ff het verhaal in het kort:
Afgelopen zomervakantie wezen surfen in Zuid-Frankrijk. In een iets te hoge golf zat ik iets te laag en die golf vloog over me heen. Ik was op dat moment net aan het bodyboarden gegaan dus dat board zit dan vast aan je pols. Board vloog 1 kant op terwijl andere kant op vloog en mijn schouder werd door het geweld uit de kom gerukt, omdat er de hele tijd aan getrokken werd is mijn labrum toen gescheurd (das een peesachtig iets wat in de kom van je schouder zit om de kop op de plaats te houden).
Toen ik thuis was in Nederland naar de dokter gegaan en toen in oktober kijk operatie gehad. Daar werd dus gescheurd labrum gecontateerd en nu gaan ze hem morgen vastzetten met schroeven.
Dus wens me suuk6
Hoelang duurt de operatie? Hoelaat wordt je geopereerd? Is het poli of moet je een paar dagen blijven?
quote:hehehe je hebt helemaal geen labrum in je knie
Op dinsdag 17 februari 2004 17:28 schreef ikwilookwatzeggen het volgende:
Suc7Heb ongeveer hetzelfde verhaal maar dan in de bergen en met een knie! Auw!
Vorig jaar was ik trouwes al aan me knie geopereerd, toen had ik gescheurde kruisbanden en daar heb ik vorig jaar vernieuwing aan gekregen.... ik ga echt binnenkort vragen of ik er airmiles ofzo bij kan krijgen
quote:Operatie duurt 4 uur ongeveer, moet daar om 8 uur zijn 's morges dus operatie zal rond uur of 9, 10 beginnen en moet paar dagen blijven.
Op dinsdag 17 februari 2004 17:30 schreef mallemeid het volgende:
Succes morgen.Hoelang duurt de operatie? Hoelaat wordt je geopereerd? Is het poli of moet je een paar dagen blijven?
En daarna kanik 6 weken niet gitaar spelen
quote:jij bent gewoon jaloers dat jij niet aandacht gaat krijgen van mooie zusters in witte pakkies
Op dinsdag 17 februari 2004 17:31 schreef Thijster het volgende:
wat een onzin
quote:jij kijkt teveel films
Op dinsdag 17 februari 2004 17:32 schreef beelz het volgende:[..]
jij bent gewoon jaloers dat jij niet aandacht gaat krijgen van mooie zusters in witte pakkies
quote:Oei, das best rottig...maar uiteindelijk wordt het alleen maar beter!
Op dinsdag 17 februari 2004 17:31 schreef beelz het volgende:[..]
Operatie duurt 4 uur ongeveer, moet daar om 8 uur zijn 's morges dus operatie zal rond uur of 9, 10 beginnen en moet paar dagen blijven.
En daarna kanik 6 weken niet gitaar spelen
een sterkte voor jou maar dan
quote:hmmm ja dat ga ik zeker na de operatie nog verdubbelen ook
Op dinsdag 17 februari 2004 17:33 schreef okkie-man het volgende:[..]
jij kijkt teveel films
quote:1 keer per jaar
Op dinsdag 17 februari 2004 17:35 schreef beelz het volgende:[..]
hmmm ja dat ga ik zeker na de operatie nog verdubbelen ook
neej serieus ik lig ongeveer 1 keer per jaar in het ziekenhuis daar en ook op die afdeling dus ik weet wat voor zusters daar lopen
[Dit bericht is gewijzigd door okkie-man op 17-02-2004 17:39]
->zie : hoe voel je je nu 203
ook sterkte btw en korte herstel periode toegewenst
en surfen alleen de volgende keer moet je het gewoon met een zeil doen !!!
[Dit bericht is gewijzigd door MaTti3jJ op 17-02-2004 17:39]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |