Ik draag graag strakkere boksers.. vind ik zelf het prettigs en draag eigelijk nooit slipjes of strings.
Wat dragen jullie voor ondergoed?
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 00:45 schreef Chirma het volgende:
ik draag het lieft ruime boxers, kun je alles lekker laten flubbelen
quote:Ieeeel, ik vind het echt vies als alles bij een man in zijn broekspijp hangt...zeg maar...
Op woensdag 18 februari 2004 00:45 schreef Chirma het volgende:
ik draag het lieft ruime boxers, kun je alles lekker laten flubbelen
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 01:03 schreef Magistic het volgende:
strakke en ruime boxers...voor als je eens een dag wat anders wil
quote:
quote:Voelt veel lekkerder en vrijer en als je een stijve hebt knelt het minder. Waarom zou dat vies zijn dan? Ministringetjes zijn pas vies.. die zitten te rotten in je kont
Op woensdag 18 februari 2004 02:13 schreef Troetel het volgende:[..]
Ieeeel, ik vind het echt vies als alles bij een man in zijn broekspijp hangt...zeg maar...
Ik draag altijd ministringetjes...
quote:Oke, ik moet het misschien anders zeggen. Ik heb lange tijd op atletiek gezeten en daar had je van die oudere mannen die ook dachten, kom...we laten alles hangen...En flubber boxershort met een daarover nog flubberiger sportbroekje is geen aanrader
Op woensdag 18 februari 2004 02:22 schreef Chirma het volgende:[..]
Voelt veel lekkerder en vrijer en als je een stijve hebt knelt het minder. Waarom zou dat vies zijn dan? Ministringetjes zijn pas vies.. die zitten te rotten in je kont
quote:Dit verklaart een hoop, nee ik snap dat dat onsmakelijk is idd. En dat rechtleggen is ook nodig bij een strakke onderbroek hoor..
Op woensdag 18 februari 2004 02:55 schreef Troetel het volgende:[..]
Oke, ik moet het misschien anders zeggen. Ik heb lange tijd op atletiek gezeten en daar had je van die oudere mannen die ook dachten, kom...we laten alles hangen...En flubber boxershort met een daarover nog flubberiger sportbroekje is geen aanrader
Trouwens..Als je dan een stijve krijgt, dan lijkt het me toch ook niet echt fijn.Ik zie jullie dan wel weer die moeite doen om hem uit die broekspijp te halen en naar boven te richten....
bh's met een voorgevormde cup (zie je geen harde tepels onder je truitje), een beugel
verder een heupstring die niet bij de minste of geringste beweging 100m boven je broek uit komt
Verder strings net zo vaak en net zo lief als strakke shorts.
Marlies Dekkers spul vind ik erg fijn zitten.
quote:
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 12:24 schreef Roellio het volgende:
Ik mag geen strakke boxers meer aan van m'n vriendin.'
Derhalve ruime boxers.
Waaromdat dan? heb je er wat geks mee gedaan ?
quote:Ze kan haar nymfomane gedachten dan niet meer opzij zetten voor een goed gesprek als ze dat monsterlijk gezwollen apparaat gevangen ziet in knellend textiel.
Op donderdag 19 februari 2004 12:28 schreef Heli0s het volgende:[..]
![]()
Waaromdat dan? heb je er wat geks mee gedaan ?
quote:of het feit dat er niks te zien is en een wijde boxer nog enigszins wat ter verbeelding overlaat
Op donderdag 19 februari 2004 12:34 schreef Foo_niks het volgende:Ze kan haar nymfomane gedachten dan niet meer opzij zetten voor een goed gesprek als ze dat monsterlijk gezwollen apparaat gevangen ziet in knellend textiel.
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 12:35 schreef Adelante het volgende:[..]
of het feit dat er niks te zien is en een wijde boxer nog enigszins wat ter verbeelding overlaat
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |