ik ookquote:Op dinsdag 17 februari 2004 21:21 schreef Nuek het volgende:
50% achterhoeker & 50% tuks. Ben je klaar mee
quote:Nederlands
(met misschien een beetje franse invloed, van een aantal generatie's terug)
THNX het werkt écht !quote:Op maandag 27 december 2004 22:05 schreef _The_General_ het volgende:
tip.
Typ je achternaam eens in bij www.cbg.nl , veel gegevens kun je daar gratis opvragen. Ze sturen je dan documenten thuis!
Ha! En nu ben ik er eindelijk achter!quote:Op zondag 19 december 2004 23:26 schreef HarigeKerel het volgende:
Nederlands x Grieks(Armeens Grieks) en Armeens
Lucky you, ik heb bijna exact hetzelfde, nagelaten dat ik wél een rassenmixje benquote:Op zondag 9 januari 2005 00:59 schreef MrX1982 het volgende:
Mijn ouders zijn allebei gewoon in Nederland geboren maar mijn opa's en oma's zijn op één na allemaal in het buitenland geboren.
Een oma en opa in Nederlands-Indië
Andere oma in Duitsland
Het waren van oorsprong gewoon allemaal Nederlanders, dus ik ben gewoon een Nederlander met internationaal bloed
Het beste van twee rassenquote:Op woensdag 12 januari 2005 05:44 schreef DrWolffenstein het volgende:
Lucky you, ik heb bijna exact hetzelfde, nagelaten dat ik wél een rassenmixje ben
Ik mag jou wel!quote:Op dinsdag 17 februari 2004 21:21 schreef Nuek het volgende:
50% achterhoeker & 50% tuks. Ben je klaar mee
Erger dan mijn familie kan het niet zijn; die vervolgde en vermoorde moslims.quote:Op woensdag 12 januari 2005 23:59 schreef MrX1982 het volgende:
[..]
Het beste van twee rassen![]()
![]()
Ik moet nog steeds eens vragen wat mijn voorouders nou precies in dat Nederlands-Indië deden. Hopelijk is het volkomen koosjer
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |