of zal deze samenwerking van Heineken en Krups floppen..?
t lijkt mij wel een leuk ding... maar kopen...
quote:jezus, 200E, ik dacht eigenlijk aan een senseo achtig bedrag...
Op dinsdag 17 februari 2004 17:50 schreef HellRaver het volgende:
Mijn schoonvader heeft er 1.
Hij werkt bij de brouwerij dus
Maar voor personeel was hij al rond de 200 euro geloof ik.
Verder wel een leuk apparaatje wordt je alleen wel ERG makkelijk gemaakt om bij de AA terecht te komen.
http://www.dft.nl/servlet/ArticleByID?ID=5837826§ion=00
[Dit bericht is gewijzigd door ehpsv op 17-02-2004 17:56]
quote:jezus, 250E, ik dacht eigenlijk aan een senseo achtig bedrag...
Op dinsdag 17 februari 2004 17:52 schreef ehpsv het volgende:
Gaat 250 euri kosten.
quote:Dat zei je al ja
Op dinsdag 17 februari 2004 17:53 schreef koele het volgende:[..]
jezus, 250E, ik dacht eigenlijk aan een senseo achtig bedrag...
quote:Lees het nu ook ja;
Op dinsdag 17 februari 2004 17:55 schreef D6F het volgende:
De Beertender gaat 279 eurotjes kosten. Een beetje duur om voor de lol even aan te schaffen. Het zal wel gaan floppen want om er nauw 279 euros voor neer te gaan leggen
quote:
Beertender kost ¤ 279. De speciale introductieprijs is ¤ 249.
quote:Nog een keer!!!
Op dinsdag 17 februari 2004 17:55 schreef D6F het volgende:
De Beertender gaat 279 eurotjes kosten. Een beetje duur om voor de lol even aan te schaffen. Het zal wel gaan floppen want om er nauw 279 euros voor neer te gaan leggen
jezus, 279E, ik dacht eigenlijk aan een senseo achtig bedrag...
zou me niets verbazen dat dit bij Jan Patat volk een hit wordt
Maar volges mij net ff te duur voor het grote publiek. En daarnaast is het met zo een ding in huis wel erg makkelijk om ff een pilsje te pakken
Die kans schat ik best wel groot in, al ga ik uit van senseo-erlebnis. Die koste in het begin ook ronde ¤150.-- en kost nu ¤69,-- ik scaht dat de beertender over een jaartje zeker 100 e-tjes minder moet kosten.
quote:je kan in iedere drankenhandel in Duitsland verschillende hele goeie merken bier kopen in thuistapvatje.
Op dinsdag 17 februari 2004 20:04 schreef Fixers het volgende:
Als het hier net zo'n groot succes wordt als in Zwitserland sluit ik niet uit dat heineken ook andere brouwsels uit de eigen brouwerijen in de speciale 4 liter fusten gaat verkopen. Brand zou wel lekker zijn.Die kans schat ik best wel groot in, al ga ik uit van senseo-erlebnis. Die koste in het begin ook ronde ¤150.-- en kost nu ¤69,-- ik scaht dat de beertender over een jaartje zeker 100 e-tjes minder moet kosten.
quote:Die blijven maar een paar dagen drinkbaar, moet je dus stevig doordrinken. Ze hebben mij altijd geleerd dat een fust binnen 3 dagen leeg moet. Maar een gewone heineken cooltap werkt met een standaard bajonet dus of je er nu 10, 30 of 50 liter fusten aanhang maakt niet zoveel uit. Je moet alleen wat meer CO2 patronen wisselen.
Op dinsdag 17 februari 2004 20:35 schreef Pietverdriet het volgende:
Oh, en iedere drankenhandel verhuurt je een tap.
Het is trouwens handiger als je thuis wilt tappen om gewoon een tweedehands tap te kopen, dan kan je echte vaten tappen.
grolsch heeft dit ook
zal vast wel beter lopen hehe
quote:Dat is een gewone partytap die je aan moet sluiten op een fust, dat dus weer binnen 3 dagen leeg moet.
Op woensdag 18 februari 2004 17:35 schreef Erosjuhhh het volgende:
[afbeelding]grolsch heeft dit ook
Heineken levert speciale kleine vaatjes met daarin een soort "vacuum zak" waardoor je het bier een week of 3 kunt goedhouden.Tevens is het apparaat voorzien van een speciale koelfunctie die eveneens onontbeerlijk is om je bier goed te houden.
Al met al vind ik het veel teveel gekluns en geld voor een tapbiertje. Ik denk overigens dat het bij het trainingspakken-publiek wel aan zal slaan!
quote:Heineken had ze eerder. Maar goed Heineken is ook ooit op het idee gekomen om bier in flessies te doen en per krat te verkopen. Ik weet de slogan slagzin (begin kleurenteevee) nog: "Gezellige mensen halen Heineken in huis!"
Op woensdag 18 februari 2004 17:35 schreef Erosjuhhh het volgende:
[afbeelding]grolsch heeft dit ook
edit: even ubb tagjes verbeterd
quote:ik denk dat dat zeker gaat komen, das wel mooi.. gekoeld in huis!
Op dinsdag 17 februari 2004 20:05 schreef Fixers het volgende:
Zeg zouden die vaatjes ook te bestellen zijn via de studenten room-service?
http://www.heineken.nl/ staat ook wat info.
Maar 't is wel wat prijzig...maar wel leuk
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:47 schreef Erosjuhhh het volgende:
meeer info?
kan je er ook grolsch op aansluiten?
quote:En sinds wanneer is dat een probleem?
Op woensdag 18 februari 2004 17:55 schreef Goodluck het volgende:[..]
Dat is een gewone partytap die je aan moet sluiten op een fust, dat dus weer binnen 3 dagen leeg moet.
quote:brrr, slechte gedachtes..!
Op woensdag 18 februari 2004 21:18 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
dat was idd het ALLEREERSTE waar ik aan dacht
quote:Nou, ik krijg zo'n fust in een paar werkdagen niet leeg hoor!
Op woensdag 18 februari 2004 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
En sinds wanneer is dat een probleem?
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:50 schreef HellRaver het volgende:
Het wordt je alleen wel ERG makkelijk gemaakt om bij de AA terecht te komen.
quote:Nee? En vrienden maken kost niet een heleboel bier?
Op woensdag 18 februari 2004 21:24 schreef Goodluck het volgende:[..]
Nou, ik krijg zo'n fust in een paar werkdagen niet leeg hoor!
quote:Nee, dat kost mij helemaal niets.
Op woensdag 18 februari 2004 21:34 schreef Dr_Flash het volgende:[..]
Nee? En vrienden maken kost niet een heleboel bier?
![]()
Overigens ben ik en jaartje uit het studentenleven ge(s)tapt.
gewoon, koud tap bier, heineken, niets speciaals...quote:Op woensdag 10 maart 2004 13:39 schreef GiSH het volgende:
wie heeft er al een biertje van geproefd??
het schijnt dat je het drie weken lekker houdt ... dan komt ie toch wel leeg?quote:Op woensdag 18 februari 2004 21:38 schreef DaNiToNeS het volgende:
bij dit systeem kan je 't langer bewaren dan als bij een fust.
24x0,33 = 7,92quote:Op woensdag 10 maart 2004 15:34 schreef Kopstoot het volgende:
Kratje is slechts 7,2 liter..
24 x 0,3 = 7,2quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:04 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
24x0,33 = 7,92
Dat klopt ja. Maar uit een 4l vaatje haal je dus echt geen 4l bier. Er bestaat altijd zoiets als tapverlies. Dat is al gauw 10%, dus tap je 3,6l uit zo'n vaatje. Uit 2 vaatjes 7,2l. Ergo: 1 krat bier komt overeen met 2 vaatjes.quote:Op donderdag 11 maart 2004 00:10 schreef Swolly het volgende:
[..]
24 x 0,3 = 7,2
Ik vermoed dat Heineken zijn fustjes wel gepatenteerd heeft, dit in tegenstelling tot Douwe Egberts die de koffiepads niet had gepatenteerd.quote:Op donderdag 11 maart 2004 21:08 schreef koele het volgende:
idd, veel te prijzig, maar als iedereen dat vind en dat ding voor geen meter loopt zal het misschien nog wel veranderen, of krijg je net als bij senseo dat elk merk de fustjes gaat maken...
heeft er misschien mee te maken dat het idee van de pads niet van Sara Lee / Douwe Egberts was?quote:Op donderdag 11 maart 2004 22:32 schreef Fok_Bak het volgende:
[..]
Ik vermoed dat Heineken zijn fustjes wel gepatenteerd heeft, dit in tegenstelling tot Douwe Egberts die de koffiepads niet had gepatenteerd.
Blijft Heinikenquote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:34 schreef Dizer het volgende:
Ok ik verkoop dat ding!!
Ik moet eelijk zeggen, Bier smaakt
Echt dat meen ik! Heerlijk gewoon!
veel te zoet standaard pils voor de colageneratiequote:Op vrijdag 12 maart 2004 09:04 schreef Dizer het volgende:
En dus lekker bier!!
Ik dacht dat het dan nog 3 weken houdbaar was.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 00:34 schreef Dizer het volgende:
Als zo een vaat gebruikt is, is ie max 3 dagen houdbaar (maar dat moet wel makkelijk lukken)
Tis maar net hoeveel conserveringsmiddel ze erin doen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:19 schreef trance40 het volgende:
En dan te bedenken dat me pa in ze restaurant na elke vat bier ze bier tap door moet spoelen met water! En hier zit het bier tot max 3 weken in de leidingen
Lekker krom weer
Wat denk je van die biertanks dan, die worden bijgevuld met een tankwagen.quote:Op vrijdag 12 maart 2004 12:19 schreef trance40 het volgende:
En dan te bedenken dat me pa in ze restaurant na elke vat bier ze bier tap door moet spoelen met water! En hier zit het bier tot max 3 weken in de leidingen
Lekker krom weer
tsja, twee kratjes piss.... dan noem je ook wel wat. Er is een reden voor dat dat spul zo goedkoop is hoorquote:Op vrijdag 12 maart 2004 19:34 schreef ErikT het volgende:
Stom apparaat. Gewoon te duur. Wel leuk, maar te duur. Voor 1 vaatje = half kratje heb je twee kratjes Pitt. Een getapt biertje drink ik wel in de kroeg. Leuker, lekkerder, logisch.
Nee, heiniken, das pas lekker zeker...quote:Op woensdag 24 maart 2004 15:57 schreef Man_Made_God het volgende:
[..]
tsja, twee kratjes piss.... dan noem je ook wel wat. Er is een reden voor dat dat spul zo goedkoop is hoor
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |