abonnement Unibet Coolblue
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2004 @ 00:20:18 #26
43556 miss_dynastie
pi_17302292
Wat een prachtige trui, trouwens !!!
  donderdag 19 februari 2004 @ 00:21:49 #27
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_17302327
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 00:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik ga zelf in juni en voor die tijd moet ik nog twee pakketten afhebben . Ik haal niet teveel in huis, want dan ben ik bang dat het op een grote hobbyhoop terechtkomt. Maar als je voor me na wil vragen hoe duur ze zijn, kan ik vast gaan sparen


Ik ga voor je kijken wat ze kosten
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 februari 2004 @ 09:48:23 #28
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_17306505
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 00:19 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Ik ga zelf in juni en voor die tijd moet ik nog twee pakketten afhebben . Ik haal niet teveel in huis, want dan ben ik bang dat het op een grote hobbyhoop terechtkomt. Maar als je voor me na wil vragen hoe duur ze zijn, kan ik vast gaan sparen


Oja, ik zou voor je kijken in de Efteling. Heb ik ook gedaan trouwens Helemaal vergeten om dat nog te vertellen

Ga maar sparen...

Ze kosten 80 euro

Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  donderdag 19 februari 2004 @ 09:50:46 #29
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_17306555
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 09:48 schreef Rewimo het volgende:


Ze kosten 80 euro


Oplichters! Ik heb er (10 jaar geleden) FL 110 voor betaald...
Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 februari 2004 @ 09:52:10 #30
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_17306570
Ja, leve de pleuro
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2004 @ 10:46:25 #31
43556 miss_dynastie
pi_17307649
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 09:48 schreef Rewimo het volgende:

[..]

Oja, ik zou voor je kijken in de Efteling. Heb ik ook gedaan trouwens Helemaal vergeten om dat nog te vertellen

Ga maar sparen...

Ze kosten 80 euro


80 EURO??????????????????????????
, 60 had ik er wel voor willen betalen, maar 80 gaat me te ver Het is notabene nog gratis reclame voor ze ook, als ik het in mijn woonkamer hang
pi_17309441
Hoi.Miss-dynastie.
Wat een mooi pakket zeg,wat je aan het maken bent voor het aanstaande bruidspaar,ik zou willen dat ik die kreeg op 28 mei,dan ga ik nl. weer trouwen........:D
Kaartborduren is trouwens niet zo moeilijk,vaak alleen maar van gaatje 1 naar gaatje 4 en dan achterom in gaatje 5 steken en weer boven komen bij 2,als je het ziet ,is het vrij simpel.Maar als je de waaiersteek of vlechtsteek geet doen,moet je echt wel ff opletten,want dan moet je echt goed tellen!!!.
Maar je hebt hierbij dus geen kruisjessteek,dat kan niet.
Verf en voorbeelden zijn trouwens nog niet binnen van schlecker,ik hoop dat de bel straks nog gaat of morgen,kan ik van het weekeind weer wat proberen.Ik ga nu weer even verder met de trouwkaarten ,no 37 moet ik mee beginnen,frutsel ze en tot typs!!!.
Groetjes,minoes.
pi_17309655
Het geheel op Damey zijn raam:

Van links naar rechts:
Chicorita, Horsea, Pikachu, Totodile en Charmander


Pikachu, totodile en charmander:


Chicorita, Horsea en gedeelte pikachu:


Vanmiddag ga ik pikachu in de woonkamer deraf halen en daar alle hamhams van Hamtaro derop maken...

  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2004 @ 12:07:04 #34
43556 miss_dynastie
pi_17309691
Wat gaaf!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_17309920
Dat ik eergister Pikachu in de woonkamer op het tussenraam had gezet en mijn man kwam thuis kreeg ik te horen " Ik woon in een fokking peuterspeelzaal!!!!!!"
Maar hij vond het wel erg leuk toch wel
pi_17309922
oh die is heel mooi miss-d!
Ik ben met deze bezig
pi_17311189
Hoi,Anitra.

Over mooi gesproken....tjeeeeeeee....wat een dot van een pakket,wat is die lief zeg!!!.
Ik kan alleen niet ontdekken,of het nou muisjes of poesjes o.i.d. zijn,zit met me neus tegen t scherm geplet,maarre.........ik zie t niet.Wat zijn t?.
Maar wel heel mooi,zal wel een duur pakket zijn,zijn de mooiste meestal,helaas voor ons......
Ik ben net ff de kast in gedoken en ik heb nog een pakket liggen met bloemen,recht 2 rozen,links 2 margrieten ofzo en bovenin 3 orchideen,beetje flets van kleur,maar ben er toch maar aan begonnen(alweer 1,5 jaar geleden
Verder heb ik er nog 1 liggen ,van een romantisch restaurant,lijkt wel.Je ziet een openslaande deur,met fiets ervoor en hoed aan de deur en een raam met luiken en ervoor een tafel met stoeltjes en planten in potten ,is van Verachtert nv,die andere is van Lanarte.

Mooi,trouwens,die raamdecoraties,errug leuk.
Groetjes,minoes.

pi_17311272
het zijn poppetjes en olifantje en muisje heel grppig, prijs viel mee hoor. Dacht max 25 euro, zal het straksff opzoeken. Deze is van maria scharrenberg is ook van lanarte, maar die heeft leukere kinder dingen dan lanarte
  donderdag 19 februari 2004 @ 13:40:29 #39
65653 Spindizzy
FUCK-A-DOODLE-DO!
pi_17311912
Angel, wat lollig! Pika

Borduurdingetjes zijn ook lieffff.

Nothing is ever easy Zeddicus Zu'l Zorander (Wizard's First Rule)
Go then, there are other worlds than these Jake (The Gunslinger)
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2004 @ 16:02:20 #40
43556 miss_dynastie
pi_17315955
Ik kijk altijd eerst op http://www.borduurpakketten.nl, bij het (tuttige) winkeltje hier is nooit zoveel keus... Het pakket kun je vinden onder geboorte en kinderkamer, maria van scharrenburg en dan is het:

23009 Vioolconcert / Violinconcert (geboortelap/birthsampler)
Afm. 60x20cm. 11 draads aftelstof creme
¤ 34.95

Veelal maak ik eerst op Internet mijn keuze en ga dan naar de winkel om em te bestellen (dat bespaart verzendkosten ). Op Marktplaats heb ik een mevrouw gevonden die de prachtigste pakketten aanbiedt voor minder geld dan in de winkel: bij haar heb ik twee pakketten gekocht en dat is prima gegaan

pi_17316329
Miss-dynastie:
wie isse die mevrouw,dan kan ik ook es kijken of ze wat voor mij heeft, voor een interessante prijs.
Mijn pakket van schlecker is net binnen,hele leuke kleurtjes verf,groen en blauw,heb de startset besteld.Ik had al verf van de aldi,heeft ook mooie kleurtjes.
Bij deze verf heb ik ook voorbeelden gekocht,een set met dierenfiguurtjes errug leuk en dingen voor de paas en allemaal bloemendingen ,ook mooi.
Dus,wij kunnen beginnen van het weekeind,hahaha.
groetjes,minoes.
  donderdag 19 februari 2004 @ 16:16:00 #42
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_17316376
Mijn schoonmoeder wilde een Nijntje ABC borduren voor BabyS. Alleen de ABC die zei tegenkwam kostte 78 euro Ik heb gezegd dat ze dat niet mocht doen van mij.. vind ik veels te duur..
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_17316435
Mijn bestelling was misgegaan dus nu heb ik opnieuw moeten bestellen en dat komt ws maandag pas binnen Jammer hoor want ik wilde eik aan de slag met dat spul van het weekend.
nou ja, gaan we hamtaro maar met plakaatverf doen... vanmidaag geen tijd voor gehad dus dat word van het weekend pas dat ik de hamhams op het raam heb staan hier maar het komt wel klaar hoor
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2004 @ 16:30:29 #44
43556 miss_dynastie
pi_17316818
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 16:16 schreef LadyS het volgende:
Mijn schoonmoeder wilde een Nijntje ABC borduren voor BabyS. Alleen de ABC die zei tegenkwam kostte 78 euro Ik heb gezegd dat ze dat niet mocht doen van mij.. vind ik veels te duur..
Iets goedkoper: een nijntje borduurlap, op de site die ik hierboven noemde, onder pakketten voor de kinderkamer, pako, allerlei borduurlappen van Nijntje en Dick Bruna, 16 euro. Misschien is dat iets? en misschien ben ik weer veel te bemoeizuchtig
  donderdag 19 februari 2004 @ 16:32:33 #45
19376 LadyS
Help Liam --> SMA2
pi_17316889
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 16:30 schreef miss_dynastie het volgende:

[..]

Iets goedkoper: een nijntje borduurlap, op de site die ik hierboven noemde, onder pakketten voor de kinderkamer, pako, allerlei borduurlappen van Nijntje en Dick Bruna, 16 euro. Misschien is dat iets? en misschien ben ik weer veel te bemoeizuchtig


neeeejjj je bent niet bemoeizuchtig!! Alleen maar lief dat je meedenkt.
Ik ga wel even op die site kijken
Help, deel en doneer! Steun Liam in de strijd tegen SMA2! De tijd dringt!
https://steunliamtegensma2.nl/doneer/
pi_17323784
*link maar even weggehaalt*

Ik ben deze aan het borduren voor een vriendin. Heb alleen niet zoveel tijd als ik zou willen. Maar gelukkig nog tot augustus de tijd.

Oeps even vergeten dat die vriendin (anitra) hier ook rond surft.

[Dit bericht is gewijzigd door p_iglet op 19-02-2004 20:21]

  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2004 @ 20:57:23 #47
43556 miss_dynastie
pi_17325046
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 20:14 schreef p_iglet het volgende:
*link maar even weggehaalt*

Ik ben deze aan het borduren voor een vriendin. Heb alleen niet zoveel tijd als ik zou willen. Maar gelukkig nog tot augustus de tijd.

Oeps even vergeten dat die vriendin (anitra) hier ook rond surft.


... *van bureaustoel afgevallen is *
pi_17326104
Miss-Dynastie......???

Ik kan niet op die site komen,het was toch: www.borduurpaketten.nl ?
Er komt bij mij niks oppoppen,is het soms een andere site???
groetjes,minoes.

  Redactie Frontpage / Spellchecker donderdag 19 februari 2004 @ 21:57:01 #49
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_17326695
Het zal wel met 2 k's zijn denk ik, Minoes
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  † In Memoriam † donderdag 19 februari 2004 @ 22:32:08 #50
43556 miss_dynastie
pi_17327678
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 21:38 schreef minoes1967 het volgende:
Miss-Dynastie......???

Ik kan niet op die site komen,het was toch: www.borduurpaketten.nl ?
Er komt bij mij niks oppoppen,is het soms een andere site???
groetjes,minoes.


Gewoon mijn linkje van hierboven volgen, het is inderdaad met twee k's
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')