abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_17262724
en hier maar weer verder.......
Let love be your energy - Long Live Rock - Are you living in the Real World ?
  dinsdag 17 februari 2004 @ 19:03:00 #2
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_17263142
vingertje omhoog
Proud Powerpauper
  woensdag 18 februari 2004 @ 13:45:34 #3
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_17283509
En de link naar het oude topic:

[Centraal] Tattoo Topic Deel 5

To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
  woensdag 18 februari 2004 @ 13:47:57 #4
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_17283579
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 16:01 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Gaaf, wordt je naam nog geïntegreerd in de rest van wat er op je rug staat? Of blijftie zo?

Mijn naam staat al aan de linkerkant van mijn rug in het Chinees. Dat zijn die rare tekens
pi_17288263
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 13:47 schreef Mukie het volgende:

[..]

Mijn naam staat al aan de linkerkant van mijn rug in het Chinees. Dat zijn die rare tekens

Ja, duh

Maar ik vroeg het omdat ze zo geïsoleerd staan. Ik PERSOONLIJK vind het mooier als zoiets een geheel is, zeker nu je een stuk uit je grote tat mist en die hebt opgevuld met je naam. Zoiets. Maar dat is mijn mening natuurlijk

donderdag 19 februari 2004 @ 10:13:08 #6
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_17306899
quote:
Op woensdag 18 februari 2004 16:33 schreef Evil-Cherry het volgende:

[..]

Ja, duh

Maar ik vroeg het omdat ze zo geïsoleerd staan. Ik PERSOONLIJK vind het mooier als zoiets een geheel is, zeker nu je een stuk uit je grote tat mist en die hebt opgevuld met je naam. Zoiets. Maar dat is mijn mening natuurlijk

LOL
Neej hoor, dat is bewust zo gedaan.
Je kunt het zien als een soort handtekening van de artiest wanneer deze klaar is met zijn doek. Ik heb, o.a. in het boek Bushido, dit ook al vaker de Japanse kunstenaars zien doen. maw niet zomaar bijgeklad als vulling
pi_17307040
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 10:13 schreef Mukie het volgende:

[..]

LOL
Neej hoor, dat is bewust zo gedaan.
Je kunt het zien als een soort handtekening van de artiest wanneer deze klaar is met zijn doek. Ik heb, o.a. in het boek Bushido, dit ook al vaker de Japanse kunstenaars zien doen. maw niet zomaar bijgeklad als vulling

Desalniettemin; hij is wél ontzettend mooi!
pi_17804464
Goed, ik wil maandag een echt heeeele kleine ( 1 euro muntje size ongeveer) tattoe laten zetten van een bloem. Zonder kleur, het liefst alleen een omtrek. Echter, ik kan nergens een leuk design vinden. Dus...ik heb hulp nodig! Misschien kan iemand hier een leuke maken of vinden. Alvast bedankt!
  donderdag 18 maart 2004 @ 17:32:49 #9
70743 Miss_Nexhil
*Something new has begun*
pi_17804732

Ik wilde er ook nog wat bijzetten maar had al op ALT+S gedrukt .

Deze staat op m'n onderrug en als ik m'n spijkerbroek aanheb komt ie er nét niet bovenuit . Best oké al zeg ik het zelf .
pi_17804754
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 17:32 schreef Miss_Nexhil het volgende:
[afbeelding]
Ja..leuk. Maar liever een niet ingekleurde bloem
pi_17804927
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 17:34 schreef Camoth het volgende:

[..]

Ja..leuk. Maar liever een niet ingekleurde bloem
Misschien was het geen antwoord op je vraag...
pi_17805360
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 17:43 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Misschien was het geen antwoord op je vraag...
(misschien was dat voor de tekst er stond nog niet echt duidelijk)
pi_17806397

Mijn salamandertje.
Gejat van het spel Might & Magic VI.
pi_17807137
had hem hier ook al ergens anders geplaatst ...

Mukie ! complimentos!

Deze is van een aantal(6 ofzo) jaren terug..
Binnenkort gaak uitbreiden..

Muay-Thai...
Mixed Martial Arts!
pi_17807280
-edit: offtopic

[ Bericht 77% gewijzigd door Mylene op 18-03-2004 19:47:51 ]
"There are no short cuts to any place worth going"
- Beverly Sills
pi_17807337

[ Bericht 96% gewijzigd door Mylene op 18-03-2004 19:48:08 ]
pi_17807381

[ Bericht 95% gewijzigd door Mylene op 18-03-2004 19:48:24 ]
pi_17807393

[ Bericht 95% gewijzigd door Mylene op 18-03-2004 19:48:39 ]
- Beverly Sills
pi_17807455

[ Bericht 96% gewijzigd door Mylene op 18-03-2004 19:49:01 ]
pi_17808602
Laten we ieders beslissing wat betreft het nemen van een tatoeage gewoon respecteren. Met een moreel vingertje iemand proberen terecht te wijzen is niet gewenst.
pi_17834475
Maargoed, er is dus niemand die een leuk ontwerp heeft voor mij?
pi_17834743
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 22:13 schreef Camoth het volgende:
Maargoed, er is dus niemand die een leuk ontwerp heeft voor mij?

Of natuurlijk:
- Beverly Sills
pi_17837330
quote:
Op vrijdag 19 maart 2004 23:09 schreef Camoth het volgende:
thnx!
Een Chinees teken is ook mooi. Zoiets bijvoorbeeld:

pi_17838006
quote:
Op donderdag 18 maart 2004 19:20 schreef Controle het volgende:
had hem hier ook al ergens anders geplaatst ...

Mukie ! complimentos!

Deze is van een aantal(6 ofzo) jaren terug..
Binnenkort gaak uitbreiden..

[afbeelding]
WOW Echt een mooie creatie. Grotere Tattoo's vind ik over het algemeen bij mensen veel mooier staan dan mensen die zo'n klein frutseldingetje op hun huid hebben.
pi_17906483
Tja, aangezien ik niks echt bruikbaars kon vinden heb ik het zetten nog even uitgesteld. Ik vind kleine tattoeages vaak mooier, meer "elegant". No offense naar de dames met grote, die kunnen net zo mooi zijn. Ik vind een kleine gewoon veel beter bij me passen.
pi_17910012
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 09:41 schreef Camoth het volgende:
Tja, aangezien ik niks echt bruikbaars kon vinden heb ik het zetten nog even uitgesteld. Ik vind kleine tattoeages vaak mooier, meer "elegant". No offense naar de dames met grote, die kunnen net zo mooi zijn. Ik vind een kleine gewoon veel beter bij me passen.
Of gewoon ff naar een tattoo winkel gaan. Die hebben meestal mappen met voorbeelden .
  dinsdag 23 maart 2004 @ 15:52:07 #28
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_17915005
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 09:41 schreef Camoth het volgende:
Gewoon mijn mening ff maar ik snap nog steeds niet dat mensen verwachten dat andere mensen met het voor hun perfecte plaatje moeten komen en dat mensen echt alleen en puur voor de afbeelding gaan.
Over het algemeen heeft de tekening die je tot tattoo laat maken voor de meeste mensen met een tattoo een speciale waarde.
Weet in ieder geval van de meeste mensen dat omdat ze een bepaalde tekening/symbool of wat dan ook met een voor hen speciale betekenis of op een bepaald tijdstip laten zetten ervoor gezorgt heeft dat ze er geen spijt van hebben.
En of dit nu een symbool is...een tattoo van een foto of een Mickey Mouse maakt geen bal uit.
Het gaat om de persoonlijke waarde/betekenis.....

Dit in tegenstelling tot een aantal mensen die ik ken en die het een hardstikke leuk plaatje vonden en nu balen als een stekker omdat er geen bepaalde waarde aanzit.
De meeste ervan hebben nu een cover...die toch ff tandje groter dan moet dan het origineel.

Ik persoonlijk zeg altijd : als je niet weet wat je wil, waar je het wil en hoe groot je het wil doe het dan niet.
Wacht liever een paar jaar en vind dan wat je zoekt. Of loop een keer iets tegen een bepaalde tekening aan die iets in je losmaakt. Koop die afbeelding...maak een foto ervan wat dan ook...bewaar die 2 jaar en als het dan nog steeds iets voor je betekend...tsja dan ff beslissen waar en hoe groot en steken die handel.....
Tenslotte staat een tattoo er voor de rest van je leven en kan je best nog even geduld opbrengen voordat je iets laat steken en er binnen een jaar spijt van krijgt....

gewoon mijn mening en ja ik heb een redelijk forse tattoo op mijn rechterschouder
pi_17915609
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 15:52 schreef Tigress74 het volgende:

[..]

Gewoon mijn mening ff maar ik snap nog steeds niet dat mensen verwachten dat andere mensen met het voor hun perfecte plaatje moeten komen en dat mensen echt alleen en puur voor de afbeelding gaan.
Over het algemeen heeft de tekening die je tot tattoo laat maken voor de meeste mensen met een tattoo een speciale waarde.
Weet in ieder geval van de meeste mensen dat omdat ze een bepaalde tekening/symbool of wat dan ook met een voor hen speciale betekenis of op een bepaald tijdstip laten zetten ervoor gezorgt heeft dat ze er geen spijt van hebben.
En of dit nu een symbool is...een tattoo van een foto of een Mickey Mouse maakt geen bal uit.
Het gaat om de persoonlijke waarde/betekenis.....

Dit in tegenstelling tot een aantal mensen die ik ken en die het een hardstikke leuk plaatje vonden en nu balen als een stekker omdat er geen bepaalde waarde aanzit.
De meeste ervan hebben nu een cover...die toch ff tandje groter dan moet dan het origineel.

Ik persoonlijk zeg altijd : als je niet weet wat je wil, waar je het wil en hoe groot je het wil doe het dan niet.
Wacht liever een paar jaar en vind dan wat je zoekt. Of loop een keer iets tegen een bepaalde tekening aan die iets in je losmaakt. Koop die afbeelding...maak een foto ervan wat dan ook...bewaar die 2 jaar en als het dan nog steeds iets voor je betekend...tsja dan ff beslissen waar en hoe groot en steken die handel.....
Tenslotte staat een tattoo er voor de rest van je leven en kan je best nog even geduld opbrengen voordat je iets laat steken en er binnen een jaar spijt van krijgt....

gewoon mijn mening en ja ik heb een redelijk forse tattoo op mijn rechterschouder
Ik begrijp dat je niet meteen doorhebt dat een bloem wel degelijk betekenis heeft voor mij. Het gaat erom dat ik een bloem wil, een mooie, alleen ik ben nog geen mooie tegengekomen, maar een bloem word het cker, om de volgende redenen:

-mijn naam betekend bloem in het frans
-bloemen staan voor vrede, schoonheid, en natuur.

Dit zijn dingen die een tattoe van een bloem waarde voor mij geven. Ik ben alleen nog niet "de juiste" bloem tegengekomen. Snappie?
pi_17918337
heey totje leuke tattoo

tattoo's zijn super heb er al 3 en nummer 4 komt eraan
  dinsdag 23 maart 2004 @ 18:53:42 #31
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_17919153
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 16:17 schreef Camoth het volgende:

[..]

Ik begrijp dat je niet meteen doorhebt dat een bloem wel degelijk betekenis heeft voor mij. Het gaat erom dat ik een bloem wil, een mooie, alleen ik ben nog geen mooie tegengekomen, maar een bloem word het cker, om de volgende redenen:

-mijn naam betekend bloem in het frans
-bloemen staan voor vrede, schoonheid, en natuur.

Dit zijn dingen die een tattoe van een bloem waarde voor mij geven. Ik ben alleen nog niet "de juiste" bloem tegengekomen. Snappie?
Volgens mij zoek jij een lotusbloem en niet zo'n frutseldingetje
Proud Powerpauper
pi_17922105
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 18:53 schreef Nuek het volgende:

[..]

Volgens mij zoek jij een lotusbloem en niet zo'n frutseldingetje
Heb jij er eentje pour moi dan?
  zaterdag 27 maart 2004 @ 08:12:49 #33
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_17998012
Tering die tattoo van Mukie is echt Zou het zelf nooit doen zo maar het is wel een werk zeg ! Ik zal het plaatje niet nog eens posten maar hier wel even de link... page 10 geloof ik.

[Centraal] Tattoo Topic Deel 5
A discovery is said to be an accident meeting a prepared mind.
  dinsdag 6 april 2004 @ 13:41:14 #34
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_18218220
Ik lees net dit op een site:
quote:
Heb je wel eens aan een tattoo gedacht en ervan af gezien omdat het permanent was? Zou je wel eens een tattoo willen maar vind je nooit een afbeelding naar je zin? O'Harris brengt nu de oplossing op de markt! De Schoellershammer Inkt jet Tattoo Zoek een leuke afbeelding, foto of tekst, print deze op het tattoo-print papier. Knip het geprinte uit, wrijf de tattoo folie erover, plaats dit op het gewenste lichaamsdeel maak het nat, verwijder het papier en voilà..... je hebt een tattoo die 4 à 5 dagen blijft zitten en waterbestendig is. Wil je de tattoo eerder kwijt, dan is deze eenvoudig te verwijderen met plakband, alcohol of door de tattoo voorzichtig van je huid te pellen.
Maar O'Harris zit in België en hun site is dood. Weet iemand of dit papier ook in Nederland is te krijgen? Ik heb het namelijk nooit in een winkel zien liggen.
<tsjsieb> maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
  dinsdag 6 april 2004 @ 13:57:08 #35
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18218630
* Terugvindpost

Binnenkort ga ik hem uitbreiden naar boven m'n schouder op richting m'n borst en nog eentje op m'n onderarm tot net onder m'n pols allemaal celtische stijl. Ik ben nog aan het orienteren welke stijl ik op m'n andere arm wil...
Cop killer
Kill all the cops tonight
Kill them, cop killer
Kill all the cops in sight
pi_18225706
quote:
Op dinsdag 23 maart 2004 18:14 schreef Bubzie het volgende:
heey totje leuke tattoo

tattoo's zijn super heb er al 3 en nummer 4 komt eraan
Verrek meid! Ik had je post niet eens gezien!

Laat jouw tattoo eens even zien joh!
pi_18295305
M'n 1e post....en ik kan ff zo snel niet vinden hoe je nette snelkoppelingen maakt....

http://212.54.32.106/mtbsite/tattoo/tattoo.JPG

Ben benieuwd naar de reacties...
  vrijdag 9 april 2004 @ 11:22:11 #38
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18295421
Iceman:

Wel een beetje grote foto.
Ik vind je tattoo eerlijk gezegd wel mooi verfijnd maar ook een beetje te klein voor je kuit.
Proud Powerpauper
pi_18299223
Ik heb er eentje ik heb er eentje! Helaas nog geen foto, maar ik ben er wel superblij mee!!! En ja ik weet dat jullie zonder foto niets hiermee kunnen maar ik wil het toch kwijt
Ik maak geen fouten. Ik beperk mij tot blunders.
  vrijdag 9 april 2004 @ 19:41:26 #40
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18307298
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 13:51 schreef poebeertjuh het volgende:
Ik heb er eentje ik heb er eentje! Helaas nog geen foto, maar ik ben er wel superblij mee!!! En ja ik weet dat jullie zonder foto niets hiermee kunnen maar ik wil het toch kwijt
Wat heb je dan voor eentje?

Iemand interesse in ontwerptekeningen?
Proud Powerpauper
pi_18313264
Die Jeske en Elias van Peking express hebben echt wel coole tatoo's. Alleen een beetje te groot en te pijnlijk voor mij.
Ik ga me binnenkort een lachend draakje zetten. Het is alleen wachten tot mn financiën het aankunnen...
Sex is not the answer. Sex is the question. 'Yes' is the answer.
Nu ook op foto verkrijgbaar
pi_18316715
Stevige kuiten Iceman04 .

Enne, best wel een mooie tattoo .
pi_18379758
sorry ToTje, geen foto's van tattoo's en piercings

misschien ooit
pi_18379800
quote:
Op vrijdag 9 april 2004 11:17 schreef Iceman04 het volgende:
M'n 1e post....en ik kan ff zo snel niet vinden hoe je nette snelkoppelingen maakt....

http://212.54.32.106/mtbsite/tattoo/tattoo.JPG

Ben benieuwd naar de reacties...
Iceman: Wat betekenen al die chinese frutsels erbij?
  maandag 12 april 2004 @ 22:39:36 #45
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18379866
quote:
Op maandag 12 april 2004 22:37 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Iceman: Wat betekenen al die chinese frutsels erbij?
roos, boom, vis, vuur....
Zou wel grappig zijn eigenlijk...
Proud Powerpauper
  dinsdag 13 april 2004 @ 07:42:23 #46
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18385020
filmpje:
quote:
Een tatoeage laten zetten is niet alleen pijnlijk, maar meestal ook kostbaar. Op Cuba willen ze daar niks van weten. Ze maken de huidtekening met gebruikte naalden en drijven die aan met een motor uit een oude naaimachine. Op het jaarlijks terugkerende festijn staan mensen met een verse lichaamsversiering in de rij om hun mooiste creaties aan het publiek te laten zien.
klik
Cop killer
Kill them, cop killer
  dinsdag 13 april 2004 @ 17:59:01 #47
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18397088
Spannend verhaal zeg Ach ja in Cuba bestaat aids nog niet dus....
Proud Powerpauper
  woensdag 14 april 2004 @ 11:54:05 #48
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_18412848
quote:
Op zaterdag 27 maart 2004 08:12 schreef Chocobo het volgende:
Tering die tattoo van Mukie is echt Zou het zelf nooit doen zo maar het is wel een werk zeg ! Ik zal het plaatje niet nog eens posten maar hier wel even de link... page 10 geloof ik.

[Centraal] Tattoo Topic Deel 5 Thx

En hier issie dan nogges voor de mensen die niet willen gaan zoeken:

Met uitleg natuurlijk, want het is niet zomaar uit de lucht komen vallen

Je hebt op de achtergrond het wiel des levens. Dat alles onlosmakelijk is verbonden met elkaar; Geboren worden, je leven leiden en weer sterven. De vlammen staat voor de hartstocht die ik heb voor het leven. Met het pure licht op de achtergrond die vanuit midden van mijn lijfje straalt.
Verder staat er Shiva op. Ja ik weet dat je in het Boeddhisme liefst geen goden op je lichaam moet laten zetten omdat je anders deze godheid mee kunt nemen naar onreine plaatsen. Maar Shiva is niet alleen een Wraak-God. In Japan is het zelfs een Geluksgodheid.

De Draak symboliseert hier de zware lasten die ik draag in mijn leven. Normaliter hoort deze namelijk niet op je rug te staan, maar op je armen of op je borstkas. Zo lijkt het namelijk of de Draak jouw last draagt. Bij mij is dit in mijn leven tot nu toe andersom geweest, vandaar op mijn rug.

De Bloesem die je overal tussendoor ziet is het enige aan kleur wat ik heb. Dit staat voor de vruchtbaarheid, een nieuw begin. De blaadjes die ronddwarrelen zijn datgene wat is geweest (mijn verleden) en door wind en water wordt weggevoerd.

Aan de linkerkant staat mijn naam in het Chinees.
De tribal zijn eigenlijk 2 vogels die samen een hart vormen als ze zoenen.
Onderaan mijn rug staan de symbolen voor: Warm-hearted, Soft and Kind.
Daarbij heb je de Lotusbloemen die staan voor zuiverheid, puurheid, reinheid.

Nog vragen?
pi_18418028
De tekens:
rechts: mijn naam
in draak: chinees drakenteken
pi_18419677
nog even terug te komen op die maori discussie en om daarin ajay even te volgen...als je een maori laat zetten laat dat dan doen door iemand uit new zealand en niet door 1 of ander dude uit een tattoo shop die geen enkel benul heeft wat hij zet maar die maori dingen gewoon kopieerd wat behoorlijk suf is, en wat de maori's niet echt warderen en ik kan het weten.
  woensdag 14 april 2004 @ 18:24:33 #51
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18421899
quote:
Op woensdag 14 april 2004 16:53 schreef Garthim het volgende:
nog even terug te komen op die maori discussie en om daarin ajay even te volgen...als je een maori laat zetten laat dat dan doen door iemand uit new zealand en niet door 1 of ander dude uit een tattoo shop die geen enkel benul heeft wat hij zet maar die maori dingen gewoon kopieerd wat behoorlijk suf is, en wat de maori's niet echt warderen en ik kan het weten.
Tja, als het design je nou erg aanspreekt en het past gewoon op je lichaamsvormingen qua versiering (en je wilt er geen betekenis bij hebben oid) zou ik echt denken 'who cares!' en het gewoon laten zetten door een goeie tattoeerder.
Het zou me ook worst wezen wat de maori's wel niet zouden denken. Je moet toch zelf weten wat je met je lijf doet?
Proud Powerpauper
  woensdag 14 april 2004 @ 19:31:24 #52
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18423464
Net alsof je meer binding met de maori cultuur krijgt als je hem traditioneel laqat zetten, face it...het is toch een modegrill...dus maakt het geen fuck uit IMO
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_18429567
ok hopeloos wat ik al dacht...
  woensdag 14 april 2004 @ 23:40:31 #54
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18431119
quote:
Op woensdag 14 april 2004 22:50 schreef Garthim het volgende:
Ja, we zijn allemaal hopeloze wannabees.

Ik vind er zelf trouwens geen reet aan aan dat Maori.
Proud Powerpauper
pi_18436287
Sinds wanneer zijn de Maori's baas over je lichaam ?
pi_18436293
quote:
Op woensdag 14 april 2004 22:50 schreef Garthim het volgende:
Jouw reacties tegenwoordig?
Ja.. best wel soms.
pi_18437593
ach jullie hebben gewoon geen respect voor een bepaalde cultuur, maar doe lekker wat je niet laten kan hoor...
  donderdag 15 april 2004 @ 10:15:33 #58
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18437861
quote:
Op woensdag 14 april 2004 11:54 schreef Mukie het volgende:

[..]

Nog vragen?
Nee,... alleen respect
  donderdag 15 april 2004 @ 11:58:58 #59
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_18439974
quote:
Op donderdag 15 april 2004 10:15 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Nee,... alleen respect
leuk jou hier te zien .....welcome
  donderdag 15 april 2004 @ 12:07:58 #60
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_18440200
Ik denk dat Garthim net zoals Mukie volgens mij (sorry als ik het verkeerd heb) heel intensief bezig is met de betekenis van het design, de reden waarom je dat design op je huid wil dragen en wat dat voor jou persoonlijk voor betekenis heeft
Anderen mensen gaan puur voor een design omdat ze de plaat mooi vinden en vinden de betekenis/achtergrond of wat dan ook geen toegevoegde waarde hebben.
Dat is een kwestie van verschil van mening en zullen beide partijen het denk ik nooit over eens worden.
Ikzelf ben denk ik net zoals Mukie en Garthim. Mijn tattoo (kop en borst van tijger incl chinees teken voor tijger) hebben voor mij een speciale betekenis en waarde. Zowel vanwege design (mijn sterrenbeeld is tijger en ben ook nog eens gek van die beesten) als vanwege het tijdstip waarop tattoo is gezet (het is trouwens een cover want teken had ik al eerder maar niet goed laten doen..tsja beginner he dan krijg je dat. Maar teken is wel weer terug in deze tattoo )

Dus denk niet dat het handig is om elkaar "uit te maken voor van alles" vanwege een verschil van mening.
Iedereen heeft zijn eigen motivatie om een tattoo te laten zetten...en dan ook nog eens wat ze laten zetten.
Ik ben wel van mening dat sommige mensen te snel een design uitkiezen en dan met iets rondlopen wat er best leuk uit ziet (net zoals bij die andere 10 mensen op Scheveningen in de zomer wat mij verschrikkelijk lijkt om mijn tattoo tig keer te zien maar ok) en dat sommige mensen met tekens op hun huid rondlopen waar mensen die de betekenis van de tekens kennen schrikken en de persoon zelf geen idee heeft waar het voor staat maar het zag er leuk uit als motivatie geven.
De mensen die ik ken/gesproken heb die hebben vaak spijt van die tattoo en die gaan of voor laser (weghalen) of voor een cover met wel betekenis)
Daar is dus op zich niets mee mis !! begrijp me niet verkeerd !!
Ieder moet voor zichzelf uitmaken waarom hij/zij een tattoo en wat voor tattoo wil hebben.
Wilde alleen ff proberen het standpunt van garthim te verduidelijken (tenminste als ik het goed begrepen heb )
pi_18441542
je komt in de buurt hoor tigress;)...kijk mijn punt is gewoon de maori tattoo heeft voor de maori's een hele andere betekenis dan voor mensen hier in het westen die zien het alleen maar als versiering en modegril maar elk puntje en elk hoekje bij een maori heeft een betekenis tis zeg maar persoonlijk op je lijf geschreven, dus als je hier naar een tattoo boer gaat en je laat een maori zetten (wat het helemaal niet is) dan is dat gewoon een belediging voor het maori volk en toont gewoon geen respect vind ik. je kopieerd gewoon de stijl en dat is behoorlijk gay als je het mij vraagt...als je gewoon een tribal op je arm hebt dan zal je mij niet horen, maar dit is gewoon wat anders. een ander voorbeeld is de moko (tattoo op mond van vrouw) die is alleen voor maori vrouwen bedoeld om dat daar een betekenis achter zit, maar toen zag ik laatst dus zo'n achterlijke amerikaan(man) die dit ook op zijn mond had, en dan vraag je aan zo'n jongen waarom heb je het en dan krijg je als antwoord "ja het is toch cool" hij weet dus geen ene flikker van die cultuur af en dat stoort me.
  donderdag 15 april 2004 @ 13:37:46 #62
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18442146
Er zijn anders genoeg maori tattoo artists die dankbaar geld verdienen met het (traditioneel) zetten van maori tattoo's bij westerlingen, zonder betekenis. Hebben die mensen ook geen respect voor hun eigen cultuur? Verder moet je er niet zo belachelijk zwaar aan tillen het is en blijft simpelweg inkt onder huid waar je het over hebt.
Cop killer
Kill them, cop killer
  donderdag 15 april 2004 @ 13:39:04 #63
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_18442175
Tsja maar dat is dus het verschil van mening. Jij kijkt meer naar de achtergronden.
(Tribal en Celtic tattattoo's hebben overigens ook betekenissen die meeste mensen niet kennen en tribals worden ook maar gemixed om een leuk plaatje te vormen zodat de betekenis verloren gaat. Dus op zich is dat hetzelfde)
Sommige mensen gaan dus puur voor design. Daar heb jij jouw gedachtes over, ik de mijne en die persoon zelf ook de zijne/hare. En het enige wat je kan doen is vragen of mensen weten wat de betekenis is en eventueel vertellen. Oordelen erover zou ik persoonlijk niet doen. Ik zou zelf nooit iets laten steken waarvan ik de betekenis niet weet. Maar dat is mijn mening.
Ieder zijn/haar vrijheid daarin.
Oordelen over tattoo's doen de meeste mensen zonder al......als we dan ook onderling elkaar nog gaan veroordelen schiet het helemaal niet op toch ?

Laat ieder in zijn waarde....ook al heb jij een andere mening.....
Die kan je tuurlijk wel uiten maar val anderen er niet zo hard op aan..liever helemaal niet aanvallen...hooguit laten weten hoe jij erover denkt (heb ik eerder ook al gedaan)
  donderdag 15 april 2004 @ 13:49:06 #64
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18442360
Ik heb juist een hekel aan mensen die overal een pseudo-persoonlijke betekenis aan willen geven...dat soort holle diepgang. Face it, 90% van de maatschappij is toch oppervlakkig as hell maar toch gaan we massaal betekenissen geven aan onze tattoo's; ietswat als je het mij vraagt ook een modegrill is van de laatste tijd....mensen die dan ineens krampachtig en geforceerd gaan zoeken naar een zogezegde betekenis, terwijl dat ze eerst niet totaal bezighield maar omdat het blijkbaar zo hoort toch net zoals de rest ook maar gaan doen.... met als toppunt de chinese tekens
Nee, dan kom ik er liever gewoon voor uit dat ik mijn tattoo's puur als lichaamsversiering zie
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_18442454
quote:
Op donderdag 15 april 2004 13:37 schreef HAL9000S het volgende:
Er zijn anders genoeg maori tattoo artists die dankbaar geld verdienen met het (traditioneel) zetten van maori tattoo's bij westerlingen, zonder betekenis. Hebben die mensen ook geen respect voor hun eigen cultuur? Verder moet je er niet zo belachelijk zwaar aan tillen het is en blijft simpelweg inkt onder huid waar je het over hebt.
blijkbaar hebben ze dat respect ook aan de kant gezet en denken puur aan geld...maargoed in het begin was het wel anders.
  donderdag 15 april 2004 @ 14:01:10 #66
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18442568
tuurlijk , het wil denk ik wel wat zeggen dat de maori's hier blijkbaar lichter over denken dan jij...
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_18443186
quote:
Op donderdag 15 april 2004 14:01 schreef HAL9000S het volgende:
tuurlijk , het wil denk ik wel wat zeggen dat de maori's hier blijkbaar lichter over denken dan jij...
dat is onzin, althans een paar jaar geleden dachten ze er zeker anders over...ik denk dat ze gewoon zagen dat mensen het toch gingen kopieren dus hebben ze er zich maar bij neergelegd.
  donderdag 15 april 2004 @ 19:27:44 #68
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18450081
quote:
Op donderdag 15 april 2004 13:37 schreef HAL9000S het volgende:
Inderdaad. Ik heb het zelf gezien op een tattoo-beurs. Er was 'een echte Maori' en voordat ie bij iemand een persoonlijke tekening zette praatte hij eerst zo'n 10 minuten met die persoon om zijn levensverhaal te horen. Hij zei echt letterlijk 'Ok, now I know almost eveything and I can make a tattoo about your personal life' en begon daarna te tekenen...

Als je dan in extremen wilt denken dan zou je zeggen dat alleen Moarimensen zo'n tattoo mogen. hebben.
Proud Powerpauper
pi_18453830
nuek, waar slaat jou inderdaad nou op?...als hij dat gesprek heeft gehad dan heeft het toch een betekenis je prive leven en een deel maori puur persoonlijk naar aanleiding van je verhaal, nu is 10 min wel erg kort...ik moest het op papier aanleveren....en ja een traditionele maori vind ik mag alleen worden gezet door een maori die ook weet wat hij doet.
  donderdag 15 april 2004 @ 22:06:17 #70
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18453961
quote:
Op donderdag 15 april 2004 22:01 schreef Garthim het volgende:
nuek, waar slaat jou inderdaad nou op?...als hij dat gesprek heeft gehad dan heeft het toch een betekenis je prive leven en een deel maori puur persoonlijk naar aanleiding van je verhaal, nu is 10 min wel erg kort...ik moest het op papier aanleveren....en ja een traditionele maori vind ik mag alleen worden gezet door een maori die ook weet wat hij doet.
Ok.

Jouw mening en mijn mening verschillen. Ik weet niet waarom je nou perse je gelijk wilt halen.
Ik ben blij dat jij iig blij bent met je tattoo en het heel bijzonder vindt. Ik vind het zelf geen overstijgende waarde hebben boven een tribal, japanse tattoo of wat dan ook.
Proud Powerpauper
pi_18458161
ik wil mijn gelijk niet halen, vertel gewoon mijn kant van het verhaal
  vrijdag 16 april 2004 @ 07:49:08 #72
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18461092
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 00:50 schreef Garthim het volgende:
ik wil mijn gelijk niet halen, vertel gewoon mijn kant van het verhaal
En je neemt geen genoegen met andermans woorden daarover...
Proud Powerpauper
pi_18461266
doe ik wel ik zeg toch niet dat je het niet moet doen...als mensen zo graag geen traditionele maori willen laten zetten dan moeten ze dat vooral doen.
  vrijdag 16 april 2004 @ 08:33:31 #74
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18461337
quote:
Op donderdag 15 april 2004 11:58 schreef Tigress74 het volgende:

[..]

leuk jou hier te zien .....welcome
Ja,... dankje Zitten hier mooie tattoos tussen
  vrijdag 16 april 2004 @ 10:12:31 #75
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_18462722
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 08:33 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja,... dankje Zitten hier mooie tattoos tussen
En dan staat de mijne er niet eens tussen

vrijdag 16 april 2004 @ 12:18:58 #76
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_18465212
Ik las net dit op een site:
quote:
Heb je wel eens aan een tattoo gedacht en ervan af gezien omdat het permanent was? Zou je wel eens een tattoo willen maar vind je nooit een afbeelding naar je zin? O'Harris brengt nu de oplossing op de markt!

De Schoellershammer Inkt jet Tattoo
Zoek een leuke afbeelding, foto of tekst, print deze op het tattoo-print papier. Knip het geprinte uit, wrijf de tattoo folie erover, plaats dit op het gewenste lichaamsdeel maak het nat, verwijder het papier en voilà..... je hebt een tattoo die 4 à 5 dagen blijft zitten en waterbestendig is. Wil je de tattoo eerder kwijt, dan is deze eenvoudig te verwijderen met plakband, alcohol of door de tattoo voorzichtig van je huid te pellen.
Maar O'Harris zit in België en hun site is dood. Weet iemand of dit papier ook in Nederland is te krijgen? Ik heb het namelijk nooit in een winkel zien liggen.

PS Ik heb het centrale tattoo-topic al geprobeerd, maar daar kreeg ik weinig (lees: geen) reacties...
  vrijdag 16 april 2004 @ 12:20:38 #77
22497 Bioslock
we hope that you choke
pi_18465247
Cool. Dan zou ik de turtles op mijn schouder doen.
pi_18465463
laat ik dit topic op mijn rug zetten
Gaat voor de BHFH-award 2005!
Humanitas est in bestias bonitas.
I am the hole I can't get out of.
pi_18465632
Ja, bij pc winkels heb ik ze zien liggen.
pi_18465684
Pfft kan je net zo goed zelf met een marker aan de gang.
Die plakdingetjes blijfen een halve dag zitten, een hele als je geen shirt draagt.

Als je een tijdelijke tatoo wilt moet je het met henna laten doen, wel even goed zoeken eerst.
Soldaat bij de verbindingsdienst
pi_18465737
Ik wil het ookwel weten waar die dingen te krijgen zijn
(sry dat je met mijn post niet veel opschiet)
dus
pi_18465811
Wat ik ooit dee, ik printe in spiegelbeeld iets uit en drukte dat zo snel mogelijk op mijn huid zodat er een voorbeeld stond.
Daarna kleur je het met zwarte make-up of schmink in (wel goed afpoederen).

Door er een poeder over te doen is hij niet zo zwart en lijkt echter.
pi_18466509
Of je laat een echte zetten...
Soldaat bij de verbindingsdienst
  vrijdag 16 april 2004 @ 13:26:56 #84
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_18466849
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 12:43 schreef _Draven_ het volgende:
Wat ik ooit dee, ik printe in spiegelbeeld iets uit en drukte dat zo snel mogelijk op mijn huid zodat er een voorbeeld stond.
Daarna kleur je het met zwarte make-up of schmink in (wel goed afpoederen).

Door er een poeder over te doen is hij niet zo zwart en lijkt echter.
Welke winkel? Wat voor zwarte make-up? Wat voor poeder?
pi_18466891
Je hebt ook printpapier waarmee je shirts kunt bedrukken. Dan moet je met een hete strijkijzer over het papier op het shirtje gaan, geloof ik. Maar om dat nu op je huid te doen lijkt me niet echt verstandig nee!
pi_18467984
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 13:29 schreef MadGuy het volgende:
Je hebt ook printpapier waarmee je shirts kunt bedrukken. Dan moet je met een hete strijkijzer over het papier op het shirtje gaan, geloof ik. Maar om dat nu op je huid te doen lijkt me niet echt verstandig nee!
weet je misschien ook waar je die kan kopen?
dus
  vrijdag 16 april 2004 @ 14:16:25 #87
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_18468017
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 14:15 schreef Evie het volgende:

[..]

weet je misschien ook waar je die kan kopen?
Die zijn overal te vinden. Kijk eens bij de Dixons of V&D of Dynabyte.

Maar ontopic blijven graag.
pi_18468267
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 14:16 schreef R-Mon het volgende:

[..]

Die zijn overal te vinden. Kijk eens bij de Dixons of V&D of Dynabyte.

Maar ontopic blijven graag.
thnx
dus
pi_18469748
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 13:26 schreef R-Mon het volgende:

[..]

Welke winkel? Wat voor zwarte make-up? Wat voor poeder?
Ik heb die vellen bij de plaatstelijke pc winkel gezien (regenboog).

Ah man dat verklaart
Makeup... zwart eyeline potlood en gewone makeup poeder in je huidtint. Gewon zwart inkleuren, poeder erover en herhalen als dat nodig is.
  vrijdag 16 april 2004 @ 18:44:26 #90
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_18473157
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 15:44 schreef _Draven_ het volgende:

[..]

Ik heb die vellen bij de plaatstelijke pc winkel gezien (regenboog).

Ah man dat verklaart
Makeup... zwart eyeline potlood en gewone makeup poeder in je huidtint. Gewon zwart inkleuren, poeder erover en herhalen als dat nodig is.
Weet je ook heel toevallig hoe duur een pakje is? En dat van die make-up zal ik een keer proberen!

sorry als ik veel vraag
  vrijdag 16 april 2004 @ 19:55:01 #91
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18474997
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 08:24 schreef Garthim het volgende:
doe ik wel ik zeg toch niet dat je het niet moet doen...als mensen zo graag geen traditionele maori willen laten zetten dan moeten ze dat vooral doen.
HAHaha
Proud Powerpauper
pi_18489714
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 18:44 schreef R-Mon het volgende:

[..]

Weet je ook heel toevallig hoe duur een pakje is? En dat van die make-up zal ik een keer proberen!

sorry als ik veel vraag
Geen idee eigenlijk hoeveel ie koste.... (als ik dit eerder had gelezen was ik ff langsgegaan... kom net uit de stad).
  dinsdag 20 april 2004 @ 13:30:05 #93
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18558925
quote:
Op vrijdag 16 april 2004 10:12 schreef Tigress74 het volgende:

[..]

En dan staat de mijne er niet eens tussen

Posten
  dinsdag 20 april 2004 @ 13:33:29 #94
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_18559015
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:30 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Posten
Gaat niet ...heb hem nergens staan
  dinsdag 20 april 2004 @ 17:25:42 #95
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18564789
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 13:33 schreef Tigress74 het volgende:

[..]

Gaat niet ...heb hem nergens staan
Scan je billen!
Als ie daarop staat natuurlijk
Proud Powerpauper
  donderdag 22 april 2004 @ 10:23:39 #96
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_18603959
quote:
Op dinsdag 20 april 2004 17:25 schreef Nuek het volgende:

[..]

Scan je billen!
Als ie daarop staat natuurlijk
denk dat scanner dat niet zou houden....en nou staat de tattoo daar ook niet dus dat scheelt weer
  zaterdag 24 april 2004 @ 11:28:40 #97
5816 GODFLESH
Die laughing...
  zaterdag 24 april 2004 @ 11:32:01 #98
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18649821
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 11:28 schreef GODFLESH het volgende:
Ontwerp hulp TATTOO wanted: Metallica Ninjastar & Tribal <- -heb hulp nodig
al gesproken met een tattoo-artist bij je in de buurt?
De laatste is erg mooi vind ik. Er zijn wel heel veel van die ninja-sterren van Metallica te vinden op het net.

(lol)

[ Bericht 18% gewijzigd door Nuek op 24-04-2004 11:38:52 ]
Proud Powerpauper
  zaterdag 24 april 2004 @ 14:56:34 #99
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18652947
Mijn tatoo 2 maanden geleden gezet. Die begint eindelijk nu rustig te worden en in te dalen Ben er erg trots op
  zaterdag 24 april 2004 @ 14:59:10 #100
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18652989
jij een tattoo chocobo? Die moet ik gemist hebben, of het je hem nog niet gepost?
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 24 april 2004 @ 15:00:45 #101
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18653018
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 14:59 schreef HAL9000S het volgende:
jij een tattoo chocobo? Die moet ik gemist hebben, of het je hem nog niet gepost?
Niet gepost nog.... heb nog niet echt een foto van hoe die nu is, maar wel een van toen die aan het genezen was. Heb wel ergens een mooie zwart witte voor het effect. Ik zal even zoeken
  zaterdag 24 april 2004 @ 15:17:07 #102
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18653254
Zal binnenkort eens een nieuwe posten

[ Bericht 30% gewijzigd door Chocobo op 24-04-2004 17:15:25 ]
  zaterdag 24 april 2004 @ 15:45:17 #103
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18653620
erg mooi en apart..ook goed gezet hoe het er nu zo uitziet...nog een eventuele betekenis?
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 24 april 2004 @ 16:11:41 #104
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18653992
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 15:45 schreef HAL9000S het volgende:
erg mooi en apart..ook goed gezet hoe het er nu zo uitziet...nog een eventuele betekenis?
Bedankt

Ja ik ben er erg tevreden over. Het Japanse teken is het jaar waarin mijn zoon geboren is en de vleugels staan voor het engeltje wat toen naar beneden is gekomen. De tattoo symboliseerd dan ook het "Engeltje op mijn schouder"
  zaterdag 24 april 2004 @ 16:20:23 #105
16715 Mylene
*schatje*
pi_18654144
Ik vind 'm ronduit afschuwelijk eerlijk gezegd .
  zaterdag 24 april 2004 @ 16:23:03 #106
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18654196
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 16:20 schreef schatje het volgende:
Ik vind 'm ronduit afschuwelijk eerlijk gezegd .
Tja ieder zijn ding he
  zaterdag 24 april 2004 @ 18:28:18 #107
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18656171
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 15:17 schreef Chocobo het volgende:
Zal binnenkort eens een nieuwe posten
Ik mis hier iets geloof ik. Waar is je foto?
Proud Powerpauper
  zaterdag 24 april 2004 @ 18:33:53 #108
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18656306
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 18:28 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ik mis hier iets geloof ik. Waar is je foto?
Ja hier is die nog niet helemaal genezen vandaar dat ik een nieuwe wilde posten maar ok. Ik laat deze wel staan Die andere komt wel

zaterdag 24 april 2004 @ 18:46:16 #109
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18656576
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 18:33 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Ja hier is die nog niet helemaal genezen vandaar dat ik een nieuwe wilde posten maar ok. Ik laat deze wel staan Die andere komt wel

[afbeelding]
Ziet er idd strak gezet uit. Wie heeft em gezet en waar zit die shop?
Proud Powerpauper
pi_18656787

Hail Mukie

Nobody's Perfect, my name is Nobody
  zaterdag 24 april 2004 @ 18:57:27 #111
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18656827
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 18:46 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ziet er idd strak gezet uit. Wie heeft em gezet en waar zit die shop?
Dankje

Ja het kwasteffect (in het Jap logo) is nu wat mooier geworden. Vriend van me heeft hem gezet. Badhuisstraat, Scheveningen
  zaterdag 24 april 2004 @ 19:16:13 #112
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18657198
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 18:57 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Dankje

Ja het kwasteffect (in het Jap logo) is nu wat mooier geworden. Vriend van me heeft hem gezet. Badhuisstraat, Scheveningen
Ik vind het wel een leuke tattoo. ziet er wat persoonlijker uit dan de meeste chinese tekens (dat vind ik nu wel heel erg afgezaagd worden). Verder ben ik dol op dik lijnwerk. Die van jou heeft dat niet zo maar kun je altijd nog doen.
Hieronder 1 van mijn laatste ontwerpjes. Binnenkort laat ik zoiets van eigen hand op de binnenkant van mijn bovenarm zetten. Helaas is het ontwerp nog niet genoeg naar mijn zin (maar ik vind em wel erg cool).

Proud Powerpauper
  zaterdag 24 april 2004 @ 22:12:44 #113
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18661165
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 19:16 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ik vind het wel een leuke tattoo. ziet er wat persoonlijker uit dan de meeste chinese tekens (dat vind ik nu wel heel erg afgezaagd worden). Verder ben ik dol op dik lijnwerk. Die van jou heeft dat niet zo maar kun je altijd nog doen.
Hieronder 1 van mijn laatste ontwerpjes. Binnenkort laat ik zoiets van eigen hand op de binnenkant van mijn bovenarm zetten. Helaas is het ontwerp nog niet genoeg naar mijn zin (maar ik vind em wel erg cool).

[afbeelding]
Prachtig Die vleugels zijn mooi zeg Komt het er ook in kleur op ?

[ Bericht 6% gewijzigd door Chocobo op 24-04-2004 22:22:02 ]
  zaterdag 24 april 2004 @ 22:48:08 #114
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18662146
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 22:12 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Prachtig Die vleugels zijn mooi zeg Komt het er ook in kleur op ?
Da's de bedoeling. Maar ik heb nu zo'n 8-9 designs met hetzelfde vliegend brandende hart dus.... Ik weet nog niet welke het gaat worden. Elk heeft zijn eigen leuke details.

(tnx btw Ik doe mijn best.)
Proud Powerpauper
  zaterdag 24 april 2004 @ 22:52:38 #115
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18662255
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 22:48 schreef Nuek het volgende:

[..]

(tnx btw Ik doe mijn best.)
Ja maar ik geef je groot gelijk. Zoiets zet je niet zomaar even. Ben benieuwd welke het gaat worden
  zondag 25 april 2004 @ 07:43:11 #116
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18667727
mooii ontwerp Nuek...niet mijn stijl...maar desalniettemin een mooi ontwerp...
Cop killer
Kill them, cop killer
  zondag 25 april 2004 @ 12:06:30 #117
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18669528
quote:
Op zondag 25 april 2004 07:43 schreef HAL9000S het volgende:
mooii ontwerp Nuek...niet mijn stijl...maar desalniettemin een mooi ontwerp...
Ik zal er straks nog een postten. Ik ben gewoon heel gek geworden van traditionele tattoos sinds een jaartje ofzo. Heb er alleen nog geen. Het draagt wel heel wat anders uit dan bv. een tribal. Ik geloof niet dat er veel jongeren (<30 jr) zijn die zo maar uit het niets kiezen voor een traditioneel ontwerp. Ik ben er zelf heel erg naar toe gegroeid maar geef er wel mijn eigen draai aan.
Proud Powerpauper
  zondag 25 april 2004 @ 16:05:03 #118
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18673407
Deze is beter dan de eerste:
Proud Powerpauper
pi_18673502

Gijs (Chocobo) ! Zie nu pas dat je er eentje heb
Voor Daan! Heel cool gijs

Tiggy, als je wilt kan ik je tattoo wel even posten, heb er namelijk nog een foto van

α & Ω
Yaaaaaamaaaaaaaaahaaaaaaaaaaaaaaaa
  zondag 25 april 2004 @ 19:33:15 #120
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_18677190
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 16:11 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik ben er erg tevreden over. Het Japanse teken is het jaar waarin mijn zoon geboren is en de vleugels staan voor het engeltje wat toen naar beneden is gekomen. De tattoo symboliseerd dan ook het "Engeltje op mijn schouder"
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
  zondag 25 april 2004 @ 19:34:34 #121
16715 Mylene
*schatje*
pi_18677218
quote:
Op zondag 25 april 2004 19:33 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Nou ben ik benieuwd of jij er ook eentje hebt. Ja??
  zondag 25 april 2004 @ 19:42:42 #122
6789 Strolie75
De reisGijs
pi_18677393
quote:
Op zondag 25 april 2004 19:34 schreef schatje het volgende:
Nou ben ik benieuwd of jij er ook eentje hebt. Ja??
Nee, ik hou niet van naalden.

Heb jij er wel eentje?
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_18677456
quote:
Op zondag 25 april 2004 19:42 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Heb jij er wel eentje?
Je had toch een tattoo van Xenogears

Wil er zelf een ontwerpen maar heb er geen tijd voor en voorlopig ook geen geld
α & Ω
pi_18679279
Linker arm

Rechter arm
  zondag 25 april 2004 @ 21:38:07 #125
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18680531
quote:
Op zondag 25 april 2004 19:33 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

zondag 25 april 2004 @ 22:14:13 #126
16715 Mylene
*schatje*
pi_18681488
quote:
Op zondag 25 april 2004 19:42 schreef Strolie75 het volgende:

[..]

Heb jij er wel eentje?
Nee, misschien in de toekomst.
  maandag 26 april 2004 @ 11:13:00 #127
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_18689129
quote:
[afbeelding]
Choco!

De mijne nog maar 's op herhaling:

Ik post wel een foto van m'n nieuwe als die helemaal genezen is; er staan nu nog wat puistjes op.
  maandag 26 april 2004 @ 11:17:58 #128
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_18689255
quote:
Op donderdag 15 april 2004 10:02 schreef Garthim het volgende:
ach jullie hebben gewoon geen respect voor een bepaalde cultuur, maar doe lekker wat je niet laten kan hoor...
Ik heb begrepen dat het voor de Maori's zowiezo een belediging is als je als niet-Maori een Maori-tatoeage laat zetten, dus als je echt respect voor hun cultuur hebt, neem je geen Maori-tatoeage.
  maandag 26 april 2004 @ 11:20:46 #129
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18689334
quote:
Op maandag 26 april 2004 11:13 schreef chibibo het volgende:

[..]

Choco!

De mijne nog maar 's op herhaling:

[afbeelding]

Ik post wel een foto van m'n nieuwe als die helemaal genezen is; er staan nu nog wat puistjes op.
Chibibo Ben erg benieuwd naar je nieuwe foto
  maandag 26 april 2004 @ 11:24:46 #130
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_18689426
quote:
Op maandag 26 april 2004 11:20 schreef Chocobo het volgende:
Chibibo Ben erg benieuwd naar je nieuwe foto
Ik durf niet meer... het is namelijk een Maori tatoeage.
pi_18690605
quote:
Op maandag 26 april 2004 11:24 schreef chibibo het volgende:

[..]

Nou dat word dan vel camouflagestick smeren komende tijd
  maandag 26 april 2004 @ 16:34:14 #132
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_18696821
quote:
Op zondag 25 april 2004 16:10 schreef Ker_Plunk het volgende:

Gijs (Chocobo) ! Zie nu pas dat je er eentje heb
Voor Daan! Heel cool gijs

Tiggy, als je wilt kan ik je tattoo wel even posten, heb er namelijk nog een foto van

Doe maar
pi_18708660
quote:
Op maandag 26 april 2004 16:34 schreef Tigress74 het volgende:

[..]

Doe maar

Wordt een beetje afgeleidt door die sexy rug van je
α & Ω
  dinsdag 27 april 2004 @ 15:34:50 #134
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_18722059
thanks Ker
Dit was trouwens voor de laatste bijwerkingen ....oor is nog extra gedaan...net zoals het chineese teken...en de punten in de schaduwen rechts zijn verminderd door het zwart verder door te laten lopen (daar zit een oude tattoo onder trouwens)
pi_18764524
ik denk er al een tijdje over om een kleine tattoo te laten zetten... alleen voor mezelf, in het wit, een klein hartje.. liefst ook alleen een mooie omtrek. maar ik zoek naar plaatjes van zoiets? wil weten hoe het er uit zou zien.. maar kan met google niks vinden.. heeft iemand een plaatje van een witte tattoo?? of heeft iemand er één? vroeg me ook af hoe rood het word bij het zetten en hoe lang het zo zal blijven?
  donderdag 29 april 2004 @ 10:25:01 #136
21889 Chocobo
Epische gebruiker
pi_18765343
quote:
Op donderdag 29 april 2004 09:37 schreef Anneque het volgende:
ik denk er al een tijdje over om een kleine tattoo te laten zetten... alleen voor mezelf, in het wit, een klein hartje.. liefst ook alleen een mooie omtrek. maar ik zoek naar plaatjes van zoiets? wil weten hoe het er uit zou zien.. maar kan met google niks vinden.. heeft iemand een plaatje van een witte tattoo?? of heeft iemand er één? vroeg me ook af hoe rood het word bij het zetten en hoe lang het zo zal blijven?
Een hartje is toch echt iets persoonlijks,... je moet idd zelf gaan zoeken of de boeken doorbladeren. Er zijn ook tattooboeken te koop met daarin je favo onderwerp... check amazon maar bv.

Op google vind je ook genoeg hoor :
http://images.google.com/(...)oe=UTF-8&sa=N&tab=wi

Ja rood wordt je huid wel maar wat maakt dat nou uit. Totale genezing duurt zo'n 2 a 3 weken... rode trekt wel weg. Maar waarom wit
  donderdag 29 april 2004 @ 10:43:18 #137
56758 Aschkael
Hitler bad, Aschkael good
pi_18765734
quote:
Op zondag 25 april 2004 12:06 schreef Nuek het volgende:

[..]

........Ik geloof niet dat er veel jongeren (<30 jr) zijn die zo maar uit het niets kiezen voor een traditioneel ontwerp. Ik ben er zelf heel erg naar toe gegroeid maar geef er wel mijn eigen draai aan.
Ehm...ziet juist ontzettend veel jongeren met traditionele tattoos. Ondanks het feit dat de meeste jongeren geen flauw benul hebben van de betekenis van de tattoos zie je die zwaluw/rose/nautical tattoos tegenwoordig heel veel.

Die traditionele stijl gaat me ook steeds meer bekoren. Ik vind jouw burning heart ontwerp ook erg goed. Hier een portefolio met meer moois
= there is a light that never goes out =
  donderdag 29 april 2004 @ 14:41:19 #138
56758 Aschkael
pi_18771488
Dit vind ik dus echt super:

Rinto.nl

Overweeg om zoiets te laten zetten. Over mijn eerste tattoo heb ik een jaar nagedacht en ik laat dit eerst ook maar eens bezinken.

[ Bericht 11% gewijzigd door Aschkael op 29-04-2004 20:18:38 ]
pi_18773603
quote:
Op donderdag 29 april 2004 09:37 schreef Anneque het volgende:
met een witte tatoeage moet je (volgens mij) uitkijken met de zon. Als je opperhuid bruin wordt van de zon, dan wordt het wit van je tattoo automatisch iets bruin.
voor degene die dat niet weten, de inkt komt in de middelste huidlaag terecht. De inkt zie je door de bovenste huidlaag heen

oja mensen, je kan geen maori laten zetten. Een maori-tatoeage kan wel (lees maar ff een paar reacties terug)
doe het dan wel op de traditionele maori-manier door iemand van de stam.
Wel lekker blijven plakken hè?
pi_18774203
quote:
Op maandag 26 april 2004 11:24 schreef chibibo het volgende:

[..]

Laat zien schijterd
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  donderdag 29 april 2004 @ 17:25:12 #141
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18775216
quote:
Op donderdag 29 april 2004 16:15 schreef Brammie1 het volgende:

[..]

oja mensen, je kan geen maori laten zetten. Een maori-tatoeage kan wel (lees maar ff een paar reacties terug)
doe het dan wel op de traditionele maori-manier door iemand van de stam.
dus.. altijd na zijn identiteitsbewijs vragen!?

Proud Powerpauper
  donderdag 29 april 2004 @ 17:27:53 #142
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18775278
quote:
Op donderdag 29 april 2004 10:43 schreef Aschkael het volgende:

[..]

Ehm...ziet juist ontzettend veel jongeren met traditionele tattoos. Ondanks het feit dat de meeste jongeren geen flauw benul hebben van de betekenis van de tattoos zie je die zwaluw/rose/nautical tattoos tegenwoordig heel veel.
Ligt er een beetje aan in welke kringen je je begeeft denk ik. Om mij heen zie ik eigenlijk alleen veel tribals e.d.

[..]
Die traditionele stijl gaat me ook steeds meer bekoren. Ik vind jouw burning heart ontwerp ook erg goed. Hier een portefolio met meer moois
[/quote]

Dat laat mij ook wel warm lopen. Gisteren ben ik met henna wezen knoeien en mijn ontwerp heb ik zo'n beetje op mijn arm gezet. Ik was zo onder de indruk! Het zag er super uit. Binnenkort dus een foto van het eindresultaat.
Proud Powerpauper
pi_18777447
quote:
Op donderdag 29 april 2004 10:25 schreef Chocobo het volgende:

[..]

Maar waarom wit
het is echt alleen voor mij.. ik bedoel het niet als een versiering voor iedereen om te zien, en wil hem dan ook laten zetten op een plek die niet zomaar iedereen ziet.. en als ik het zo hoor ook een plek die niet bruin word

tis meer voor mezelf.. een symbool voor iets wat ik erg lief heb zeg maar.. maar ik vroeg niet om plaatjes van hartjes eigenlijk, meer van plaatjes van witte tattoo's.. kijken hoe het eruit ziet snap je?
  donderdag 29 april 2004 @ 19:18:43 #144
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18777593
Ik zie idd ook erg weinig jongeren met een traditionele tatoo. Ik denk dat traditioneel veelal voor de wat meer 'dedicated' liefhebber van toepassing is terwijl de mensen met een ietswat oppervlakkige interesse voor tatoeages eerder kiezen voor iets wat meer voor de hand ligt, tribals dus....
Cop killer
Kill them, cop killer
  donderdag 29 april 2004 @ 19:19:50 #145
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18777626
quote:
Op donderdag 29 april 2004 19:11 schreef Anneque het volgende:

[..]

het is echt alleen voor mij.. ik bedoel het niet als een versiering voor iedereen om te zien, en wil hem dan ook laten zetten op een plek die niet zomaar iedereen ziet.. en als ik het zo hoor ook een plek die niet bruin word

tis meer voor mezelf.. een symbool voor iets wat ik erg lief heb zeg maar.. maar ik vroeg niet om plaatjes van hartjes eigenlijk, meer van plaatjes van witte tattoo's.. kijken hoe het eruit ziet snap je?
Ik ken wel een gast die een witte tattoo heeft. Witte strepen op zijn arm. Het ziet er meer uit als littekens dan een tattoo (zijn natuurlijk ok littekentjes)...
Proud Powerpauper
  donderdag 29 april 2004 @ 20:14:11 #146
56758 Aschkael
pi_18778854
In de hardcorescene zijn die traditionele tattoos al een hele tijd gangbaar. Veel burning heart, eightball, nautical star en zwaluw tattoos. Daarbij speelt eik een vergelijkbaar verhaal als bij de tattoos van de Maori...een nautical star mocht je vroeger pas laten zetten als je zoveel duizenden zeemijl had gevaren, als je nog meer mijlen had gevaren mocht je een zwaluw laten zetten. Een tweetal nautical stars en een zwaluw...zonder ook maar een honderdzeemijl te hebben gevaren...oh well.
  donderdag 29 april 2004 @ 20:16:24 #147
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18778896
Dan heb je iig nog een hele zeereis voor de boeg...een beetje het maori-verhaal zeg maar....

Cop killer
Kill them, cop killer
pi_18782279
Ik heb op mijn 16de een tattoo laten zetten. Het plaatjes was echt heel mooi, hele dunne lijntjes en mooie kleuren. Maar die vent heeft het voor elkaar gekregen om die duif echt onherkenbaar te maken, dikke zwarte lijnen, totaal niet sierlijk en aso kleuren! Ik vind 'm zo lelijk, maar verwijderen kost 1200 tot 3600 euro...
  vrijdag 30 april 2004 @ 01:53:35 #149
22754 Steve-O
Sarcasm-O
pi_18785792
Ik vind dit dus mooi

Op ze armen dus
Wat moet zoiets nou kosten al wil ik dat
I'm sick of all this pooping stuff i'm getting my buttcheeks pierced together .
  vrijdag 30 april 2004 @ 10:41:17 #150
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18788733
quote:
Op donderdag 29 april 2004 20:14 schreef Aschkael het volgende:
In de hardcorescene zijn die traditionele tattoos al een hele tijd gangbaar. Veel burning heart, eightball, nautical star en zwaluw tattoos. Daarbij speelt eik een vergelijkbaar verhaal als bij de tattoos van de Maori...een nautical star mocht je vroeger pas laten zetten als je zoveel duizenden zeemijl had gevaren, als je nog meer mijlen had gevaren mocht je een zwaluw laten zetten. Een tweetal nautical stars en een zwaluw...zonder ook maar een honderdzeemijl te hebben gevaren...oh well.
In ieder geval wordt de oldschool behouden! Althans zo zie ik het. Het is ook wel veel moderner geworden dus het gaat ook met zijn tijd mee net zo als alles. Anders kun je overal wel over gaan zeuren dat iets eigenlijk echt niet kan. Bijv. n00bs die echt niets weten van pc's en internet maar wel de hele dag (zonder het te weten) virii verzamelen en verspreiden op irc en het web (dat stoort me nou echt veel meer)
Proud Powerpauper
pi_18854074
quote:
Op donderdag 29 april 2004 19:11 schreef Anneque het volgende:

[..]

Misschien is zoiets wel leuk:

maandag 3 mei 2004 @ 18:21:39 #152
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18861215
Nja nogmaals over die witte tattoo... Ik snap het niet helemaal. Ben je bang dat je er spijt van gaat krijgen ofzo? Iedereen (tenminste daar ga ik vanuit) zet een tattoo voor zichzelf. Ik zie niet in wat de kleur daaraan zou veranderen.
Proud Powerpauper
pi_18861313
quote:
Op vrijdag 30 april 2004 01:53 schreef Steve-O het volgende:
Ik vind dit dus mooi
[afbeelding]
Op ze armen dus
Wat moet zoiets nou kosten al wil ik dat
Per arm toch minimaal 350,- euro schat ik...
  maandag 3 mei 2004 @ 18:49:58 #154
56758 Aschkael
pi_18861867
quote:
Op maandag 3 mei 2004 18:21 schreef Nuek het volgende:
Nja nogmaals over die witte tattoo... Ik snap het niet helemaal. Ben je bang dat je er spijt van gaat krijgen ofzo? Iedereen (tenminste daar ga ik vanuit) zet een tattoo voor zichzelf. Ik zie niet in wat de kleur daaraan zou veranderen.
niet lullen over kleuren maar gewoon je nieuwe ontwerp posten
  maandag 3 mei 2004 @ 18:54:03 #155
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18861947
quote:
Op maandag 3 mei 2004 18:49 schreef Aschkael het volgende:

[..]

haha ik heb er nogal wat maar alleen op papier...
Ben nu effe andere dingetjes aan het tekenen.
http://www.trutje.nl/images/drawings/peggy_detail.jpg

erg offtopic
Proud Powerpauper
pi_18863075
zo ziet een witte eruit:

"She had a beautiful face, a wonderful ass and some respectable boobies!"
  maandag 3 mei 2004 @ 19:59:07 #157
51616 silvergirl
luv your life
pi_18863623
mijn vriend en ik zitten er serieus over na te denken om samen een tattoo te nemen (als ik het zo zeg klinkt het echt heel dozig, maar ja)...iets wat voor ons allebei betekenis heeft zeg maar. nu dachten we aan een kanji, maar ik kan op het internet nergens een fatsoenlijke site vinden. heeft er iemand tips, want alles wat ik kan vinden zijn online woordenboeken enzo en de kanji die daar afgebeeld staan zijn op zijn zachtst gezegd niet geschikt om te laten zetten.
distorted eyes... when everything is clearly dying
  maandag 3 mei 2004 @ 20:10:54 #158
80382 manny
30 is best veel
pi_18863977
quote:

[..]

[afbeelding]
ik zie de haagsche ooievaar er ook in, bewust ?
proberen is de eerste stap naar falen
een cafe zonder Hazes, is geen kroeg
  maandag 3 mei 2004 @ 20:34:23 #159
81192 pAin
Kiwi.
pi_18864722
quote:
Op donderdag 29 april 2004 14:41 schreef Aschkael het volgende:
Dit vind ik dus echt super:

[afbeelding]

Rinto.nl

Overweeg om zoiets te laten zetten. Over mijn eerste tattoo heb ik een jaar nagedacht en ik laat dit eerst ook maar eens bezinken.
Best tof design!!!

Redelijk Old School met toch New School tintjes....... Maar nog steeds niet mijn ding

Ik weet eigenlijk nog niet wat voor tatoo ik eventueel zou willen laten zetten..... Zat eerst te denken mn onderarmen helemaal biomechanisch te laten "bekladden"...... Maar daar ben ik niet helemaal meer zeker van..... Misschien beginnen met iets subtiels en van daaruit verder werken....

Wat me nu te binnen schiet is ook wel een geinig idee; een soort van sterrenband in een spiraal van mn schouder naar beneden (via mn schouderblad naar mn bovenarm en dan in een spiraal naar beneden)..... Beetje lastig uit te leggen, maar ik kan er niet echt een plaatje van vinden.....Uiterraard allemaal dezelfde vorm, kleur ben ik niet over uit, helblauw lijkt me wel wat..... Dikke lijnen, mooie blauwe kleur, iets als dit:

Voor het contrast erin misschien van klein naar groot naar klein werken, zodat er ook echt een afstand tussen lijkt te zitten......
  maandag 3 mei 2004 @ 20:37:12 #160
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18864804
ik vind blauw zo vies worden van kleur op den duur....
Proud Powerpauper
  maandag 3 mei 2004 @ 20:44:14 #161
81192 pAin
Kiwi.
pi_18865022
Hoe bedoel je vies?? Vaag ofzoiets??

Alleen outlines kan ook, maar dat geeft er geen echt contrast aan net zoals de bovenstaande ster....
  maandag 3 mei 2004 @ 20:46:31 #162
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18865095
quote:
Op maandag 3 mei 2004 20:44 schreef pAin het volgende:
Hoe bedoel je vies?? Vaag ofzoiets??

Alleen outlines kan ook, maar dat geeft er geen echt contrast aan net zoals de bovenstaande ster....
dikkere outlines dan maar.... ik vind het zo'n chemisch kleurtje worden op witte huid. Maar dat is mijn mening
Proud Powerpauper
  maandag 3 mei 2004 @ 20:53:25 #163
81192 pAin
Kiwi.
  maandag 3 mei 2004 @ 22:55:17 #164
56758 Aschkael
pi_18868634
hmmm, een tattoo die geloof, hoop en liefde symboliseert - een anker, kruis en hart ineen - dat lijkt me ook wel gaaf. Dat pas ook wat beter bij de tattoo die ik al heb (alleyway dragon). Me thinks it's jammer als je van die mensen ziet die allerlei verschillende stijlen tattoos door elkaar hebben, net een plakboek...maar goed dat terzijde.
  maandag 3 mei 2004 @ 22:59:29 #165
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18868748
quote:
Op maandag 3 mei 2004 22:55 schreef Aschkael het volgende:
hmmm, een tattoo die geloof, hoop en liefde symboliseert - een anker, kruis en hart ineen - dat lijkt me ook wel gaaf. Dat pas ook wat beter bij de tattoo die ik al heb (alleyway dragon). Me thinks it's jammer als je van die mensen ziet die allerlei verschillende stijlen tattoos door elkaar hebben, net een plakboek...maar goed dat terzijde.
Ben ik met je eens. Zo'n poëzie-album is bijna nooit mooi om te zien...
Proud Powerpauper
  woensdag 5 mei 2004 @ 22:39:46 #166
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18916560
schopje

Proud Powerpauper
  donderdag 6 mei 2004 @ 01:17:00 #167
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18920100
Kut...m'n meest recente tattoo geneest niet helemaal goed, er zitten kleurverschilllen in...een gedeelte is een stuk zwarter dan het andere na 2 maanden en moet waarschijnlijk weer opnieuw gezet worden.
Weet een van jullie of zoiets uberhaupt mogelijk is bij (grotere) tattoo's die kleurverschillend? en of dit na verloop van tijd weer bij kan trekken?
Cop killer
Kill them, cop killer
  donderdag 6 mei 2004 @ 07:54:19 #168
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18922479
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 01:17 schreef HAL9000S het volgende:
Kut...m'n meest recente tattoo geneest niet helemaal goed, er zitten kleurverschilllen in...een gedeelte is een stuk zwarter dan het andere na 2 maanden en moet waarschijnlijk weer opnieuw gezet worden.
Weet een van jullie of zoiets uberhaupt mogelijk is bij (grotere) tattoo's die kleurverschillend? en of dit na verloop van tijd weer bij kan trekken?
Valt het erg op? Je huid is niet overal hetzelfde (hier en daar vetter bv of anders van structuur zoals onderarm en bovenarm). Ben je al terug geweest naar de tattooshop? Ik denk nl. niet dat ze twee verschillende zwarte inkt hebben gebruikt.
Proud Powerpauper
  donderdag 6 mei 2004 @ 21:31:51 #169
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18940066
Voor mij persoonlijk valt het wel op, mijn onderarm is een stuk bruiner dan m'n bovenarm omdat ik er meer mee in de zon gelopen heb..wel pas na 2 weken...Helaas kan ik over 11 weken pas terug naar m'n tattooshop aangezien ik nu in Irak zit. Het bovenste gedeelte is echt nog pikzwart itt tot de m'n onderarm...ik vrees voor het ergste...
Cop killer
Kill them, cop killer
  donderdag 6 mei 2004 @ 22:45:20 #170
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18942070
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 21:31 schreef HAL9000S het volgende:
Voor mij persoonlijk valt het wel op, mijn onderarm is een stuk bruiner dan m'n bovenarm omdat ik er meer mee in de zon gelopen heb..wel pas na 2 weken...Helaas kan ik over 11 weken pas terug naar m'n tattooshop aangezien ik nu in Irak zit. Het bovenste gedeelte is echt nog pikzwart itt tot de m'n onderarm...ik vrees voor het ergste...
feauteau?

Ik ben vanavond met mijn design naar de tattooshop geweest. waarschijnlijk volgende week za. heeft ie een plekje over om het te zetten

(ontwerpen weggehaald ivm copyrights nu)

[ Bericht 3% gewijzigd door Nuek op 06-05-2004 23:11:56 ]
Proud Powerpauper
  vrijdag 7 mei 2004 @ 08:25:58 #171
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_18948128
quote:
Op donderdag 15 april 2004 12:07 schreef Tigress74 het volgende:
Ik denk dat Garthim net zoals Mukie volgens mij (sorry als ik het verkeerd heb) heel intensief bezig is met de betekenis van het design, de reden waarom je dat design op je huid wil dragen en wat dat voor jou persoonlijk voor betekenis heeft
Anderen mensen gaan puur voor een design omdat ze de plaat mooi vinden en vinden de betekenis/achtergrond of wat dan ook geen toegevoegde waarde hebben.
Dat is een kwestie van verschil van mening en zullen beide partijen het denk ik nooit over eens worden.
Ikzelf ben denk ik net zoals Mukie en Garthim. Mijn tattoo (kop en borst van tijger incl chinees teken voor tijger) hebben voor mij een speciale betekenis en waarde. Zowel vanwege design (mijn sterrenbeeld is tijger en ben ook nog eens gek van die beesten) als vanwege het tijdstip waarop tattoo is gezet (het is trouwens een cover want teken had ik al eerder maar niet goed laten doen..tsja beginner he dan krijg je dat. Maar teken is wel weer terug in deze tattoo )

Dus denk niet dat het handig is om elkaar "uit te maken voor van alles" vanwege een verschil van mening.
Iedereen heeft zijn eigen motivatie om een tattoo te laten zetten...en dan ook nog eens wat ze laten zetten.
Ik ben wel van mening dat sommige mensen te snel een design uitkiezen en dan met iets rondlopen wat er best leuk uit ziet (net zoals bij die andere 10 mensen op Scheveningen in de zomer wat mij verschrikkelijk lijkt om mijn tattoo tig keer te zien maar ok) en dat sommige mensen met tekens op hun huid rondlopen waar mensen die de betekenis van de tekens kennen schrikken en de persoon zelf geen idee heeft waar het voor staat maar het zag er leuk uit als motivatie geven.
De mensen die ik ken/gesproken heb die hebben vaak spijt van die tattoo en die gaan of voor laser (weghalen) of voor een cover met wel betekenis)
Daar is dus op zich niets mee mis !! begrijp me niet verkeerd !!
Ieder moet voor zichzelf uitmaken waarom hij/zij een tattoo en wat voor tattoo wil hebben.
Wilde alleen ff proberen het standpunt van garthim te verduidelijken (tenminste als ik het goed begrepen heb )

*Mee eens is*
  vrijdag 7 mei 2004 @ 08:28:34 #172
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_18948148
quote:
Op zaterdag 24 april 2004 18:55 schreef EL_Davidoff het volgende:
[afbeelding]

Hail Mukie

Die van jou ais anders ook mooi man!
  vrijdag 7 mei 2004 @ 08:32:49 #173
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_18948184
quote:
Op maandag 3 mei 2004 18:49 schreef Aschkael het volgende:

[..]

En dan te bedenken dat ik voor heel mijn rug 700 DM -> ongeveer 350 Euro heb betaald
  vrijdag 7 mei 2004 @ 08:35:01 #174
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_18948204
quote:
Op maandag 3 mei 2004 20:34 schreef pAin het volgende:

[..]

Best tof design!!!

Redelijk Old School met toch New School tintjes....... Maar nog steeds niet mijn ding

Ik weet eigenlijk nog niet wat voor tatoo ik eventueel zou willen laten zetten..... Zat eerst te denken mn onderarmen helemaal biomechanisch te laten "bekladden"...... Maar daar ben ik niet helemaal meer zeker van..... Misschien beginnen met iets subtiels en van daaruit verder werken....

Wat me nu te binnen schiet is ook wel een geinig idee; een soort van sterrenband in een spiraal van mn schouder naar beneden (via mn schouderblad naar mn bovenarm en dan in een spiraal naar beneden)..... Beetje lastig uit te leggen, maar ik kan er niet echt een plaatje van vinden.....Uiterraard allemaal dezelfde vorm, kleur ben ik niet over uit, helblauw lijkt me wel wat..... Dikke lijnen, mooie blauwe kleur, iets als dit:

[afbeelding]

Voor het contrast erin misschien van klein naar groot naar klein werken, zodat er ook echt een afstand tussen lijkt te zitten......
Zoals een slang om je armen naar beneden maar dan in sterretjes dus ?

Muukje zit zelf alweer te denken aan een, jawel slang (Chinees sterrebeeld) op mijn rechterarm naar beneden tot mn elleboog. Oef... Nu maar hopen dat het niet doorzet, die kriebel
  vrijdag 7 mei 2004 @ 09:06:51 #175
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18948508
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 08:35 schreef Mukie het volgende:

[..]

Muukje zit zelf alweer te denken aan een, jawel slang (Chinees sterrebeeld) op mijn rechterarm naar beneden tot mn elleboog. Oef... Nu maar hopen dat het niet doorzet, die kriebel
Waar jeuk is moet gekrabt worden Aangezien ik overal jeuk heb ben ik nog lang niet klaar met tattoos...
Proud Powerpauper
  vrijdag 7 mei 2004 @ 13:21:28 #176
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18952627
Waar ga je hem ergens laten zetten Nuek...? (op je lichaam)
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 7 mei 2004 @ 15:07:20 #177
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_18954714
quote:
Op maandag 3 mei 2004 19:59 schreef silvergirl het volgende:
mijn vriend en ik zitten er serieus over na te denken om samen een tattoo te nemen (als ik het zo zeg klinkt het echt heel dozig, maar ja)...iets wat voor ons allebei betekenis heeft zeg maar. nu dachten we aan een kanji, maar ik kan op het internet nergens een fatsoenlijke site vinden. heeft er iemand tips, want alles wat ik kan vinden zijn online woordenboeken enzo en de kanji die daar afgebeeld staan zijn op zijn zachtst gezegd niet geschikt om te laten zetten.
Een kleine greep.

http://www.adachi.ne.jp/users/rex/English/kanji.html
http://www.formosa-translation.com/chinese/p/pz32.html#
http://www.mandarintools.com/

Ps... Altijd goed over nadenken, het kan zijn dat jullie uit elkaar gaan en dan sta je daar met je tattoo.
Verder helpt het ook om naar de Pasar Malam te gaan, je symbool mee te nemen en daar iemand te vragen wat dit betekent. Als ze hetzelfde zeggen, als dat er hoort te staan, heb je het juiste te pakken. Zo kom je nooit voor lul te staan. Ook ivm de verschillende dialecten e.d.
  vrijdag 7 mei 2004 @ 16:45:53 #178
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18957565
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 13:21 schreef HAL9000S het volgende:
Waar ga je hem ergens laten zetten Nuek...? (op je lichaam)
Binnenkant van mijn linkerbovenarm. Schijnt pijnlijk te zijn maar dat zegt men van voeten ook en daar had ik ook niet echt problemen mee.... dus....
Proud Powerpauper
  vrijdag 7 mei 2004 @ 16:51:29 #179
92688 EL_Davidoff
Holy Shmoly
pi_18957752
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 08:28 schreef Mukie het volgende:

[..]

Die van jou ais anders ook mooi man!
thanx ..... zit er ook weer over te denken om uit te breiden.
misschien nog een draak erbij ofzo, moet binnenkort toch maar
weer eens de shop binnen stappen om ideeën op te doen.
Nobody's Perfect, my name is Nobody
  zaterdag 8 mei 2004 @ 07:58:41 #180
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_18971343
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 16:45 schreef Nuek het volgende:

[..]

Binnenkant van mijn linkerbovenarm. Schijnt pijnlijk te zijn maar dat zegt men van voeten ook en daar had ik ook niet echt problemen mee.... dus....
Ik heb een tatoo in de binnenkant van m'n rechterbovenarm die zo'n 2/2,5 uur tijd in beslag nam. Hij was idd behoorlijk pijnlijk, het trok helemaal door naar m'n borst en m'n nek maar ach...t'is maar tijdelijk he Die pijn was overigens niks tegenover die van de binnenkant van m'n elleboog zeg maar, daar loopt precies een zenuw doorheen wat resulteert in een intense, scherpe pijn voelbaar in heel je arm tot in je nek.
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 8 mei 2004 @ 11:24:14 #181
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_18972712
quote:
Op zaterdag 8 mei 2004 07:58 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

Ik heb een tatoo in de binnenkant van m'n rechterbovenarm die zo'n 2/2,5 uur tijd in beslag nam. Hij was idd behoorlijk pijnlijk, het trok helemaal door naar m'n borst en m'n nek maar ach...t'is maar tijdelijk he Die pijn was overigens niks tegenover die van de binnenkant van m'n elleboog zeg maar, daar loopt precies een zenuw doorheen wat resulteert in een intense, scherpe pijn voelbaar in heel je arm tot in je nek.
Dat vind ik dus ook. En als je echt iets heel graag wilt is de pijn zowieso een stuk minder.
Proud Powerpauper
  maandag 10 mei 2004 @ 12:02:41 #182
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_19014676
quote:
Op donderdag 6 mei 2004 21:31 schreef HAL9000S het volgende:
Zeker felle zon moet je toch een paar weken (4-6 weken) vermijden. En anders een verdomd goeie
sunblock erop !!
Het kan zijn dat het verschil er is door de huidstructuur..dat is ook een optie
Zowiezo terug naar de shop zodra je weer in Ned bent.
Misschien kan er een 2e sessie op die gedeeltes de boel weer recht trekken..alhoewel je dan misschien weer met kleurverschil zit t.o.v. de bovenkant.
De tattoo shop kan daar het beste uitsluitsel over geven.
  maandag 10 mei 2004 @ 13:38:36 #183
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19016996
Mja......ik moet wel zeggen dat de huid van m'n onderarm een stuk droger is dan die van m'n bovenarm...maar zowiezo ga ik idd terug naar m'n shop om dan eventueel een stuk opnieuw te laten zetten, dan kan ik hem gelijk uit laten breiden.
Cop killer
Kill them, cop killer
  maandag 10 mei 2004 @ 16:07:37 #184
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_19021202
kickje

Weet iemand dan nog een webwinkel waar ze het zouden kunnen hebben?
&lt;tsjsieb&gt; maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_19021506
quote:
Op vrijdag 7 mei 2004 08:35 schreef Mukie het volgende:

[..]

Zon idee ja Chinees sterrenbeeld gaat bij mij een beetje lastig (ben een rat en wie loopt er nou weer met een rat op zn lichaam )

En die 700DM is zeker alleen voor het ontwerp?? Misschien brutale vraag, maar heb je enig idee hoeveel die rug van jou je nou heeft gekost??

[ Bericht 11% gewijzigd door pAin op 10-05-2004 16:18:26 (aanpassing) ]
  maandag 10 mei 2004 @ 20:08:57 #186
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19027558
Ondertussen heb ik zo veel goeie ontwerpen liggen dat ik niet meer kan kiezen

Hal9000S als je tijd hebt... graag een blik? (indien je mailt oid)
Verder mensen die kritiek willen geven? Ik hoor het graag.
Proud Powerpauper
  dinsdag 11 mei 2004 @ 07:40:12 #187
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19038249
quote:
Op maandag 10 mei 2004 20:08 schreef Nuek het volgende:
Ondertussen heb ik zo veel goeie ontwerpen liggen dat ik niet meer kan kiezen

Hal9000S als je tijd hebt... graag een blik? (indien je mailt oid)
any time .... vsgx@hotmail.com
Cop killer
Kill them, cop killer
  dinsdag 11 mei 2004 @ 09:50:03 #188
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19039346
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 07:40 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

any time .... vsgx@hotmail.com
is gebeurt!
Proud Powerpauper
  dinsdag 11 mei 2004 @ 10:02:20 #189
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19039535
Ik ga ze nu bekijken...
Cop killer
Kill them, cop killer
  dinsdag 11 mei 2004 @ 10:09:02 #190
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19039624
Ze zijn allemaal erg mooi ...ik persoonlijk zou of voor gloeilamp gaan omdat ie er heel erg eigenzinnig en vooral apart uitziet...het klassieke hart met een uniek gewaagd aspect erin, erg mooi en origineel! Of ik zou gaan voor mooie vleugeltjes..de naam zegt het al eigenlijk...en mede dankzij de mooie donkerpaarse kleur ziet het er erg apart uit

ZOu voor mij moeilijk zijn om te kiezen tussen deze 2....gloeilamp om z'n aparte en originele design of vleugeltjes om z'n mooie kleur en detail....moeilijk...
Cop killer
Kill them, cop killer
  dinsdag 11 mei 2004 @ 10:12:31 #191
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19039670
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 10:09 schreef HAL9000S het volgende:
Ze zijn allemaal erg mooi ...ik persoonlijk zou of voor gloeilamp gaan omdat ie er heel erg eigenzinnig en vooral apart uitziet...het klassieke hart met een uniek gewaagd aspect erin, erg mooi en origineel! Of ik zou gaan voor mooie vleugeltjes..de naam zegt het al eigenlijk...en mede dankzij de mooie kleur ziet het er erg apart uit
ja of vliegend hart omdat het een lekkere stevige vorm is of klein hartke omdat er zo veel beweging in zit
Ik kom er dus niet uit hahaha
Proud Powerpauper
  dinsdag 11 mei 2004 @ 10:15:57 #192
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19039719
De 2 die ik noemde springen er naar mijn mening toch wel uit...kiezen is een bitch!!
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_19041564
quote:
Op maandag 10 mei 2004 20:08 schreef Nuek het volgende:

Als je waarde hecht aan mijn mening, lijkt me leuk!
  dinsdag 11 mei 2004 @ 14:44:44 #194
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_19046102
quote:
Op maandag 10 mei 2004 13:38 schreef HAL9000S het volgende:
Mja......ik moet wel zeggen dat de huid van m'n onderarm een stuk droger is dan die van m'n bovenarm...maar zowiezo ga ik idd terug naar m'n shop om dan eventueel een stuk opnieuw te laten zetten, dan kan ik hem gelijk uit laten breiden.
Smeren !! Dus sunblock erop....ook nu nog...je kan beter verdere schade proberen te voorkomen.
Herstellen zal het niet meer maar voorkomen van meer ellende kan geen kwaad.
En volgende keer nog langer uit de zon en goeie sunblok erop als je toch de zon in gaat.
Is zowiezo goed om te doen ook al staat je tattoo er al jaren. Beschermen tegen de zon is op de lange termijn beter voor je tattoo.
pi_19047297
quote:
Op maandag 10 mei 2004 16:07 schreef R-Mon het volgende:
kickje

quote van deze link
quote:
Heb je wel eens aan een tattoo gedacht en ervan af gezien omdat het permanent was? Zou je wel eens een tattoo willen maar vind je nooit een afbeelding naar je zin?
O'Harris brengt nu de oplossing op de markt!
De Schoellershammer Inktjet Tattoo
Zoek een leuke afbeelding, foto of tekst, print deze op het tattoo-printpapier. Knip het geprinte uit, wrijf de tattoofolie erover, plaats dit op het gewenste lichaamsdeel maak het nat, verwijder het papier en voilà..... je hebt een tattoo die 4 à 5 dagen blijft zitten en waterbestendig is.
Wil je de tattoo eerder kwijt, dan is deze eenvoudig te verwijderen met plakband, alcohol of door de tattoo voorzichtig van je huid te pellen.
De producten moeten te koop zijn op die site alleen is die link dood
  dinsdag 11 mei 2004 @ 15:58:05 #196
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19048270
Kryolan heeft een tattoo-inkt op de markt. Daar kun je leuk mee spelen en dat blijft zeker een paar dagen goed zitten. Met alcohol te verwijderen.

Een andere oplossing is inderdaad henna. Maar daar moet je wel handig mee zijn en over het algemeen wordt het kleurresultaat oranje-roodachtig tot donkerbruin.

(Trouwens in het centrale tattootopic heb ik deze vraag helemaal nooit gezien)
Proud Powerpauper
  dinsdag 11 mei 2004 @ 16:41:37 #197
56758 Aschkael
pi_19049500
dat burning heart design is erg mooi, maar volgens mij ook een typische straight edge tattoo...misschien iets om mee te laten wegen in je keuze tussen één en ander....tenzij u natuurlijk straight edge is....maar dat terzijde
  dinsdag 11 mei 2004 @ 16:54:28 #198
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19049889
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 16:41 schreef Aschkael het volgende:
dat burning heart design is erg mooi, maar volgens mij ook een typische straight edge tattoo...misschien iets om mee te laten wegen in je keuze tussen één en ander....tenzij u natuurlijk straight edge is....maar dat terzijde
Ik weet niet op wie je reageert maar ik vind het niet typisch iets straight edge. Überhaupt heb ik nooit in die filosofie gelooft maar dat terzijde... Neuh... ik denk niet dat je burning hearts/sacred hearts meer ziet in de straight edge als in een andere old school scene...
Proud Powerpauper
pi_19050968
http://www.tattoofun.com/(...)&Category_Code=Paper

kan je kopen, is wel best duur vind ik. $20 voor 5 velletjes, is $4 per velletje...
"She had a beautiful face, a wonderful ass and some respectable boobies!"
  woensdag 12 mei 2004 @ 03:19:00 #200
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19063675
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 16:41 schreef Aschkael het volgende:
Bij SxE denk ik toch eerder aan de klassieke XXX..burning heart is naar mijn mening niet onlosmakelijk verbonden met Straight Edge...
Cop killer
Kill them, cop killer
  woensdag 12 mei 2004 @ 03:20:22 #201
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19063682
quote:
Op dinsdag 11 mei 2004 14:44 schreef Tigress74 het volgende:

[..]

Smeren !! Dus sunblock erop....ook nu nog...je kan beter verdere schade proberen te voorkomen.
Herstellen zal het niet meer maar voorkomen van meer ellende kan geen kwaad.
En volgende keer nog langer uit de zon en goeie sunblok erop als je toch de zon in gaat.
Is zowiezo goed om te doen ook al staat je tattoo er al jaren. Beschermen tegen de zon is op de lange termijn beter voor je tattoo.
sunblock, is dat gewoon zonnecreme? En heeft dat nog wel zin na 9 weken?
Cop killer
Kill them, cop killer
  woensdag 12 mei 2004 @ 12:09:22 #202
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19068895
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 03:20 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

om erger te voorkomen heeft het wel zin. Probeer de hoogst mogelijke factor te vinden in het buitenland
Proud Powerpauper
  woensdag 12 mei 2004 @ 12:55:44 #203
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_19070089
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 03:20 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

gewoon een hoge factor (20+) erop smeren.
Dit om erger te voorkomen....
Is zowiezo iets wat je moet doen met tattoo's ...zeker de eerste weken....
Daarna gewoon hetzelfde als de rest van je lichaam....dat vooral omdat het onhandig is met 2 soorten zooi te gaan lopen sjouwen
Maar smeer er maar op......nogmaals hoge factor op je tattoo...kan meer schade voorkomen en ..bruin ben je al tenslotte
  woensdag 12 mei 2004 @ 13:09:57 #204
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19070485
ah, oke bedankt voor de tips Heb je nou al een keuze gemaakt nuek?
Cop killer
Kill them, cop killer
  woensdag 12 mei 2004 @ 13:51:37 #205
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19071634
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 13:09 schreef HAL9000S het volgende:
ah, oke bedankt voor de tips Heb je nou al een keuze gemaakt nuek?
Heehehehehe nee (ik moest effe erg lachen)

Ik ga zo naar de shop om eens een stickertje te laten plaatsen.
Proud Powerpauper
  woensdag 12 mei 2004 @ 15:23:42 #206
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19073907
Hou ons op de hoogte
Cop killer
Kill them, cop killer
  woensdag 12 mei 2004 @ 17:20:27 #207
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19076798
quote:
Op woensdag 12 mei 2004 15:23 schreef HAL9000S het volgende:
Hou ons op de hoogte
Morgenmiddag kan ik terecht
Proud Powerpauper
  donderdag 13 mei 2004 @ 12:56:10 #208
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_19097245
quote:
Op maandag 10 mei 2004 16:16 schreef pAin het volgende:

[..]

Zon idee ja Chinees sterrenbeeld gaat bij mij een beetje lastig (ben een rat en wie loopt er nou weer met een rat op zn lichaam )

En die 700DM is zeker alleen voor het ontwerp?? Misschien brutale vraag, maar heb je enig idee hoeveel die rug van jou je nou heeft gekost??
Nope dat inclusief alles (ontwerp en het zetten).
Ik ben zo'n soort uithangbord/reclamebord voor The Sinner and The Saint, dus tja...
pi_19098891
Aha, 700DM is namelijk wel heel goedkoop (350 euro )....

En ik weet het nog steeds niet wat ik wil gaan doen .... Ik wil niet van die geijkte dingen als een tribal, chinese tekens of draken..... Naja, dan maar verder zoeken op BME
  donderdag 13 mei 2004 @ 17:05:39 #210
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19103750
HAL9000S: gloeilamp wordt het
Proud Powerpauper
pi_19106423
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 12:56 schreef Mukie het volgende:

[..]

Nope dat inclusief alles (ontwerp en het zetten).
Ik ben zo'n soort uithangbord/reclamebord voor The Sinner and The Saint, dus tja...
ik ken nog zo'n uithangbord/reclamebord voor The Sinner and The Saint
  vrijdag 14 mei 2004 @ 10:55:15 #212
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19118077
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 17:05 schreef Nuek het volgende:
HAL9000S: gloeilamp wordt het
goede keus
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 14 mei 2004 @ 11:12:13 #213
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19118572
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 10:55 schreef HAL9000S het volgende:

[..]

goede keus
U heeft mail
Proud Powerpauper
  vrijdag 14 mei 2004 @ 15:49:59 #214
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19126404
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 11:12 schreef Nuek het volgende:

[..]

U heeft mail
right back at you
Cop killer
Kill them, cop killer
  vrijdag 14 mei 2004 @ 18:57:10 #215
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_19130886
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 20:13 schreef Garthim het volgende:

[..]

ik ken nog zo'n uithangbord/reclamebord voor The Sinner and The Saint
Wie? wie? wie?
  vrijdag 14 mei 2004 @ 18:58:15 #216
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_19130924
quote:
Op donderdag 13 mei 2004 14:07 schreef pAin het volgende:
Aha, 700DM is namelijk wel heel goedkoop (350 euro )....

En ik weet het nog steeds niet wat ik wil gaan doen .... Ik wil niet van die geijkte dingen als een tribal, chinese tekens of draken..... Naja, dan maar verder zoeken op BME
Of zelf ontwerpen samen met je tattoo-artist?
pi_19132922
Kan ook, maar dan moet je wel weten waar je moet beginnen en dat weet ik dus niet
  zaterdag 15 mei 2004 @ 00:20:41 #218
37478 Luchtbel
Memories in progress
pi_19139201
quote:
Op maandag 10 mei 2004 16:07 schreef R-Mon het volgende:
kickje

http://www.easy-disc.nl/schermen/Papier/tatoeage2.htm

Dit?
pi_19152019
Ik zit er aan te denk om een tatoo te nemen, het liefst iets celtisch ofzo.
Maar nou las ik een tijdje terug dat deze meestal een betekenis hebben, klopt dit?
Zo ja, zijn er sites waar ik de betekenis ervan kan vinden.
  zaterdag 15 mei 2004 @ 19:45:18 #220
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
  zondag 16 mei 2004 @ 11:59:42 #221
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19167444
quote:
Op zaterdag 15 mei 2004 18:49 schreef joeri_e het volgende:
Ik zit er aan te denk om een tatoo te nemen, het liefst iets celtisch ofzo.
goede keuze
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_19169583
k heb alleen nog niet echt iets kunnen vinden wat bij me past
  zondag 16 mei 2004 @ 15:18:00 #223
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19171593
quote:
Op zondag 16 mei 2004 13:50 schreef joeri_e het volgende:
Ja en?
Loop eens een random tattooshop binnen. Als je er niet uit komt met de boeken lukt dat misschien wel met de tattoeerder zelf.
Proud Powerpauper
  maandag 17 mei 2004 @ 10:35:33 #224
41668 Tigress74
*dorpsoudste*
pi_19189156
quote:
Op zondag 16 mei 2004 13:50 schreef joeri_e het volgende:
Dus gewoon nog ff blijven zoeken..
Beter nu nog paar maanden zoeken en het jou perfecte design vinden dan nu direct iets laten zetten en over een paar maanden spijt hebben omdat je dan dat ene mooie design vind waar je naar op zoek was maar dus al iets anders hebt staan..

Niet dat uitbreiding erg is maar toch

Trouwens nu met dit lekkere weer kan je beter ff wachten...met nieuwe tattoo mag je toch niet in de zon dus kan je net zo goed ff wachten
pi_19193352
quote:
Op vrijdag 14 mei 2004 18:57 schreef Mukie het volgende:

[..]

Wie? wie? wie?
wouter:)
  maandag 17 mei 2004 @ 19:45:46 #226
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_19201456
quote:
Op maandag 17 mei 2004 14:01 schreef Garthim het volgende:

[..]

wouter:)
vriend
*schudt me de hand*
Door Wouter ben ik naar Andreas gegaan
Sinner &Saint
  maandag 17 mei 2004 @ 20:14:07 #227
78627 _Vixion_
Konnichiwa!
pi_19201982
Ik heb toch een vraag;

Wat is zeker een no-no op het gebied van tattoo's? Ik ben van plan er toch een te laten zetten voor de vakantie, als kadotje voor mezelf, voor me 18de verjaardag. Please zeg niet dat een Tribale een no-no is, want dit is een mening die ik zeker met je zal delen, als je het zegt.
Watashi wa Vixion desu. Nihon no rule!
pi_19202167
quote:
Op maandag 17 mei 2004 20:14 schreef _Vixion_ het volgende:
Ik heb toch een vraag;

Wat is zeker een no-no op het gebied van tattoo's? Ik ben van plan er toch een te laten zetten voor de vakantie, als kadotje voor mezelf, voor me 18de verjaardag. Please zeg niet dat een Tribale een no-no is, want dit is een mening die ik zeker met je zal delen, als je het zegt.
Wat een no-no is?
Je moet toch gewoon doen, wat je zelf mooi/tof vindt?

Tribals vinden sommige nu niks (meer), en een paar jaar terug weer wel.
Zo zul je altijd wel wat hebben wat volgens anderen een big no is.
  maandag 17 mei 2004 @ 20:32:00 #229
78627 _Vixion_
Konnichiwa!
pi_19202313
Nou, een Japanse tekst, is volgens mij totaal geen no-no, vooral als het ook nog eens een betekenis heeft, die anders is als "Love, Peace"
  maandag 17 mei 2004 @ 21:10:26 #230
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19203331
een karakter van de muppetshow is een BIG NO NO. En zo nog meer van die stripfiguren...
Proud Powerpauper
  maandag 17 mei 2004 @ 21:22:37 #231
78627 _Vixion_
Konnichiwa!
pi_19203647
Hehe, ... altijd nog interesse in het zeten van een Goku uit Dragon Ball, het kleine kindje, onschuldig, grappig, naief, maar super sterk Maarja, dat is nu, maar wat denk ik er over 20 jaar over?
pi_19207510
quote:
Op maandag 17 mei 2004 19:45 schreef Mukie het volgende:

[..]

vriend
*schudt me de hand*
Door Wouter ben ik naar Andreas gegaan
Sinner &Saint
ik denk dat je mij ook wel kent, van gezicht dan...
pi_19208825
quote:
Op maandag 17 mei 2004 20:32 schreef _Vixion_ het volgende:
Nou, een Japanse tekst, is volgens mij totaal geen no-no, vooral als het ook nog eens een betekenis heeft, die anders is als "Love, Peace"
Ik vind tatttoo's zonder betekenis, dus echt een no-no.
Puur om het plaatje iets op je lichaam zetten, dat snap ik dus niet.
Ik heb er zelf 4, met allemaal voor mij diepe betekenissen.
quote:
Op maandag 17 mei 2004 21:22 schreef _Vixion_ het volgende:
Maarja, dat is nu, maar wat denk ik er over 20 jaar over?
Ja daar moet je dus goed over nagedacht hebben voor je hem laat zetten.

Ik snap mensen met konijntjes, tweety's, smurfjes en stripfiguren ook niet, ik kan me ook echt niet voorstellen dat dat op je 40e nog leuk vindt (al niet op je 20e eik ), maar ja misschien sommige toch wel.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 02:18:51 #234
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19209082
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 01:53 schreef Desolate het volgende:

[..]

Ik vind tatttoo's zonder betekenis, dus echt een no-no.
Ik vind overal een betekenis achter moeten plaatsen eigenlijk best wel een no-no en een vorm van holle diepgang. Tatoeages zijn voor mij puur versieringen van het vlees...als ik al m'n tatoeages betekenissen zou moeten geven dan kan ik er beter meteen een legenda bij laten zetten.
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_19209137
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 02:18 schreef HAL9000S het volgende:

Ik vind overal een betekenis achter moeten plaatsen eigenlijk best wel een no-no en een vorm van holle diepgang. Tatoeages zijn voor mij puur versieringen van het vlees...als ik al m'n tatoeages betekenissen zou moeten geven dan kan ik er beter meteen een legenda bij laten zetten.
Die jongen gaf zelf iets aan over een tattoo met betekenissen, dus daar reageer ik op.
Iedereen moet doen wat ie zelf wilt.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 02:26:54 #236
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19209147
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 02:25 schreef Desolate het volgende:

[..]

dat zowiezo
Cop killer
Kill them, cop killer
  dinsdag 18 mei 2004 @ 07:48:48 #237
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19210162
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 02:25 schreef Desolate het volgende:

[..]

Die jongen gaf zelf iets aan over een tattoo met betekenissen, dus daar reageer ik op.
Zo gauw een tekening je aanspreekt en het iets met je doet dan is er toch al een band of iets dergelijks....? Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen tattoos zetten zonder een diepere betekenis.
Proud Powerpauper
  dinsdag 18 mei 2004 @ 09:48:10 #238
56758 Aschkael
pi_19211402
een tattoo wordt voor de drager natuurlijker wel een stuk waardevoller als het een persoonlijke betekenis heeft. Als je vijf jaar geleden een tribal hebt laten zetten omdat al je vriendjes en vriendinnetjes er ook een lieten zetten, dan reduceer je de waarde van een tattoo tot nihil en is het in feite een lege trend. Feitelijk doe je jezelf daar mee tekort.

dinsdag 18 mei 2004 @ 09:54:28 #239
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_19211489
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 00:28 schreef Garthim het volgende:

[..]

ik denk dat je mij ook wel kent, van gezicht dan...
Via Fok! alleen qua art-work.
Maar voor de rest zal ik toch ff op ut fotoboekje moeten kijken...
*ff stiekem kijkt*
Je tat herken ik wel, maar je koppie nu ff niet 123.
Maar gegarandeerd dat ik jullie (RTR) al eens heb gezien/gehoord.
pi_19213226
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 09:54 schreef Mukie het volgende:

[..]

Via Fok! alleen qua art-work.
Maar voor de rest zal ik toch ff op ut fotoboekje moeten kijken...
*ff stiekem kijkt*
Je tat herken ik wel, maar je koppie nu ff niet 123.
Maar gegarandeerd dat ik jullie (RTR) al eens heb gezien/gehoord.
ik kwam vaak op bfp shows, ah cool zou best kunnen
  dinsdag 18 mei 2004 @ 11:41:38 #241
12280 Mukie
Mukie is lief!
pi_19213777
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 11:17 schreef Garthim het volgende:

[..]

ik kwam vaak op bfp shows, ah cool zou best kunnen
Hmmmm.... Hardcore Metal
Dan ken ik je vast wel, denk ik zo
Ook op het Pressurefest deze zomer?
pi_19216849
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 11:41 schreef Mukie het volgende:

[..]

Hmmmm.... Hardcore Metal
Dan ken ik je vast wel, denk ik zo
Ook op het Pressurefest deze zomer?
nee niet op pressurefest, ga alleen naar killswitch in tivoli en etown in zaandam.
  dinsdag 18 mei 2004 @ 14:58:31 #243
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19218319
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 09:48 schreef Aschkael het volgende:
een tattoo wordt voor de drager natuurlijker wel een stuk waardevoller als het een persoonlijke betekenis heeft. Als je vijf jaar geleden een tribal hebt laten zetten omdat al je vriendjes en vriendinnetjes er ook een lieten zetten, dan reduceer je de waarde van een tattoo tot nihil en is het in feite een lege trend. Feitelijk doe je jezelf daar mee tekort.

Zou het enig verschil uitgemaakt hebben als je diezelfde tribal toen een persoonlijke betekenis meegegeven had?
Cop killer
Kill them, cop killer
pi_19228015
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 14:58 schreef HAL9000S het volgende:

Zou het enig verschil uitgemaakt hebben als je diezelfde tribal toen een persoonlijke betekenis meegegeven had?
Ik vind van wel ja
Ik voel een discussie aankomen
  woensdag 19 mei 2004 @ 17:16:23 #245
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19248330
quote:
Op dinsdag 18 mei 2004 21:56 schreef Desolate het volgende:

[..]

Ik vind van wel ja
Ik voel een discussie aankomen
voelde je verkeerd dan....

Van 21 tot en met 23 Mei zal de RAI het toneel zijn van Amsterdams eerste, Internationale Tattoo Conventie. De Conventie zal bol staan van nooit eerder vertoonde activiteiten en presenteert gasten die nooit eerder aanwezig waren op een Tattoo Conventie in Nederland.

Europaplein 22, Amsterdam

Data:
21 mei: 17:00 uur - 22:00 uur, 22 & 23 mei: 10:00 uur - 22:00 uur.

Kaarten:
¤ 16,50 per dag aan de kassa, ¤ 30,- per weekendpas.

Info: www.tattooconventionamsterdam.nl
Proud Powerpauper
pi_19261523
quote:
Op woensdag 19 mei 2004 17:16 schreef Nuek het volgende:

[..]

voelde je verkeerd dan....
Dat was een grapje, niet zo serieus doen joh

Tnx voor het posten van die conventie data! Ik had er nog niks over gehoord.
Daar wil ik zeker heen.
  donderdag 20 mei 2004 @ 10:41:15 #247
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19264064
Had er ook wel heengewild...helaas nog steeds in het buitenland tegen die tijd
Cop killer
Kill them, cop killer
  donderdag 20 mei 2004 @ 10:48:23 #248
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19264168
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 10:41 schreef HAL9000S het volgende:
Had er ook wel heengewild...helaas nog steeds in het buitenland tegen die tijd
Dat is dit weekend :p
Wanneer ben je er weer dan? Er zijn nog zat conventies voor de boeg.
Proud Powerpauper
  donderdag 20 mei 2004 @ 14:50:04 #249
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19269502
25 Juli zet ik weer voet op Nederlandse bodem
Cop killer
Kill them, cop killer
  donderdag 20 mei 2004 @ 15:27:35 #250
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19270360
5 + 6 juni
6-de Needle Art Tattoo & Piercing Convention Breda in Sportcenter De Inslag. Organisatie: Tattoo Jan.
Info: tel. 0031 (0)76 522 72 52
http://www.needle-art-convention.com/

--------------------------------------------------------

26 september
14e TATTOO SUNDAY te Nijmegen in het Kolpinghuis. Organisatie: Tattoo Club Holland, Postbus 673, 5340 AR Oss. Info: tel. 0031 (0)499 372 637 en tel/fax: 0031 (0)412 623 982.
e-mail: info@tattooclubholland.nl

-------------------------------------------------

18 + 19 december
3-de Alkmaar conventie in de Grote Kerk te Alkmaar.
Organisatie: Tattoo Centre Alkmaar.
Info: tel. 0031 (0)72 515 47 21
E-mail: studio@tattoocentre.com

-------------------------------------------------

2 + 3 april
1e Internationale Tattoo Conventie Assen in Evenementencentrum De Smelt, Stadsbroek 17, Assen.
Organisatie: Lucky Seven Tattoo Assen e.a.
Info: tel./fax: 0031 (0)592 30 93 09,
contact@tattooconventieassen.nl
www.tattooconventieassen.nl
Proud Powerpauper
  donderdag 20 mei 2004 @ 15:31:34 #251
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19270471
26 september ga ik naar Nijmegen
Cop killer
Kill them, cop killer
  donderdag 20 mei 2004 @ 16:36:38 #252
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19271803
Er zijn er nog meer... Als ik er meer over weet zal ik het posten
Proud Powerpauper
  donderdag 20 mei 2004 @ 18:29:34 #253
16715 Mylene
*schatje*
pi_19274290
Uit gesloten topic:
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 18:26 schreef Sharona het volgende:
Hallo allemaal,

Ik wil al heel lang een tattoo.. een engeltje en een duiveltje..
ooit heb ik een (heel slechte!!!!!) afbeelding gevonden van een plaatje wat ik ongeveer wil.
Zoals jullie kunnen zien is dit nooit duidelijk genoeg..
wie wil er dan ook voor mij een soortegelijk iets ontwerpen?
zodat ik eindelijk een tattoo kan zetten.
Je zal me er heel erg mee helpen!

donderdag 20 mei 2004 @ 18:33:34 #254
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19274360
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 18:29 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
Ik wil best een engeltje en duiveltje ontwerpen maar daar moet wel wat tegenover staan.
Proud Powerpauper
pi_19275279
wat had je in gedachten?
  donderdag 20 mei 2004 @ 19:29:52 #256
78627 _Vixion_
Konnichiwa!
pi_19275425
Ik heb denk ik mijn keuze gemaakt;

明鏡止水 (Kanji / Chinees)

of

めいきょうしすい (Hiragana / Japans)

De betekenis iig hetzelfde, en die is voor mij ook bekent, namelijk een oude 'phrase' uit het oude China / Japan. Ben alleen nog even aan het twijfelen welke van de 2, ga denk ik toch voor de Japanse versie van de 'phrase' omdat ik Chinese tekens nog steeds niet echt mooi vind.
  donderdag 20 mei 2004 @ 20:27:55 #257
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19276837
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 19:29 schreef _Vixion_ het volgende:
Ik heb denk ik mijn keuze gemaakt;

明鏡止水 (Kanji / Chinees)

of

めいきょうしすい (Hiragana / Japans)

De betekenis iig hetzelfde, en die is voor mij ook bekent, namelijk een oude 'phrase' uit het oude China / Japan. Ben alleen nog even aan het twijfelen welke van de 2, ga denk ik toch voor de Japanse versie van de 'phrase' omdat ik Chinese tekens nog steeds niet echt mooi vind.
Ik snap er niet veel van wat je bedoelt...
Volgens mij heb ik niet de juiste letterypes geïnstalleerd die jij wel hebt ofzo... Ik zie alleen maar blokjes.
Proud Powerpauper
  donderdag 20 mei 2004 @ 20:29:08 #258
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19276881
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 19:23 schreef Sharona het volgende:
wat had je in gedachten?
Bedoel je mij? Ligt eraan of ik ze naderhand vaker mag verkopen aan shops e.d. of dat je een unicum wilt...
Proud Powerpauper
  donderdag 20 mei 2004 @ 21:45:37 #259
78627 _Vixion_
Konnichiwa!
pi_19278795
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 20:27 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ik snap er niet veel van wat je bedoelt...
Volgens mij heb ik niet de juiste letterypes geïnstalleerd die jij wel hebt ofzo... Ik zie alleen maar blokjes.
Kan kloppen, dan heb je de Japanse tekens niet geinstalleerd, die heb ik wel geinstalleerd staan, wegens veel bezoeken Japanse pagina's.
  donderdag 20 mei 2004 @ 21:49:11 #260
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19278863
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 21:45 schreef _Vixion_ het volgende:

[..]

Kan kloppen, dan heb je de Japanse tekens niet geinstalleerd, die heb ik wel geinstalleerd staan, wegens veel bezoeken Japanse pagina's.
Het zou me verbazen als er meer zijn die het wel geïnstalleerd hebben...

Ik heb vandaag maar eens een channeltje geregged op irc. Zou leuk zijn als er meerdere fokkers eens langskomen om te praten over bodyart. Zie sig.
Proud Powerpauper
pi_19286322
quote:
Op donderdag 20 mei 2004 21:49 schreef Nuek het volgende:

[..]

Het zou me verbazen als er meer zijn die het wel geïnstalleerd hebben...
Ik kan ze zien, of het klopt is een ander verhaal
pi_19372234
even een raar vraagje: zijn er ook speciale soorten inkt die gebruikt worden voor tatoeages, die alleen zichtbaar zijn onder bepaald licht (blacklight, UV, enz)?
Ik loop wel met het idee van "tattoo nemen", maar ik wil wel iets speciaals als hierboven beschreven
Wel lekker blijven plakken hè?
  maandag 24 mei 2004 @ 20:32:53 #263
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19373045
quote:
Op maandag 24 mei 2004 20:09 schreef Brammie1 het volgende:
even een raar vraagje: zijn er ook speciale soorten inkt die gebruikt worden voor tatoeages, die alleen zichtbaar zijn onder bepaald licht (blacklight, UV, enz)?
Ik loop wel met het idee van "tattoo nemen", maar ik wil wel iets speciaals als hierboven beschreven
Er zijn wel blacklight tattoos. Ik weet alleen geen enkele shop die zulke inkten/pigmenten gebruikt.
Inkten kun je bestellen: http://www.blacklight-tattoo-ink.com
Of het echt gezond is weet ik niet. Van de ene kant denk ik wel mochten de pigmenten loslaten onder de huid (wat altijd een beetje gebeurt uiteraard) en van de andere kant vanwege de inkapseling niet. Ik durf het dus niet te zeggen. Ik ben er niet kapot van iig.
Plaatje:

http://www.xplorys.com/Shop <-- daar kun je wel stickers kopen die je niet ziet maar wel in blacklight. Tijdelijk dus.
Proud Powerpauper
  maandag 24 mei 2004 @ 20:44:22 #264
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19373435
Even over afgelopen weekend. De tattooconventie te Amsterdam was naar mijn mening zeer geslaagd. Er heerste een leuke sfeer, de artiesten, zowel nationaal als internationaal, waren van hoge kwaliteit en er was meer dan genoeg te zien.

Zelf was ik nogal onder de indruk van deze gasten uit de U.S. http://starlighttattoo.com/gallery/
Ik kende het werk al maar om het dan in het echt te zien en als dan blijkt dat het zulke hoge kwaliteit is daar zakte mijn broek wel een beetje van af. Die vent kan een potje wegschaduwen naast retestrak lijnwerk daar wordt je echt geil van. Althans ik wel Geweldig.

Ook de Japanners kregen bijzonder veel aandacht en het was ook niet mis wat zij daar zo maar effe staken. Als je niet langs de mensenmassa heen kon kijken om dat te volgen kon je het beneden op een wat rustiger plekje op een bigscreen volgen. Goed geregeld dus.

Ik vond de prijzen wel behoorlijk aan de hoge kant. De entree bedroeg ¤16,50 en voor een broodje hamburger legde je ¤6,- neer. Ook de verdere verkoop was niet echt vriendelijk maar goed dan hoop je wel iets te hebben wat niet zo veel mensen dragen. De shows en fora waren leuk geregeld en interessant. De toespraak over 'Lettering' bijvoorbeeld heb ik met veel plezier bijgewoond.

Het was dus absoluut de moeite waard. Leuke foto's heb ik gezien in o.a. de Spits van vanochtend en ook op de voorpagina van de Volkskrant stonden 3 foto's. Het is de bedoeling dat het een jaarlijks evenement wordt dus misschien heb je volgend jaar nog een kans.
Proud Powerpauper
  maandag 24 mei 2004 @ 21:30:48 #265
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19375046
Klinkt goed Nuek Ik hoop dat ik er volgend jaar ook bij kan zijn Zodra ik terugkom ga ik weer uitbreiden overigens...mijn eerdere zorgen over de kleuren van m'n tattoo bleken een beetje overdreven te zijn al moet ie wel nog op een paar plekjes bijgewerkt worden. Ook smeer ik hem nu iedere dag in met zonnebrandcreme factor 20.
Ik wil als ik terugben wil ik een hagedis in een abstracte symmetrische celtische stijl die op de achterkant van mijn onderarm zit, kop naar boven en zijn staart een of 2 maal om mijn onderste gedeelte van m'n onderarm geslagen. Ik wil hem ook nog naar boven uitbreiden in dezelfde stijl als de tattoo die ik er nu heb staan en dan wil ik een mooie grote klassieke celtische zon die de rest van mijn bovenarm moet gaan bedekken.
Dan ben ik (hoogstwaarschijnlijk) klaar met de tatoeages en ben ik eindelijk 'af'.
Cop killer
Kill them, cop killer
  maandag 24 mei 2004 @ 21:45:06 #266
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19375477
quote:
Op maandag 24 mei 2004 21:30 schreef HAL9000S het volgende:
Klinkt goed Nuek Ik hoop dat ik er volgend jaar ook bij kan zijn Zodra ik terugkom ga ik weer uitbreiden overigens...mijn eerdere zorgen over de kleuren van m'n tattoo bleken een beetje overdreven te zijn al moet ie wel nog op een paar plekjes bijgewerkt worden. Ook smeer ik hem nu iedere dag in met zonnebrandcreme factor 20.
Ik wil als ik terugben wil ik een hagedis in een abstracte symmetrische celtische stijl die op de achterkant van mijn onderarm zit, kop naar boven en zijn staart een of 2 maal om mijn onderste gedeelte van m'n onderarm geslagen. Ik wil hem ook nog naar boven uitbreiden in dezelfde stijl als de tattoo die ik er nu heb staan en dan wil ik een mooie grote klassieke celtische zon die de rest van mijn bovenarm moet gaan bedekken.
Dan ben ik (hoogstwaarschijnlijk) klaar met de tatoeages en ben ik eindelijk 'af'.
Je zou voor de lol eens naar 'Kunst med Puls' moeten gaan in Oslo. Ik heb ze aan het werk gezien met hun 'Vikingkunst'. Het zal je niet tegenstaan denk ik. Zij gebruiken een stippeltjes techniek en gebruiken (meestal) Vikingsymbolen (Keltisch gerelateerd). Ziet er erg apart uit. De vrouw van het stel had zelf ook een piece op haar arm en die was al wat ouder maar eigenlijk mooier dan een fris gezette. De stippels lijken een veel natuurlijkere schaduw te vormen dan een 'gewone' lijntattoo.
Zie hier:

Het leuke van deze tattoo is dat het een echt oud symbool is uit holen in de bergen van Noorwegen alhoewel het er vrij alledaags uitziet. Grappig he?

Ik denk dat als ik in Oslo ben zeker nog eens ga kijken.
Proud Powerpauper
  maandag 24 mei 2004 @ 21:49:07 #267
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19375592
Argh! Dat ziet er prachtig uit...erg kunstzinnig en heel apart Dat zou ik graag op mijn lichaam willen meedragen...alleen fucking Oslo.. Volgens mij duurt het wel een eeuw voordat je zoiets getatoeerd hebt....
Cop killer
Kill them, cop killer
  maandag 24 mei 2004 @ 21:53:26 #268
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19375733
Zeg maar als je een keer naar Oslo gaat, dan ga ik wel met je mee
Cop killer
Kill them, cop killer
  maandag 24 mei 2004 @ 21:56:07 #269
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19375819
quote:
Op maandag 24 mei 2004 21:49 schreef HAL9000S het volgende:
Argh! Dat ziet er prachtig uit...erg kunstzinnig en heel apart Dat zou ik graag op mijn lichaam willen meedragen...alleen fucking Oslo.. Volgens mij duurt het wel een eeuw voordat je zoiets getatoeerd hebt....
Valt wel mee... Het ging behoorlijk snel. Maarja als je mooi wilt zijn moet je er wat voor over hebben natuurlijk Ze zijn wel erg nauwkeurig en dat is allen maar goed.

Wat je zou kunnen doen is kijken of ze nog naar andere conventies op het vasteland hierzo gaan. En als je dat weet kun je natuurlijk contact opnemen om eens te vragen of jij niet kunt modellen
Noren spreken goed engels (over het algemeneen genomen).
Proud Powerpauper
  maandag 24 mei 2004 @ 21:57:16 #270
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19375858
quote:
Op maandag 24 mei 2004 21:53 schreef HAL9000S het volgende:
Zeg maar als je een keer naar Oslo gaat, dan ga ik wel met je mee
Ik ben wel zo'n 3-4 keer per jaar in Noorwegen maar niet in Oslo. Da's 8 uur reizen waar ik altijd gelokaliseerd ben
Proud Powerpauper
  maandag 24 mei 2004 @ 21:59:44 #271
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19375943
Goed idee zodra ik een Nederland ben zal ik daar eens werk van maken, zou natuurlijk een erg mooie gelegenheid zijn, maar eerst eens ff wat meer werk van ze checken.
Cop killer
Kill them, cop killer
  dinsdag 25 mei 2004 @ 16:34:48 #272
16715 Mylene
*schatje*
pi_19396284
Uit gesloten topic:
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 16:29 schreef michelle_db het volgende:
Hai allemaal

Ik wil graag binnenkort een tattoo laten zetten, het liefst op mijn voet (op de wreef, de binnenkant of iets wat van mijn enkel door loopt op mijn voet) het liefst zwart en niet te groot. Ik wil wel iets origineels, maar ik weet nog helemaal niet wat ik wil. ik heb op internet rondgekeken voor ideeetjes maar dat was niet veel, weten jullie misschien iets moois ??

Groetjes
  dinsdag 25 mei 2004 @ 16:39:25 #273
14612 _GdR_
3.1415926536
pi_19396438
een afdruk van een bal.
lijkt het net of je met je blote voet zo fokking hard tegen een bal hebt geschopt.
beetje rood laten maken.

dan ben je pas stoer.
Out! out! flapoor your father! | DaFan's moeder
  dinsdag 25 mei 2004 @ 19:13:11 #274
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19400434
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 16:34 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
Ik weet zo veel moois te verzinnen. Toch je eigen smaak gaan volgen is het beste. Loop eens een tattooshop binnen en kijk eens rond. Over smaak valt niet te twisten...
Proud Powerpauper
pi_19406210
quote:
Op dinsdag 25 mei 2004 19:13 schreef Nuek het volgende:

[..]

Ik weet zo veel moois te verzinnen. Toch je eigen smaak gaan volgen is het beste. Loop eens een tattooshop binnen en kijk eens rond. Over smaak valt niet te twisten...
Ik ben stiekem toch wel benieuwd geworden naar je mooie ideeen..
  vrijdag 28 mei 2004 @ 22:35:14 #276
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19484077
Hoe staat het met je nieuwe ontwerp Nuek?
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 29 mei 2004 @ 10:17:59 #277
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19489369
quote:
Op vrijdag 28 mei 2004 22:35 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe staat het met je nieuwe ontwerp Nuek?
Ik heb er al weer een stuk of 10 nieuwe...
Wel eng... droomde er vannacht van :p
Proud Powerpauper
  zaterdag 29 mei 2004 @ 11:14:39 #278
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19490070
Een stuk of 10!?!
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 29 mei 2004 @ 12:25:16 #279
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19491321
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 11:14 schreef HAL9000S het volgende:
Een stuk of 10!?!

Ik ben niet zo snel tevreden maar ik heb wel iets anders nieuws!
http://www.trutje.nl/images/bodyart/smile.jpg
Proud Powerpauper
  zaterdag 29 mei 2004 @ 12:32:07 #280
12888 Skull-splitter
your selection of the finest
pi_19491435
quote:
Op maandag 24 mei 2004 21:45 schreef Nuek het volgende:

[..]

Je zou voor de lol eens naar 'Kunst med Puls' moeten gaan in Oslo. Ik heb ze aan het werk gezien met hun 'Vikingkunst'. Het zal je niet tegenstaan denk ik. Zij gebruiken een stippeltjes techniek en gebruiken (meestal) Vikingsymbolen (Keltisch gerelateerd). Ziet er erg apart uit. De vrouw van het stel had zelf ook een piece op haar arm en die was al wat ouder maar eigenlijk mooier dan een fris gezette. De stippels lijken een veel natuurlijkere schaduw te vormen dan een 'gewone' lijntattoo.
Zie hier:

[afbeelding]
Het leuke van deze tattoo is dat het een echt oud symbool is uit holen in de bergen van Noorwegen alhoewel het er vrij alledaags uitziet. Grappig he?

[afbeelding]

Ik denk dat als ik in Oslo ben zeker nog eens ga kijken.
Fucking gaaf, twijfel voor mijn nog te maken ontwerp tussen dit soort techniek en een strakke lijn...
I'm fed up with all this Wi-fi-high-fiving
Steam: Skullsplitter
Origin-naam:013skullsplitter
  zaterdag 29 mei 2004 @ 12:40:33 #281
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19491577
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 12:32 schreef Skull-splitter het volgende:

[..]

Fucking gaaf, twijfel voor mijn nog te maken ontwerp tussen dit soort techniek en een strakke lijn...
Voor sommige ontwerpen gebruiken ze wel een zwarte omlijning. Het zag er inderdaad fucking gaaf uit zowel zonder als met.
Proud Powerpauper
  zaterdag 29 mei 2004 @ 13:45:35 #282
56758 Aschkael
pi_19492607

zaterdag 29 mei 2004 @ 15:25:55 #283
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19494167
sorry hoor maar ik lag toch echt ff dubbel
Cop killer
Kill them, cop killer
  zaterdag 29 mei 2004 @ 15:33:10 #284
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19494277
quote:
Op zaterdag 29 mei 2004 15:25 schreef HAL9000S het volgende:
sorry hoor maar ik lag toch echt ff dubbel
zelfde hier.... Zielige foto ook! Krijg je ervan als je met trends meeloopt en niet weet wat het betekent
Proud Powerpauper
  zaterdag 29 mei 2004 @ 15:36:37 #285
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19494327
ja, dat kereltje ziet er echt sip uit zeg....
Cop killer
Kill them, cop killer
  zondag 30 mei 2004 @ 20:09:55 #286
16715 Mylene
*schatje*
pi_19519267
Uit gesloten topic:
quote:
Op zondag 30 mei 2004 20:02 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Ik zie ze regelmatig rondlopen, mensen met open ster bij hun elleboog (Clicky voor een voorbeeld, al dan niet bij de elleboog).

Je ziet het vooral in de hardcore (punk) kringen, althans ik zie ze vooral daar. Wat is de diepere betekenis erachter ?

Ik had zoiets gehoord dat het voor "rock & roll" staat... Iemand die dit kan weerleggen of kan bevestigen?

Thanks in advance
pi_19519324
quote:
Op zondag 30 mei 2004 20:09 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
En daar hoort deze ook bij

De reden dat ik dit wil weten is omdat ik die tatt's op zich best wel gaaf vind, en er ook aan zit te denken om er een te nemen, mits hij niet een betekenis heeft als loverboy ofzo
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  zondag 30 mei 2004 @ 20:50:09 #288
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19520138
Nautical stars.... Er zijn nogal wat betekenissen voor dat ding. In Rusland gebruikt(e) men sterren om aan te geven hoeveel jaren je in de bak gezeten had. Elke punt van een ster telde als 1 jaar.
In de marinewereld gaan een hele hoop verhalen rond; Elke punt van de ster zou duizend mijl gevaren zijn, het zou de noorderster betekenen die je naar huis leidt of bv. alle zeven zeeën bevaren. Het verhaaltje van de zeelui zie je wel het meest. Zij vertrouwden vroeger op de sterren en het is makkelijk te geloven dat het een of ander symbolisch bijgeloof iets is.

Tegenwoordig lijkt de ster weer populair te zijn. Vooral op de ellebogen (is ook een mooie plaats omdat de huis daar redelijk plat is en de vorm er goed uitkomt). De sterren worden meestal per paar getattoeërd, dus op beide ellebogen, beide schouderbladen, onderrug e.d. of verwerkt met andere 'old-school' motieven.

Ook wel retro-tattoo genoemd op dit moment. Het heeft niets maar dan ook echt helemaal niets met de punkwereld te maken. Mensen doen elkaar vrij veel na wat betreft tattoos ik denk dat het daaraan ligt dat in bepaalde groepen sommige tattoos meer voor komen. In de rock'n roll scene zie je dit soort oldschool motieven inderdaad wel meer maar het betekent geen 'Rock 'N Roll'.
Proud Powerpauper
pi_19520420
Ik dank u voor dit antwoord
One morning I shot an elephant in my pajamas. How he got in my pajamas, I don't know.
  zondag 30 mei 2004 @ 21:06:29 #290
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19520440
quote:
Op zondag 30 mei 2004 21:05 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Ik dank u voor dit antwoord
Ik ga jou toevoegen aan msn matttttttt

(b0gslet!)
Proud Powerpauper
  zondag 30 mei 2004 @ 21:42:20 #291
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19521211
Aparte piercing Nuek, pijnlijk?
Cop killer
Kill them, cop killer
  zondag 30 mei 2004 @ 21:50:31 #292
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19521409
quote:
Op zondag 30 mei 2004 21:42 schreef HAL9000S het volgende:
Aparte piercing Nuek, pijnlijk?
Ging wel automatisch traantje doen en het steken op zich leek echt van links naar rechtsachterin te gaan.... huid is beetje elastisch daar enzo je kent het wel van verdoving bij de tandarts, het lijkt er centimeters wat zeg ik meters diep in te gaan... Verder muah vervelend, niet echt superpijnlijk ofzo. Ik ken ergere dingen
Proud Powerpauper
  zondag 30 mei 2004 @ 22:03:53 #293
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19521778
Volgend weekend:
Breda Needle Art convention
http://www.tattoojan.nl/tattoofestival/
(groot aantal int. artiesten)

3-4 juli: Tattoo Convention Vlissingen
http://www.foundation-fit.com/

08 augustus: Tattooconvention Weert
http://www.foundation-fit.com/

20-21-22 augustus: 1st International Tattoo Festival Rotterdam
http://www.letsbuzz.com/site/splash.html

Zat te doen op korte termijn lijkt mij
Proud Powerpauper
  zondag 30 mei 2004 @ 22:07:57 #294
17051 HAL9000S
you can become gitano...
pi_19521899
Rotterdam lijkt me ook wel leuk opzich, zal wel erg groot worden...de 20ste ga ik mischien...

damn...kan niet wachten tot ik weer in Nederland ben voor nieuwe tattoo het is echt ernstig met mij...
Cop killer
Kill them, cop killer
  zondag 30 mei 2004 @ 22:09:55 #295
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19521959
quote:
Op zondag 30 mei 2004 22:07 schreef HAL9000S het volgende:
Rotterdam lijkt me ook wel leuk opzich, zal wel erg groot worden...de 20ste ga ik mischien...

damn...kan niet wachten tot ik weer in Nederland ben voor nieuwe tattoo het is echt ernstig met mij...
Weert wordt ook vast gezellig zag de posters al in Amsterdam tatconventie hangen
Proud Powerpauper
pi_19544385
Hey! eindelijk is 'de betekenis' van de ster

Kon et al nooit vinden op internet.

Ik wil zelf ook een ster...of meerdere,zit alleen nog ernstig te twijfelen over de plek:

- binnenkant pols,of iets hoger (erg tof,nadeel: erg zichtbaar)
- binnenkant enkel
- op de voet zelf
- schouder (voorkant schouder,hoe noemen ze dat!!??)

weet iemand misschien nog links waar zulke tatoeages op staan?
Travel 2014: Jan: Florida. Mei: Antwerpen en Trier
Juli: Rome + Athene en eilanden Greece Okt: Peru!
  maandag 31 mei 2004 @ 20:56:37 #297
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19545092
quote:
Op maandag 31 mei 2004 20:33 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:

Ik wil zelf ook een ster...of meerdere,zit alleen nog ernstig te twijfelen over de plek:

- binnenkant enkel
- op de voet zelf

Hoe bedoel je?
Gewoon foto's van mensen met nautical stars?
Proud Powerpauper
  maandag 31 mei 2004 @ 21:00:22 #298
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19545212
quote:
Op maandag 31 mei 2004 20:33 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:

- binnenkant enkel
- op de voet zelf

Hoe bedoel je?
Gewoon foto's van mensen met nautical stars?
bmezine.com
http://www.bmezine.com/tattoo/A40411/high/iam00023670.jpg
http://www.bmezine.com/tattoo/A40316/high/iam00018805.jpg
http://www.bmezine.com/tattoo/A40305/high/iam00015005.jpg
http://www.bmezine.com/tattoo/A30514/high/lwf9tz4g.jpg
http://www.bmezine.com/tattoo/A30402/high/3x3qyy1y.jpg
http://www.bmezine.com/tattoo/A10412/high/bof4bme.jpg
http://www.bmezine.com/tattoo/A30325/high/0hxabwbr.jpg
http://www.bmezine.com/tattoo/A20609/high/wriststars2.jpg
etc...

Je ziet ze tegenwoordig ook veel als branding of cuttings
Brandings:
http://www.bmezine.com/scar/A20115/high/009.jpg
http://www.bmezine.com/scar/A40225/high/iam00013747.jpg
Cuttings:
http://www.bmezine.com/scar/A30410/high/dsc03731.jpg

En laatst zag ik zelfs punches als sterretjes.
Kies maar raak voor een knaak

[ Bericht 7% gewijzigd door Nuek op 31-05-2004 21:07:01 ]
Proud Powerpauper
pi_19545463
Ja precies...bmezine.com al volledig uitgepluist

Verder is er weinig op internet te vinden...toch eens naar de tattooshop stappen dan denk...
  maandag 31 mei 2004 @ 21:14:25 #300
77320 Nuek
Jouw mening telt niet!
pi_19545696
quote:
Op maandag 31 mei 2004 21:07 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Ja precies...bmezine.com al volledig uitgepluist

Verder is er weinig op internet te vinden...toch eens naar de tattooshop stappen dan denk...
Er zijn wel websites die ze ook hebben maar niet in zo'n grote verzameling bij elkaar en de pop ups.... (vooral van de duitse websites) is niet een sleuk om naar te zoeken.
Proud Powerpauper
pi_19546225
quote:
Op maandag 31 mei 2004 21:14 schreef Nuek het volgende:

[..]

Er zijn wel websites die ze ook hebben maar niet in zo'n grote verzameling bij elkaar en de pop ups.... (vooral van de duitse websites) is niet een sleuk om naar te zoeken.
ohw daar heb je dus ook niks aan.

Dan moet ik et maar doen met bmezine.com
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')