel krijg je alleen je inzet terug.quote:Op zondag 29 februari 2004 23:36 schreef Butra het volgende:
Inter was lekker ja vanmiddag..
Beetje risico genomen vanavond, en dat werd beloond. Vond dat Canbet in de fout ging door Lazio als favoriet aan te merken tegen Milan. Milan had 3.10 op winst en 2.15 op 2/x. Dat lieten we niet schieten natuurlijk.
[afbeelding]
Heb nu nog een combo openstaan met alleen Porto niet verliezen nog open. Komt wel goed dus.
Totaal winst dit weekend rond de 125 euro.
Was inderdaad een bar slechte wedstrijd. Misschien dat Lazio de favoriet was doordat ze in de Coppa 2 keer van Milan B wonnen. Ik vond het iig verrassend dat Milan zulke hoge quotes had.quote:Op zondag 29 februari 2004 23:55 schreef Afunados het volgende:
Nou Burta, Lazio heeft de favoriete rol anders wel waargemaakt. Was een slechte wedstrijd, waar Milan de tweede helft slechts eenmaal uitkwam..Juist ja, de goal
Zeker wel coolquote:Op zondag 29 februari 2004 22:50 schreef Greetings het volgende:
[..]
1-1 dus inzet terug.
Mijn totaalwinst dit weekend: +135.23
Toch weer lekker dus....
En nog wat geinigs, deze mail kreeg ik van Moneybookers:
"We are writing to confirm that a verified members limit is usually 15000eur. We can remove the limit of a customers account in cases where we see customer is likely to go over this limit. Examples of this would be if the customer was selling goods, or was a professional gambler. After looking at your account, we have decided that we will be able to give you the status of a professional gambler, and remove your limit."
Haha, wel cool. Ze beschouwen me daar dus al als een professional gambler![]()
![]()
Ik zei het he, Brugge wint gewoon in Beverenquote:1-1 hopelijk wordt het nog 1-2 want dan is mijn combo samen met boston goed
3-1 geworden, dus weer een goede bet.
quote:Op maandag 1 maart 2004 11:51 schreef Jopiler het volgende:
[..]
Ik zei het he, Brugge wint gewoon in Beveren
als je bv een tweevoudig bet hebt, worden de quotes met elkaar vemenigvuldigt. De totale quote wordt dan hoger dan bij 2 enkelvoudige bets. Hierdoor is het bedrag wat je kan winnen hoger, maar ook het risico.quote:Op maandag 1 maart 2004 15:42 schreef FEESTsdeel het volgende:
wat is nou het voordeel als je eenvoug, tweevoudig , trixy etc gokt bij unibet ?
Nee, ik heb gewoon per ongeluk de verkeerde country geselecteerdquote:Op maandag 1 maart 2004 16:51 schreef Taku het volgende:
Greetings,
in een vorige topic zei je dat dat je bij Betfair nog onder Nieuw Zeeland staat geregistreerd.
Komen ze daar niet achter als jij geld gaat withdrawen? (is toch niet strafbaar hoop ik?)
Dan is dat idd niet strafbaarquote:Op maandag 1 maart 2004 17:15 schreef Greetings het volgende:
[..]
Nee, ik heb gewoon per ongeluk de verkeerde country geselecteerd![]()
Dat is toch niet strafbaar?![]()
En nee, geen problemen met withdrawen, dat doe ik naar CC terug, of naar Moneybookers. En bovendien hebben ze de NL accounts nog niet eens gesloten, dus dan is er helemaal nog niks aan de hand. Het is meer uit voorzorg. Ook interesse in Betfair misschien?
moet je een account openen bij moneybookers.com en het daar heen laten storten. En van daaruit weer naar je bankrekening in nederland ofzoquote:Op maandag 1 maart 2004 21:02 schreef Taku het volgende:
[..]
Dan is dat idd niet strafbaar
Ik heb namelijk het probleem bij premierbet.com dat ze daar geen NL klanten meer accepteren, waar ik achteraf pas achterkwam.
Destijds had ik Nederlandse Antillen gekozen als land. Nu ben ik dus bang dat ik wordt 'gestraft' als ze daar achterkomen bij het withdrawen naar mijn bank. Ik zit nog even rond te kijken naar welk .com kga overstappen...
Ja maar ik weet niet of dat kan bij Premierbet. Om hoeveel geld gaat het?quote:Op maandag 1 maart 2004 21:03 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
moet je een account openen bij moneybookers.com en het daar heen laten storten. En van daaruit weer naar je bankrekening in nederland ofzo
Nee, dat gaat niet. Het withdrawen gebeurtquote:Op maandag 1 maart 2004 21:08 schreef Greetings het volgende:
[..]
Ja maar ik weet niet of dat kan bij Premierbet. Om hoeveel geld gaat het?
Tja... Neteller is zeer betrouwbaar. Maar dan zou je wel wat eurotjes kunnen verliezen met de omrekening van euros naar dollars, reken dan maar op zo'n 10 euro denk ik. Buitenlandse cheque verzilveren kost ook bijna 10 euro (bij mijn bank dan ; de Postbank). Ik zou toch voor Neteller kiezen dan. In dat geval kan je zelfs nog wel ff doorspelen daar.quote:Op maandag 1 maart 2004 23:22 schreef Taku het volgende:
[..]
Nee, dat gaat niet. Het withdrawen gebeurt
-per cheque
-of per bank transfer...dus overmaken naar mijn NLrekening
-neteller....maar dat is in dollars ofzo
...tgaat om ongeveer 400 euro![]()
soms neem ik risicovolle bets, meestal doe ik er dan ook een bet bij waarbij er weinig risico is maar wel genoeg mee wint om zo min mogelijk verlies te lijden. En geduldig weddenquote:Op dinsdag 2 maart 2004 16:17 schreef FEESTsdeel het volgende:
zijn er mensen die met een bepaade strategie wedden ?Zo ja , Hoe ?
Ja hoor, mijn tennis chickie heeft 6-4 6-2 gewonnen!quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:49 schreef Greetings het volgende:
Ik heb voor vanavond al een surewin van 29 euro te pakken. Gelijk die 29 euro ingezet op Washington (=tennisster in WTA Acapulco) @ 1.90 op Mediabet. Ook wel een geinige bookie trouwens.
quote:Op dinsdag 2 maart 2004 15:40 schreef Fugie het volgende:
Barnsley - Peterborough 1 1.90 0-1
Luton - Bournemouth 1 1.95 uitgesteld
1.00 -> 3.70
Wimbledon - Nottingham Forest 2 1.80 0-1
Gillingham - Wigan 2 2.10 uitgesteld
1.00 -> 1.80
Santoro, F - A Martin 2 1.75 2-1
Mantilla, F - Patience, O 2 2.10 2-0
1.00 -> 3.68
Mirnyi, M - Nadal, R 2 2.00 0-2
Robredo, T - Björkman, J 1 1.73 2-0
1.00 -> 3.46
Wat dacht je van www.uefa.com?quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:16 schreef Jopiler het volgende:
Iemand met Uefa-Cup-Tips?
Ik ga zo alles eens goed uitzoeken.
Iemand nog goede sites met info voor vanavond?
Volgens deze site moeten we het met PSV doen vanavond. Wordt tijd voor een schotel..quote:Op woensdag 3 maart 2004 12:52 schreef Greetings het volgende:
Weet iemand welke wedstrijden, live op TV te volgen zullen zijn? Behalve PSV-Perugia natuurlijk....
Nee, zijn verschillende zenders. Alleen PSV dus op TV. Op UEFA.com zijn overigens wel een hoop wedstrijden te volgen..quote:Op woensdag 3 maart 2004 13:09 schreef Greetings het volgende:
Hmm... Italia 1, is dat niet toevallig RaiUno? Zal wel niet helaas....
genclerbirligi - parma = 3-0quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:40 schreef ClioSporT het volgende:
25 euro op genclerbirligi @ 2.72
quote:Op woensdag 3 maart 2004 17:47 schreef Fugie het volgende:
Inter - Sochaux 1 1.65
Mallorca - Spartak Moskva 1 1.70
1.00 -> 2.80
Newcastle - Vålerenga 1 1.22
Barcelona - Brondby 1 1.22
PSV Eindhoven - Perugia 1 1.45
1.00 -> 2.16
Teplice - Celtic 2 2.20
Besiktas - Valencia 2 2.55
1.00 -> 5.61
Helaas....Parra had verloren.... Maar wel nog had ik Newcastle goed in livebetting, en 12 euro mee gewonnen, dus in totaal maar 8 euro verlies.quote:Op woensdag 3 maart 2004 19:40 schreef Greetings het volgende:
20 euro op Parra in de WTA Acapulco Tennis @ 1.75
Woei. 28,50 EURO winst.quote:Op donderdag 4 maart 2004 14:22 schreef Butra het volgende:
Vanmorgen een combo ingevuld met Pavel, Lopez, Federer en Ljubicic. 7,50 inzet @ 4.78.
We zijn al aardig op weg..
Heel erg betrouwbaar. Maar op je 2e vraag heb ik geen antwoord, want ik gebruik gewoon mijn CC. Mail ze ff.quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:09 schreef MasterSE het volgende:
Is Centrebet een betrouwbare site? Als ik geld (internet bankieren) wil storten op mijn account hoeveel dagen duurt het dan ongeveer?![]()
Als je geen voorkeur hebt:quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:09 schreef MasterSE het volgende:
Is Centrebet een betrouwbare site? Als ik geld (internet bankieren) wil storten op mijn account hoeveel dagen duurt het dan ongeveer?![]()
Iemand anders misschien nog een tip voor me?quote:Op donderdag 4 maart 2004 22:53 schreef Taku het volgende:
Butra.....kan jij mij een site aanraden voor betting op tennis?
Ik zit nu bij Canbet, maar volgens mij heeft elke doorsnee bookie de mogelijkheid voor tennisbets. Ik zat hiervoor bij Willhill, en de odds zijn bij Canbet (voor tenniswedstrijden) toch wel zo'n 0.05-0.10 hoger.quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:34 schreef Taku het volgende:
[..]
Iemand anders misschien nog een tip voor me?![]()
Globet is ook niet slecht met tennis. Ook niet met voetbal trouwens hoor.quote:Op donderdag 4 maart 2004 23:34 schreef Taku het volgende:
[..]
Iemand anders misschien nog een tip voor me?![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:16 schreef Greetings het volgende:
Nog 8 euro op twee onvoorspelbare evenementen gezet:
De WOK-WM: 3 euro op Axel Stein to win @ 20
5 euro op "Alle anderen" bij de WOK-teamspelen @ 30
Deze odds zijn veel te hoog voor zo'n onvoorspelbaar evenement heb ik me laten vertellen, zeker als je bedenkt dat Axel Stein de trainingsrace gisteren nog won, en de selectie van "Alle anderen" 8 van de 11 deelnemende teams omvat! Nu maar hopen... Win ik dan is dat heeeel mooi, win ik niet dan jammer en heb ik nog steeds 37 euro winst vandaag.
Mocht iemand trouwens interesse hebben: deze bets zijn alleen verkrijgbaar op Eurotip (www.eurotip-online.com). Die Duitse bookie heeft hele goede odds voor alle sporten, vooral ook met handicaps. Je krijgt 10 euro bonus bij je eerste inbetaling (die minimaal 25 euro moet zijn).
Greetings hoe doe je het toch, nog even en je kan ervan leven.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:17 schreef Greetings het volgende:
[..]
Whahaah! Die 5 euro op "Alle anderen" @ 30 won!
Das dus 145 euro! Dan min die 3 euro op die andere, wordt het 142 euro. Tel ik daar mijn eerdere winst van 45 euro van vanavond bij op, kom ik op het wederom respectabele winbedrag van 187 euro!
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik vind het leuk voor je hoor, maar ik vind toch wel een beetje een vreemd verhaal.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 00:17 schreef Greetings het volgende:
[..]
Whahaah! Die 5 euro op "Alle anderen" @ 30 won!
Das dus 145 euro! Dan min die 3 euro op die andere, wordt het 142 euro. Tel ik daar mijn eerdere winst van 45 euro van vanavond bij op, kom ik op het wederom respectabele winbedrag van 187 euro!
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee het was een soort vaag vriendschappelijk toernooitje. Zo eentje die vooral voor de TV wordt uitgezonden en waaraan bekende Oostenrijkers (of was het nou Duitsers) ook meededen. Meer voor de lol dus. Daarom durfde natuurlijk geen enkele bookie hiervoor odds aan te bieden, behalve Eurotip. En ik kreeg een tip van een Duitser dat deze odds gewoon veel te hoog waren, aangezien het evenement nogal onvoorspelbaar was. Het waren overigens 2 verschillende onderdelen: de single race (waarin ik die Axel Stein @ 20 nam, omdat ie een dag eerder de beste was in de training) en de teamrace, waarin ik inzette op "alle anderen" @ 30, wat bestond uit de 8 underdog teams. Er waren namelijk 3 favorieten, geprijsd @ 1.70, @3.00 en @ 4.00 geloof ik. Nou ik beschouwde het meer als funbet, maar ik won dus die bet @ 30 uiteindelijk.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:57 schreef Butra het volgende:
[..]
Ik vind het leuk voor je hoor, maar ik vind toch wel een beetje een vreemd verhaal.
Je hebt dus 9 van de 11 deelnemers 'gedekt' met quotes van 20.00 en 30.00. Watvoor quotes hadden die andere 2 deelnemers? 1.01? Of het is een achterlijke bookie, of het is een heel mooi verhaal.
Nou, ik ben dan wel student, maar woon nog thuis. Maar als ik op kamers zou wonen, zou ik de huur er inderdaad wel van kunnen betalen!quote:Op vrijdag 5 maart 2004 10:50 schreef Meyer_Lansky het volgende:
[..]
Greetings hoe doe je het toch, nog even en je kan ervan leven.
beetje jammer van cagliariquote:Op donderdag 4 maart 2004 17:34 schreef Fugie het volgende:
Venezia - Albinoleffe 2 4.25
Fiorentina - Salernitana 1 1.80
1.00 -> 7.65 :n
Cagliari - Messina 1 1.78
Livorno - Ascoli 1 1.70
1.00 -> 3.03
quote:Op vrijdag 5 maart 2004 11:42 schreef Greetings het volgende:
[..]
Nou, ik ben dan wel student, maar woon nog thuis. Maar als ik op kamers zou wonen, zou ik de huur er inderdaad wel van kunnen betalen!![]()
waar blijft je pattriotismequote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:15 schreef Butra het volgende:
25 euro op Nieminen @ 1.95. Laten we eens gek doen.
1-0 verloren...quote:Op vrijdag 5 maart 2004 17:12 schreef Greetings het volgende:
20 euro op TPS @ 1.50
Fins Icehockey, begint om 17.30 uur.
Klopt. Dat is voor losers die geen risico durven te nemen.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:34 schreef sander4444 het volgende:
Wat is level ball precies? geld terug bij een gelijkspel?
Maar die toch bijna elke dag weer hier een flinke winst kunnen meldenquote:Op zaterdag 6 maart 2004 11:19 schreef Butra het volgende:
[..]
Klopt. Dat is voor losers die geen risico durven te nemen.
Dat ze het geld toevoegen aan je accountbedrag zodra ze het ontvangen. Maak je maar niet druk hoor, Centrebet is de betrouwbaarste bookie ter wereld.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 17:24 schreef MasterSE het volgende:
Ik heb gisteren 200¤ overgemaakt naar Centrebet maar ik heb vandaag 100¤ gekregen in mijn account, daarna heb ik ze een email gestuurd van waar het overgebleven geld is gebeurt? Ik heb daarna deze mail (zie onder) gekregen, kan iemand mij vertellen wat ze nou bedoelen?
Mail Centrebet: When your funds arrive in your betting account the money will be credited
to your account. The rest of your deposit (100 EURO) will therefore show in
your account.
Haha, de bet @ 45 wint! Alweer zo'n hoge odds-bet die uitkomt. 220 euro winst aan die bet. Helaas verliest de gewone NEC bet wel, dus dat is -20.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:24 schreef Greetings het volgende:
Ik heb:
30 euro op Fenerbahce @ 1.91
20 euro op Racing Club (Argentinie) @ 3.00
20 euro op Banfield (Argentinie) @ 2.75
20 euro op St Helens (-15.5) Rugby @ 1.90
20 euro op NEC @ 2.10
5 euro op NEC-RBC HT 1/ FT 2 @ 45
De combo had ik goed, en was goed voor 55 euro winst. Min de 15 euro die op NEC stond, maakt dat 40 euro winst.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 10:23 schreef Butra het volgende:
Ik ga vandaag voor NEC. En een combo met Bayern (level ball), Valencia (level ball), Man U en de joden.
quote:Op zondag 7 maart 2004 18:06 schreef Butra het volgende:
[..]
De combo had ik goed, en was goed voor 55 euro winst. Min de 15 euro die op NEC stond, maakt dat 40 euro winst.
MAAR! Ik had me van de week voorgenomen om een keer dik in te zetten als ik de 1400 EURO winst zou halen dit weekend. Uiteindelijk 200 EURO op Cleveland en San Antonio gezet, na tips van oa. het Bettingadvice forum en een vriend van me die de NBA volgt. En ja hoor, 577 EURO winst.
[afbeelding]
Voor vanavond lijkt me AS Roma @ 1.91 wel een leuke. Die neem ik in een combo met Spadea.
Das dus 167.30 gewone winst. Tel ik daar mijn surewins van 53.57 bij op, dan kom ik op een totaalwinst van 220.87 dit weekend. Wederom aardig.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:24 schreef Greetings het volgende:
Ik heb:
20 euro op NEC @ 2.10
Very nice indeed. Gefeliciteerd, Butra ook trouwens. Mooie winsten.quote:Op zondag 7 maart 2004 23:43 schreef Greetings het volgende:
[..]
Das dus 167.30 gewone winst. Tel ik daar mijn surewins van 53.57 bij op, dan kom ik op een totaalwinst van 220.87 dit weekend. Wederom aardig.![]()
als je het telaat ofzo stuurde kan het tot 5 (werk?)dagen duren. Dus dan kan het wel kloppen dat het er nog niet staatquote:Op maandag 8 maart 2004 13:24 schreef MasterSE het volgende:
Greetings, ik had vrijdag 5 maart geld overgemaakt (rabobank internetbankieren) naar Unibet, maar het is nu maandag 8 maart ik heb het nog steeds niet ontvangen op mijn Unibet account, normaal gesproken kreeg ik die geld binnen half uur op mijn account. Ik heb paar keer email gestuurt naar info-nl@unibet.com maar ik heb nog steeds geen reactie teruggekregen, weet je misschien waar het aan ligt?
Hey Greetings, bij welke bookie had je die onderste bet geplaatst?quote:Op zaterdag 6 maart 2004 15:24 schreef Greetings het volgende:
Ik heb:
20 euro op NEC @ 2.10
same herequote:Op dinsdag 9 maart 2004 19:14 schreef kratovsk het volgende:
Ik kreeg een e-mail van unibet over liveweddenschappen, maar iemand enig idee hoe dat werkt? Want zodra ik ingelogd ben is er geen spoor meer te bekennen van die LIVE-knop....?....
Butra of greetings, weet 1 van jullie dit?quote:Op woensdag 10 maart 2004 09:46 schreef zybex het volgende:
Heb gister me aangemeldt bij gamebookers, onder een andere naam en een ander land, want je mag geen account hebben als je nederlands bent. Maar kan ik wel via moneybookers spelen? Controleren ze me bij gamebookers via moneybookers?
vannacht Celtics en Flyers goedquote:Op woensdag 10 maart 2004 10:38 schreef Butra het volgende:
Was niet zo'n beste avond gisteren. Ik had alleen Porto naar de volgende ronde goed, wat het verlies beperkte tot 15 EURO.
En ik heb nu al 2 nachten op rij kansen laten lopen bij de NBA, omdat ik het niet aandurfde. Het kan niet altijd feest zijn, zullen we maar zeggen.
Welke website's gebruiken jullie voor tips over de NBA?quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:06 schreef Fugie het volgende:
[..]
vannacht Celtics en Flyers goedVanavond maar eens cl checke.
Dat weet ik niet. Ze zouden het weleens incidenteel kunnen controleren.quote:Op woensdag 10 maart 2004 11:07 schreef zybex het volgende:
[..]
Butra of greetings, weet 1 van jullie dit?
Toch weer 28 euro winst! Correct Score goedquote:Op woensdag 10 maart 2004 20:07 schreef Greetings het volgende:
Ik heb twee funbets voor zo bij Real-Bayern:
4 euro op HT Draw, FT Real winst @ 6.00
4 euro op Correct Score 1-0 @ 9.40
Heej het is geen enkel probleem alleen duurde het bij mij wel een tijdje..... Maar ik heb zelf ook met gewone postbank overschrijfkaart geld gestort op mn unibet.....quote:Op donderdag 11 maart 2004 14:34 schreef Chris1984 het volgende:
Hoi, ik heb even een vraag voor de kenners van Unibet ...
Ik heb me vandaag daar geregistreerd, ik heb alleen geen creditcard of online-betalingsmiddel om geld op mijn saldo te storten. Nu kan je er ook ook betalen via een overschrijvingskaart, alleen staat daar de Fortis bank bij vermeld, weet iemand hoe ik daar met mijn Postbankrekening kan betalen ?
Nee dat is niet nodig postbank kan ookquote:Op donderdag 11 maart 2004 20:19 schreef Chris1984 het volgende:
Ja dat laatste heb ik idd gedaan via unibet.co.uk , alleen het is dus niet zo dat er alleen als lid van de Fortis-bank kan worden betaald met overschrijvingskaarten ?
eey ff vragie hoe gaat dat met dat overmaken daarzo naar die rekening? Ik ben namelijk geen kei in duitsquote:Op vrijdag 12 maart 2004 10:28 schreef sander4444 het volgende:
Voor mensen die nog een leuke bookie zorgen, kijk eens op www.eurotip-online.com. Greetings gaf mij deze site, omdat ze hier GG-divisie aanbieden (ook met handicap) en dat er ook bij de HC Eredivisie vele soorten weddenschappen mogelijk zijn met leuke quotes. En bij je eerste storting krijgt je meteen ¤ 10,00 bonus (ik heb net gestort en direct de bonus ook echt gekregen).
Ik zet dat altijd gewoon bij mededelingen en is altijd goed gegaanquote:Op vrijdag 12 maart 2004 15:36 schreef Chris1984 het volgende:
Nog even over het storten op Unibetje moet bij een overschrijving je naam en rekeningnummer bij Unibet zetten, maar waar ?? Referenties hebben ze t over, maar dat staat niet op zo'n overschrijvingskaart ...
quote:Op zondag 14 maart 2004 10:00 schreef Meyer_Lansky het volgende:
Voor vanmiddag just for fun.
Manchester City - Manchester United 1 quote 4.15 1 euro inzet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |