ik ben al tijden bezig met mijn SB en atari 1024 ST met MIDI.
Nou wou ik eigenlijk een stukje verder gaan, met MIDI samplers. Wie weet goede merken, goede kwaliteit voor goede prijzen.
Ik zoek het liefst voorlopig nog software matige oplossingen maar hardware matige (19 inch app) wil ik ook al info over..
Ik hoor het
Maar beginnen met softsamplers is wel een goed idee op zich. De grote sequencers van vandaag de dag hebben ze volgens mij al standaard ingebakken (ik weet het iig van Logic zeker).
Ook Reason is trouwens te gebruiken voor zoiets.
(kan ook niet wachten op Reason 3, hopelijk gaat die VST support toch nu echt gerealiseerd worden!)
quote:ReWire is je vriend.
Op woensdag 18 februari 2004 01:00 schreef MaartenHG het volgende:(kan ook niet wachten op Reason 3, hopelijk gaat die VST support toch nu echt gerealiseerd worden!)
quote:Ja, maar zoals ik eerder heb aangegeven loopt Cubase gewoon niet goed op mijn PC (heb wel 1tje die snel genoeg is). Maar goed, ik ga liever met de interface van Reason dan die van Cubase...
Op woensdag 18 februari 2004 01:01 schreef Tijn het volgende:
ReWire is je vriend.
Nu heb ik van een kennis guitarpro 4 te leen maaar hier zit geen sample functie in.
Zo heb ik ook sound forge 6, een tiefens goed programma!! maar zit hier uberhaubt een sample funtie in die met midi is op te roepen? Want ik gebruik sound forge meer om snelle tap solo's te vertragen of zelf opgenomen smaples te verfraaien....
Iemand nog wat info?
bvd
Maar goed, ik denk dat Reason een veel makkelijkere oplossing is voor nu dan een dik pakket als Cubase eigenlijk
quote:Oh? Bij mij draait het als een zonnetje met Cubase SX2 en Reason 2.5 op een AthlonXP 1800+.
Op donderdag 19 februari 2004 18:46 schreef search64 het volgende:
Rewire zuigt ballen, echt wat een waardeloze timing. En ik heb een Athlon 2600+ dus aan mijn pc ligt het niet.....
Dit heeft weinig met je processor te maken, op een 3 ghz zou ie waarschijnlijk nog niet lekker lopen.quote:Op donderdag 19 februari 2004 18:46 schreef search64 het volgende:
Rewire zuigt ballen, echt wat een waardeloze timing. En ik heb een Athlon 2600+ dus aan mijn pc ligt het niet.....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |