quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:06 schreef schatje het volgende:
Nog nooit van gehoord.
enne...
nee, nog nooit van gehoord... maar ik zit ook niet in de pakkenbusiness
quote:nou dat niet maar et was me eerste pak en ik ken al die merken niet jah ik weet dat georgio armani duur is maar vonnet wel leuk om te weten of ik nou een bekend merk had
Op dinsdag 17 februari 2004 17:09 schreef bas-beest het volgende:
wat een paar hier ook al min-of-meer opmerken...
Koop je een pak omdat het lekker zit en er goed uitziet (daar ga ik dan wel ff van uit) of koop je het voor het merk dat er op staat?
indien het laatste met ja geantwoord is, dan moet je hulp gaan zoeken
Past en zit ie goed, lijkt het netjes: KOPEN!!!
99 euro is niet veel, voor dat bedrag kan je nog wel een miskoop ondergaan
Ergens gevonden op een of andere site, zoek maar eens in google.
Het is dus geen slecht merk, maar ook geen topmerk, die worden echt niet afgeprijs aangeboden voor 99 euro. Die worden nog geen eens aangeboden in de opruiming voor 320 euro.
quote:profiel>geboren: ..-..-1985
blablabla tussen de mannen van 35 en 50 jaar
Je hebt dus zwaar mazzel gehad.. Die shit is duuuuur
quote:
Op dinsdag 17 februari 2004 17:16 schreef Martino_JR het volgende:
Lijkt me geen Aldi merk zowieso
[Dit bericht is gewijzigd door -Tommy- op 17-02-2004 17:21]
quote:serius 99 euro this dat geen scanner heb anders had ik de bon ingescant voor als bewijs
Op dinsdag 17 februari 2004 17:13 schreef ThePatman het volgende:
Lord Hamilton is een exclusieve herenmodelijn. Het aanbod kenmerkt zich door een actuele collectie confectie en casuals met kwaliteit als kernbegrip. Het herenlabel wordt verkocht in 30 winkels verspreid over heel Nederland. Behalve het sterke label Lord Hamilton worden in deze speciaalzaken onder meer de A-merken Arrow, Gardeur, Mc Gregor, Roy Robson en Antares verkocht. Lord Hamilton richt zich op de mannelijke consument in de leeftijd van 35 tot 50 jaar.Ergens gevonden op een of andere site, zoek maar eens in google.
Het is dus geen slecht merk, maar ook geen topmerk, die worden echt niet afgeprijs aangeboden voor 99 euro. Die worden nog geen eens aangeboden in de opruiming voor 320 euro.
[Dit bericht is gewijzigd door -Tommy- op 17-02-2004 17:22]
Lijkt erop dat je genept bent.
quote:hij komt van de zentz vandaan dus da lijkt me nie
Op dinsdag 17 februari 2004 17:21 schreef Fokslet het volgende:
Zag laatst zoiets hangen bij de Lidl. Afgeprijsd van 99 naar 64 euro.Lijkt erop dat je genept bent.
quote:Lijkt me toch stug dat iemand die op school zit en bij de appie heijn werkt een paar pakken in zijn kast heeft hangen van 800 euro het stuk. Lijkt mij in ieder geval dat je ze zowiezo nergens voor nodig hebt.
Op dinsdag 17 februari 2004 17:17 schreef Skv het volgende:
Is best duur. Ik heb ook paar pakken van liggen, kostten me al gauw 800 euro per stuk.Je hebt dus zwaar mazzel gehad.. Die shit is duuuuur
Ik heb overigens bij allebei de pakken die ik gekocht heb ook niet gelet op het merk. Goed passen en goed uitzien vind ik net ietsje belangrijker als het merkje wat erin zit. Toch wil ik wel een Armani hebben (ooit).
quote:En dan ? Alsof dat niet kan ? Je weet niet hoeveel zakgeld hij krijgt naast zijn geld bij de AH. Misschien zijn ze bij hem thuis wel stinkend rijk. Je weet t niet. En of ie ze ergens voor nodig heeft of niet heb jij geen fuck mee te maken, als hij ze wil kopen doet ie dat lekker toch.
Op donderdag 19 februari 2004 01:56 schreef Jikpunth het volgende:[..]
Lijkt me toch stug dat iemand die op school zit en bij de appie heijn werkt een paar pakken in zijn kast heeft hangen van 800 euro het stuk. Lijkt mij in ieder geval dat je ze zowiezo nergens voor nodig hebt.
maar naast dat alles lijkt het mij ook een beetje op stoerdoenerij
quote:En je mooi afkleed.
Op dinsdag 17 februari 2004 17:05 schreef MissyMirjaM het volgende:
wat maakt dat nou weer uit
als het maar goed zit toch
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 19:19 schreef Josias het volgende:
Stelletje moraalridders hier, bah.
Zijn genoeg mensen die pak om het merk kopen, niks mis mee. Gezeik altijd, sommige mensen moeten altijd meteen mensen met merkkleding afkeuren, onzin
quote:
Op donderdag 19 februari 2004 19:21 schreef Josias het volgende:[..]
quote:Waar het eigenlijk om gaat is dat het je goed staat. Vanuit dat oogpunt is merk en prijs onbelangrijk.
Op dinsdag 17 februari 2004 17:04 schreef -Tommy- het volgende:
ik heb daarnet een pak gekocht van "Lord hamiton'' ofzo , maar is dit een beetje een bekend merk ??? (onder de pakken dan )
hij was afgeprijst van 320 naar 99
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |