6/97 - 12/97: Nissan Sunny 1.5 GL sedan(beige metallic) uit 1983.Mijn eerste auto,met kanteldakje en instelbare interval op de ruitewissers.Er ging superplus in,maar daar deed hij wel 18 kilometer per liter mee.Zuinig ,licht en best snel,ook al heb ik zijn top nooit uitgeprobeerd.De APK-keurmeester besloot dat euthenasie het beste was voor de KJ-11-HL.
12/97 - 03/00: Nissan Sunny 1.4 LX automaat(donkergroen metallic) uit 1989Bijna 80.000 km mee gereden,hij trok,zeker na een lange rit,op als een idioot.Het ding liep 175 km/h en hij reed 1 op 11.Dat was gewoon duur.Weggedaan (bij 272000km) omdat er volgens mij heel wat aan zat te komen qua onderhoud.Zag hem dit jaar weer en hoorde van de huidige eigenaar dat hij alleen een radiateur en een startmotor vervangen heeft.Het ding heeft nu ongeveer 330000 km gelopen.Maar gezien de huidige benzineprijzen ben ik toch blij dat ik de XF-13-XL niet meer heb.
03/00 - 09/00 Citroen BX 1.6 TZI berline (bordeaux rood) uit 1990.Omdat iedereen wel eens een miskoop doet kon ik niet achterblijven.De motor had kuren en hij reed gewoon niet lekker.Hij had wel een gigantisch schuifkanteldak.Toen dat ding begon te lekken was de lol er wel vanaf en heb ik de YJ-38-LX weg gedaan.
09/00 - 05/04 Nissan Sunny 1.6 SLX sedan(zilvergrijs metallic) uit 1989Deed het altijd,zag er traag uit ,maar liep toch nog 195 km/h.Het was een fijn autootje,helaas werd hij wat minder,daarom heb ik de XF-95-LV weg gedaan.
05/05 - ?? Peugeot 205 1.8 XLD 3 deurs(rood) uit 1990 Toen ik het ding net had dacht ik nog een miskoop gedaan te hebben,maar aan een 205 kun je veel zelf doen.En het scheelt dat een vriend van mij een garagebug heeft.Loopt als een zonnetje,start altijd of het nou 30 graden dooit of 20 graden vriest.Is erg zuinig (1 op 19) en de wegenbelasting is 115 euro per 3 maanden.(en dat voor een diesel).En in tegenstelling tot al mijn andere auto's roest hij niet,hij is niet eens dof.Dus ik heb de indruk dat hij nog wel even mee kan,ook al blijft het een spartaans ding.(Interval?Wasda?).
Helaas ontbreekt een trekhaak,evenals een schuifkanteldak.Hij heeft nu bijna 256000 km gelopen en de diesels van Peugeot kennende komt daar nog wel een ton bij.