quote:Mijn naam staat al aan de linkerkant van mijn rug in het Chinees. Dat zijn die rare tekens
Op dinsdag 17 februari 2004 16:01 schreef Evil-Cherry het volgende:[..]
Gaaf, wordt je naam nog geïntegreerd in de rest van wat er op je rug staat? Of blijftie zo?
quote:Ja, duh
Op woensdag 18 februari 2004 13:47 schreef Mukie het volgende:[..]
Mijn naam staat al aan de linkerkant van mijn rug in het Chinees. Dat zijn die rare tekens
![]()
Maar ik vroeg het omdat ze zo geïsoleerd staan. Ik PERSOONLIJK vind het mooier als zoiets een geheel is, zeker nu je een stuk uit je grote tat mist en die hebt opgevuld met je naam. Zoiets. Maar dat is mijn mening natuurlijk
quote:LOL
Op woensdag 18 februari 2004 16:33 schreef Evil-Cherry het volgende:[..]
Ja, duh
![]()
Maar ik vroeg het omdat ze zo geïsoleerd staan. Ik PERSOONLIJK vind het mooier als zoiets een geheel is, zeker nu je een stuk uit je grote tat mist en die hebt opgevuld met je naam. Zoiets. Maar dat is mijn mening natuurlijk
quote:Desalniettemin; hij is wél ontzettend mooi!
Op donderdag 19 februari 2004 10:13 schreef Mukie het volgende:[..]
LOL
Neej hoor, dat is bewust zo gedaan.
Je kunt het zien als een soort handtekening van de artiest wanneer deze klaar is met zijn doek. Ik heb, o.a. in het boek Bushido, dit ook al vaker de Japanse kunstenaars zien doen. maw niet zomaar bijgeklad als vulling
Ja..leuk. Maar liever een niet ingekleurde bloemquote:Op donderdag 18 maart 2004 17:32 schreef Miss_Nexhil het volgende:
[afbeelding]
Misschien was het geen antwoord op je vraag...quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:34 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ja..leuk. Maar liever een niet ingekleurde bloem![]()
![]()
quote:Op donderdag 18 maart 2004 17:43 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Misschien was het geen antwoord op je vraag...
quote:Op vrijdag 19 maart 2004 22:13 schreef Camoth het volgende:
Maargoed, er is dus niemand die een leuk ontwerp heeft voor mij?
Een Chinees teken is ook mooi. Zoiets bijvoorbeeld:quote:Op vrijdag 19 maart 2004 23:09 schreef Camoth het volgende:
thnx!
WOWquote:Op donderdag 18 maart 2004 19:20 schreef Controle het volgende:
had hem hier ook al ergens anders geplaatst ...
Mukie !complimentos!
Deze is van een aantal(6 ofzo) jaren terug..
Binnenkort gaak uitbreiden..
[afbeelding]
Of gewoon ff naar een tattoo winkel gaan. Die hebben meestal mappen met voorbeeldenquote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:41 schreef Camoth het volgende:
Tja, aangezien ik niks echt bruikbaars kon vinden heb ik het zetten nog even uitgesteld. Ik vind kleine tattoeages vaak mooier, meer "elegant". No offense naar de dames met grote, die kunnen net zo mooi zijn. Ik vind een kleine gewoon veel beter bij me passen.![]()
Gewoon mijn mening ff maar ik snap nog steeds niet dat mensen verwachten dat andere mensen met het voor hun perfecte plaatje moeten komen en dat mensen echt alleen en puur voor de afbeelding gaan.quote:Op dinsdag 23 maart 2004 09:41 schreef Camoth het volgende:
Tja, aangezien ik niks echt bruikbaars kon vinden heb ik het zetten nog even uitgesteld. Ik vind kleine tattoeages vaak mooier, meer "elegant". No offense naar de dames met grote, die kunnen net zo mooi zijn. Ik vind een kleine gewoon veel beter bij me passen.![]()
Ik begrijp dat je niet meteen doorhebt dat een bloem wel degelijk betekenis heeft voor mij. Het gaat erom dat ik een bloem wil, een mooie, alleen ik ben nog geen mooie tegengekomen, maar een bloem word het cker, om de volgende redenen:quote:Op dinsdag 23 maart 2004 15:52 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Gewoon mijn mening ff maar ik snap nog steeds niet dat mensen verwachten dat andere mensen met het voor hun perfecte plaatje moeten komen en dat mensen echt alleen en puur voor de afbeelding gaan.
Over het algemeen heeft de tekening die je tot tattoo laat maken voor de meeste mensen met een tattoo een speciale waarde.
Weet in ieder geval van de meeste mensen dat omdat ze een bepaalde tekening/symbool of wat dan ook met een voor hen speciale betekenis of op een bepaald tijdstip laten zetten ervoor gezorgt heeft dat ze er geen spijt van hebben.
En of dit nu een symbool is...een tattoo van een foto of een Mickey Mouse maakt geen bal uit.
Het gaat om de persoonlijke waarde/betekenis.....
Dit in tegenstelling tot een aantal mensen die ik ken en die het een hardstikke leuk plaatje vonden en nu balen als een stekker omdat er geen bepaalde waarde aanzit.
De meeste ervan hebben nu een cover...die toch ff tandje groter dan moet dan het origineel.
Ik persoonlijk zeg altijd : als je niet weet wat je wil, waar je het wil en hoe groot je het wil doe het dan niet.
Wacht liever een paar jaar en vind dan wat je zoekt. Of loop een keer iets tegen een bepaalde tekening aan die iets in je losmaakt. Koop die afbeelding...maak een foto ervan wat dan ook...bewaar die 2 jaar en als het dan nog steeds iets voor je betekend...tsja dan ff beslissen waar en hoe groot en steken die handel.....
Tenslotte staat een tattoo er voor de rest van je leven en kan je best nog even geduld opbrengen voordat je iets laat steken en er binnen een jaar spijt van krijgt....
gewoon mijn mening en ja ik heb een redelijk forse tattoo op mijn rechterschouder
Volgens mij zoek jij een lotusbloem en niet zo'n frutseldingetjequote:Op dinsdag 23 maart 2004 16:17 schreef Camoth het volgende:
[..]
Ik begrijp dat je niet meteen doorhebt dat een bloem wel degelijk betekenis heeft voor mij. Het gaat erom dat ik een bloem wil, een mooie, alleen ik ben nog geen mooie tegengekomen, maar een bloem word het cker, om de volgende redenen:
-mijn naam betekend bloem in het frans
-bloemen staan voor vrede, schoonheid, en natuur.
Dit zijn dingen die een tattoe van een bloem waarde voor mij geven. Ik ben alleen nog niet "de juiste" bloem tegengekomen. Snappie?![]()
![]()
Heb jij er eentje pour moi dan?quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:53 schreef Nuek het volgende:
[..]
Volgens mij zoek jij een lotusbloem en niet zo'n frutseldingetje
Maar O'Harris zit in België en hun site is dood. Weet iemand of dit papier ook in Nederland is te krijgen? Ik heb het namelijk nooit in een winkel zien liggen.quote:Heb je wel eens aan een tattoo gedacht en ervan af gezien omdat het permanent was? Zou je wel eens een tattoo willen maar vind je nooit een afbeelding naar je zin? O'Harris brengt nu de oplossing op de markt! De Schoellershammer Inkt jet Tattoo Zoek een leuke afbeelding, foto of tekst, print deze op het tattoo-print papier. Knip het geprinte uit, wrijf de tattoo folie erover, plaats dit op het gewenste lichaamsdeel maak het nat, verwijder het papier en voilà..... je hebt een tattoo die 4 à 5 dagen blijft zitten en waterbestendig is. Wil je de tattoo eerder kwijt, dan is deze eenvoudig te verwijderen met plakband, alcohol of door de tattoo voorzichtig van je huid te pellen.
Verrek meid!quote:Op dinsdag 23 maart 2004 18:14 schreef Bubzie het volgende:
heey totje leuke tattoo![]()
tattoo's zijn superheb er al 3 en nummer 4 komt eraan
![]()
Wat heb je dan voor eentje?quote:Op vrijdag 9 april 2004 13:51 schreef poebeertjuh het volgende:
Ik heb er eentje ik heb er eentje! Helaas nog geen foto, maar ik ben er wel superblij mee!!! En ja ik weet dat jullie zonder foto niets hiermee kunnen maar ik wil het toch kwijt
Iceman: Wat betekenen al die chinese frutsels erbij?quote:Op vrijdag 9 april 2004 11:17 schreef Iceman04 het volgende:
M'n 1e post....en ik kan ff zo snel niet vinden hoe je nette snelkoppelingen maakt....
http://212.54.32.106/mtbsite/tattoo/tattoo.JPG
Ben benieuwd naar de reacties...
roos, boom, vis, vuur....quote:Op maandag 12 april 2004 22:37 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Iceman: Wat betekenen al die chinese frutsels erbij?
klikquote:Een tatoeage laten zetten is niet alleen pijnlijk, maar meestal ook kostbaar. Op Cuba willen ze daar niks van weten. Ze maken de huidtekening met gebruikte naalden en drijven die aan met een motor uit een oude naaimachine. Op het jaarlijks terugkerende festijn staan mensen met een verse lichaamsversiering in de rij om hun mooiste creaties aan het publiek te laten zien.
quote:Op zaterdag 27 maart 2004 08:12 schreef Chocobo het volgende:
Tering die tattoo van Mukie is echtZou het zelf nooit doen zo maar het is wel een werk zeg ! Ik zal het plaatje niet nog eens posten maar hier wel even de link... page 10 geloof ik.
[Centraal] Tattoo Topic Deel 5 Thx
En hier issie dan nogges voor de mensen die niet willen gaan zoeken:
Met uitleg natuurlijk, want het is niet zomaar uit de lucht komen vallen![]()
Je hebt op de achtergrond het wiel des levens. Dat alles onlosmakelijk is verbonden met elkaar; Geboren worden, je leven leiden en weer sterven. De vlammen staat voor de hartstocht die ik heb voor het leven. Met het pure licht op de achtergrond die vanuit midden van mijn lijfje straalt.
Verder staat er Shiva op. Ja ik weet dat je in het Boeddhisme liefst geen goden op je lichaam moet laten zetten omdat je anders deze godheid mee kunt nemen naar onreine plaatsen. Maar Shiva is niet alleen een Wraak-God. In Japan is het zelfs een Geluksgodheid.
De Draak symboliseert hier de zware lasten die ik draag in mijn leven. Normaliter hoort deze namelijk niet op je rug te staan, maar op je armen of op je borstkas. Zo lijkt het namelijk of de Draak jouw last draagt. Bij mij is dit in mijn leven tot nu toe andersom geweest, vandaar op mijn rug.
De Bloesem die je overal tussendoor ziet is het enige aan kleur wat ik heb. Dit staat voor de vruchtbaarheid, een nieuw begin. De blaadjes die ronddwarrelen zijn datgene wat is geweest (mijn verleden) en door wind en water wordt weggevoerd.
Aan de linkerkant staat mijn naam in het Chinees.
De tribal zijn eigenlijk 2 vogels die samen een hart vormen als ze zoenen.
Onderaan mijn rug staan de symbolen voor: Warm-hearted, Soft and Kind.
Daarbij heb je de Lotusbloemen die staan voor zuiverheid, puurheid, reinheid.
Nog vragen?
To be conscious that you are ignorant is a great step to knowledge.
Imagination is the one weapon in the war against reality.
Tja, als het design je nou erg aanspreekt en het past gewoon op je lichaamsvormingen qua versiering (en je wilt er geen betekenis bij hebben oid) zou ik echt denken 'who cares!' en het gewoon laten zetten door een goeie tattoeerder.quote:Op woensdag 14 april 2004 16:53 schreef Garthim het volgende:
nog even terug te komen op die maori discussie en om daarin ajay even te volgen...als je een maori laat zetten laat dat dan doen door iemand uit new zealand en niet door 1 of ander dude uit een tattoo shop die geen enkel benul heeft wat hij zet maar die maori dingen gewoon kopieerd wat behoorlijk suf is, en wat de maori's niet echt warderen en ik kan het weten.
Ja, we zijn allemaal hopeloze wannabees.quote:Op woensdag 14 april 2004 22:50 schreef Garthim het volgende:
ok hopeloos wat ik al dacht...
Jouw reacties tegenwoordig?quote:Op woensdag 14 april 2004 22:50 schreef Garthim het volgende:
ok hopeloos wat ik al dacht...
Nee,... alleen respectquote:Op woensdag 14 april 2004 11:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nog vragen?
quote:Op donderdag 15 april 2004 10:15 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Nee,... alleen respect
blijkbaar hebben ze dat respect ook aan de kant gezet en denken puur aan geld...maargoed in het begin was het wel anders.quote:Op donderdag 15 april 2004 13:37 schreef HAL9000S het volgende:
Er zijn anders genoeg maori tattoo artists die dankbaar geld verdienen met het (traditioneel) zetten van maori tattoo's bij westerlingen, zonder betekenis. Hebben die mensen ook geen respect voor hun eigen cultuur? Verder moet je er niet zo belachelijk zwaar aan tillen het is en blijft simpelweg inkt onder huid waar je het over hebt.
dat is onzin, althans een paar jaar geleden dachten ze er zeker anders over...ik denk dat ze gewoon zagen dat mensen het toch gingen kopieren dus hebben ze er zich maar bij neergelegd.quote:Op donderdag 15 april 2004 14:01 schreef HAL9000S het volgende:
tuurlijk, het wil denk ik wel wat zeggen dat de maori's hier blijkbaar lichter over denken dan jij...
Inderdaad. Ik heb het zelf gezien op een tattoo-beurs. Er was 'een echte Maori' en voordat ie bij iemand een persoonlijke tekening zette praatte hij eerst zo'n 10 minuten met die persoon om zijn levensverhaal te horen. Hij zei echt letterlijk 'Ok, now I know almost eveything and I can make a tattoo about your personal life' en begon daarna te tekenen...quote:Op donderdag 15 april 2004 13:37 schreef HAL9000S het volgende:
Er zijn anders genoeg maori tattoo artists die dankbaar geld verdienen met het (traditioneel) zetten van maori tattoo's bij westerlingen, zonder betekenis. Hebben die mensen ook geen respect voor hun eigen cultuur? Verder moet je er niet zo belachelijk zwaar aan tillen het is en blijft simpelweg inkt onder huid waar je het over hebt.
Ok.quote:Op donderdag 15 april 2004 22:01 schreef Garthim het volgende:
nuek, waar slaat jou inderdaad nou op?...als hij dat gesprek heeft gehad dan heeft het toch een betekenis je prive leven en een deel maori puur persoonlijk naar aanleiding van je verhaal, nu is 10 min wel erg kort...ik moest het op papier aanleveren....en ja een traditionele maori vind ik mag alleen worden gezet door een maori die ook weet wat hij doet.
En je neemt geen genoegen met andermans woorden daarover...quote:Op vrijdag 16 april 2004 00:50 schreef Garthim het volgende:
ik wil mijn gelijk niet halen, vertel gewoon mijn kant van het verhaal
Ja,... dankjequote:Op donderdag 15 april 2004 11:58 schreef Tigress74 het volgende:
[..]leuk jou hier te zien .....welcome
En dan staat de mijne er niet eens tussenquote:Op vrijdag 16 april 2004 08:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja,... dankjeZitten hier mooie tattoos tussen
Maar O'Harris zit in België en hun site is dood. Weet iemand of dit papier ook in Nederland is te krijgen? Ik heb het namelijk nooit in een winkel zien liggen.quote:Heb je wel eens aan een tattoo gedacht en ervan af gezien omdat het permanent was? Zou je wel eens een tattoo willen maar vind je nooit een afbeelding naar je zin? O'Harris brengt nu de oplossing op de markt!
De Schoellershammer Inkt jet Tattoo
Zoek een leuke afbeelding, foto of tekst, print deze op het tattoo-print papier. Knip het geprinte uit, wrijf de tattoo folie erover, plaats dit op het gewenste lichaamsdeel maak het nat, verwijder het papier en voilà..... je hebt een tattoo die 4 à 5 dagen blijft zitten en waterbestendig is. Wil je de tattoo eerder kwijt, dan is deze eenvoudig te verwijderen met plakband, alcohol of door de tattoo voorzichtig van je huid te pellen.
Welke winkel? Wat voor zwarte make-up? Wat voor poeder?quote:Op vrijdag 16 april 2004 12:43 schreef _Draven_ het volgende:
Wat ik ooit dee, ik printe in spiegelbeeld iets uit en drukte dat zo snel mogelijk op mijn huid zodat er een voorbeeld stond.
Daarna kleur je het met zwarte make-up of schmink in (wel goed afpoederen).
Door er een poeder over te doen is hij niet zo zwart en lijkt echter.
weet je misschien ook waar je die kan kopen?quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:29 schreef MadGuy het volgende:
Je hebt ook printpapier waarmee je shirts kunt bedrukken. Dan moet je met een hete strijkijzer over het papier op het shirtje gaan, geloof ik. Maar om dat nu op je huid te doen lijkt me niet echt verstandig nee!
Die zijn overal te vinden. Kijk eens bij de Dixons of V&D of Dynabyte.quote:Op vrijdag 16 april 2004 14:15 schreef Evie het volgende:
[..]
weet je misschien ook waar je die kan kopen?
thnxquote:Op vrijdag 16 april 2004 14:16 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Die zijn overal te vinden. Kijk eens bij de Dixons of V&D of Dynabyte.
Maar ontopic blijven graag.
Ik heb die vellen bij de plaatstelijke pc winkel gezien (regenboog).quote:Op vrijdag 16 april 2004 13:26 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Welke winkel? Wat voor zwarte make-up? Wat voor poeder?
Weet je ook heel toevallig hoe duur een pakje is?quote:Op vrijdag 16 april 2004 15:44 schreef _Draven_ het volgende:
[..]
Ik heb die vellen bij de plaatstelijke pc winkel gezien (regenboog).
Ah man dat verklaart
Makeup... zwart eyeline potlood en gewone makeup poeder in je huidtint. Gewon zwart inkleuren, poeder erover en herhalen als dat nodig is.
HAHahaquote:Op vrijdag 16 april 2004 08:24 schreef Garthim het volgende:
doe ik wel ik zeg toch niet dat je het niet moet doen...als mensen zo graag geen traditionele maori willen laten zetten dan moeten ze dat vooral doen.
Geen idee eigenlijk hoeveel ie koste.... (als ik dit eerder had gelezen was ik ff langsgegaan... kom net uit de stad).quote:Op vrijdag 16 april 2004 18:44 schreef R-Mon het volgende:
[..]
Weet je ook heel toevallig hoe duur een pakje is?En dat van die make-up zal ik een keer proberen!
sorry als ik veel vraag
Postenquote:Op vrijdag 16 april 2004 10:12 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
En dan staat de mijne er niet eens tussen
Gaat niet ...heb hem nergens staanquote:Op dinsdag 20 april 2004 13:30 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Posten
Scan je billen!quote:Op dinsdag 20 april 2004 13:33 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Gaat niet ...heb hem nergens staan
quote:Op dinsdag 20 april 2004 17:25 schreef Nuek het volgende:
[..]
Scan je billen!
Als ie daarop staat natuurlijk
al gesproken met een tattoo-artist bij je in de buurt?quote:Op zaterdag 24 april 2004 11:28 schreef GODFLESH het volgende:
Ontwerp hulp TATTOO wanted: Metallica Ninjastar & Tribal <- -heb hulp nodig
Niet gepost nog.... heb nog niet echt een foto van hoe die nu is, maar wel een van toen die aan het genezen was. Heb wel ergens een mooie zwart witte voor het effect. Ik zal even zoekenquote:Op zaterdag 24 april 2004 14:59 schreef HAL9000S het volgende:
jij een tattoo chocobo? Die moet ik gemist hebben, of het je hem nog niet gepost?
Bedanktquote:Op zaterdag 24 april 2004 15:45 schreef HAL9000S het volgende:
erg mooi en apart..ook goed gezet hoe het er nu zo uitziet...nog een eventuele betekenis?
quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:20 schreef schatje het volgende:
Ik vind 'm ronduit afschuwelijk eerlijk gezegd.
Ik mis hier iets geloof ik. Waar is je foto?quote:Op zaterdag 24 april 2004 15:17 schreef Chocobo het volgende:
Zal binnenkort eens een nieuwe posten
Ja hier is die nog niet helemaal genezen vandaar dat ik een nieuwe wilde posten maar ok. Ik laat deze wel staanquote:Op zaterdag 24 april 2004 18:28 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik mis hier iets geloof ik. Waar is je foto?
Ziet er idd strak gezet uit. Wie heeft em gezet en waar zit die shop?quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja hier is die nog niet helemaal genezen vandaar dat ik een nieuwe wilde posten maar ok. Ik laat deze wel staanDie andere komt wel
[afbeelding]
Dankjequote:Op zaterdag 24 april 2004 18:46 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ziet er idd strak gezet uit. Wie heeft em gezet en waar zit die shop?
Ik vind het wel een leuke tattoo. ziet er wat persoonlijker uit dan de meeste chinese tekens (dat vind ik nu wel heel erg afgezaagd worden). Verder ben ik dol op dik lijnwerk. Die van jou heeft dat niet zo maar kun je altijd nog doen.quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:57 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Dankje![]()
Ja het kwasteffect (in het Jap logo) is nu wat mooier geworden. Vriend van me heeft hem gezet. Badhuisstraat, Scheveningen![]()
Prachtigquote:Op zaterdag 24 april 2004 19:16 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik vind het wel een leuke tattoo. ziet er wat persoonlijker uit dan de meeste chinese tekens (dat vind ik nu wel heel erg afgezaagd worden). Verder ben ik dol op dik lijnwerk. Die van jou heeft dat niet zo maar kun je altijd nog doen.
Hieronder 1 van mijn laatste ontwerpjes. Binnenkort laat ik zoiets van eigen hand op de binnenkant van mijn bovenarm zetten. Helaas is het ontwerp nog niet genoeg naar mijn zin (maar ik vind em wel erg cool).
[afbeelding]
Da's de bedoeling. Maar ik heb nu zo'n 8-9 designs met hetzelfde vliegend brandende hart dus.... Ik weet nog niet welke het gaat worden. Elk heeft zijn eigen leuke details.quote:Op zaterdag 24 april 2004 22:12 schreef Chocobo het volgende:
[..]
PrachtigDie vleugels zijn mooi zeg
Komt het er ook in kleur op ?
Ja maar ik geef je groot gelijk. Zoiets zet je niet zomaar even. Ben benieuwd welke het gaat wordenquote:Op zaterdag 24 april 2004 22:48 schreef Nuek het volgende:
[..]
(tnx btwIk doe mijn best.)
quote:Op zondag 25 april 2004 07:43 schreef HAL9000S het volgende:
mooii ontwerp Nuek...niet mijn stijl...maar desalniettemin een mooi ontwerp...
quote:Op zaterdag 24 april 2004 16:11 schreef Chocobo het volgende:
Ja ik ben er erg tevreden over. Het Japanse teken is het jaar waarin mijn zoon geboren is en de vleugels staan voor het engeltje wat toen naar beneden is gekomen. De tattoo symboliseerd dan ook het "Engeltje op mijn schouder"
Nou ben ik benieuwd of jij er ook eentje hebt. Ja??quote:Op zondag 25 april 2004 19:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van naalden.quote:Op zondag 25 april 2004 19:34 schreef schatje het volgende:
Nou ben ik benieuwd of jij er ook eentje hebt. Ja??
Je had toch een tattoo van Xenogearsquote:Op zondag 25 april 2004 19:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van naalden.![]()
![]()
Heb jij er wel eentje?
quote:Op zondag 25 april 2004 19:33 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, misschien in de toekomst.quote:Op zondag 25 april 2004 19:42 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Nee, ik hou niet van naalden.![]()
![]()
Heb jij er wel eentje?
Choco!quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:33 schreef Chocobo het volgende:
[afbeelding]
Ik heb begrepen dat het voor de Maori's zowiezo een belediging is als je als niet-Maori een Maori-tatoeage laat zetten, dus als je echt respect voor hun cultuur hebt, neem je geen Maori-tatoeage.quote:Op donderdag 15 april 2004 10:02 schreef Garthim het volgende:
ach jullie hebben gewoon geen respect voor een bepaalde cultuur, maar doe lekker wat je niet laten kan hoor...
Chibiboquote:Op maandag 26 april 2004 11:13 schreef chibibo het volgende:
[..]
Choco!
De mijne nog maar 's op herhaling:
[afbeelding]
Ik post wel een foto van m'n nieuwe als die helemaal genezen is; er staan nu nog wat puistjes op.
Ik durf niet meer... het is namelijk een Maori tatoeage.quote:Op maandag 26 april 2004 11:20 schreef Chocobo het volgende:
ChibiboBen erg benieuwd naar je nieuwe foto
Nou dat word dan vel camouflagestick smeren komende tijdquote:Op maandag 26 april 2004 11:24 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik durf niet meer... het is namelijk een Maori tatoeage.
Doe maarquote:Op zondag 25 april 2004 16:10 schreef Ker_Plunk het volgende:
Gijs (Chocobo) ! Zie nu pas dat je er eentje heb
Voor Daan!Heel cool gijs
Tiggy, als je wilt kan ik je tattoo wel even posten, heb er namelijk nog een foto van
quote:Op maandag 26 april 2004 16:34 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Doe maar
Een hartje is toch echt iets persoonlijks,... je moet idd zelf gaan zoeken of de boeken doorbladeren. Er zijn ook tattooboeken te koop met daarin je favo onderwerp... check amazon maar bv.quote:Op donderdag 29 april 2004 09:37 schreef Anneque het volgende:
ik denk er al een tijdje over om een kleine tattoo te laten zetten... alleen voor mezelf, in het wit, een klein hartje.. liefst ook alleen een mooie omtrek. maar ik zoek naar plaatjes van zoiets? wil weten hoe het er uit zou zien.. maar kan met google niks vinden.. heeft iemand een plaatje van een witte tattoo?? of heeft iemand er één? vroeg me ook af hoe rood het word bij het zetten en hoe lang het zo zal blijven?
Ehm...ziet juist ontzettend veel jongeren met traditionele tattoos. Ondanks het feit dat de meeste jongeren geen flauw benul hebben van de betekenis van de tattoos zie je die zwaluw/rose/nautical tattoos tegenwoordig heel veel.quote:Op zondag 25 april 2004 12:06 schreef Nuek het volgende:
[..]
........Ik geloof niet dat er veel jongeren (<30 jr) zijn die zo maar uit het niets kiezen voor een traditioneel ontwerp. Ik ben er zelf heel erg naar toe gegroeid maar geef er wel mijn eigen draai aan.
met een witte tatoeage moet je (volgens mij) uitkijken met de zon. Als je opperhuid bruin wordt van de zon, dan wordt het wit van je tattoo automatisch iets bruin.quote:Op donderdag 29 april 2004 09:37 schreef Anneque het volgende:
ik denk er al een tijdje over om een kleine tattoo te laten zetten... alleen voor mezelf, in het wit, een klein hartje.. liefst ook alleen een mooie omtrek. maar ik zoek naar plaatjes van zoiets? wil weten hoe het er uit zou zien.. maar kan met google niks vinden.. heeft iemand een plaatje van een witte tattoo?? of heeft iemand er één? vroeg me ook af hoe rood het word bij het zetten en hoe lang het zo zal blijven?
Laat zien schijterdquote:Op maandag 26 april 2004 11:24 schreef chibibo het volgende:
[..]
Ik durf niet meer... het is namelijk een Maori tatoeage.
dus.. altijd na zijn identiteitsbewijs vragen!?quote:Op donderdag 29 april 2004 16:15 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
oja mensen, je kan geen maori laten zetten. Een maori-tatoeage kan wel(lees maar ff een paar reacties terug)
doe het dan wel op de traditionele maori-manier door iemand van de stam.
Ligt er een beetje aan in welke kringen je je begeeft denk ik. Om mij heen zie ik eigenlijk alleen veel tribals e.d.quote:Op donderdag 29 april 2004 10:43 schreef Aschkael het volgende:
[..]
Ehm...ziet juist ontzettend veel jongeren met traditionele tattoos. Ondanks het feit dat de meeste jongeren geen flauw benul hebben van de betekenis van de tattoos zie je die zwaluw/rose/nautical tattoos tegenwoordig heel veel.
het is echt alleen voor mij.. ik bedoel het niet als een versiering voor iedereen om te zien, en wil hem dan ook laten zetten op een plek die niet zomaar iedereen ziet.. en als ik het zo hoor ook een plek die niet bruin wordquote:Op donderdag 29 april 2004 10:25 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Maar waarom wit![]()
Ik ken wel een gast die een witte tattoo heeft. Witte strepen op zijn arm. Het ziet er meer uit als littekens dan een tattoo (zijn natuurlijk ok littekentjes)...quote:Op donderdag 29 april 2004 19:11 schreef Anneque het volgende:
[..]
het is echt alleen voor mij.. ik bedoel het niet als een versiering voor iedereen om te zien, en wil hem dan ook laten zetten op een plek die niet zomaar iedereen ziet.. en als ik het zo hoor ook een plek die niet bruin word![]()
tis meer voor mezelf.. een symbool voor iets wat ik erg lief heb zeg maar.. maar ik vroeg niet om plaatjes van hartjes eigenlijk, meer van plaatjes van witte tattoo's.. kijken hoe het eruit ziet snap je?
In ieder geval wordt de oldschool behouden! Althans zo zie ik het. Het is ook wel veel moderner geworden dus het gaat ook met zijn tijd mee net zo als alles. Anders kun je overal wel over gaan zeuren dat iets eigenlijk echt niet kan. Bijv. n00bs die echt niets weten van pc's en internet maar wel de hele dag (zonder het te weten) virii verzamelen en verspreiden op irc en het webquote:Op donderdag 29 april 2004 20:14 schreef Aschkael het volgende:
In de hardcorescene zijn die traditionele tattoos al een hele tijd gangbaar. Veel burning heart, eightball, nautical star en zwaluw tattoos. Daarbij speelt eik een vergelijkbaar verhaal als bij de tattoos van de Maori...een nautical star mocht je vroeger pas laten zetten als je zoveel duizenden zeemijl had gevaren, als je nog meer mijlen had gevaren mocht je een zwaluw laten zetten. Een tweetal nautical stars en een zwaluw...zonder ook maar een honderdzeemijl te hebben gevaren...oh well.
Misschien is zoiets wel leuk:quote:Op donderdag 29 april 2004 19:11 schreef Anneque het volgende:
[..]
het is echt alleen voor mij.. ik bedoel het niet als een versiering voor iedereen om te zien, en wil hem dan ook laten zetten op een plek die niet zomaar iedereen ziet.. en als ik het zo hoor ook een plek die niet bruin word![]()
tis meer voor mezelf.. een symbool voor iets wat ik erg lief heb zeg maar.. maar ik vroeg niet om plaatjes van hartjes eigenlijk, meer van plaatjes van witte tattoo's.. kijken hoe het eruit ziet snap je?
Per arm toch minimaal 350,- euro schat ik...quote:Op vrijdag 30 april 2004 01:53 schreef Steve-O het volgende:
Ik vind dit dus mooi
[afbeelding]
Op ze armen dus
Wat moet zoiets nou kosten al wil ik dat
niet lullen over kleuren maar gewoon je nieuwe ontwerp postenquote:Op maandag 3 mei 2004 18:21 schreef Nuek het volgende:
Nja nogmaals over die witte tattoo... Ik snap het niet helemaal. Ben je bang dat je er spijt van gaat krijgen ofzo? Iedereen (tenminste daar ga ik vanuit) zet een tattoo voor zichzelf. Ik zie niet in wat de kleur daaraan zou veranderen.
haha ik heb er nogal wat maar alleen op papier...quote:Op maandag 3 mei 2004 18:49 schreef Aschkael het volgende:
[..]
niet lullen over kleuren maar gewoon je nieuwe ontwerp posten![]()
ik zie de haagsche ooievaar er ook in, bewust ?quote:Op zaterdag 24 april 2004 18:33 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ja hier is die nog niet helemaal genezen vandaar dat ik een nieuwe wilde posten maar ok. Ik laat deze wel staanDie andere komt wel
[afbeelding]
Best tof design!!!quote:Op donderdag 29 april 2004 14:41 schreef Aschkael het volgende:
Dit vind ik dus echt super:
[afbeelding]
Rinto.nl
Overweeg om zoiets te laten zetten. Over mijn eerste tattoo heb ik een jaar nagedacht en ik laat dit eerst ook maar eens bezinken.
dikkere outlines dan maar.... ik vind het zo'n chemisch kleurtje worden op witte huid. Maar dat is mijn meningquote:Op maandag 3 mei 2004 20:44 schreef pAin het volgende:
Hoe bedoel je vies?? Vaag ofzoiets??
Alleen outlines kan ook, maar dat geeft er geen echt contrast aan net zoals de bovenstaande ster....
Ben ik met je eens. Zo'n poëzie-album is bijna nooit mooi om te zien...quote:Op maandag 3 mei 2004 22:55 schreef Aschkael het volgende:
hmmm, een tattoo die geloof, hoop en liefde symboliseert - een anker, kruis en hart ineen - dat lijkt me ook wel gaaf. Dat pas ook wat beter bij de tattoo die ik al heb (alleyway dragon). Me thinks it's jammer als je van die mensen ziet die allerlei verschillende stijlen tattoos door elkaar hebben, net een plakboek...maar goed dat terzijde.
Valt het erg op? Je huid is niet overal hetzelfde (hier en daar vetter bv of anders van structuur zoals onderarm en bovenarm). Ben je al terug geweest naar de tattooshop? Ik denk nl. niet dat ze twee verschillende zwarte inkt hebben gebruikt.quote:Op donderdag 6 mei 2004 01:17 schreef HAL9000S het volgende:
Kut...m'n meest recente tattoo geneest niet helemaal goed, er zitten kleurverschilllen in...een gedeelte is een stuk zwarter dan het andere na 2 maanden en moet waarschijnlijk weer opnieuw gezet worden.
Weet een van jullie of zoiets uberhaupt mogelijk is bij (grotere) tattoo's die kleurverschillend? en of dit na verloop van tijd weer bij kan trekken?
feauteau?quote:Op donderdag 6 mei 2004 21:31 schreef HAL9000S het volgende:
Voor mij persoonlijk valt het wel op, mijn onderarm is een stuk bruiner dan m'n bovenarm omdat ik er meer mee in de zon gelopen heb..wel pas na 2 weken...Helaas kan ik over 11 weken pas terug naar m'n tattooshop aangezien ik nu in Irak zit. Het bovenste gedeelte is echt nog pikzwart itt tot de m'n onderarm...ik vrees voor het ergste...
quote:Op donderdag 15 april 2004 12:07 schreef Tigress74 het volgende:
Ik denk dat Garthim net zoals Mukie volgens mij (sorry als ik het verkeerd heb) heel intensief bezig is met de betekenis van het design, de reden waarom je dat design op je huid wil dragen en wat dat voor jou persoonlijk voor betekenis heeft
Anderen mensen gaan puur voor een design omdat ze de plaat mooi vinden en vinden de betekenis/achtergrond of wat dan ook geen toegevoegde waarde hebben.
Dat is een kwestie van verschil van mening en zullen beide partijen het denk ik nooit over eens worden.
Ikzelf ben denk ik net zoals Mukie en Garthim. Mijn tattoo (kop en borst van tijger incl chinees teken voor tijger) hebben voor mij een speciale betekenis en waarde. Zowel vanwege design (mijn sterrenbeeld is tijger en ben ook nog eens gek van die beesten) als vanwege het tijdstip waarop tattoo is gezet (het is trouwens een cover want teken had ik al eerder maar niet goed laten doen..tsja beginner he dan krijg je dat. Maar teken is wel weer terug in deze tattoo)
Dus denk niet dat het handig is om elkaar "uit te maken voor van alles" vanwege een verschil van mening.
Iedereen heeft zijn eigen motivatie om een tattoo te laten zetten...en dan ook nog eens wat ze laten zetten.
Ik ben wel van mening dat sommige mensen te snel een design uitkiezen en dan met iets rondlopen wat er best leuk uit ziet (net zoals bij die andere 10 mensen op Scheveningen in de zomer wat mij verschrikkelijk lijkt om mijn tattoo tig keer te zien maar ok) en dat sommige mensen met tekens op hun huid rondlopen waar mensen die de betekenis van de tekens kennen schrikken en de persoon zelf geen idee heeft waar het voor staat maar het zag er leuk uit als motivatie geven.
De mensen die ik ken/gesproken heb die hebben vaak spijt van die tattoo en die gaan of voor laser (weghalen) of voor een cover met wel betekenis)
Daar is dus op zich niets mee mis !! begrijp me niet verkeerd !!
Ieder moet voor zichzelf uitmaken waarom hij/zij een tattoo en wat voor tattoo wil hebben.
Wilde alleen ff proberen het standpunt van garthim te verduidelijken (tenminste als ik het goed begrepen heb)
Die van jou ais anders ook mooi man!quote:
En dan te bedenken dat ik voor heel mijn rug 700 DM -> ongeveer 350 Euro heb betaaldquote:Op maandag 3 mei 2004 18:49 schreef Aschkael het volgende:
[..]
niet lullen over kleuren maar gewoon je nieuwe ontwerp posten![]()
Zoals een slang om je armen naar beneden maar dan in sterretjes dus ?quote:Op maandag 3 mei 2004 20:34 schreef pAin het volgende:
[..]
Best tof design!!!
Redelijk Old School met toch New School tintjes....... Maar nog steeds niet mijn ding
Ik weet eigenlijk nog niet wat voor tatoo ik eventueel zou willen laten zetten..... Zat eerst te denken mn onderarmen helemaal biomechanisch te laten "bekladden"...... Maar daar ben ik niet helemaal meer zeker van..... Misschien beginnen met iets subtiels en van daaruit verder werken....
Wat me nu te binnen schiet is ook wel een geinig idee; een soort van sterrenband in een spiraal van mn schouder naar beneden (via mn schouderblad naar mn bovenarm en dan in een spiraal naar beneden)..... Beetje lastig uit te leggen, maar ik kan er niet echt een plaatje van vinden.....Uiterraard allemaal dezelfde vorm, kleur ben ik niet over uit, helblauw lijkt me wel wat..... Dikke lijnen, mooie blauwe kleur, iets als dit:
[afbeelding]
Voor het contrast erin misschien van klein naar groot naar klein werken, zodat er ook echt een afstand tussen lijkt te zitten......
Waar jeuk is moet gekrabt wordenquote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zoals een slang om je armen naar beneden maar dan in sterretjes dus ?
Muukje zit zelf alweer te denken aan een, jawel slang (Chinees sterrebeeld) op mijn rechterarm naar beneden tot mn elleboog. Oef... Nu maar hopen dat het niet doorzet, die kriebel
Een kleine greep.quote:Op maandag 3 mei 2004 19:59 schreef silvergirl het volgende:
mijn vriend en ik zitten er serieus over na te denken om samen een tattoo te nemen (als ik het zo zeg klinkt het echt heel dozig, maar ja)...iets wat voor ons allebei betekenis heeft zeg maar. nu dachten we aan een kanji, maar ik kan op het internet nergens een fatsoenlijke site vinden. heeft er iemand tips, want alles wat ik kan vinden zijn online woordenboeken enzo en de kanji die daar afgebeeld staan zijn op zijn zachtst gezegd niet geschikt om te laten zetten.
Binnenkant van mijn linkerbovenarm. Schijnt pijnlijk te zijn maar dat zegt men van voeten ook en daar had ik ook niet echt problemen mee.... dus....quote:Op vrijdag 7 mei 2004 13:21 schreef HAL9000S het volgende:
Waar ga je hem ergens laten zetten Nuek...? (op je lichaam)
thanx ..... zit er ook weer over te denken om uit te breiden.quote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:28 schreef Mukie het volgende:
[..]
Die van jou ais anders ook mooi man!
Ik heb een tatoo in de binnenkant van m'n rechterbovenarm die zo'n 2/2,5 uur tijd in beslag nam. Hij was idd behoorlijk pijnlijk, het trok helemaal door naar m'n borst en m'n nek maar ach...t'is maar tijdelijk hequote:Op vrijdag 7 mei 2004 16:45 schreef Nuek het volgende:
[..]
Binnenkant van mijn linkerbovenarm. Schijnt pijnlijk te zijn maar dat zegt men van voeten ook en daar had ik ook niet echt problemen mee.... dus....
Dat vind ik dus ook. En als je echt iets heel graag wilt is de pijn zowieso een stuk minder.quote:Op zaterdag 8 mei 2004 07:58 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
Ik heb een tatoo in de binnenkant van m'n rechterbovenarm die zo'n 2/2,5 uur tijd in beslag nam. Hij was idd behoorlijk pijnlijk, het trok helemaal door naar m'n borst en m'n nek maar ach...t'is maar tijdelijk heDie pijn was overigens niks tegenover die van de binnenkant van m'n elleboog zeg maar, daar loopt precies een zenuw doorheen wat resulteert in een intense, scherpe pijn voelbaar in heel je arm tot in je nek.
Zeker felle zon moet je toch een paar weken (4-6 weken) vermijden. En anders een verdomd goeiequote:Op donderdag 6 mei 2004 21:31 schreef HAL9000S het volgende:
Voor mij persoonlijk valt het wel op, mijn onderarm is een stuk bruiner dan m'n bovenarm omdat ik er meer mee in de zon gelopen heb..wel pas na 2 weken...Helaas kan ik over 11 weken pas terug naar m'n tattooshop aangezien ik nu in Irak zit. Het bovenste gedeelte is echt nog pikzwart itt tot de m'n onderarm...ik vrees voor het ergste...
Zon idee jaquote:Op vrijdag 7 mei 2004 08:35 schreef Mukie het volgende:
[..]
Zoals een slang om je armen naar beneden maar dan in sterretjes dus ?
Muukje zit zelf alweer te denken aan een, jawel slang (Chinees sterrebeeld) op mijn rechterarm naar beneden tot mn elleboog. Oef... Nu maar hopen dat het niet doorzet, die kriebel
any timequote:Op maandag 10 mei 2004 20:08 schreef Nuek het volgende:
Ondertussen heb ik zo veel goeie ontwerpen liggen dat ik niet meer kan kiezen
Hal9000S als je tijd hebt... graag een blik? (indien je mailt oid)
Verder mensen die kritiek willen geven? Ik hoor het graag.
is gebeurt!quote:Op dinsdag 11 mei 2004 07:40 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
any time.... vsgx@hotmail.com
ja of vliegend hart omdat het een lekkere stevige vorm is of klein hartke omdat er zo veel beweging in zitquote:Op dinsdag 11 mei 2004 10:09 schreef HAL9000S het volgende:
Ze zijn allemaal erg mooi...ik persoonlijk zou of voor gloeilamp gaan omdat ie er heel erg eigenzinnig en vooral apart uitziet...het klassieke hart met een uniek gewaagd aspect erin, erg mooi en origineel! Of ik zou gaan voor mooie vleugeltjes..de naam zegt het al eigenlijk...en mede dankzij de mooie kleur ziet het er erg apart uit
Als je waarde hecht aan mijn mening, lijkt me leuk!quote:Op maandag 10 mei 2004 20:08 schreef Nuek het volgende:
Verder mensen die kritiek willen geven? Ik hoor het graag.
Smeren !! Dus sunblock erop....ook nu nog...je kan beter verdere schade proberen te voorkomen.quote:Op maandag 10 mei 2004 13:38 schreef HAL9000S het volgende:
Mja......ik moet wel zeggen dat de huid van m'n onderarm een stuk droger is dan die van m'n bovenarm...maar zowiezo ga ik idd terug naar m'n shop om dan eventueel een stuk opnieuw te laten zetten, dan kan ik hem gelijk uit laten breiden.
quote van deze linkquote:Op maandag 10 mei 2004 16:07 schreef R-Mon het volgende:
kickje
Weet iemand dan nog een webwinkel waar ze het zouden kunnen hebben?
De producten moeten te koop zijn op die site alleen is die link doodquote:Heb je wel eens aan een tattoo gedacht en ervan af gezien omdat het permanent was? Zou je wel eens een tattoo willen maar vind je nooit een afbeelding naar je zin?
O'Harris brengt nu de oplossing op de markt!
De Schoellershammer Inktjet Tattoo
Zoek een leuke afbeelding, foto of tekst, print deze op het tattoo-printpapier. Knip het geprinte uit, wrijf de tattoofolie erover, plaats dit op het gewenste lichaamsdeel maak het nat, verwijder het papier en voilà..... je hebt een tattoo die 4 à 5 dagen blijft zitten en waterbestendig is.
Wil je de tattoo eerder kwijt, dan is deze eenvoudig te verwijderen met plakband, alcohol of door de tattoo voorzichtig van je huid te pellen.
Ik weet niet op wie je reageert maar ik vind het niet typisch iets straight edge. Überhaupt heb ik nooit in die filosofie gelooft maar dat terzijde... Neuh... ik denk niet dat je burning hearts/sacred hearts meer ziet in de straight edge als in een andere old school scene...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:41 schreef Aschkael het volgende:
dat burning heart design is erg mooi, maar volgens mij ook een typische straight edge tattoo...misschien iets om mee te laten wegen in je keuze tussen één en ander....tenzij u natuurlijk straight edge is....maar dat terzijde
Bij SxE denk ik toch eerder aan de klassieke XXX..burning heart is naar mijn mening niet onlosmakelijk verbonden met Straight Edge...quote:Op dinsdag 11 mei 2004 16:41 schreef Aschkael het volgende:
dat burning heart design is erg mooi, maar volgens mij ook een typische straight edge tattoo...misschien iets om mee te laten wegen in je keuze tussen één en ander....tenzij u natuurlijk straight edge is....maar dat terzijde
sunblock, is dat gewoon zonnecreme? En heeft dat nog wel zin na 9 weken?quote:Op dinsdag 11 mei 2004 14:44 schreef Tigress74 het volgende:
[..]
Smeren !! Dus sunblock erop....ook nu nog...je kan beter verdere schade proberen te voorkomen.
Herstellen zal het niet meer maar voorkomen van meer ellende kan geen kwaad.
En volgende keer nog langer uit de zon en goeie sunblok erop als je toch de zon in gaat.
Is zowiezo goed om te doen ook al staat je tattoo er al jaren. Beschermen tegen de zon is op de lange termijn beter voor je tattoo.
om erger te voorkomen heeft het wel zin. Probeer de hoogst mogelijke factor te vinden in het buitenlandquote:Op woensdag 12 mei 2004 03:20 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
sunblock, is dat gewoon zonnecreme? En heeft dat nog wel zin na 9 weken?
quote:Op woensdag 12 mei 2004 03:20 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
sunblock, is dat gewoon zonnecreme? En heeft dat nog wel zin na 9 weken?
Heehehehehe neequote:Op woensdag 12 mei 2004 13:09 schreef HAL9000S het volgende:
ah, oke bedankt voor de tipsHeb je nou al een keuze gemaakt nuek?
Morgenmiddag kan ik terechtquote:Op woensdag 12 mei 2004 15:23 schreef HAL9000S het volgende:
Hou ons op de hoogte
Nope dat inclusief alles (ontwerp en het zetten).quote:Op maandag 10 mei 2004 16:16 schreef pAin het volgende:
[..]
Zon idee jaChinees sterrenbeeld gaat bij mij een beetje lastig (ben een rat en wie loopt er nou weer met een rat op zn lichaam
)
En die 700DM is zeker alleen voor het ontwerp?? Misschien brutale vraag, maar heb je enig idee hoeveel die rug van jou je nou heeft gekost??
ik ken nog zo'n uithangbord/reclamebord voor The Sinner and The Saintquote:Op donderdag 13 mei 2004 12:56 schreef Mukie het volgende:
[..]
Nope dat inclusief alles (ontwerp en het zetten).
Ik ben zo'n soort uithangbord/reclamebord voor The Sinner and The Saint, dus tja...![]()
goede keusquote:Op donderdag 13 mei 2004 17:05 schreef Nuek het volgende:
HAL9000S: gloeilamp wordt het
U heeft mailquote:Op vrijdag 14 mei 2004 10:55 schreef HAL9000S het volgende:
[..]
goede keus![]()
right back at youquote:Op vrijdag 14 mei 2004 11:12 schreef Nuek het volgende:
[..]
U heeft mail
Wie? wie? wie?quote:Op donderdag 13 mei 2004 20:13 schreef Garthim het volgende:
[..]
ik ken nog zo'n uithangbord/reclamebord voor The Sinner and The Saint
Of zelf ontwerpen samen met je tattoo-artist?quote:Op donderdag 13 mei 2004 14:07 schreef pAin het volgende:
Aha, 700DM is namelijk wel heel goedkoop (350 euro)....
En ik weet het nog steeds niet wat ik wil gaan doen.... Ik wil niet van die geijkte dingen als een tribal, chinese tekens of draken..... Naja, dan maar verder zoeken op BME
http://www.easy-disc.nl/schermen/Papier/tatoeage2.htmquote:Op maandag 10 mei 2004 16:07 schreef R-Mon het volgende:
kickje
Weet iemand dan nog een webwinkel waar ze het zouden kunnen hebben?
goede keuzequote:Op zaterdag 15 mei 2004 18:49 schreef joeri_e het volgende:
Ik zit er aan te denk om een tatoo te nemen, het liefst iets celtisch ofzo.
Ja en?quote:Op zondag 16 mei 2004 13:50 schreef joeri_e het volgende:
k heb alleen nog niet echt iets kunnen vinden wat bij me past
Dus gewoon nog ff blijven zoeken..quote:Op zondag 16 mei 2004 13:50 schreef joeri_e het volgende:
k heb alleen nog niet echt iets kunnen vinden wat bij me past
vriendquote:Op maandag 17 mei 2004 14:01 schreef Garthim het volgende:
[..]
wouter:)
Wat een no-no is?quote:Op maandag 17 mei 2004 20:14 schreef _Vixion_ het volgende:
Ik heb toch een vraag;
Wat is zeker een no-no op het gebied van tattoo's? Ik ben van plan er toch een te laten zetten voor de vakantie, als kadotje voor mezelf, voor me 18de verjaardag. Please zeg niet dat een Tribale een no-no is, want dit is een mening die ik zeker met je zal delen, als je het zegt.
ik denk dat je mij ook wel kent, van gezicht dan...quote:Op maandag 17 mei 2004 19:45 schreef Mukie het volgende:
[..]
vriend
*schudt me de hand*
Door Wouter ben ik naar Andreas gegaanSinner &Saint
Ik vind tatttoo's zonder betekenis, dus echt een no-no.quote:Op maandag 17 mei 2004 20:32 schreef _Vixion_ het volgende:
Nou, een Japanse tekst, is volgens mij totaal geen no-no, vooral als het ook nog eens een betekenis heeft, die anders is als "Love, Peace"
Ja daar moet je dus goed over nagedacht hebben voor je hem laat zetten.quote:Op maandag 17 mei 2004 21:22 schreef _Vixion_ het volgende:
Maarja, dat is nu, maar wat denk ik er over 20 jaar over?
Ik vind overal een betekenis achter moeten plaatsen eigenlijk best wel een no-no en een vorm van holle diepgang. Tatoeages zijn voor mij puur versieringen van het vlees...als ik al m'n tatoeages betekenissen zou moeten geven dan kan ik er beter meteen een legenda bij laten zetten.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 01:53 schreef Desolate het volgende:
[..]
Ik vind tatttoo's zonder betekenis, dus echt een no-no.
Die jongen gaf zelf iets aan over een tattoo met betekenissen, dus daar reageer ik op.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 02:18 schreef HAL9000S het volgende:
Ik vind overal een betekenis achter moeten plaatsen eigenlijk best wel een no-no en een vorm van holle diepgang. Tatoeages zijn voor mij puur versieringen van het vlees...als ik al m'n tatoeages betekenissen zou moeten geven dan kan ik er beter meteen een legenda bij laten zetten.
dat zowiezoquote:Op dinsdag 18 mei 2004 02:25 schreef Desolate het volgende:
[..]
Iedereen moet doen wat ie zelf wilt.
Zo gauw een tekening je aanspreekt en het iets met je doet dan is er toch al een band of iets dergelijks....? Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen tattoos zetten zonder een diepere betekenis.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 02:25 schreef Desolate het volgende:
[..]
Die jongen gaf zelf iets aan over een tattoo met betekenissen, dus daar reageer ik op.
Iedereen moet doen wat ie zelf wilt.
Via Fok! alleen qua art-work.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 00:28 schreef Garthim het volgende:
[..]
ik denk dat je mij ook wel kent, van gezicht dan...
ik kwam vaak op bfp shows, ah cool zou best kunnenquote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:54 schreef Mukie het volgende:
[..]
Via Fok! alleen qua art-work.
Maar voor de rest zal ik toch ff op ut fotoboekje moeten kijken...
*ff stiekem kijkt*
Je tat herken ik wel, maar je koppie nu ff niet 123.
Maar gegarandeerd dat ik jullie (RTR) al eens heb gezien/gehoord.
Hmmmm.... Hardcore Metalquote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:17 schreef Garthim het volgende:
[..]
ik kwam vaak op bfp shows, ah cool zou best kunnen
nee niet op pressurefest, ga alleen naar killswitch in tivoli en etown in zaandam.quote:Op dinsdag 18 mei 2004 11:41 schreef Mukie het volgende:
[..]
Hmmmm.... Hardcore Metal![]()
Dan ken ik je vast wel, denk ik zo
Ook op het Pressurefest deze zomer?
Zou het enig verschil uitgemaakt hebben als je diezelfde tribal toen een persoonlijke betekenis meegegeven had?quote:Op dinsdag 18 mei 2004 09:48 schreef Aschkael het volgende:
een tattoo wordt voor de drager natuurlijker wel een stuk waardevoller als het een persoonlijke betekenis heeft. Als je vijf jaar geleden een tribal hebt laten zetten omdat al je vriendjes en vriendinnetjes er ook een lieten zetten, dan reduceer je de waarde van een tattoo tot nihil en is het in feite een lege trend. Feitelijk doe je jezelf daar mee tekort.
Ik vind van wel jaquote:Op dinsdag 18 mei 2004 14:58 schreef HAL9000S het volgende:
Zou het enig verschil uitgemaakt hebben als je diezelfde tribal toen een persoonlijke betekenis meegegeven had?
voelde je verkeerd dan....quote:Op dinsdag 18 mei 2004 21:56 schreef Desolate het volgende:
[..]
Ik vind van wel ja
Ik voel een discussie aankomen
Dat was een grapje, niet zo serieus doen johquote:Op woensdag 19 mei 2004 17:16 schreef Nuek het volgende:
[..]
voelde je verkeerd dan....
Dat is dit weekend :pquote:Op donderdag 20 mei 2004 10:41 schreef HAL9000S het volgende:
Had er ook wel heengewild...helaas nog steeds in het buitenland tegen die tijd
quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:26 schreef Sharona het volgende:
Hallo allemaal,
Ik wil al heel lang een tattoo.. een engeltje en een duiveltje..
ooit heb ik een (heel slechte!!!!!) afbeelding gevonden van een plaatje wat ik ongeveer wil.
Zoals jullie kunnen zien is dit nooit duidelijk genoeg..
wie wil er dan ook voor mij een soortegelijk iets ontwerpen?
zodat ik eindelijk een tattoo kan zetten.
Je zal me er heel erg mee helpen!
Ik wil best een engeltje en duiveltje ontwerpen maar daar moet wel wat tegenover staan.quote:Op donderdag 20 mei 2004 18:29 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
Ik snap er niet veel van wat je bedoelt...quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:29 schreef _Vixion_ het volgende:
Ik heb denk ik mijn keuze gemaakt;
明鏡止水 (Kanji / Chinees)
of
めいきょうしすい (Hiragana / Japans)
De betekenis iig hetzelfde, en die is voor mij ook bekent, namelijk een oude 'phrase' uit het oude China / Japan. Ben alleen nog even aan het twijfelen welke van de 2, ga denk ik toch voor de Japanse versie van de 'phrase' omdat ik Chinese tekens nog steeds niet echt mooi vind.
Bedoel je mij? Ligt eraan of ik ze naderhand vaker mag verkopen aan shops e.d. of dat je een unicum wilt...quote:Op donderdag 20 mei 2004 19:23 schreef Sharona het volgende:
wat had je in gedachten?
Kan kloppen, dan heb je de Japanse tekens niet geinstalleerd, die heb ik wel geinstalleerd staan, wegens veel bezoeken Japanse pagina's.quote:Op donderdag 20 mei 2004 20:27 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik snap er niet veel van wat je bedoelt...
Volgens mij heb ik niet de juiste letterypes geïnstalleerd die jij wel hebt ofzo... Ik zie alleen maar blokjes.
Het zou me verbazen als er meer zijn die het wel geïnstalleerd hebben...quote:Op donderdag 20 mei 2004 21:45 schreef _Vixion_ het volgende:
[..]
Kan kloppen, dan heb je de Japanse tekens niet geinstalleerd, die heb ik wel geinstalleerd staan, wegens veel bezoeken Japanse pagina's.
Ik kan ze zien, of het klopt is een ander verhaalquote:Op donderdag 20 mei 2004 21:49 schreef Nuek het volgende:
[..]
Het zou me verbazen als er meer zijn die het wel geïnstalleerd hebben...
Er zijn wel blacklight tattoos. Ik weet alleen geen enkele shop die zulke inkten/pigmenten gebruikt.quote:Op maandag 24 mei 2004 20:09 schreef Brammie1 het volgende:
even een raar vraagje: zijn er ook speciale soorten inkt die gebruikt worden voor tatoeages, die alleen zichtbaar zijn onder bepaald licht (blacklight, UV, enz)?
Ik loop wel met het idee van "tattoo nemen", maar ik wil wel iets speciaals als hierboven beschreven
Je zou voor de lol eens naar 'Kunst med Puls' moeten gaan in Oslo. Ik heb ze aan het werk gezien met hun 'Vikingkunst'. Het zal je niet tegenstaan denk ik. Zij gebruiken een stippeltjes techniek en gebruiken (meestal) Vikingsymbolen (Keltisch gerelateerd). Ziet er erg apart uit. De vrouw van het stel had zelf ook een piece op haar arm en die was al wat ouder maar eigenlijk mooier dan een fris gezette. De stippels lijken een veel natuurlijkere schaduw te vormen dan een 'gewone' lijntattoo.quote:Op maandag 24 mei 2004 21:30 schreef HAL9000S het volgende:
Klinkt goed NuekIk hoop dat ik er volgend jaar ook bij kan zijn
Zodra ik terugkom ga ik weer uitbreiden overigens...mijn eerdere zorgen over de kleuren van m'n tattoo bleken een beetje overdreven te zijn
al moet ie wel nog op een paar plekjes bijgewerkt worden. Ook smeer ik hem nu iedere dag in met zonnebrandcreme factor 20.
Ik wil als ik terugben wil ik een hagedis in een abstracte symmetrische celtische stijl die op de achterkant van mijn onderarm zit, kop naar boven en zijn staart een of 2 maal om mijn onderste gedeelte van m'n onderarm geslagen. Ik wil hem ook nog naar boven uitbreiden in dezelfde stijl als de tattoo die ik er nu heb staan en dan wil ik een mooie grote klassieke celtische zon die de rest van mijn bovenarm moet gaan bedekken.
Dan ben ik (hoogstwaarschijnlijk) klaar met de tatoeages en ben ik eindelijk 'af'.
Valt wel mee... Het ging behoorlijk snel. Maarja als je mooi wilt zijn moet je er wat voor over hebben natuurlijkquote:Op maandag 24 mei 2004 21:49 schreef HAL9000S het volgende:
Argh! Dat ziet er prachtig uit...erg kunstzinnig en heel apartDat zou ik graag op mijn lichaam willen meedragen...alleen fucking Oslo..
Volgens mij duurt het wel een eeuw voordat je zoiets getatoeerd hebt....
Ik ben wel zo'n 3-4 keer per jaar in Noorwegen maar niet in Oslo. Da's 8 uur reizen waar ik altijd gelokaliseerd benquote:Op maandag 24 mei 2004 21:53 schreef HAL9000S het volgende:
Zeg maar als je een keer naar Oslo gaat, dan ga ik wel met je mee![]()
quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:29 schreef michelle_db het volgende:
Hai allemaal
Ik wil graag binnenkort een tattoo laten zetten, het liefst op mijn voet (op de wreef, de binnenkant of iets wat van mijn enkel door loopt op mijn voet) het liefst zwart en niet te groot. Ik wil wel iets origineels, maar ik weet nog helemaal niet wat ik wil. ik heb op internet rondgekeken voor ideeetjes maar dat was niet veel, weten jullie misschien iets moois ??
Groetjes
Ik weet zo veel moois te verzinnen. Toch je eigen smaak gaan volgen is het beste. Loop eens een tattooshop binnen en kijk eens rond. Over smaak valt niet te twisten...quote:Op dinsdag 25 mei 2004 16:34 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
Ik ben stiekem toch wel benieuwd geworden naar je mooie ideeen..quote:Op dinsdag 25 mei 2004 19:13 schreef Nuek het volgende:
[..]
Ik weet zo veel moois te verzinnen. Toch je eigen smaak gaan volgen is het beste. Loop eens een tattooshop binnen en kijk eens rond. Over smaak valt niet te twisten...
Ik heb er al weer een stuk of 10 nieuwe...quote:Op vrijdag 28 mei 2004 22:35 schreef HAL9000S het volgende:
Hoe staat het met je nieuwe ontwerp Nuek?
quote:Op zaterdag 29 mei 2004 11:14 schreef HAL9000S het volgende:
Een stuk of 10!?!
Fucking gaaf, twijfel voor mijn nog te maken ontwerp tussen dit soort techniek en een strakke lijn...quote:Op maandag 24 mei 2004 21:45 schreef Nuek het volgende:
[..]
Je zou voor de lol eens naar 'Kunst med Puls' moeten gaan in Oslo. Ik heb ze aan het werk gezien met hun 'Vikingkunst'. Het zal je niet tegenstaan denk ik. Zij gebruiken een stippeltjes techniek en gebruiken (meestal) Vikingsymbolen (Keltisch gerelateerd). Ziet er erg apart uit. De vrouw van het stel had zelf ook een piece op haar arm en die was al wat ouder maar eigenlijk mooier dan een fris gezette. De stippels lijken een veel natuurlijkere schaduw te vormen dan een 'gewone' lijntattoo.
Zie hier:
[afbeelding]
Het leuke van deze tattoo is dat het een echt oud symbool is uit holen in de bergen van Noorwegen alhoewel het er vrij alledaags uitziet. Grappig he?
[afbeelding]
Ik denk dat als ik in Oslo ben zeker nog eens ga kijken.
Voor sommige ontwerpen gebruiken ze wel een zwarte omlijning. Het zag er inderdaad fucking gaaf uit zowel zonder als met.quote:Op zaterdag 29 mei 2004 12:32 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Fucking gaaf, twijfel voor mijn nog te maken ontwerp tussen dit soort techniek en een strakke lijn...
zelfde hier.... Zielige foto ook! Krijg je ervan als je met trends meeloopt en niet weet wat het betekentquote:Op zaterdag 29 mei 2004 15:25 schreef HAL9000S het volgende:![]()
![]()
sorry hoor maar ik lag toch echt ff dubbel
quote:Op zondag 30 mei 2004 20:02 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Ik zie ze regelmatig rondlopen, mensen met open ster bij hun elleboog (Clicky voor een voorbeeld, al dan niet bij de elleboog).
Je ziet het vooral in de hardcore (punk) kringen, althans ik zie ze vooral daar. Wat is de diepere betekenis erachter ?
Ik had zoiets gehoord dat het voor "rock & roll" staat... Iemand die dit kan weerleggen of kan bevestigen?
Thanks in advance
En daar hoort deze ook bijquote:Op zondag 30 mei 2004 20:09 schreef schatje het volgende:
Uit gesloten topic:
[..]
Ik ga jou toevoegen aan msn mattttttttquote:Op zondag 30 mei 2004 21:05 schreef mattttPUNTnl het volgende:
Ik dank u voor dit antwoord
Ging wel automatisch traantje doen en het steken op zich leek echt van links naar rechtsachterin te gaan.... huid is beetje elastisch daar enzo je kent het wel van verdoving bij de tandarts, het lijkt er centimeters wat zeg ik meters diep in te gaan... Verder muah vervelend, niet echt superpijnlijk ofzo. Ik ken ergere dingenquote:Op zondag 30 mei 2004 21:42 schreef HAL9000S het volgende:
Aparte piercing Nuek, pijnlijk?
Weert wordt ook vast gezelligquote:Op zondag 30 mei 2004 22:07 schreef HAL9000S het volgende:
Rotterdam lijkt me ook wel leuk opzich, zal wel erg groot worden...de 20ste ga ik mischien...
damn...kan niet wachten tot ik weer in Nederland ben voor nieuwe tattoohet is echt ernstig met mij...
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 31 mei 2004 20:33 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Hey! eindelijk is 'de betekenis' van de ster
Kon et al nooit vinden op internet.
Ik wil zelf ook een ster...of meerdere,zit alleen nog ernstig te twijfelen over de plek:
- binnenkant pols,of iets hoger (erg tof,nadeel: erg zichtbaar)
- binnenkant enkel
- op de voet zelf
- schouder (voorkant schouder,hoe noemen ze dat!!??)
weet iemand misschien nog links waar zulke tatoeages op staan?
Hoe bedoel je?quote:Op maandag 31 mei 2004 20:33 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Hey! eindelijk is 'de betekenis' van de ster
Kon et al nooit vinden op internet.
Ik wil zelf ook een ster...of meerdere,zit alleen nog ernstig te twijfelen over de plek:
- binnenkant pols,of iets hoger (erg tof,nadeel: erg zichtbaar)
- binnenkant enkel
- op de voet zelf
- schouder (voorkant schouder,hoe noemen ze dat!!??)
weet iemand misschien nog links waar zulke tatoeages op staan?
Er zijn wel websites die ze ook hebben maar niet in zo'n grote verzameling bij elkaar en de pop ups.... (vooral van de duitse websites) is niet een sleuk om naar te zoeken.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:07 schreef Walking_On_Sunshine het volgende:
Ja precies...bmezine.com al volledig uitgepluist
Verder is er weinig op internet te vinden...toch eens naar de tattooshop stappen dan denk...
ohw daar heb je dus ook niks aan.quote:Op maandag 31 mei 2004 21:14 schreef Nuek het volgende:
[..]
Er zijn wel websites die ze ook hebben maar niet in zo'n grote verzameling bij elkaar en de pop ups.... (vooral van de duitse websites) is niet een sleuk om naar te zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |