Hitler en Bush kwamen beide volgens officiele wegen aan de macht. Ze zijn beide verkozen via hun burgers.
Bush en Hitler hadden geen kennissen. Je bent OF een vriend OF een vijand. Veel landen huppel(d)en achter de leider aan om zich "safe" te voelen.
Beide voelde zich God. Beide vonden dat de wereld zich moest aanpassen aan het doel van hun visie.
Hitler deed de moeite om "zijn" volk achter zich te winnen met argumenten. Bush praat als een echte politicus maar vergeet wel eens uitleg te geven die helder en correct is.
Hitler was een intelligent man. Bush staat bekend als een goede organisator met een intelligente staf om hem heen.
Htiler had als doel om "soorten mensen" te vermoorden ten faveure van een ras. Bush ziet het als een noodzakelijk kwaad dat er doden vallen.
Wie ziet nog meer overeenkomsten of verschillen?
mr Bush heeft bij mijn weten geen concentratiecampen en wil de wereld niet veroveren, wel wil hij de USA absoluut veilig stelling (te veel, maar goed)
ik ben anti Bush btw
maar dat gaat te ver
quote:Bullshit. Hitler had alleen vijanden en vrienden. Bush is aan de macht gekomen door zijn sociale vaardigheden die gewoon weg briljant zijn.
Op dinsdag 17 februari 2004 22:52 schreef DaPinky het volgende:
Bush en Hitler hadden geen kennissen. Je bent OF een vriend OF een vijand. Veel landen huppel(d)en achter de leider aan om zich "safe" te voelen.
quote:...is erg dom, pueriel en irrelevant.
Vergelijking tussen Bush en Hitler
V.
quote:Dacht toch echt dat Al Gore de eigenlijk verkozen president was
Hitler en Bush kwamen beide volgens officiele wegen aan de macht. Ze zijn beide verkozen via hun burgers.
maar voor de rest slaat het nergens op ....
quote:Niet bij elke discussie neemt de TS een standpunt in.
Op dinsdag 17 februari 2004 22:53 schreef Leonardo1504 het volgende:
Wat is je punt?
quote:Nee, Bush is aan de macht gekomen door het manipuleren van uitslagen. Maar da's een andere discussie.
Op dinsdag 17 februari 2004 22:54 schreef DrWolffenstein het volgende:Bush is aan de macht gekomen door zijn sociale vaardigheden die gewoon weg briljant zijn.
V.
quote:wat te denken van gautanomo bay lijkt er toch redelijk op opsluiten zonder rechten en procces
Op dinsdag 17 februari 2004 22:54 schreef www.manowar.be het volgende:
niet echtmr Bush heeft bij mijn weten geen concentratiecampen en wil de wereld niet veroveren, wel wil hij de USA absoluut veilig stelling (te veel, maar goed)
ik ben anti Bush btw
maar dat gaat te ver
quote:De mensen worden daar niet zinloos en zonder reden afgeslacht. In het resterende deel van Cuba echter wel.
Op dinsdag 17 februari 2004 22:57 schreef susscorfa het volgende:[..]
wat te denken van gautanomo bay lijkt er toch redelijk op opsluiten zonder rechten en procces
maar idd, de wereld zou daar moeten tegen protesteren
quote:Och jee. Is dit een 'hap hap'-neuzelaar die erachter komt dat zijn/haar domme topic niet goed valt?
Op dinsdag 17 februari 2004 22:57 schreef DaPinky het volgende:
Sommige zijn aardig uit de tent gelokt.
V.
quote:Nop. Denk je echt dat ik met alle punten eens ben die ik opschreef?
Op dinsdag 17 februari 2004 22:59 schreef Verbal het volgende:[..]
Och jee. Is dit een 'hap hap'-neuzelaar die erachter komt dat zijn/haar domme topic niet goed valt?
V.
quote:Ik vrees het ergste...
Op dinsdag 17 februari 2004 23:00 schreef DaPinky het volgende:[..]
Nop. Denk je echt dat ik met alle punten eens ben die ik opschreef?
V.
quote:Helaas. Je kent me niet... Verkeerde inschatting gemaakt
Op dinsdag 17 februari 2004 23:00 schreef Verbal het volgende:[..]
Ik vrees het ergste...
V.
quote:Open dan niet van die stupide topics.
Op dinsdag 17 februari 2004 23:01 schreef DaPinky het volgende:[..]
Helaas. Je kent me niet... Verkeerde inschatting gemaakt
V.
quote:Jij mag ze stupide vinden... Verdwijn dan... geen probleem... maar het gesprek dat op gang kwam (ook al bestond het nog uit losse flodders) boeide mij wel... en jou niet.... Sorry, maar dan moet je niet langskomen... en mijn topics voorbijfietsen
Op dinsdag 17 februari 2004 23:02 schreef Verbal het volgende:[..]
Open dan niet van die stupide topics.
V.
quote:Rest assured.
Op dinsdag 17 februari 2004 23:03 schreef DaPinky het volgende:
Sorry, maar dan moet je niet langskomen... en mijn topics voorbijfietsen
V.
Heil Bush!
quote:Scherp...
Op dinsdag 17 februari 2004 23:05 schreef Duritz het volgende:
Hitler pakte democratiën aan.
Bush pakt dictaturen aan.Heil Bush!