quote:Omdat het Het grote Centrale Tennistopic VI topic klaarblijkelijk slecht gefrequenteerd word zo rond de deadline.
Op woensdag 18 februari 2004 00:03 schreef Juan Zueco het volgende:
Dank U.J.
Omdat Juan vreselijk achter staat in de Cream subleague van www.tennismanager.nl
Omdat broertje Abe ook meedoet in die subleague.
Omdat ik advies nodig heb.
De deadline is inmiddels verstreken.
* Juan Zueco speelt hoog spel deze ronde
Ik heb slechts 4 spelers geselecteerd:
1. Roddick (Memphis)
2. Fish (Memphis)
3. Coria (Buenos Aires)
4. Nieminen (Rotjeknor).
Ik vrees met bange vreeze.
Ik hoop op deskundig advies voor toekomstige rondes.
J.
[Dit bericht is gewijzigd door golfer op 18-02-2004 17:59]
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:38 schreef mitt het volgende:
wat is een outsider...vrij veel grote namen in het toernooi
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:54 schreef Juan Zueco het volgende:[..]
I know. Ik bedoel dus geen grote naam.
Naar het schema kijkende (Rotterdam) is de groep 17/t/m 23 interessant. Mindere spelers en in de halve finale treffen zij pas een topper : Ferrero. Of Schalken moet stunten.
De namen van die groep:
- Nieminen
- Costa
- Sargsian
- Davydenko (won overtuigend van Scirchapan)
- MirnyJ.
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 22:55 schreef mitt het volgende:
ik dacht ook al aan Nieminen.
quote:J.
Op dinsdag 17 februari 2004 23:22 schreef Juan Zueco het volgende:[..]
Costa blijft natuurlijk een sluwe vos. Dat is namelijk Nieminen z'n volgende tegenstander.
Anyway,
Dilemma : Heb Roddick voor Memphis, Coria voor Buenos Aires.
Fish lijkt me een goede kandidaat voor de finale van Memphis. Of moet ik die inleveren tegenover Hewitt, die als hij wint, Federer treft in de halve finale van R'dam. Fish lijkt me namelijk zeker voor de finale van Memphis, dus dat levert meer punten op.
Costa - Nieminen? Geen historie. Wie wint denk je?What about my Fish-Hewitt theorie?
Vragen, vragen, vragen...
J.
Ik vind de keuze van Nieminnen wel slim, staat nu alweer kwartfinale. Fish is denk ik een mindere keuze, denk niet dat ie twee keer finale kan halen, achter elkaar. Roddick moet dat natuurlijk wel kunnen. Coria op gravel lijkt me wel een goede keuze.
Succes ermee
De gok met Nieminen heeft goed uitgepakt. Costa werd simpel van de baan geslagen.
Hewitt had vandaag een moeilijke ronde. Hij had twee tie-breaks nodig tegen Thomas Johansson. Zijn volgende tegenstander is Schuettler, die het in Rotterdam opvallend goed doet. Hoop op de Duister gezien mijn concurrentie die Aussie heeft.
Wat is trouwens jullie mening over Schuettler en een Henman. Beiden lijken in goede vorm.
Opvallend in Memphis is de voortzetting van goede resultaten van Gambill en Saulnier. Zij stuurden respectievelijk Dent en Ginepri naar huis. Spelers om dus in de gaten te houden voor de volgende manager ronde.
Roddick had een zware partij tegen good-old Todd Martin, maar gelukkig won hij. Idem dito voor Fish. Toch lijkt het moeilijker te gaan dan het voorgaande toernooi. Ben benieuwd wie zich hier als out-sider, naast Saulnier, gaat aandienen.
Winst in toernooien zegt overigens niet veel. Gonzales en Dupuis vlogen er nu kansloos de eerste ronde uit. Gravel is anders dan hardcourt en met een jetlag is het onhandig spelen. Dus wie deze twee heren had opgesteld komt van een koude kermis thuis.
Wie denken jullie, wie er ver gaat reiken in de eerder genoemde toernooien? Speelschema's zijn te vinden op www.atptennis.com
J.
* Juan Zueco hoopt op Sluiter, zou een klap zijn voor mijn mede-managers
J.
quote:Ik zie hem wel de kwartfinale halen. Dan heeft hij m.i. een goede kans tegen of Blake of Saulnier of Joachim Johansson.
Op donderdag 19 februari 2004 16:41 schreef tukkeronline het volgende:
Fish is denk ik een mindere keuze, denk niet dat ie twee keer finale kan halen, achter elkaar.
J.
quote:Is niet de bedoeling mitt. Centraal staat eigenlijk de vraag wie hot is en wie not. Wie te pikken voor de manager en wie niet. Dit gebaseerd op de ATP-toernooien en Grand Slams.
Op donderdag 19 februari 2004 18:04 schreef mitt het volgende:
hmm..hoop niet dat dit toch een soort van Centraal tennisuitslagen topic word Juan, anders word die andere een beetje overbodig he?
J.
[Dit bericht is gewijzigd door Juan Zueco op 19-02-2004 18:45]
quote:De database gaat maandag open en sluit op dinsdag 23:59
Op donderdag 19 februari 2004 17:27 schreef suus21 het volgende:
hoe lang duurt het voordat je spelers kunt kopen?
J.
Zie nu pas dat mijn vorig berichtje niet wordt weergegeven.quote:Op woensdag 25 februari 2004 00:44 schreef Juan Zueco het volgende:
[quote]Op maandag 23 februari 2004 21:13 schreef Mist het volgende:
Ik zou iets meer op budget focussen. Neem een team van minstens tien spelers, op langere termijn heb je daar waarschijnlijk meer aan. Bedenk dat je voor een Roddick vijf anderen kunt kiezen, met een redelijke kans dat die samen meer punten/budget halen dan Roddick alleen (in de wat kleinere toernooien dan).
Dat was mijn strategie de vorige rondes. Had nu zo iets van kwaliteit voor quantiteit.
Anyway dat pakte dus verkeerd uit.
Heb nu quantiteit en hopelijk kwaliteit:
Line-Up:
1. Blanco
2. Volandri
3. Safin
4. Kuerten
5. Mirnyi
6. Hrbaty
7. Clement
8. Calleri
9. Gasquet
10. Arazi
11. Saulnier
J.
P.s. A la minute nr's 10 t/m 11 toegevoegd i.v.m. het falen van Moya.
P.p.s. Mitt & Butra : Helaas door database perikelen heb ik juliie zeer gewaardeerde input gemist.
P.p.p.s. Commentaar wordt zeer gewaardeerd.
Moet de schema's nog bekijken. Drie toernooien voor volgende week:quote:Op zondag 29 februari 2004 20:48 schreef mitt het volgende:
voor volgende week, moet je nog moeilijke keuzes maken Juan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |