* heel erg mee eens is *quote:Op dinsdag 23 maart 2004 08:34 schreef Againzender het volgende:
Zaterdag maar eens een flesje Vintage Islay bij Overmars gehaald. 5 jaar oude Lagavullin is dat dus.
Erg goed spul, en niet duur!
En die kon ik nou net niet vinden zaterdag.... ben wel benieuwd hoe die is.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:35 schreef Doffy het volgende:
[..]
wel vatsterkte natuurlijk
Dimple is een (redelijk goeie) blend, Glen Spey een single malt. Vergelijking is dus eigenlijk niet echt mogelijk. Voor info over Glen Spey, en twee recensies, zie hier bijvoorbeeld.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 11:42 schreef pAin het volgende:
Maar de volgende fles word geen Dimple, ik zat persoonlijk te denken aan een Glen Spey-Glenlivet 15 te denken, heb ik vorige week eens geprobeerd bij mn baas en vond hem best lekker. Beter dan die Dimple en die vond ik al lekker!
Iemand ervaring met deze fles??
Heb je het nu over de whisky Glenlivet of over de streek Glen Livet? Er zijn verscheidene whiskies die zich -Glenlivet noemen, bijvoorbeeld Longmorn-Glenlivet of Aberlour-Glenlivet, maar er is maar één "the Glen Livet". Dus waar heb je het over?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 17:17 schreef pAin het volgende:
Ja ok, dat snap ik, maar dat neemt niet weg dat ik de Glenlivet lekkerder vond.
Wat kost 60,- bij Cadenhead's? Een Glen Spey? Ik zie er eentje van EUR 59,- op de website, een 57.5% versie. Zal vast niet slecht zijn (Cadenhead's zit wel vaker goed), maar de ene Glen Spey botteling is de andere niet.quote:Bedankt voor de reviews, word toch redelijk beoordeeld. Maar aangezien jij zegt dat er betere zijn, is er beter voor diezelfde prijs, kost 60 euro bij cadenhead.
Is er al een proef/genietdag georganiseerdquote:Op maandag 22 maart 2004 21:12 schreef Doffy het volgende:
Hahaha, en weer een Islay fan in de wereld! Welkom bij de club, vriend
En nu we toch bezig zijn, kan ik je ook de betere bottelingen van Caol Ila aanraden. Ook zo lekker 'ruig' als Lagavulin, maar toch met een hoop diepte. En als je meer wilt weten, je weet waar je moet posten!
Tijd voor een Fok! Whisky meet?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 20:00 schreef Controle het volgende:
Is er al een proef/genietdag georganiseerd
We wachten vol spanning af!quote:Had nog veel aanbevelingen ..........
Mn revieuws post ik hier dan wel weer.................
Bene et dolce est pro whiskiam moriquote:(daar gaat mn spaargeld)![]()
De Still dan maar binnenkort?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 22:02 schreef Doffy het volgende:
Tijd voor een Fok! Whisky meet?
Bijnaquote:Op woensdag 24 maart 2004 12:57 schreef W1ZZ het volgende:
De Still dan maar binnenkort?
En? kan ik me al inschrijven voro de eerste wisek(e)y meetingquote:Op woensdag 24 maart 2004 12:57 schreef W1ZZ het volgende:
[..]
De Still dan maar binnenkort?
Geen idee of 'ie goed is (moet haast wel, is tenslotte Laphroaig) en hij is alleen on-line te koop.quote:Op vrijdag 26 maart 2004 21:48 schreef W1ZZ het volgende:
hmm, dan moet ik toch maar ns FoL worden... klinkt interessant, zeker voor die prijs en gelimiteerdheid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |