quote:Omdat het Het grote Centrale Tennistopic VI topic klaarblijkelijk slecht gefrequenteerd word zo rond de deadline.
Op woensdag 18 februari 2004 00:03 schreef Juan Zueco het volgende:
Dank U.J.
Omdat Juan vreselijk achter staat in de Cream subleague van www.tennismanager.nl
Omdat broertje Abe ook meedoet in die subleague.
Omdat ik advies nodig heb.
De deadline is inmiddels verstreken.
* Juan Zueco speelt hoog spel deze ronde
Ik heb slechts 4 spelers geselecteerd:
1. Roddick (Memphis)
2. Fish (Memphis)
3. Coria (Buenos Aires)
4. Nieminen (Rotjeknor).
Ik vrees met bange vreeze.
Ik hoop op deskundig advies voor toekomstige rondes.
J.
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 18-02-2004 17:59]
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:38 schreef mitt het volgende:
wat is een outsider...vrij veel grote namen in het toernooi
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:54 schreef Juan Zueco het volgende:[..]
I know. Ik bedoel dus geen grote naam.
Naar het schema kijkende (Rotterdam) is de groep 17/t/m 23 interessant. Mindere spelers en in de halve finale treffen zij pas een topper : Ferrero. Of Schalken moet stunten.
De namen van die groep:
- Nieminen
- Costa
- Sargsian
- Davydenko (won overtuigend van Scirchapan)
- MirnyJ.
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:55 schreef mitt het volgende:
ik dacht ook al aan Nieminen.
quote:J.
Op dinsdag 17 februari 2004 23:22 schreef Juan Zueco het volgende:[..]
Costa blijft natuurlijk een sluwe vos. Dat is namelijk Nieminen z'n volgende tegenstander.
Anyway,
Dilemma : Heb Roddick voor Memphis, Coria voor Buenos Aires.
Fish lijkt me een goede kandidaat voor de finale van Memphis. Of moet ik die inleveren tegenover Hewitt, die als hij wint, Federer treft in de halve finale van R'dam. Fish lijkt me namelijk zeker voor de finale van Memphis, dus dat levert meer punten op.
Costa - Nieminen? Geen historie. Wie wint denk je?What about my Fish-Hewitt theorie?
Vragen, vragen, vragen...
J.
Ik vind de keuze van Nieminnen wel slim, staat nu alweer kwartfinale. Fish is denk ik een mindere keuze, denk niet dat ie twee keer finale kan halen, achter elkaar. Roddick moet dat natuurlijk wel kunnen. Coria op gravel lijkt me wel een goede keuze.
Succes ermee
De gok met Nieminen heeft goed uitgepakt. Costa werd simpel van de baan geslagen.
Hewitt had vandaag een moeilijke ronde. Hij had twee tie-breaks nodig tegen Thomas Johansson. Zijn volgende tegenstander is Schuettler, die het in Rotterdam opvallend goed doet. Hoop op de Duister gezien mijn concurrentie die Aussie heeft.
Wat is trouwens jullie mening over Schuettler en een Henman. Beiden lijken in goede vorm.
Opvallend in Memphis is de voortzetting van goede resultaten van Gambill en Saulnier. Zij stuurden respectievelijk Dent en Ginepri naar huis. Spelers om dus in de gaten te houden voor de volgende manager ronde.
Roddick had een zware partij tegen good-old Todd Martin, maar gelukkig won hij. Idem dito voor Fish. Toch lijkt het moeilijker te gaan dan het voorgaande toernooi. Ben benieuwd wie zich hier als out-sider, naast Saulnier, gaat aandienen.
Winst in toernooien zegt overigens niet veel. Gonzales en Dupuis vlogen er nu kansloos de eerste ronde uit. Gravel is anders dan hardcourt en met een jetlag is het onhandig spelen. Dus wie deze twee heren had opgesteld komt van een koude kermis thuis.
Wie denken jullie, wie er ver gaat reiken in de eerder genoemde toernooien? Speelschema's zijn te vinden op www.atptennis.com
J.
* Juan Zueco hoopt op Sluiter, zou een klap zijn voor mijn mede-managers
J.
quote:Ik zie hem wel de kwartfinale halen. Dan heeft hij m.i. een goede kans tegen of Blake of Saulnier of Joachim Johansson.
Op donderdag 19 februari 2004 16:41 schreef tukkeronline het volgende:
Fish is denk ik een mindere keuze, denk niet dat ie twee keer finale kan halen, achter elkaar.
J.
quote:Is niet de bedoeling mitt. Centraal staat eigenlijk de vraag wie hot is en wie not. Wie te pikken voor de manager en wie niet. Dit gebaseerd op de ATP-toernooien en Grand Slams.
Op donderdag 19 februari 2004 18:04 schreef mitt het volgende:
hmm..hoop niet dat dit toch een soort van Centraal tennisuitslagen topic word Juan, anders word die andere een beetje overbodig he?
J.
[Dit bericht is gewijzigd door Juan Zueco op 19-02-2004 18:45]
quote:De database gaat maandag open en sluit op dinsdag 23:59
Op donderdag 19 februari 2004 17:27 schreef suus21 het volgende:
hoe lang duurt het voordat je spelers kunt kopen?
J.
Zie nu pas dat mijn vorig berichtje niet wordt weergegeven.quote:Op woensdag 25 februari 2004 00:44 schreef Juan Zueco het volgende:
[quote]Op maandag 23 februari 2004 21:13 schreef Mist het volgende:
Ik zou iets meer op budget focussen. Neem een team van minstens tien spelers, op langere termijn heb je daar waarschijnlijk meer aan. Bedenk dat je voor een Roddick vijf anderen kunt kiezen, met een redelijke kans dat die samen meer punten/budget halen dan Roddick alleen (in de wat kleinere toernooien dan).
Dat was mijn strategie de vorige rondes. Had nu zo iets van kwaliteit voor quantiteit.
Anyway dat pakte dus verkeerd uit.
Heb nu quantiteit en hopelijk kwaliteit:
Line-Up:
1. Blanco
2. Volandri
3. Safin
4. Kuerten
5. Mirnyi
6. Hrbaty
7. Clement
8. Calleri
9. Gasquet
10. Arazi
11. Saulnier
J.
P.s. A la minute nr's 10 t/m 11 toegevoegd i.v.m. het falen van Moya.
P.p.s. Mitt & Butra : Helaas door database perikelen heb ik juliie zeer gewaardeerde input gemist.
P.p.p.s. Commentaar wordt zeer gewaardeerd.
Moet de schema's nog bekijken. Drie toernooien voor volgende week:quote:Op zondag 29 februari 2004 20:48 schreef mitt het volgende:
voor volgende week, moet je nog moeilijke keuzes maken Juan?
Normaal was ik blind op Nieminen afgegaan, maar dankzij het goede spel van Carraz zou ik het niet weten.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 17:26 schreef Juan Zueco het volgende:
Scottsdale is qua te behalen punten het minst belangrijk. Ik denk dat ik daar op Kiefer ga gokken. Roddick is te duur.
Wat zijn je gedachten over de Carraz-Nieminen partij mitt?
J.
Nieminen wint, dus die gok pakt goed uit. Helaas moest Hrbaty opgeven.quote:Op dinsdag 2 maart 2004 18:09 schreef mitt het volgende:
[..]
Normaal was ik blind op Nieminen afgegaan, maar dankzij het goede spel van Carraz zou ik het niet weten.
Nieminen hoort dit te winnen, ook als je kijkt dat hij van Nalbandian wint..al zegt dat verder weinig.
Je begrijpt dat ik voor die Fin moet duimen.quote:Op donderdag 4 maart 2004 19:31 schreef mitt het volgende:
tsja, Juan, wat gaat er nu voor, Schalken of Nieminen
Hoezo? Tursunov viel tegen.quote:Op vrijdag 5 maart 2004 16:43 schreef mitt het volgende:
Nadal verliest, Lopez wint.
luisteren naar mitt Juan
Yeah! Erg gelukkig met die winst. Concurrent heeft overigens Lopez ook.quote:Op zaterdag 6 maart 2004 21:41 schreef mitt het volgende:
Lopez Lopez Lopeeeeeeeeeezzzzzzzzzzzzz
Yups, met 7 punten verschilquote:Op maandag 8 maart 2004 21:00 schreef mitt het volgende:
Ik ga er vanuit dat je gewonnen hebt
deze week maar een toernooi, dus dat wordt zorgvuldig kiezen
via www.atptennis.com kun je onder tournaments de loting bekijken.quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:02 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Ik zal es ff voor je het deelnemersveld in Indian Wells bekijken .... waar vind ik dat?
Sorry,quote:Op donderdag 18 maart 2004 20:03 schreef mitt het volgende:
Juan?
Agassi heb ik. Sjeng gaat verliezen van Haas.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:12 schreef suus21 het volgende:
sjeng schalken en andre agassi inzetten
quote:Op woensdag 24 maart 2004 00:07 schreef Juan Zueco het volgende:
Huil en ween mee:
- Agassi
- Hewitt
- The Scud
- Chela
- Johansson J.
- Labadze
- Kiefer
- Hrbaty
J.
P.s.![]()
I know. Waar was je gisteren dan?quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:27 schreef mitt het volgende:
Philippoussis, Chela en Labadze vind ik geen goede keuze om eerlijk te zijn
Zie verder in [Hools] Hét VBL cafe # 287: Clarence for Presidentquote:Op dinsdag 23 maart 2004 23:38 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
H'mm hij is alleen rete duur.
Alternatief. De scud dumpen, Fish kiezen.
Dan heb ik nog geld over voor:
Blake
Ljubicic
Youzhny
Als ik de scud kies (exit Fish) dan blijven er nog dubbeltjes over voor:
Labadze (deed het goed in Indian Wells)
Éscude
Todd Martin
Enqvist
Gambill
Take your pick!
J.
Ik verwacht je dinsdagavond 13 april on-line.quote:Op woensdag 24 maart 2004 18:27 schreef mitt het volgende:
Philippoussis, Chela en Labadze vind ik geen goede keuze om eerlijk te zijn
ach, je hebt Agassi, Kiefer en Hrbaty nogquote:Op maandag 29 maart 2004 16:14 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Ik verwacht je dinsdagavond 13 april on-line.
J.
quote:Op vrijdag 2 april 2004 16:29 schreef mitt het volgende:
had
quote:Op dinsdag 13 april 2004 20:28 schreef Butra het volgende:
Voor dit topic is het te hopen dat er op gravel wat minder verrassingen zijn dan de afgelopen weken. Ik ben ondertussen ff de schema's aan het bekijken.
Ah mitt, ik zocht je alquote:Op dinsdag 13 april 2004 22:16 schreef mitt het volgende:
Juan, geef mij eens wat keuzes dan
quote:Op dinsdag 13 april 2004 22:14 schreef Juan Zueco het volgende:
Behrend en Corretja zijn niet te kiezen (te laag op de mondiale ladder).
quote:Op vrijdag 16 april 2004 17:23 schreef Butra het volgende:
Er kan ook een streep door Nadal. Die heb 't aan zn enkel.
quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:38 schreef mitt het volgende:
waarom nou geen Montanes, Verdasco genomen
Volgende keer even iets dwingender zijn mittquote:Op vrijdag 16 april 2004 18:38 schreef mitt het volgende:
waarom nou geen Montanes, Verdasco genomen
Nadeel is wel dat Coria en Nalbandian bij elkaar zitten.quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:52 schreef Juan Zueco het volgende:
Game on:
1. JuanIgnacio Chela
2. Guillermo Coria
3. David Nabaldian
4. Agustin Calleri
5. Nicolas Massu
6. Ivan Ljubicic
en toen was het geld alweer op(Coria, Nabaldian en Massu zijn de dure jongens).
twijfelgevallen:
- Henman (i.p.v. Massu)
- Haas (i.p.v. Chela)
- Corretja (i.p.v. Ljubicic)
- Grosjean
- Mirny
Schiet me maar lek.
J.
Als je de vette vraagjes nog even beantwoord mitt dan ben ik al tevreden.quote:Op dinsdag 20 april 2004 21:55 schreef mitt het volgende:
[..]
Nadeel is wel dat Coria en Nalbandian bij elkaar zitten.
Ik weet het, maar levert dan alwel een halve finale plaats op. Bovendien ben ik groot fan van David.
Calleri hoop ik natuurlijk wel, maar met Escude in de volgende ronde en daarna A.Martin of Grosjean wordt het lastig.
In dat blokje zitten Mirny en Safin ook. Ik zou dan gokken op Mirny
Massu zou logisch zijn, Henman had het moeilijk in de eerste ronde. Het is moeilijk om te voorspellen, aangezien je gewoon niet weet waar iedereen staat op gravel.
Gok zou Gaston Gaudio kunnen zijn, speelt tegen Hewitt.
Lastig blokje inderdaad. Sanchez is ook een optie. Van Henman weet je het gewoon weg niet, zeker niet op gravel. Winst op Spadea is natuurlijk goed, hoe moeizaam ook. Gaudio en Hewitt, beide moeilijk. Zou nu voor Gaudio kiezen. Lleyton houdt niet van gravel. Dieseltje daar. What about Shuetller? Drama-seizoen tot dusver, maar wel winnen van Kuerten.
Echt veel vertrouwen zou ik niet hebben in Ljubicic, zeker niet op gravel, maarja hij moet natuurlijk tegen Verkerk en daarna Corretja/Davydenko.
Precies, het makkelijke schema is in zijn voordeel. Corretje echter lijkt ook beter dan het begin. Verkerk geloof ik niet in. Tsja en wat doet Haas? Kan die winnen van Chela?
Oei Oei wat moeilijk.
Coria zeker.
Coria
Nalbandian
Gaudio
Davydenko
Arthurs
maar dat zou ik niet doen
Ok, wijziging:quote:Op dinsdag 20 april 2004 19:52 schreef Juan Zueco het volgende:
Game on:
1. JuanIgnacio Chela
2. Guillermo Coria
3. David Nabaldian
4. Agustin Calleri
5. Nicolas Massu
6. Ivan Ljubicic
en toen was het geld alweer op(Coria, Nabaldian en Massu zijn de dure jongens).
twijfelgevallen:
- Henman (i.p.v. Massu)
- Haas (i.p.v. Chela)
- Corretja (i.p.v. Ljubicic)
- Grosjean
- Mirny
Schiet me maar lek.
J.
Dus deze 6?quote:Op dinsdag 20 april 2004 23:56 schreef Juan Zueco het volgende:
Toch maar voor Chela gekozen. Moya en Schuettler zijn domweg te duur.
Ik blijf dus bij mijn eerste keuze.
J.
Ja, Davydenko heb ik ook overwogen. Henman ook overigens. Maar te duur.quote:Op donderdag 22 april 2004 19:59 schreef mitt het volgende:
Aih Davydenko, had het harder moeten zeggen
kut dat Calleri eruit ligt
N'avond mitt. Je spreekt jezelf wat tegenquote:Op dinsdag 27 april 2004 22:19 schreef mitt het volgende:
Aardig eens met je keuzes
Zou zeker Canas nemen, Calleri gaat het ook goed doen.
Opmerkelijk is dat ik vertrouwen heb ik Verkerk deze week. In je spelers die je nu opstelt wat minder
Goed plan! Kosten ¤ 7,50.quote:Op woensdag 28 april 2004 23:25 schreef mitt het volgende:
hoeveel kost dat eigenlijk per jaar?
mis leuk om dat ooit met fokkers samen te gaan doen..
Ik vrees een herhaling. 2 op 2 reeds die er uitvliegen.quote:Op donderdag 22 april 2004 17:01 schreef Juan Zueco het volgende:
Bijltjesdag.
J.
Puta enzo. Weer 4 eruit op een donderdag.quote:Op donderdag 29 april 2004 16:46 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Ik vrees een herhaling. 2 op 2 reeds die er uitvliegen.
J.
Alleen omdat ie Verkerk heeft?quote:Op donderdag 29 april 2004 21:39 schreef mitt het volgende:
Abe luistert wel naar me
Logichquote:Op vrijdag 30 april 2004 11:33 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Alleen omdat ie Verkerk heeft?
J.
En heb gewonnen!quote:Op vrijdag 30 april 2004 11:34 schreef mitt het volgende:
[..]
Logich
Verkerk mag over een half uur beginnen.
quote:Op zondag 2 mei 2004 11:48 schreef mitt het volgende:
en jij maar hopen dat Davydenko straks wint
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:11 schreef mitt het volgende:
Federer met nog 4 spelers
ff uitzoeken
- Nabaldian versus Volandri (we waren er al van uit gegaan dat Sjeng het niet red tegen Filippo). Nabaldian heeft nogal de neiging tegen mindere spelers te verliezen (Vliegen).quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:14 schreef mitt het volgende:
Een paar namen
Nalbandian
Spadea
Zabaleta
Canas
Hewitt
Massu
H'mmmquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:35 schreef mitt het volgende:
Volandri speelt natuurlijk in z'n thuisland.
Probleem met die jongens als Zabaleta en Massu is dat ze van iedereen kunnen verliezen. met dat is met het niveau Labadze helemaal.
quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:46 schreef mitt het volgende:
Z'n vorm is niet al te best..volgende ronde Ljubicic, daarna wsl Robredo.
Maar het kan wel
Ok done.quote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:42 schreef mitt het volgende:
Canas, Horna Volandri
das wel aardig
Kut, kut , kutquote:Op dinsdag 4 mei 2004 23:50 schreef mitt het volgende:
wel
Tsja, dan moet ik echt met een gouden greep komen. Nico heeft €15.500 te besteden, Abe €13.600 en ik €10.300. Dus die mannen kunnen een Federer of Coria inzetten en dan hebben ze nog meer geld dan ik. Goede modale spelers kosten ongeveer €1.000,- dus je begrijpt mijn probleem.quote:Op maandag 10 mei 2004 17:06 schreef mitt het volgende:
Ja, het leek me al een lekker weekje voor je
deze week Hamburg, daar kan je flink wat puntjes halen lijkt me..
Je bedoelt de inhoud van hun beurs? Dat kan alleen wanneer ze hun teamvrijgeven om te bekijken. We hebben afgesproken elke woensdag dit te doen.quote:Op woensdag 12 mei 2004 18:02 schreef mitt het volgende:
leuk als je ziet wat je tegenstanders kunnen kopen
Nee, qua wat kunnen kopenquote:Op woensdag 12 mei 2004 18:15 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Je bedoelt de inhoud van hun beurs? Dat kan alleen wanneer ze hun teamvrijgeven om te bekijken. We hebben afgesproken elke woensdag dit te doen.
J.
quote:Op woensdag 12 mei 2004 11:17 schreef Juan Zueco het volgende:
Line-Up Hamburg:
Abe
1. Ivan Ljubicic
2. Alberto Martin R32
3. Albert Costa R16
4. Joachim Johansson R32
5. Marat Safin R16
6. Tommy Robredo R16
7. Roger Federer
8. Flavio Saretta R16
9. Jurgen Melzer
10. Luis Horna R32
11. David Ferrer
Juan
1. David Ferrer
2. Jurgen Melzer
3. Fernando Verdasco R16
4. Sargis Sargsian R32
5. Andrei Pavel R16
6. Guillermo Coria
7. Fernando Gonzales R16
8. Mikhail Youzhny
9. Viktor Hanescu R32
Nico
1. Andrei Pavel R16
2. Guillermo Coria
3. Lars Burgsmuller R32
4. Ivan Ljubicic
5. Mikhail Youzhny
6. Irakli Labadze R32
7. Albert Costa R16
8. Marat Safin R16
9. Florian Mayer R16
10. Roger Federer
J.
P.s. May the force be with me
C. Rochus, Benneteau en Heuberger zijn niet te kiezen.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 23:29 schreef Butra het volgende:
Hrbaty
Rochus (2x)
Benneteau (of anders Ascione, als Benneteau niet in de top-100 staat)
Mahut
Heuberger
Volandri
Davydenko
Malisse
Karlovic
Sanchez
Melzer
En nico heeft dezelfde line-up als moi.quote:Op woensdag 19 mei 2004 00:06 schreef Juan Zueco het volgende:
Whewhewehhe
Broertje Abe heeft Hidalgo in zijn opstelling.![]()
Die ligt er dus al uit.
Karlovic is dus mijn winst op hem (overige 11 zijn gelijk).
J.
P.s. Maar dat is mijn mening.
Dank, al was het niet zo moeilijk deze keer. Er kwamen slechts 14 spelers in aanmerking om gekozen te worden.quote:Op zondag 23 mei 2004 22:33 schreef mitt het volgende:
met Volandri, Malisse en Hrbaty heb je opeens de juiste mensen opgesteld
Hulde
Nope, Ventura staat niet in de top-100. Naast mijn lijstje waren alleen Koubek en Andreev nog te kiezen.quote:Op maandag 24 mei 2004 11:39 schreef mitt het volgende:
nouja, had je de altijd goede Santiago Ventura ook moeten kiezen
Oh, je mag alleen maar mensen kiezen die in de top 100 staanquote:Op maandag 24 mei 2004 12:19 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Nope, Ventura staat niet in de top-100. Naast mijn lijstje waren alleen Koubek en Andreev nog te kiezen.
J.
Nope, wacht nog even de wedstrijden af.quote:Op maandag 24 mei 2004 12:44 schreef mitt het volgende:
[..]
Oh, je mag alleen maar mensen kiezen die in de top 100 staan
al een lijstje voor RG?
Ok dan! Eerste overall deze weekquote:Op maandag 24 mei 2004 09:59 schreef Juan Zueco het volgende:
[..]
Dank, al was het niet zo moeilijk deze keer. Er kwamen slechts 14 spelers in aanmerking om gekozen te worden.
Waarschijnlijk zijn er zo'n 6000 week winnaars.
J.
Spadea is te duur. Hanescu kan.quote:Op dinsdag 25 mei 2004 22:47 schreef mitt het volgende:
Hanescu
Spadea
Nee helaasquote:Op zondag 30 mei 2004 21:03 schreef Juan Zueco het volgende:
Kun je wat extra edit-time voor me regelen mitt?
J.
Ben ik even blij dat ik niet kon kiezenquote:Op dinsdag 25 mei 2004 23:34 schreef Juan Zueco het volgende:
Gaudio heb ik al. Een offer dus eigenlijk (Gaudio/Canas). Waarom hebben ze geen kunstlicht op RG?
J.
Dank U.quote:Op woensdag 2 juni 2004 15:41 schreef mitt het volgende:
Gefeliciteerd Juan, hoop dat je er goed meer verdient
Kut & Plak vanaf het prikbord.quote:Datum: 2004-05-26 17:37:14
Afzender: Abe
Onderwerp: winner
Die Quiz vragen zijn toch niet belangrijk.Ik zoek ze niet apart op (kost teveel tijd).Een blik op jouw team maakt je bij voorbaat al de loser van de komende 2 weken. De ondeskundigheid straalt ervan af. Nico speelt erg op zeker. Geen verassingen dit keer Nico?
Datum: 2004-05-26 18:22:50
Afzender: Juan Zueco
Onderwerp: ondeskundigheid?
Je bedoelt gebrek aan poen. Bovendien is het tactiek. Ga ik niet uitleggen want dat begrijp je waarschijnlijk toch niet.
J.
P.s. Je stottert weer.
Datum: 2004-05-26 20:14:02
Onderwerp: tactiek
probeer het toch maar eens
Datum: 2004-05-26 22:33:08
Onderwerp: tactiek voor dummies
Ok.
Tactiek:
Ik kan twee toppers opstellen. Zeg Federer en Coria. Dan heb ik nog geld over voor twee modale spelers.
Jullie budget is zoveel meer. Beide toppers worden waarschijnlijk ook door jullie gekozen. Het verschil met mij dan (qua budget) is dan vier tot zes spelers in jullie voordeel! Dat verlies ik dus altijd.
Ik moet mij dus op out-siders richten om een kans te houden om in te lopen.
Capice?
J.
P.s. Kan ik een lift bietsen aanstaande vrijdagavond richting Garnwerd?
Datum: 2004-05-27 16:32:23
Afzender: Nico
Onderwerp: op zeker
Ik kies inderdaad de spelers die in de finale komen, dat is immers de bedoeling van het spel. De finale wordt een replay van Hamburg (dus had je Federer en Coria moeten kiezen Juan! Dat is taktiek voor slimmies), maar ik hoop natuurlijk op een Spaans onderonsje: Carlos tegen Juan Carlos.
Datum: 2004-05-30 16:02:07
Onderwerp: Taktiek
GVD Zueco. Die taktiek van jou gaat ook nog punten opleveren. Gaudio doet het goed en die kut Belg wint al net zo onverdiend van de veel betere Costa, dan die 11 kutbelgen van het Nederlandse team. Nabaldian gaat ook ver komen. Dus Juan wie weet topscorer van deze week (alleen)?
Datum: 2004-05-30 18:00:38
Onderwerp: Taktiek
GVD Zueco. Die taktiek van jou gaat ook nog punten opleveren. Gaudio doet het goed en die kut Belg wint al net zo onverdiend van de veel betere Costa, dan die 11 kutbelgen van het Nederlandse team. Nabaldian gaat ook ver komen. Dus Juan wie weet topscorer van deze week (alleen)?
Datum: 2004-05-30 21:43:13
Onderwerp: slimmies?
Elke idioot kon van te voren weten dat Guga van die Milka koe wint en dat Xavier met twee vingers in de neus van Albert zou winnen.
Abe, vlak Moya niet uit overigens.
J.
P.s. Wat is het toch met je stotter?
Datum: 2004-05-30 22:02:17
Onderwerp: stotteren
Ik druk af en toe te snel op de 'vorig'toets en dan schijnt dat bericht weer de deur uit te gaan. Moya is goed, maar wordt hopelijk om zeep gebracht door een uitgeruste Coria. Als Hewitt dan van die kutbelg gaat winnen en vervolgens van Guga (redt Nabaldian nooit!!), wordt er iig een Zueco week winnaar.
Datum: 2004-05-30 22:03:43
Onderwerp: 35+
Hoi Nico
Hoe gaat het met je bejaarden toernooi. Hou je het conditioneel het een beetje vol?
Datum: 2004-05-30 22:08:37
Onderwerp: toernooi voor dummies
Juan kan inderdaad ver komen dit keer, zeker als Coria het toernooi wint. Na de w.o. van vandaag wordt die kans alleen maar groter. Zijn enige serieuze obstakel is Moya. Mijn laatste voorspelling dit toernooi: de winnaar van Coria - Moya wint het toernooi. Ik hoop natuurlijk op Moya, dan is er tenminste nog enige gerechtigheid.
Datum: 2004-05-30 22:12:08
Onderwerp: 35+
Ik heb het precies 5 games volgehouden. Je kunt nog beter in Irak gevangen zitten dan moeten spelen op French Court met een liesblessure.
Datum: 2004-05-31 02:29:37
Onderwerp: Coria - Moya
Met Nico eens deze keer, behalve de gerechtigheid dan.
Datum: 2004-05-31 18:07:48
Onderwerp: gerechtigheid
Een finale met Coria en Hewitt zie ik ook wel zitten. Zelf denk ik dat Guga gat winnen.
Datum: 2004-05-31 20:28:28
Onderwerp: Guga gat
Abe, dat je een beetje op Guga zit te geilen hoef je niet zo plastisch duidelijk te maken. Nog een meevaller dat deze smerigheid niet twee keer verschijnt, zoals gebruikelijk bij jouw mededelingen.
Datum: 2004-05-31 22:31:03
Onderwerp: gerechtigheid
Een finale Met Coria en Hewitt zie ik ook wel zitten. Zelf denk ik dat Guga gat winnen.
Datum: 2004-05-31 23:48:52
Onderwerp: Lies
Die blessure Nico, heb je die opgelopen tijdens je wilde dans met de bruid afgelopen vrijdag?
Datum: 2004-06-01 17:57:05
Onderwerp: Guga gat
Abe, dat je een beetje op Guga zit te geilen hoef je niet zo plastisch duidelijk te maken. Het erge is dat deze smerigheid - zoals gebruikelijk - ook nog eens twee keer verschijnt.
Juan, wil jij je niet bemoeien met de dingen die ik met de bruid uitvreet!
Datum: 2004-06-01 20:17:50
Onderwerp: Bye, bye
Vamos Moya
Datum: 2004-06-01 22:35:40
Onderwerp: Vamos?
Broeder..Eerst afscheid van de beste man nemen en hem daarna aanmoedigen? Morgen is het woensdag en dus zullen Guga en Hewitt een paar Argentijnse gehaktballen afserveren, wat mij automatisch tot de week winnaar zal maken
Waarvan akte...
Datum: 2004-06-02 00:25:14
Onderwerp: Vamos
Koop een woordenboek Abe.
J.
P.s. Spaans - Nederlands
Datum: 2004-06-02 14:14:36
Onderwerp: Gehaktbal
Ze smaken Lleyton niet klaarblijkelijk.
Datum: 2004-06-02 17:48:14
Onderwerp: Juan is boven Juan
Geniet maar even van dit mooie succes Juan. De goden zijn de dummies goed gezind deze week.
Datum: 2004-06-02 20:25:41
Onderwerp: dummies
Het is allemaal tactiek Nico.
Datum: 2004-06-02 20:30:07
Onderwerp: vamos
woordenboeken staan tegenwoordig ook online..broertje. Vamos betekent we gaan. Vamos Moya slaat dus nergens op. Als je nu eens met je bril op naar de tv kijkt Juan, zul je zien dat na een gewonnen punt Spaanse spelers (en ook die Argentijnse gehaktballen) luidkeels 'vamos'roepen. Of te wel: kom op, we gaan ervoor.
Kreeg hier wel een spontaan deja vu naar die tijd dat jij altijd mijn vertaalde teksten Latijn wilde overschrijven, omdat jij er niets van begreep, dan wel er te lui voor was. Sommige dingen veranderen dus nooit.
Jouw resultaat voor deze week:suerte pura!
Datum: 2004-06-03 00:29:48
Onderwerp: frustratie
Het druipt er vanaf broertje
Onderling resultaat is 2-1 voor Andreev. Laatste overwinning was echter voor Patience (Australian Open 2004).quote:Op woensdag 9 juni 2004 00:00 schreef Butra het volgende:
Maar Patience speelt tegen Andreev.
Dat wint Patience nooit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |