Wat is een paar tientjes extra voor vloeibaar goud?quote:Op donderdag 29 juli 2004 09:36 schreef Twoflower het volgende:
Dat zou wel een erg veeg teken zijn...quote:Op donderdag 29 juli 2004 09:39 schreef TheBoogieMan het volgende:
oh dan was het 77.. Ik had gehoord dat ze de destileerderij extra goed hadden schoongemaakt enzo, omdat de koninngin kwam buurten. daarom smaakte dat jaar extra goed...
Dat scheelt toch behoorlijk wat in mijn portemonnee...quote:Op donderdag 29 juli 2004 09:39 schreef Doffy het volgende:
[..]
Wat is een paar tientjes extra voor vloeibaar goud?![]()
Nee maar, bij mijn favo slijter ook alquote:
Ja die bestaat inderdaad. Uit Amorica, geloof ik. Ik heb 'm nooit geproefd, maar ik weet dat het bestaat.quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:21 schreef Againzender het volgende:
Ik zag daar ook een fles Franse single malt staan, kwam dacht ik uit Normandie. Iemand die dat kent?
Bestaat of bestond? Ik las geloof ik ergens dat ze (Bols?) in 1980 gestopt zijn met de productie...quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:25 schreef Doffy het volgende:
Net als dat er ook nederlandse whisky bestaat
Er bestaat tenminste 235ml van, in ieder gevalquote:Op donderdag 29 juli 2004 10:32 schreef Twoflower het volgende:
Bestaat of bestond? Ik las geloof ik ergens dat ze (Bols?) in 1980 gestopt zijn met de productie...
JIj hebt een aantal flessen? Wat is 235ml eigenlijk een aparte hoeveelheid...quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:35 schreef Doffy het volgende:
[..]
Er bestaat tenminste 235ml van, in ieder geval![]()
Het is toch geen McDoffy he?quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:35 schreef Doffy het volgende:
[..]
Er bestaat tenminste 235ml van, in ieder geval![]()
quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:48 schreef Againzender het volgende:
Het is toch geen McDoffy he?
O wacht, ik kan me vergissen, maar hadden jullie niet ooit eens zelf iets geprobeerd te stoken?quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:57 schreef Doffy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2004 10:59 schreef Twoflower het volgende:
O wacht, ik kan me vergissen, maar hadden jullie niet ooit eens zelf iets geprobeerd te stoken?
Ik zeg al: geprobeerd. Ik weet niet eens meer zeker of dat om whisky ging...quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:34 schreef Doffy het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 29 juli 2004 14:46 schreef Twoflower het volgende:
Ik zeg al: geprobeerd. Ik weet niet eens meer zeker of dat om whisky ging...
En van dat resultaat bestaat dus nog 235ml? Hoeveel hadden jullie uberhaupt gestookt?quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:35 schreef Doffy het volgende:
[..]
1.5 kilo gerst tot 9 liter wort, gedistilleerd naar 1.5 liter low wine en uiteindelijk 235ml spirit.quote:Op donderdag 29 juli 2004 15:38 schreef Twoflower het volgende:
En van dat resultaat bestaat dus nog 235ml? Hoeveel hadden jullie uberhaupt gestookt?
Hmm. Vond het ook al wat vreemd, een groot concern dat een kleinschalige online veiling kiest als afzetkanaal. Ben te weinig thuis in whiskey land om echt te kunnen beoordelen of de daar aangeboden flessen de moeite waard zijn. Misschien mikken ze op mensen zoals ikquote:Op donderdag 29 juli 2004 16:33 schreef Doffy het volgende:
Soms zit er wel wat leuks tussen, maar het is de vraag of je er ook echt een koopje kunt doen. Bijvoorbeeld, nu staat er een 18yr MacAllan op het menu, met als "richtprijs" E102,-. Dat zal dan hun eigen richtprijs zijn, want dezelfde fles zie ik hier voor E75,35 staan. Op de veiling is nu E71,- geboden. Dus is die veiling echt interessant?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |